Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 14. 3. 2025 ob 15:44 je Janez007 napisal:

 

Kdaj gre zelo drag inovativen razvoj tudi v napačno smer. In nekdo mora to plačat (na primer @Alex). 😁

Samo ni mi jasno, zakaj se Mazda ni nič naučila od Mitsubishija - njegovega neuspelega poskusa z 1.8 GDI. Imel sem ga nekaj let, super motor, a pri 150.000 km ni več prišel čez tehničnega - na srečo ima Mazdin X GPF, ki bo lovil in sežgal prekomerne saje.

 

image.png

Razširi  

Samo se ti tolaži, ko si kupil Dinota. 😊

Najlažje je vlačiti isti požrešen in neaktaktiven  motor že skoraj dvajset let po avtih in ga prodajati kot "novega".😊😊

Je kolega iz banda, bobnar, trenutno vozi toyoto korolo karavan, šel malo na mazdo, da pogleda za nov avto. Zanima ga cx30 zaradi večjega prtljažnika. Preizkusil je baby Dinota in bil precej razočaran nad njim. Rekel je, da bi vzel takoj x186 z ročnim menjalnikom, a da mu je predrag. Tako ni vzel nič. Kvaliteta pač stane. 😊

 

 

Napisano
  dne 14. 3. 2025 ob 16:15 je samSimon napisal:

A bo treba en Mazda piknik na Vrhniki, al mi lahko nekdo pove kolk obratov ima kater motor pri 100km/h v šesti in kolk pri 60km/h, v četrti? Mene najbolj zanima tista razlika med 2700-3200 obratov, kjer na teh krivuljah prednjači x186. V kateri situaciji na cesti se ponavadi znajdeš v tistem rangu obratov? Vključevanje na AC? Pri speljevanju in normalni vožnji bi tam itak šaltal že v višjo brzino. Kolk obratov je, ko pičiš po tem famoznem vrhniškem klancu navzgor? A jih ima x186 takrat preko 3000 in je zato kokr bolj prožna kot G140? Pa ne mislim zdaj pri 160+ km/h, ker nekateri ga očitno mal manj kot preletijo, govorim brzine 100-130km/h.

Razširi  

Da, se razumemo. Ko je govora o vožnji v  Vrhniški klanec je govora o vožnji v šesti brzini.Tako, da ne primerjati ročnega in avtomatskega menjalnika, kjer avtomatski menja v nižjo brzino ali dve. 

 

 

Napisano
  dne 14. 3. 2025 ob 16:15 je samSimon napisal:

A bo treba en Mazda piknik na Vrhniki, al mi lahko nekdo pove kolk obratov ima kater motor pri 100km/h v šesti in kolk pri 60km/h, v četrti? Mene najbolj zanima tista razlika med 2700-3200 obratov, kjer na teh krivuljah prednjači x186. V kateri situaciji na cesti se ponavadi znajdeš v tistem rangu obratov? Vključevanje na AC? Pri speljevanju in normalni vožnji bi tam itak šaltal že v višjo brzino. Kolk obratov je, ko pičiš po tem famoznem vrhniškem klancu navzgor? A jih ima x186 takrat preko 3000 in je zato kokr bolj prožna kot G140? Pa ne mislim zdaj pri 160+ km/h, ker nekateri ga očitno mal manj kot preletijo, govorim brzine 100-130km/h.

Razširi  

Pa sej 2700 - 3200 je identičen graf :D 

Napisano (urejeno)
  dne 14. 3. 2025 ob 16:31 je Alex napisal:

Da, se razumemo. Ko je govora o vožnji v  Vrhniški klanec je govora o vožnji v šesti brzini.Tako, da ne primerjati ročnega in avtomatskega menjalnika, kjer avtomatski menja v nižjo brzino ali dve. 

