godlike Napisano včeraj ob 10:16 Prijavi Napisano včeraj ob 10:16 (urejeno) pred 1 uro je samSimon napisal: Spraševal sem za tole ''luknjo vmes'' glede situacij na cesti... 2700-3200 sem ocenil mal na oko, glede na položaj številk na dnu grafa, mogoče sem mal preveč levo/desno odmeril, ampak sem označil, da bo bolj jasno. Sprašujem točno to, v šesti brzini, brez žaltanja dol in po možnosti ročni menjalnik ja. Krivulja skozi enakomerno raste. Na sredini tvojega območja pa je verjetno premik variabilnih ventilov in zato postane bolj strma. Popravljeno včeraj ob 10:16 od godlike 1 Citiraj
GoB Napisano včeraj ob 10:39 Prijavi Napisano včeraj ob 10:39 pred 1 uro je samSimon napisal: Spraševal sem za tole ''luknjo vmes'' glede situacij na cesti... 2700-3200 sem ocenil mal na oko, glede na položaj številk na dnu grafa, mogoče sem mal preveč levo/desno odmeril, ampak sem označil, da bo bolj jasno. Sprašujem točno to, v šesti brzini, brez žaltanja dol in po možnosti ročni menjalnik ja. To v bistvu ni "luknja", samo na sliki optično tako zgleda G140 v primerjavi s krivuljo X. Do ca. 3000 navor pri G140 dejansko vedno rahlo narašča in zatem do nekje 3300 malenkost bolj strmo naraste še do max. Zatem pa počasi pada do nekje 5000, kjer se izenači z G150 in imaš še vedno nekje 190Nm, kar je za nas navadne smrtnike več kot dovolj. Pa pri 5000 si še vedno precej nad G122, pa se verjetno z G122 noben ne pritožuje. Seveda pa to ni motor za dirkanje... 2 1 Citiraj
GregorV Napisano pred 23 urami Prijavi Napisano pred 23 urami (urejeno) Moja nova G140. 😁 Čaka, da jo poplavi. 🤣 Popravljeno pred 23 urami od GregorV 10 Citiraj
samSimon Napisano pred 23 urami Prijavi Napisano pred 23 urami A nardimo eno temo ''Primerjave motorjev'', da bi meli take stvari na enem koncu? @Jest? A mi lahko nekdo prosim najde krivuljo navora še za mojo 2010, 2.0, 155 konjsko, za primerjavo? Oziroma, ali je morda krivulja podobna tej novejši 2.0 E-skyactive na zgornjem grafu, zeleni? V tem primeru sta X186 in G140 videt neprimerljivo boljša in bi bil zadovoljen s katerimkoli. A pije 5, 6, al pa 7l mi je vseeno. Pri moji pogrešam ravno malo tiste prožnosti, pod 3000 obratov, ko greš v šesti v klanec recimo, ali pa, ko v peti začneš pospeševat na AC. Primer ljubljanska obvoznica, od Polja proti tunelu Golovec, malenkost klanca, peta prestava, v koloni, mal jajcamo, mal peljemo... Pred mano model pri 60-70 km/h pospeši in nardi razmak, če jaz tam v peti pohodim, se ne zgodi nič 🙄. Enako je v četrti pri 60km/h. 4 Citiraj
Bini Napisano pred 23 urami Prijavi Napisano pred 23 urami Malo bolje bo, nebo pa veliko bolje. Bi moral vzeti avto na test pa poskusit, to je najboljša rešitev.... Citiraj
Janez007 Napisano pred 22 urami Prijavi Napisano pred 22 urami pred 54 minutami je GregorV napisal: Moja nova G140. 😁 Čaka, da jo poplavi. 🤣 Kje pa imajo tako nobel salon? 5 Citiraj
Stinica Napisano pred 20 urami Prijavi Napisano pred 20 urami pred 1 uro je Janez007 napisal: Kje pa imajo tako nobel salon? Ferk MB 2 Citiraj ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant
Shrek Napisano pred 19 urami Prijavi Napisano pred 19 urami pred 4 urami je samSimon napisal: A nardimo eno temo ''Primerjave motorjev'', da bi meli take stvari na enem koncu? @Jest? A mi lahko nekdo prosim najde krivuljo navora še za mojo 2010, 2.0, 155 konjsko, za primerjavo? Oziroma, ali je morda krivulja podobna tej novejši 2.0 E-skyactive na zgornjem grafu, zeleni? V tem primeru sta X186 in G140 videt neprimerljivo boljša in bi bil zadovoljen s katerimkoli. A pije 5, 6, al pa 7l mi je vseeno. Pri moji pogrešam ravno malo tiste prožnosti, pod 3000 obratov, ko greš v šesti v klanec recimo, ali pa, ko v peti začneš pospeševat na AC. Primer ljubljanska obvoznica, od Polja proti tunelu Golovec, malenkost klanca, peta prestava, v koloni, mal jajcamo, mal peljemo... Pred mano model pri 60-70 km/h pospeši in nardi razmak, če jaz tam v peti pohodim, se ne zgodi nič 🙄. Enako je v četrti pri 60km/h. Ta krivulja je na Vrhniškem klancu. Na njo se spozna samo Alex. 1 Citiraj
g.Wankel Napisano pred 18 urami Prijavi Napisano pred 18 urami pred 4 urami je GregorV napisal: Čaka, da jo poplavi. 🤣 To je Mazda, tko da kar že zdej naroči kleparja, da bo rjo saniral 2 Citiraj
Boss Napisano pred 17 urami Prijavi Napisano pred 17 urami dne 14. 3. 2025 ob 16:22 je Janez007 napisal: Sem vesel, da je boljši G140 celo 2.000€ cenejši od manj zmogljivega (slabši navor pri 2.000 obratih, kaj šele pri 1.500 in manj ... območje, ki je najbolj uporabno), navitega X186. 😁 Sem tudi sam malo podvomil o tem grafu. Da ima N/A motor pri 1500 obratih preko 200Nm navora.... uff pa sej ni turbo dizel In tukaj je dejanska primerjava, ker kot kaže so kr precej BS-jali tole slikco. Zanimivo, da med 2500 obrati in 3600 obrati ima 2.5 motor več konjev na voljo. In to so dejansko tiste moči s katerimi se normalno vozi in jih vozniki večino uporabljajo. 1 Citiraj
Alex Napisano pred 17 urami Prijavi Napisano pred 17 urami (urejeno) pred 10 urami je samSimon napisal: Po 3300 začne pa padat krivulja pri G140, to je pa (predvidevam) ravno nekje 130km/h v šesti nekje, po ravnem? Če smo realni, ne gre nobena prav super v šesti brzini v klanec ,ne x186 ne baby dino. V čem je problem pri atmosfercih? Kot je nekdo napisal, voziš v šesti v klanec, recimo 150 / uro in nenadoma nekdo pred teboj upočasni. Upočasniš tudi ti. On ima dejmo rečt turbo dizel, pohodi na gas in gre. Ti pa v šesti kar konkretno zaostaneš. Menjaš v peto, kjer pa pri teh hitrosti 140-150 na uro motor zatuli pa ne poskoči glih ne vem kako. Ta zamik meni pri teh atmosfercih ni všeč. Ko grem z dizelco, greš v klanec kolikor si pač upaš hitro, spustiš gas, ga dodaš in avto hipoma pospeši in si takoj na prejšnji hitrosti. To je turbina, ki mi pri tem avtu manjka. Ne vem koliko časa bom trpel to. Popravljeno pred 17 urami od Alex 4 Citiraj
Boss Napisano pred 17 urami Prijavi Napisano pred 17 urami pred 6 urami je samSimon napisal: A mi lahko nekdo prosim najde krivuljo navora še za mojo 2010, 2.0, 155 konjsko, za primerjavo? