Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 25 minutami je Janez007 napisal:

 

Kdaj gre zelo drag inovativen razvoj tudi v napačno smer. In nekdo mora to plačat (na primer @Alex). 😁

Samo ni mi jasno, zakaj se Mazda ni nič naučila od Mitsubishija - njegovega neuspelega poskusa z 1.8 GDI. Imel sem ga nekaj let, super motor, a pri 150.000 km ni več prišel čez tehničnega - na srečo ima Mazdin X GPF, ki bo lovil in sežgal prekomerne saje.

 

image.png

Samo se ti tolaži, ko si kupil Dinota. 😊

Najlažje je vlačiti isti požrešen in neaktaktiven  motor že skoraj dvajset let po avtih in ga prodajati kot "novega".😊😊

Je kolega iz banda, bobnar, trenutno vozi toyoto korolo karavan, šel malo na mazdo, da pogleda za nov avto. Zanima ga cx30 zaradi večjega prtljažnika. Preizkusil je baby Dinota in bil precej razočaran nad njim. Rekel je, da bi vzel takoj x186 z ročnim menjalnikom, a da mu je predrag. Tako ni vzel nič. Kvaliteta pač stane. 😊

 

 

Napisano
pred 13 minutami je samSimon napisal:

A bo treba en Mazda piknik na Vrhniki, al mi lahko nekdo pove kolk obratov ima kater motor pri 100km/h v šesti in kolk pri 60km/h, v četrti? Mene najbolj zanima tista razlika med 2700-3200 obratov, kjer na teh krivuljah prednjači x186. V kateri situaciji na cesti se ponavadi znajdeš v tistem rangu obratov? Vključevanje na AC? Pri speljevanju in normalni vožnji bi tam itak šaltal že v višjo brzino. Kolk obratov je, ko pičiš po tem famoznem vrhniškem klancu navzgor? A jih ima x186 takrat preko 3000 in je zato kokr bolj prožna kot G140? Pa ne mislim zdaj pri 160+ km/h, ker nekateri ga očitno mal manj kot preletijo, govorim brzine 100-130km/h.

Da, se razumemo. Ko je govora o vožnji v  Vrhniški klanec je govora o vožnji v šesti brzini.Tako, da ne primerjati ročnega in avtomatskega menjalnika, kjer avtomatski menja v nižjo brzino ali dve. 

 

 

Napisano
pred 15 minutami je samSimon napisal:

A bo treba en Mazda piknik na Vrhniki, al mi lahko nekdo pove kolk obratov ima kater motor pri 100km/h v šesti in kolk pri 60km/h, v četrti? Mene najbolj zanima tista razlika med 2700-3200 obratov, kjer na teh krivuljah prednjači x186. V kateri situaciji na cesti se ponavadi znajdeš v tistem rangu obratov? Vključevanje na AC? Pri speljevanju in normalni vožnji bi tam itak šaltal že v višjo brzino. Kolk obratov je, ko pičiš po tem famoznem vrhniškem klancu navzgor? A jih ima x186 takrat preko 3000 in je zato kokr bolj prožna kot G140? Pa ne mislim zdaj pri 160+ km/h, ker nekateri ga očitno mal manj kot preletijo, govorim brzine 100-130km/h.

Pa sej 2700 - 3200 je identičen graf :D 

Napisano (urejeno)
pred 11 minutami je Alex napisal:

Da, se razumemo. Ko je govora o vožnji v  Vrhniški klanec je govora o vožnji v šesti brzini.Tako, da ne primerjati ročnega in avtomatskega menjalnika, kjer avtomatski menja v nižjo brzino ali dve. 

Ne bo držalo, no vsaj pri moji mazdi ne menja v nižjo :) , če upočasnim pred klancem na 130 in dam po gasu pa tja do 180

 

Če govoriš pa specifično o cx-30 pa pol pozabi kaj sem napisal, ker jo še nisem peljal nevem kako deluje

Popravljeno od Tilen5

 

image.jpeg

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Samo se ti tolaži, ko si kupil Dinota. 😊

Najlažje je vlačiti isti požrešen in neaktaktiven  motor že skoraj dvajset let po avtih in ga prodajati kot "novega".😊😊

Je kolega iz banda, bobnar, trenutno vozi toyoto korolo karavan, šel malo na mazdo, da pogleda za nov avto. Zanima ga cx30 zaradi večjega prtljažnika. Preizkusil je baby Dinota in bil precej razočaran nad njim. Rekel je, da bi vzel takoj x186 z ročnim menjalnikom, a da mu je predrag. Tako ni vzel nič. Kvaliteta pač stane. 😊

 

Po tejle primerjavi CX-30 med X186 in G140 sta si zelo podobna kar se pospeskov tice

Screenshot_20250314_182005_com.microsoft.emmx_edit_356243729830716.jpg

Screenshot_20250314_182021_com.microsoft.emmx_edit_356218120651247.jpg

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Še moj prispevek k debati 2.0 x186 vs 2.5 G140:
Če bi sedaj kupoval, bi kupil G140.
Zakaj ? Imel sem G150, imam X186, kak mesec sem vozil G192 v CX5.
2.5l G motor je enostavno bolj uglajen, napram X motorju vse naredi opazno bolj suvereno; je pa res, da ne vozim agresivno, vendar še vedno precej hitro.

Kar se porabe tiče, sem imel na CX-5 7l/100 km, na X186 sem ravno tankal in imam 6.2l/100km; na G140 bi imel pomoje enako dobrih 6/100km.

...

Vse mazde, o katerih govorim, so AT.