Razširi  

Ne bo držalo, no vsaj pri moji mazdi ne menja v nižjo :) , če upočasnim pred klancem na 130 in dam po gasu pa tja do 180

 

Če govoriš pa specifično o cx-30 pa pol pozabi kaj sem napisal, ker jo še nisem peljal nevem kako deluje

Popravljeno od Tilen5

 

image.jpeg

 

Napisano
  dne 14. 3. 2025 ob 16:16 je Alex napisal:

Samo se ti tolaži, ko si kupil Dinota. 😊

Najlažje je vlačiti isti požrešen in neaktaktiven  motor že skoraj dvajset let po avtih in ga prodajati kot "novega".😊😊

Je kolega iz banda, bobnar, trenutno vozi toyoto korolo karavan, šel malo na mazdo, da pogleda za nov avto. Zanima ga cx30 zaradi večjega prtljažnika. Preizkusil je baby Dinota in bil precej razočaran nad njim. Rekel je, da bi vzel takoj x186 z ročnim menjalnikom, a da mu je predrag. Tako ni vzel nič. Kvaliteta pač stane. 😊

Razširi  

 

Po tejle primerjavi CX-30 med X186 in G140 sta si zelo podobna kar se pospeskov tice

Screenshot_20250314_182005_com.microsoft.emmx_edit_356243729830716.jpg

Screenshot_20250314_182021_com.microsoft.emmx_edit_356218120651247.jpg

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Napisano

Še moj prispevek k debati 2.0 x186 vs 2.5 G140:
Če bi sedaj kupoval, bi kupil G140.
Zakaj ? Imel sem G150, imam X186, kak mesec sem vozil G192 v CX5.
2.5l G motor je enostavno bolj uglajen, napram X motorju vse naredi opazno bolj suvereno; je pa res, da ne vozim agresivno, vendar še vedno precej hitro.

Kar se porabe tiče, sem imel na CX-5 7l/100 km, na X186 sem ravno tankal in imam 6.2l/100km; na G140 bi imel pomoje enako dobrih 6/100km.

...

Vse mazde, o katerih govorim, so AT.

Napisano
  dne 14. 3. 2025 ob 16:38 je Tilen5 napisal:

Ne bo držalo, no vsaj pri moji mazdi ne menja v nižjo :) , če upočasnim pred klancem na 130 in dam po gasu pa tja do 180

 

Če govoriš pa specifično o cx-30 pa pol pozabi kaj sem napisal, ker jo še nisem peljal nevem kako deluje

Razširi  

Pusti dizelco. Njo moraš na vrhu klanca  bremzati. 

  • Všeč 2
  • Haha 2

 

 

Napisano
  dne 14. 3. 2025 ob 17:27 je akla napisal:

Še moj prispevek k debati 2.0 x186 vs 2.5 G140:
Če bi sedaj kupoval, bi kupil G140.
Zakaj ? Imel sem G150, imam X186, kak mesec sem vozil G192 v CX5.
2.5l G motor je enostavno bolj uglajen, napram X motorju vse naredi opazno bolj suvereno; je pa res, da ne vozim agresivno, vendar še vedno precej hitro.

Kar se porabe tiče, sem imel na CX-5 7l/100 km, na X186 sem ravno tankal in imam 6.2l/100km; na G140 bi imel pomoje enako dobrih 6/100km.

...

Vse mazde, o katerih govorim, so AT.

Razširi  

Tisto o 6.0 l pri G140 pozabi.... 😉

Bodo povedali novi lastniki G140 koliko imajo povp. porabo. Jaz ugibam, da bi lahko bila poraba od 6.5-7.0l..... 🤔

Napisano (urejeno)

@Alex nikakor ne more preboleti, da je dino boljši motor od premijca in vztrajno presliši vsa mnenja in izkušnje. Je @akla lepo povedal iz svojih izkušenj pa je celo lastnik x186 in bi pricakoval, da bo zagovarjal ta motor, pa se očitno ne slepi tako kot nekdo že vrsto let.

  dne 14. 3. 2025 ob 19:09 je Bini napisal:

Bodo povedali novi lastniki G140 koliko imajo povp. porabo. Jaz ugibam, da bi lahko bila poraba od 6.5-7.0l....

Razširi  

Na spritmonitorju je edini s tem motorjem, ki trdi, da ima porabo 5l.

