Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • Jaz tudi... se precej dlje kot samo 10 let  ... enostavno zato, ker sem zadovoljen s storitvijo ... V BTCju je bil Jure tisti, ki je vedno zadeve uredil, tako kot je treba ... vsaj kar se sraufanja tice.. Pri Interclassu pa je Nejc tisti, ki večinoma sraufa mojo Mazdo... In tako, kot me v dobri gostilni ne zanima, koliko stane zrezek, me tudi pri servisu avta ne moti to, da je olje drazje, kot se ga da dobiti v štacuni ... Ko si ne bom vec mogel privosciti enkrat letno dat 200, 300 ali 400€ za redni servis... bom verjetno zacel iskati faksno cenejšo varianto... Vsekakor pa je pri tem problem, ker dokler ne probas, tezko reces, ali je serviser OK ali ne ... tako, kot pri hrani v gostilni ne mores prej vedeti, ce bo celotna postrežba s hrano vred OK ali ne , preden ne probas  ... Ne ljubi se mi pa okoli iskat naročat delov in se zafrkavati z vračili, ko kaj ni OK dobavljeno ... Imam dovolj drugih zadev, s katerimi si lahko zapolnim svoj prosti cas  ... 
    • Nisi edino budalo. Tudi jaz sem v tem društvu
    • https://avto-magazin.metropolitan.si/novice/xiaomi-su7-ultra-razprodan-evropa-2025/ Tale pa zna malo premešat karte pri vrhu... 🤔  
    • Ja ce prav pomislis je tole huje za uporabnika
    • Ah, Lotus Emeya me je razočaral. Ne bom ga kupil. ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.