GregorV Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec Jaz sem v testnem avtu imel samo lane assist, pa še ta ni bil pretirano nadležen Ostalo se vse da urediti, predvidevam. Bo kdo napisal, ki že ima avto. Moj bo naslednji teden na voljo. 😀 Citiraj
Shrek Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec Kako de pa vklopi ali izklopi autohold? Meni na 13 letniku dela avtomatsko, pa imam ročni menjalnik. Citiraj
Agerg Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec Te stvari so pri Mazdi res malo moteče. Če bi lahko vsaj preko OBD-ja to uredil, bi bilo super. Kot se da enostavno pri VAG-u. Mazda pa ima vse kar dobro zaklenjeno dol. Citiraj
Bini Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec pred 1 uro je Alex napisal: 1.aprila letos. 😊 Za hec al zares, da ti ne bodo kaj zasrali....😂😉 Citiraj
Alex Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec pred 40 minutami je Bini napisal: Za hec al zares, da ti ne bodo kaj zasrali....😂😉 Zares. 😊 pred 1 uro je dvorjan napisal: Bi ti pa še kako prav prišel avtomatski menjalnik ... Še to. 🤔 2 Citiraj
Bini Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec pred 21 minutami je Alex napisal: Zares. 😊 Še to. 🤔 Jaz grem pa konec leta, če bo vse po sreči. Odvozim še kakih 80kkm, če bo Passat zdžal, ker ima že blizu 270kkm.....😁 Že tako sem leto čez 40..... 5 Citiraj
Magoče CX-30 Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec (urejeno) G140. Evo po narejenih 1000+ km, avto je top. Start, gumb za izklop zvočnih obozoril in gas. Ful se lepo pelje, na avtocesti in v "vrhniški klanec" brez problema 160 km/h. Kar se tu piše da avto ne gre so bedarije. Še nikoli pa ni bilo na parkirišču toliko prošenj od znancev, ali lahko pogledam avto... kaj pa notri... 😃 Popravljeno 14. marec od Magoče CX-30 6 Citiraj
Alex Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec pred 32 minutami je Magoče CX-30 napisal: G140. Evo po narejenih 1000+ km, avto je top. Start, gumb za izklop zvočnih obozoril in gas. Ful se lepo pelje, na avtocesti in v "vrhniški klanec" brez problema 160 km/h. Kar se tu piše da avto ne gre so bedarije. Še nikoli pa ni bilo na parkirišču toliko prošenj od znancev, ali lahko pogledam avto... kaj pa notri... 😃 Dobro, 160 v vrhniški klanec ni neki presežek. Kaj pa poraba? Citiraj
Bini Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec pred 58 minutami je Magoče CX-30 napisal: G140. Evo po narejenih 1000+ km, avto je top. Start, gumb za izklop zvočnih obozoril in gas. Ful se lepo pelje, na avtocesti in v "vrhniški klanec" brez problema 160 km/h. Kar se tu piše da avto ne gre so bedarije. Še nikoli pa ni bilo na parkirišču toliko prošenj od znancev, ali lahko pogledam avto... kaj pa notri... 😃 Verjamem, da si in da boš še dolgo zadovoljen, avto je bomba četudi ima G140 dinota not. 😉 Srečno vožnjo ti želim 👍 1 Citiraj
GregorV Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec Pred eno uro je Magoče CX-30 napisal: G140. Evo po narejenih 1000+ km, avto je top. Start, gumb za izklop zvočnih obozoril in gas. Ful se lepo pelje, na avtocesti in v "vrhniški klanec" brez problema 160 km/h. Kar se tu piše da avto ne gre so bedarije. Še nikoli pa ni bilo na parkirišču toliko prošenj od znancev, ali lahko pogledam avto... kaj pa notri... 😃 To pa se lepo sliši. Še dobro da sem vzel G140. 😀 2 1 Citiraj
GregorV Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec Dva novejša testa... 6 dni star - G140 11 dni star - G140 😄 Sicer sta v nemščini samo si lahko nastavite angleške podnapise, YT samodejni prevod... LP Citiraj
Bini Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec Imel si tako ali tako samo dve možnosti, ali vzameš doberega ali še boljšega..... 2 Citiraj
Magoče CX-30 Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec Pred eno uro je Alex napisal: Dobro, 160 v vrhniški klanec ni neki presežek. Kaj pa poraba? 75 Citiraj
Bini Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec Glede na drugi posnetek in njuno še kar dinamično vožnjo se je videlo 7.8 na displeju. Mislim, da z nekaj prakse in utekanjem zna biti poraba kak liter manjša. 👍😉 2 Citiraj
NevLado Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec pred 3 urami je Magoče CX-30 napisal: G140. Evo po narejenih 1000+ km, avto je top. Start, gumb za izklop zvočnih obozoril in gas. Ful se lepo pelje, na avtocesti in v "vrhniški klanec" brez problema 160 km/h. Kar se tu piše da avto ne gre so bedarije. Še nikoli pa ni bilo na parkirišču toliko prošenj od znancev, ali lahko pogledam avto... kaj pa notri... 😃 Super, da si sam prišel do tega spoznanja. Na tem forumu najdeš svašta Uživaj v avtu! 5 Citiraj