Screenshot_20250314_201831_Samsung Internet.jpg

Popravljeno od ignacij
Napisano (urejeno)
  dne 14. 3. 2025 ob 19:09 je Bini napisal:

Tisto o 6.0 l pri G140 pozabi.... 😉

Bodo povedali novi lastniki G140 koliko imajo povp. porabo. Jaz ugibam, da bi lahko bila poraba od 6.5-7.0l..... 🤔

Razširi  

Js pa cist vrjamem, ce pridem js na G194 na tako porabo zakaj pri G140 nebi mogla bit 🙂

Popravljeno od Deeyan
Napisano
  dne 14. 3. 2025 ob 19:47 je Deeyan napisal:

Js pa cist vrjamem, ce pridem js na G194 na tako porabo zakaj pri G140 nebi mogla bit 🙂

Razširi  

Verjamem, jaz tudi pridem na 4.0l ampak to ni povprečna. Lahko se pa cincam cel tank in pridem pod 6.0.

Gre se za normalno vožnjo... 😉

Napisano

Danes sem videl mojo novo igračo. 👍

 

Čudovita rdeča barva v dežju. Zelo lep design. Seveda tudi razlog za nakup.

 

Baby dino pa se je še sramežljivo skrival. 😄

 

Kako najlažje naložiti sliko na ta forum? Iz telefona?

Napisano (urejeno)
  dne 14. 3. 2025 ob 17:24 je Deeyan napisal:

 

Po tejle primerjavi CX-30 med X186 in G140 sta si zelo podobna kar se pospeskov tice

Screenshot_20250314_182005_com.microsoft.emmx_edit_356243729830716.jpg

Screenshot_20250314_182021_com.microsoft.emmx_edit_356218120651247.jpg

Razširi  

Tole niso ravno uradni tovarniški podatki ampak so kar vredu in precej v prid x186 motorja, sploh tisti od 0 do 160 je 5 sekund in to je v metrih pri 160km/h kar veliko! :danzoman:

Popravljeno od Bini
  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
  dne 14. 3. 2025 ob 20:03 je GregorV napisal:

Danes sem videl mojo novo igračo. 👍

 

Čudovita rdeča barva v dežju. Zelo lep design. Seveda tudi razlog za nakup.

 

Baby dino pa se je še sramežljivo skrival. 😄

 

Kako najlažje naložiti sliko na ta forum? Iz telefona?

Razširi  

Klikneš "dodaj datoteke" , ko ti odpre klikneš na "orodje za izbiranje" ter iz "galerije" izbereš sliko. 😉

Napisano
  dne 14. 3. 2025 ob 19:57 je Bini napisal:

Verjamem, jaz tudi pridem na 4.0l ampak to ni povprečna. Lahko se pa cincam cel tank in pridem pod 6.0.

Gre se za normalno vožnjo... 😉

Razširi  

90-100 po regionalki ni ravno cincanje, ali pac? 🤷‍♂️

Pa ko je treba potegnit na hitrost tut lih ne sparam. Na dizlu je bla visja poraba ob enakih pogojih... Res pa, da je awd tut nardil svoje

  dne 14. 3. 2025 ob 20:04 je Bini napisal:

Tole niso ravno uradni tovarniški podatki ampak so kar vredu in precej v prid x186 motorja, sploh tisti od 0 do 160 je 5 sekund in to je v metrih pri 160km/h kar veliko! :danzoman:

Razširi  

Niso uradni podatki, ampak so dejansko testirani podatki. 

 

Ja, v prid x186, ampak je tut vec kot 40 konj razlike

Napisano
  dne 14. 3. 2025 ob 17:24 je Deeyan napisal:

 

Po tejle primerjavi CX-30 med X186 in G140 sta si zelo podobna kar se pospeskov tice

Screenshot_20250314_182005_com.microsoft.emmx_edit_356243729830716.jpg

Screenshot_20250314_182021_com.microsoft.emmx_edit_356218120651247.jpg

Razširi  

Sej lih to, isti navor že pri 3300 obratih, nerabiš čakat na 4000.

