Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 40 minutami je Janez007 napisal:

 

Odvisno od okusa. Morda 16" ne gredo na rdečo barvo, ki že v osnovi ne gre na voznika (govorim za CX-30, jest ne govorim za CX-60 😃).

 

Zimske poljske Dunlop gume na 16" platiščih 

image.png

 

Sicer pa, naš novi lastnik je tudi imel možnost izbire vseh znamk in modelov, a se je na koncu odločil za CX-30 G140 AT. In zaenkrat je zadovoljen, ker ga po občutkih zelo spominja na priljubljeno Mazdo 3. Nad motorjem in menjalnikom je navdušen (pravi da bo povprečna poraba, po obdobju nežnega utekanja, okoli 7 l/100 km), navdušen je nad kompaktnostjo, minimalistično armaturo, hitrim info sistemom, ... kontroverzno barvo ... 2 leti nazaj se mi je zdela ta barva obupna, sedaj je IN.

Z 16" izgleda obupno. 

pred 9 urami je NevLado napisal:

Kdaj boš prodajal avto? Eno je preverjen 2.5 motor skoraj 13 let star brez komplikacij, drugo je turbo mlinček pod prisilo 1.3

 

Turbina vsi vemo kaj pomeni dolgoročno.

 

Kaj je ta PARKIRANJE paket? Navigacijo valda imaš tudi v CX-30, bolj je pomemben podatek a jo rabiš - carplay je bl kul

Pa kaj toliko s temi turbinami strašite. 

Edini res dobri (navadni) benski  motorji so turbaši. Pa turbine ne crkujejo glih tako pogosto, kot hoćete prikazati vozniki starih dinotov. Res pa je, da bodo  dinoti verjetno imeli manj problemov kot turbaši. Definitivno pa niso dinoti boljši  motorji. 

 

 

 

Napisano

Si ze vozil kdaj kaksnega z 1.3 ali 1.4 mlinckom in turbino? Sem pred kratkim probal Cupro Formentor z 1.5 turbo mlinckom, mislim, da je bila 150 KM ... pa nisem bil ravno prevec navdusen... V avtu smo bili trije... pa ko sem pohodil, se ni zgodilo prav veliko ... Sicer za umirjeno voznjo je OK... vsekakor pa bi jaz tudi med temi dvemi, ki sta bila omenjena, prednost pred Capturjem dal CX-30 ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Jest napisal:

Si ze vozil kdaj kaksnega z 1.3 ali 1.4 mlinckom in turbino?

Giulietta z 1.4 (1365 ccm). Je pošteno letela.

 

Se pa je poznalo pri 5 odraslih, ampak to se tudi na atmosfercu.

 

Priznam, da se Focusu krepko pozna, ko je poln in pecikli na strehi. Je pa 1.5 in 3 cilindre.

Pa to je robe do strehe v kuferaumu.

 

Lahko te peljem z 1.6 mlinčkom, ko bo potisnilo 304Nm boš spremnil mnenje o mlinčkih. 😉

 

pred 1 uro je Alex napisal:

Pa kaj toliko s temi turbinami strašite. 

Edini res dobri (navadni) benski  motorji so turbaši. Pa turbine ne crkujejo glih tako pogosto, kot hoćete prikazati vozniki starih dinotov. Res pa je, da bodo  dinoti verjetno imeli manj problemov kot turbaši. Definitivno pa niso dinoti boljši  motorji. 

Tako je. 99% bo Francoski turbo mlinček prej odletel kot pa kaka Toyota.

 

Novi z hibridnimi turbinami so sploh fenomenalni.

 

Ampak pod 1.4 nikakor. Tam so po navadi 3cl, ki imajo zaradi male kubikaže čudn zvok in se obnašajo po svoje. Noben dizl ali bencin nima podobnih fint.

 

Pa ne nasedat mild hybrid specifikacijam, ker tista baterija ni vedno in ko je ni, je podhranjeno.

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)
pred 35 minutami je Alex napisal:

Z 16" izgleda obupno

 

Rez obupno, obe varianti imata balone. 😁

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 25 minutami je Jest napisal:

Si ze vozil kdaj kaksnega z 1.3 ali 1.4 mlinckom in turbino? Sem pred kratkim probal Cupro Formentor z 1.5 turbo mlinckom, mislim, da je bila 150 KM ... pa nisem bil ravno prevec navdusen... V avtu smo bili trije... pa ko sem pohodil, se ni zgodilo prav veliko ... Sicer za umirjeno voznjo je OK... vsekakor pa bi jaz tudi med temi dvemi, ki sta bila omenjena, prednost pred Capturjem dal CX-30 ... 