Napisano
Pred eno uro je Tilen5 napisal:

Ne bo držalo, no vsaj pri moji mazdi ne menja v nižjo :) , če upočasnim pred klancem na 130 in dam po gasu pa tja do 180

 

Če govoriš pa specifično o cx-30 pa pol pozabi kaj sem napisal, ker jo še nisem peljal nevem kako deluje

Pusti dizelco. Njo moraš na vrhu klanca  bremzati. 

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano
pred 1 uro je akla napisal:

Še moj prispevek k debati 2.0 x186 vs 2.5 G140:
Če bi sedaj kupoval, bi kupil G140.
Zakaj ? Imel sem G150, imam X186, kak mesec sem vozil G192 v CX5.
2.5l G motor je enostavno bolj uglajen, napram X motorju vse naredi opazno bolj suvereno; je pa res, da ne vozim agresivno, vendar še vedno precej hitro.

Kar se porabe tiče, sem imel na CX-5 7l/100 km, na X186 sem ravno tankal in imam 6.2l/100km; na G140 bi imel pomoje enako dobrih 6/100km.

...

Vse mazde, o katerih govorim, so AT.

Tisto o 6.0 l pri G140 pozabi.... 😉

Bodo povedali novi lastniki G140 koliko imajo povp. porabo. Jaz ugibam, da bi lahko bila poraba od 6.5-7.0l..... 🤔

Napisano (urejeno)

@Alex nikakor ne more preboleti, da je dino boljši motor od premijca in vztrajno presliši vsa mnenja in izkušnje. Je @akla lepo povedal iz svojih izkušenj pa je celo lastnik x186 in bi pricakoval, da bo zagovarjal ta motor, pa se očitno ne slepi tako kot nekdo že vrsto let.

pred 9 minutami je Bini napisal:

Bodo povedali novi lastniki G140 koliko imajo povp. porabo. Jaz ugibam, da bi lahko bila poraba od 6.5-7.0l....

Na spritmonitorju je edini s tem motorjem, ki trdi, da ima porabo 5l.

Screenshot_20250314_201831_Samsung Internet.jpg

Popravljeno od ignacij
Napisano (urejeno)
pred 37 minutami je Bini napisal:

Tisto o 6.0 l pri G140 pozabi.... 😉

Bodo povedali novi lastniki G140 koliko imajo povp. porabo. Jaz ugibam, da bi lahko bila poraba od 6.5-7.0l..... 🤔

Js pa cist vrjamem, ce pridem js na G194 na tako porabo zakaj pri G140 nebi mogla bit 🙂

Popravljeno od Deeyan
Napisano
pred 7 minutami je Deeyan napisal:

Js pa cist vrjamem, ce pridem js na G194 na tako porabo zakaj pri G140 nebi mogla bit 🙂

Verjamem, jaz tudi pridem na 4.0l ampak to ni povprečna. Lahko se pa cincam cel tank in pridem pod 6.0.

Gre se za normalno vožnjo... 😉

Napisano

Danes sem videl mojo novo igračo. 👍

 

Čudovita rdeča barva v dežju. Zelo lep design. Seveda tudi razlog za nakup.

 

Baby dino pa se je še sramežljivo skrival. 😄

 

Kako najlažje naložiti sliko na ta forum? Iz telefona?

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Deeyan napisal:

 

Po tejle primerjavi CX-30 med X186 in G140 sta si zelo podobna kar se pospeskov tice

Screenshot_20250314_182005_com.microsoft.emmx_edit_356243729830716.jpg

Screenshot_20250314_182021_com.microsoft.emmx_edit_356218120651247.jpg

Tole niso ravno uradni tovarniški podatki ampak so kar vredu in precej v prid x186 motorja, sploh tisti od 0 do 160 je 5 sekund in to je v metrih pri 160km/h kar veliko! :danzoman:

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 3 minutami je GregorV napisal:

Danes sem videl mojo novo igračo. 👍

 

Čudovita rdeča barva v dežju. Zelo lep design. Seveda tudi razlog za nakup.

 

Baby dino pa se je še sramežljivo skrival. 😄

 

Kako najlažje naložiti sliko na ta forum? Iz telefona?

Klikneš "dodaj datoteke" , ko ti odpre klikneš na "orodje za izbiranje" ter iz "galerije" izbereš sliko. 😉

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Verjamem, jaz tudi pridem na 4.0l ampak to ni povprečna. Lahko se pa cincam cel tank in pridem pod 6.0.

Gre se za normalno vožnjo... 😉

90-100 po regionalki ni ravno cincanje, ali pac? 🤷‍♂️

Pa ko je treba potegnit na hitrost tut lih ne sparam. Na dizlu je bla visja poraba ob enakih pogojih... Res pa, da je awd tut nardil svoje

Pred eno uro je Bini napisal:

Tole niso ravno uradni tovarniški podatki ampak so kar vredu in precej v prid x186 motorja, sploh tisti od 0 do 160 je 5 sekund in to je v metrih pri 160km/h kar veliko! :danzoman:

Niso uradni podatki, ampak so dejansko testirani podatki. 

 

Ja, v prid x186, ampak je tut vec kot 40 konj razlike

Napisano
pred 3 urami je Deeyan napisal:

 

Po tejle primerjavi CX-30 med X186 in G140 sta si zelo podobna kar se pospeskov tice

Screenshot_20250314_182005_com.microsoft.emmx_edit_356243729830716.jpg

Screenshot_20250314_182021_com.microsoft.emmx_edit_356218120651247.jpg

Sej lih to, isti navor že pri 3300 obratih, nerabiš čakat na 4000.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.