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano

Dobri športni avti se vrtijo na 10k obratih pa nihče ne jamra, da bi se morali vrtet na 3k obratih..... 😂😉

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
  dne 14. 3. 2025 ob 20:04 je Bini napisal:

Tole niso ravno uradni tovarniški podatki ampak so kar vredu in precej v prid x186 motorja, sploh tisti od 0 do 160 je 5 sekund in to je v metrih pri 160km/h kar veliko! :danzoman:

Razširi  

 

Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.

 

99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.

 

V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.

 

Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.

33112_1.png

Napisano
  dne 14. 3. 2025 ob 19:09 je Bini napisal:

Tisto o 6.0 l pri G140 pozabi.... 😉

Razširi  

 

A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov. :nevem:

 

Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
  dne 14. 3. 2025 ob 23:23 je Bini napisal:

Dobri športni avti se vrtijo na 10k obratih pa nihče ne jamra, da bi se morali vrtet na 3k obratih..... 😂😉

Razširi  

Tam je tut poraba ohoho pa nihce ne jamra 🙂

Popravljeno od Deeyan
Napisano
  dne 15. 3. 2025 ob 0:01 je Boss napisal:

 

Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.

 

99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.

 

V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.

 

Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.

Razširi  

Večino imaš prav ampak ravno zaradi tistih nekaj rezerve in še par stvari je cena višja in zato se šteje kot, da je X186 boljša in premium.... 😁😉

Ker nisem divjak sem še zaenkrat ŽIV po več kot 3 000 000 kilometrih in če bi takrat imeli G140, ko sem kupoval cx-30 bi jo verjetno tudi jaz kupil. Gledal bi z vidika, da sem prej imel 3ko G120 2.0 potem bi pa imel 140 in 2.5 motor z več navora kar bi za mene bilo dovolj in še preverjen motor-dino....:nevem: (Če bi bila 2k€ manj kot je bila moja za 26k€) 

 Sedaj pa imam biser od motorja s katerim sem zelo zadovoljen in kolikor sem obveščen do 150kkm do sedaj ni bilo večjih težav..... :bravo:

Napisano
  dne 14. 3. 2025 ob 16:32 je NevLado napisal:

Pa sej 2700 - 3200 je identičen graf :D 

Razširi  

Spraševal sem za tole ''luknjo vmes'' glede situacij na cesti... 2700-3200 sem ocenil mal na oko, glede na položaj številk na dnu grafa, mogoče sem mal preveč levo/desno odmeril, ampak sem označil, da bo bolj jasno.

image.png.e04ade046eff2bd35273f4db8056dae6.png

  dne 14. 3. 2025 ob 16:31 je Alex napisal:

Da, se razumemo. Ko je govora o vožnji v  Vrhniški klanec je govora o vožnji v šesti brzini.Tako, da ne primerjati ročnega in avtomatskega menjalnika, kjer avtomatski menja v nižjo brzino ali dve. 

Razširi  

Sprašujem točno to, v šesti brzini, brez žaltanja dol in po možnosti ročni menjalnik ja.

Napisano
  dne 14. 3. 2025 ob 21:21 je NevLado napisal:

Sej lih to, isti navor že pri 3300 obratih, nerabiš čakat na 4000.

Razširi  

Po 3300 začne pa padat krivulja pri G140, to je pa (predvidevam) ravno nekje 130km/h v šesti nekje, po ravnem?

Napisano
  pred 21 urami je samSimon napisal:

Spraševal sem za tole ''luknjo vmes'' glede situacij na cesti... 2700-3200 sem ocenil mal na oko, glede na položaj številk na dnu grafa, mogoče sem mal preveč levo/desno odmeril, ampak sem označil, da bo bolj jasno.

image.png.e04ade046eff2bd35273f4db8056dae6.png

Sprašujem točno to, v šesti brzini, brez žaltanja dol in po možnosti ročni menjalnik ja.

Razširi  

laično bi rekel, da je tukaj razlike par Nm, kar mislim, da nihče ne opazi, kot bi rekel, da ima en pospešek do 100 7,7 ali 7,9, mislim da tega nikoli ne opaziš v real life.....razen če bi res meril na kaki stezi, valjih....

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.