Tudi pri atmosfercu se pozna zelo, ko so trije v avtu. V klance ne gre nikamor. 

 

 

Napisano
pred 7 minutami je Janez007 napisal:

 

Rez obupno, obe varianti imata balone. 😁

 

image.png

Tole si malo zafintiral, daj še na desno svetle.... :nevem:

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 17 minutami je godlike napisal:

Giulietta z 1.4 (1365 ccm). Je pošteno letela.

 

Se pa je poznalo pri 5 odraslih, ampak to se tudi na atmosfercu.

 

Priznam, da se Focusu krepko pozna, ko je poln in pecikli na strehi. Je pa 1.5 in 3 cilindre.

Pa to je robe do strehe v kuferaumu.

 

Lahko te peljem z 1.6 mlinčkom, ko bo potisnilo 304Nm boš spremnil mnenje o mlinčkih. 😉

 

Tako je. 99% bo Francoski turbo mlinček prej odletel kot pa kaka Toyota.

 

Novi z hibridnimi turbinami so splho fenomenalni.

 

Ampak pod 1.4 nikakor. Tam so po navadi 3cl, ki imajo zaradi male kubikaže čudn zvok in se obnašajo po svoje. Noben sizl ali bencin nima podobnih fint.

 

Pa ne nasedat mild hybrid specifikacijam, ker tista baterija ni vedno in ko je ni, je podhranjeno.

Jaz govorim o resnih, 2.0 ali  močnejših turbo benzinarjih, kjer je navor nad 300 Nm. Mlinčki me ne zanimajo. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 20 minutami je godlike napisal:

Giulietta z 1.4 (1365 ccm). Je pošteno letela.

 

Se pa je poznalo pri 5 odraslih, ampak to se tudi na atmosfercu.

 

Priznam, da se Focusu krepko pozna, ko je poln in pecikli na strehi. Je pa 1.5 in 3 cilindre.

Pa to je robe do strehe v kuferaumu.

 

Lahko te peljem z 1.6 mlinčkom, ko bo potisnilo 304Nm boš spremnil mnenje o mlinčkih. 😉

 

Tako je. 99% bo Francoski turbo mlinček prej odletel kot pa kaka Toyota.

 

Novi z hibridnimi turbinami so splho fenomenalni.

 

Ampak pod 1.4 nikakor. Tam so po navadi 3cl, ki imajo zaradi male kubikaže čudn zvok in se obnašajo po svoje. Noben sizl ali bencin nima podobnih fint.

 

Pa ne nasedat mild hybrid specifikacijam, ker tista baterija ni vedno in ko je ni, je podhranjeno.

Avto z 1.6 turbo motorjem ni mlinček, to je že kar stroj..... 👍

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 2 minutama je Bini napisal:

Tole si malo zafintiral, daj še na desno svetle.... :nevem:

Ja, naredil je optično varko. 😊

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Ja, naredil je optično varko. 😊

 

To sem hotu slišat. Se pravi, važen vam je izgled, ne toliko ali je 18" ali 16".

 

18" platišča z gumami 215/55R18:

  • Višina platišča: 457,20 mm
  • Višina gume (stranski profil): 118,25 mm

16" platišča z gumami 215/65R16:

  • Višina platišča: 406,40 mm
  • Višina gume (stranski profil): 139,75 mm

 

Napisano

Meni je sigurno važen izgled, ker drugače bi imel Toyoto corolo na 16"

Napisano
pred 19 minutami je Alex napisal:

Tudi pri atmosfercu se pozna zelo, ko so trije v avtu. V klance ne gre nikamor. 

 

 

Ampak se ne pozna toliko pri motorju z vecjo prostornino (2.0 ali 2.5), ceprav nima turbine... Vsaj jaz nisem tega pri CX-5 opazil... tudi poln avto je sel BP kamorkoli ...  Sedaj s CX-60 pa sploh, ker je navora precej vec ... in mogoce sem zato malo razvajen ... :P 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zudi moja na 18" zimskih ni idealna, so bile pa zastonj..... 😁😉

IMG_20241113_151532.jpg

Napisano
pred 22 minutami je Alex napisal:

Jaz govorim o resnih, 2.0 ali  močnejših turbo benzinarjih, kjer je navor nad 300 Nm. Mlinčki me ne zanimajo. 

 

 

V tej temi je govora o 1.5 turbobencinarju (Renault Captur ) ...v primerjavi z 2.5 atmosfercem (CX-30)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

 

Odvisno od okusa. Morda 16" ne gredo na rdečo barvo, ki že v osnovi ne gre na voznika (govorim za CX-30, jest ne govorim za CX-60 😃).