Jest Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec pred 2 urama je Alex napisal: Dobro, 160 v vrhniški klanec ni neki presežek. Kaj pa poraba? Ti gres gotovo tam 300 km/h ... in to z elektricnim biciklom ... 1 5 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
godlike Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec (urejeno) Ko je po navadi tak gost promet, da še 130 gre komaj. Popravljeno 14. marec od godlike 1 1 1 Citiraj
Alex Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec pred 2 urama je Bini napisal: Imel si tako ali tako samo dve možnosti, ali vzameš doberega ali še boljšega..... Ne smemo pozabit, da je baby dino druga izbira, cenejša varianta za cx30, motor, ki je nadomestil osnovne 2.0 motorje. Nadgradnja in boljša izbira še vedno ostaja x186. Ljudje, ki gledajo za cenejšo varianto bodo izbrali pač baby Dinota. 1 Citiraj
Alex Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec (urejeno) pred 2 urama je Magoče CX-30 napisal: 75 Ni slabo. A je tvoja V8? Popravljeno 14. marec od Alex 1 Citiraj
g.Wankel Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec pred 27 minutami je godlike napisal: Ko je po na adi tak gost primet, da še 130 gre komaj Pa trije pasovi. Ampak na skrajno desnem redko kdo vozi... 1 Citiraj
Bini Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec pred 48 minutami je Alex napisal: Ni slabo. A je tvoja V8? Verjetno manjka pika za 7ko....🤔 1 Citiraj
Janez007 Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec (urejeno) Pred eno uro je Alex napisal: Ne smemo pozabit, da je baby dino druga izbira, cenejša varianta za cx30, motor, ki je nadomestil osnovne 2.0 motorje. Nadgradnja in boljša izbira še vedno ostaja x186. Ljudje, ki gledajo za cenejšo varianto bodo izbrali pač baby Dinota. Sem vesel, da je boljši G140 celo 2.000€ cenejši od manj zmogljivega (slabši navor pri 2.000 obratih, kaj šele pri 1.500 in manj ... območje, ki je najbolj uporabno), navitega X186. 😁 Popravljeno 14. marec od Janez007 5 1 Citiraj
Bini Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec pred 55 minutami je Alex napisal: Ne smemo pozabit, da je baby dino druga izbira, cenejša varianta za cx30, motor, ki je nadomestil osnovne 2.0 motorje. Nadgradnja in boljša izbira še vedno ostaja x186. Ljudje, ki gledajo za cenejšo varianto bodo izbrali pač baby Dinota. Drugače pa je za Mazdo dosti boljše in ceneje da je izkoristila ta trpežen Dino motor in zmanjšala konje ter porabo in zadovoljila EU- EKO standarde kot pa razvijala nov motor, ker nov motor tako že ima X186.... pred 3 minutami je Janez007 napisal: Sem vesel, da je boljši G140 celo 2.000€ cenejši od manj zmogljivega (slabši navor pri 2.000 obratih, kaj šele pri 1.500 in manj obratov), navitega X186. 😁 Mazda že ve zakaj je tako kot je.... Citiraj
Janez007 Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec (urejeno) pred 25 minutami je Bini napisal: Drugače pa je za Mazdo dosti boljše in ceneje da je izkoristila ta trpežen Dino motor in zmanjšala konje ter porabo in zadovoljila EU- EKO standarde kot pa razvijala nov motor, ker nov motor tako že ima X186.... Mazda že ve zakaj je tako kot je.... Kdaj gre zelo drag inovativen razvoj tudi v napačno smer. In nekdo mora to plačat (na primer @Alex). 😁 Samo ni mi jasno, zakaj se Mazda ni nič naučila od Mitsubishija - njegovega neuspelega poskusa z 1.8 GDI. Imel sem ga nekaj let, super motor, a pri 150.000 km ni več prišel čez tehničnega - na srečo ima Mazdin X GPF, ki bo lovil in sežgal prekomerne saje. Popravljeno 14. marec od Janez007 2 Citiraj
samSimon Napisano 14. marec Prijavi Napisano 14. marec A bo treba en Mazda piknik na Vrhniki, al mi lahko nekdo pove kolk obratov ima kater motor pri 100km/h v šesti in kolk pri 60km/h, v četrti? Mene najbolj zanima tista razlika med 2700-3200 obratov, kjer na teh krivuljah prednjači x186. V kateri situaciji na cesti se ponavadi znajdeš v tistem rangu obratov? Vključevanje na AC? Pri speljevanju in normalni vožnji bi tam itak šaltal že v višjo brzino. Kolk obratov je, ko pičiš po tem famoznem vrhniškem klancu navzgor? A jih ima x186 takrat preko 3000 in je zato kokr bolj prožna kot G140? Pa ne mislim zdaj pri 160+ km/h, ker nekateri ga očitno mal manj kot preletijo, govorim brzine 100-130km/h. 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.