Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

OK, zavesice odpadejo. 😀

 

-----------

 

Zakaj CX-30?

 

V salonih sem gledal naslednje avte: Škoda Kamiq, Ford Puma, VW T-ROC, Hyundai Tuscon, Renault Captur, Nissan Qashqai...

 

Na koncu sem šel na testno vožnjo Captur in CX-30. Ostali so bili predragi, preveliki... Zgornja meja je bila 30K.

 

Captur me ni prepričal z kavnim mlinčkom in podvozjem, občutku na volanu. Materiali v notranjosti so sicer vredu, vendar nič kaj posebnega.

 

CX-30, boljša vozna dinamika, podvozje, volan... Materiali v notranjosti prav tako na višji ravni. Sicer ne tako pomembno, ampak 15 cm daljši.

Ergonomija, razporeditev stikal se mi v Mazdi veliko bolj dopade. Head-up zaslon, zelo všečna zadeva.

 

Edini minus Mazde je, da je kar precej dražja od Captur, pa servisi so dražji. Captur ima prva 4 leta brezplačne servise.

 

Sigurno je še kaj drugega odigralo vlogo pri nakupu, pa se sedaj ne spomnim.

Aja, pa še to. Raje imam japonca kot francoza. 😄

 

LP

 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano

Glede diesel.

 

Seveda se na da primerjati baby dino 😆 in diesel motor.

Sedaj imam Astra K, 160 KM, 350Nm navora... Avto kar leti, samo velike težave z motorjem. Ni za ta forum...

Sem se že pred nakupom zavedal, da bo vožnja drugačna. Diesel veliko navora, manjši obrati. Bencin, manj navora, višji obrati...

 

Sem že malo v letih 😁, tako da ne potrebujem več avtov z veliko konji - rdečega ferrarija. 🤣

 

LP

 

Napisano

Jaz mam zavesice na 6ki pa čisto nevpadljivo zgledajo ker so res take minimalne,..sploh nevem če je kak + od njih. Kake so na cx-30 pa nevem.

  • Haha 2
  • Začuden 1

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 2 urama je Mraušk Mčk napisal:

 

A tole na 6ici prve generacije pa niso original! zavesice ampak flapi za povečanje vzgona in nižanje pristajalne hitrosti al kaj?:lol:

 

 

zavesice1.png

 

Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.

 

Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.

 

Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.

 

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

 

Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.

 

Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.

 

Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.

 

Meni so pa bile na prvi 6-ki cool. Brez njih bi 6-ka izgledala čudno. Seveda le na prvih kolesih. 🤔

 

 

Napisano
pred 5 urami je Boss napisal:

 

Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo,

 

 

Če bi bile zavesice takšne, kakršne so imele nekoč stoenke in golfi - gumijaste, se to nebi zgodilo. Ker je pa pri avtih "lepota" vse, pa tudi če je nefunkcionalna...

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)
pred 20 urami je dvorjan napisal:

Ampak pri današnjih debelinah barve in laka razmišljanje o zavesicah sploh ni napačno.

Sploh ker se življenjska doba niža (slabi materiali in funkcionalno zastaranje - elektronika ...) pride po razmišljanju človek do zaključka, da se za tistih največ 15-20 let ne izplača ... 😆

Popravljeno od Janez007
Napisano

Najboljši pokazatelj je ogled oglasov nekaj let starih vozil z višjo kilometrino. Npr. par let stare Tesle imajo "speskane" pragove, če nimajo zavesic. Pa ni to le Teslina težava, da se razumemo ...

 

Po drugi strani je pa res, da Mazdini atmosferci od sebe ne dajo tako hudih moči, da bi kamenčke res močno nabijali po pragu in ob straneh vozila. :P

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 17 minutami je Janez007 napisal:

Sploh ker se življenjska doba niža (slabi materiali in funkcionalno zastaranje - elektronika ...) pride po razmišljanju človek do zaključka, da se za tistih največ 15-20 let ne izplača ... 😆

 

Kaj, a samo toliko časa planiraš "tlačit zemljo":blink:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 39 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Kaj, a samo toliko časa planiraš "tlačit zemljo":blink:

V najboljšem primeru tlačit avto ...  :) 

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
dne 11. 3. 2025 ob 12:37 je GregorV napisal:

Spoštovani ljubitelji vozil Mazda.

 

Sicer ni čisto nova novica, ampak sporočam, da sem prejšnji teden položil aro za G140, MT, CENTER LINE + DESI, SOUL CRYSTAL RED. 😀😁

Dodatno vlečna kljuka.

 

Avto dobim konec tega tedna, morda v prihodnjem tednu. Je v SLO.

 

Na testni vožnji sem imel G150, Nagisa, AT.

 

Kaj več pa bom lahko povedal, ko dobim avto in naredim nekaj km. 😉

 

LP

 

Čestitke za nakup, naj ti dobro služi  :zoom-zoom: Kaj te je prepričalo v nakup 2.5 140KM in ne 2.0 X186?

 

 

Napisano
pred 31 minutami je MazdaBoy napisal:

Čestitke za nakup, naj ti dobro služi  :zoom-zoom: Kaj te je prepričalo v nakup 2.5 140KM in ne 2.0 X186?

Cena mu ni ustrezala pri CX-30 / x186... :nevem:

Napisano
pred 13 minutami je Bini napisal:

Cena mu ni ustrezala pri CX-30 / x186... :nevem:

Saj meni tudi ni, ampak sem si zaželel premijsko se zapeljat v penzijo. 😁

Napisano

Hotel sem imeti baby dinozavra. 😅

Nima vsak... 😛

 

Res je cena igrala vlogo.

30K je bila zgornja meja, še bolje veliko manj.

X186 bi skupaj z vlečno kljuko prišel 31,3K , preveč za mene.

 

Pa nekdo je naredil izračun, da se 2K razlike v ceni povrne pri cca 170K km, če se prav spomnim. 20 let za mene...

 

Sicer ni ravno primerljivo, ampak Captur z nekaj manj opreme bi stal 25K.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še to.   Velika večina vožnje bo mestna vožnja. Recimo 70-80%. In za to res ne potrebujem 186 konjičkov.
    • Hotel sem imeti baby dinozavra. 😅 Nima vsak... 😛   Res je cena igrala vlogo. 30K je bila zgornja meja, še bolje veliko manj. X186 bi skupaj z vlečno kljuko prišel 31,3K , preveč za mene.   Pa nekdo je naredil izračun, da se 2K razlike v ceni povrne pri cca 170K km, če se prav spomnim. 20 let za mene...   Sicer ni ravno primerljivo, ampak Captur z nekaj manj opreme bi stal 25K.    
    • Vesel in ponosen Jakov Fak s popolno predstavo slavil na Pokljuki WWW.RTVSLO.SI Jakov Fak je mojstrsko opravil s skrajšano posamično tekmo na 15 km svetovnega pokala na Pokljuki. Najboljši slovenski biatlonec v...  
    • Res je te continental conti7 so TOP GUME po mokrem in suhem 😉👍👍👍
    • Za poletje mi je najbolj sedla Dunlop sportmax TT ali pa Yokohama Advan Fleva v701, najmanj pa Toyo Proxes.   @akla Sem prosil direkt za komentar: Majo ogromno gripa v suhem in mokrem. Dobro zavorno pot. So pa glasne, ko se segrejejo so malo tišje. Nič povratnih informacij, sploh v primerjavi z PS4 in Eagle 1 Pa men so premehke okoli centralne lege oz. volan je relativno mehki, ne vleče gum toliko v centralno lego. Isto je volan malo premehki na AC. Za povprečnega voznika dobre gume, za mene ne preveč. Aha, pa trša bočnica kot pri PS4. PS4 prej čutiš, da zvije bočnico, tu ne takoj, se pa bolj čuti
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.