 

Zimske poljske Dunlop gume na 16" platiščih 

image.png

 

Sicer pa, naš novi lastnik je tudi imel možnost izbire vseh znamk in modelov, a se je na koncu odločil za CX-30 G140 AT. In zaenkrat je zadovoljen, ker ga po občutkih zelo spominja na priljubljeno Mazdo 3. Nad motorjem in menjalnikom je navdušen (pravi da bo povprečna poraba, po obdobju nežnega utekanja, okoli 7 l/100 km), navdušen je nad kompaktnostjo, minimalistično armaturo, hitrim info sistemom, ... kontroverzno barvo ... 2 leti nazaj se mi je zdela ta barva obupna, sedaj je IN.

A je AT?

Edit: aha vidim da je AT, jutranja disleksija pri branju je usekala ven

 

 

Pripelji meni za 1 teden ti pokažem realno porabo :D 

 

Napisano (urejeno)
pred 58 minutami je Janez007 napisal:

Manipuliranje ... na oba daj enak tip in barvo platišč. 

Ok tale pa bo. 

16"

IMG_20250306_105125.jpg

IMG_20250306_102911.jpgIMG_20250306_102943.jpgx

IMG_20250306_105146.jpg

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 18 minutami je Alex napisal:

Ok tale pa bo. 

16"

IMG_20250306_105125.jpg

IMG_20250306_102911.jpgIMG_20250306_102943.jpgx

IMG_20250306_105146.jpg

 

Studio (tvoja ima izgleda občutno  znižane vzmeti) in realnost običajne z 18" platišči:

image.jpeg

 

image.jpeg

Popravljeno od Janez007
Napisano

Glede platišč za zimsek gume, torej pravite, da je bolje, da vzamem 18"?

Verjetno so kar precej dražja, 16" cca. 120 EUR, 18" cca. 180 EUR, ne poznam dejanske cene.

 

Oo zgoraj:

 

Citat

18" platišča z gumami 215/55R18:

  • Višina platišča: 457,20 mm
  • Višina gume (stranski profil): 118,25 mm

16" platišča z gumami 215/65R16:

  • Višina platišča: 406,40 mm
  • Višina gume (stranski profil): 139,75 mm

 

Skupna razlika v višini je 3 cm.

 

----

 

Avto bom imel najmanj 10 let, morda celo več. Ne menjujem avta vsako leto. 😉

Je pa res, da ne delam veliko km.

 

Danes imam testno vožnjo... 😁

 

LP

 

 

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Studio (tvoja ima izgleda občutno  znižane vzmeti) in realnost običajne z 18" platišči:

image.jpeg

 

image.jpeg

Tale 

 

Pred eno uro je GregorV napisal:

Glede platišč za zimsek gume, torej pravite, da je bolje, da vzamem 18"?

Verjetno so kar precej dražja, 16" cca. 120 EUR, 18" cca. 180 EUR, ne poznam dejanske cene.

 

Oo zgoraj:

 

 

Skupna razlika v višini je 3 cm.

 

----

 

Avto bom imel najmanj 10 let, morda celo več. Ne menjujem avta vsako leto. 😉

Je pa res, da ne delam veliko km.

 

Danes imam testno vožnjo... 😁

 

LP

 

 

Bolje 18".👍

 

 

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Studio (tvoja ima izgleda občutno  znižane vzmeti) in realnost običajne z 18" platišči:

image.jpeg

 

image.jpeg

Avto je svetle barve pa še pod čudnim kotom je slikan, tako, da izpadejo smešno tudi 18".😉

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je GregorV napisal:

Glede platišč za zimsek gume, torej pravite, da je bolje, da vzamem 18"?

Verjetno so kar precej dražja, 16" cca. 120 EUR, 18" cca. 180 EUR, ne poznam dejanske cene.

 

To je pa čisto tvoja odločitev. Obe varianti sta po homologaciji za CX-30 OK, tudi po mojem mnenju OK (pozimi mehkejša, drugačna vožnja ... malo spremembe).

 

Mi smo se odločili za nakup dodatnih 16" Mazdinih platišč (cca 600 €) in gum (cca 600 € Dunlop, z vključenimi TPMS ventili). Sam že dolgo kupujem samo še platišča, ki so iste znamke kot avto, in ni mi žal.

 

Tole je dejal prodajalec: "Platišča za zimske pnevmatike je najbolje kupiti 2" manjše, se pravi R16 (original na vozilu so R18). Posledično so na voljo tudi precej cenejše zimske pnevmatike."

 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 8 minutami je Janez007 napisal:

 

To je pa čisto tvoja odločitev. Obe varianti sta po homologaciji za CX-30 OK.

 

Mi smo se odločili za nakup dodatnih 16" Mazdinih platišč (cca 600 €) in gum (cca 600 € Dunlop, z vključenimi TPMS ventili). Sam že dolgo kupujem samo še platišča, ki so iste znamke kot avto, in ni mi žal.

 

Tole je dejal prodajalec: "Platišča za zimske pnevmatike je najbolje kupiti 2" manjše, se pravi R16 (original na vozilu so R18). Posledično so na voljo tudi precej cenejše zimske pnevmatike."

 

 

image.png

Tale tvoj prodajalec je malce smešen. 

" Najbolje je kupiti". To je le njegovo osebno mnenje. Kupiš tisto, kar si lahko privoščiš oziroma, kaj ti paše. 

Recimo za 6-ko je, vsaj zame,  bolje imeti 17"zimske,ker je avto sam po sebi trd (vzmetenje) in nizek, in ni dobro prileteti v kako udarno jamo z nizkopresečnimi gumami. Na cx30 niso tako extremno nizkopresečne gume  in je vse skupaj bolj mehko. Tako, da je po moje ta kombinacija z 18"  v redu. Preizkušena kombinacija v globokem snegu in v vseh zimskih pogoji. 

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je Alex napisal:

Tale tvoj prodajalec je malce smešen. 

" Najbolje je kupiti". To je le njegovo osebno mnenje. Kupiš tisto, kar si lahko privoščiš oziroma, kaj ti paše. 

Recimo za 6-ko je, vsaj zame,  bolje imeti 17"zimske,ker je avto sam po sebi trd (vzmetenje) in nizek, in ni dobro prileteti v kako udarno jamo z nizkopresečnimi gumami. Na cx30 niso tako extremno nizkopresečne gume  in je vse skupaj bolj mehko. Tako, da je po moje ta kombinacija z 18"  v redu. Preizkušena kombinacija v globokem snegu in v vseh zimskih pogoji. 

 

 

Ja, njegovo osebno mnenje proti tvojemu osebnemu mnenju ...

 

In pri tebi smo že itak navajeni, da je najboljše točno tisto, kar imaš ti. Pri 6-ki so to manjša 17" platišča (namesto 19"), pri CX-30 pa večja 18" (namesto 16"). Naključje?

 

Pri nas je odločil šofer - mu je čisto vseeno, zato je izbral cenejšo varianto. Mi je všeč, ker se odloča racionalno. 🙂

 

Je pa še nekaj, ko sam 2x na leto menjam kolesa, je menjava manjših opazno lažja. Ko prestavljam 19" me potem še 1 teden boli križ.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, njegovo osebno mnenje proti tvojemu osebnemu mnenju ...   In pri tebi smo že itak navajeni, da je najboljše točno tisto, kar imaš ti. Pri 6-ki so to manjša 17" platišča (namesto 19"), pri CX-30 pa večja 18" (namesto 16"). Naključje?   Pri nas je odločil šofer - mu je čisto vseeno, zato je izbral cenejšo varianto. Mi je všeč, ker se odloča racionalno. 🙂   Je pa še nekaj, ko sam 2x na leto menjam kolesa, je menjava manjših opazno lažja. Ko prestavljam 19" me potem še 1 teden boli križ.
    • Tale tvoj prodajalec je malce smešen.  " Najbolje je kupiti". To je le njegovo osebno mnenje. Kupiš tisto, kar si lahko privoščiš oziroma, kaj ti paše.  Recimo za 6-ko je, vsaj zame,  bolje imeti 17"zimske,ker je avto sam po sebi trd (vzmetenje) in nizek, in ni dobro prileteti v kako udarno jamo z nizkopresečnimi gumami. Na cx30 niso tako extremno nizkopresečne gume  in je vse skupaj bolj mehko. Tako, da je po moje ta kombinacija z 18"  v redu. Preizkušena kombinacija v globokem snegu in v vseh zimskih pogoji.   
    • To je pa čisto tvoja odločitev. Obe varianti sta po homologaciji za CX-30 OK, tudi po mojem mnenju OK (pozimi mehkejša, drugačna vožnja ... malo spremembe).   Mi smo se odločili za nakup dodatnih 16" Mazdinih platišč (cca 600 €) in gum (cca 600 € Dunlop, z vključenimi TPMS ventili). Sam že dolgo kupujem samo še platišča, ki so iste znamke kot avto, in ni mi žal.   Tole je dejal prodajalec: "Platišča za zimske pnevmatike je najbolje kupiti 2" manjše, se pravi R16 (original na vozilu so R18). Posledično so na voljo tudi precej cenejše zimske pnevmatike."    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.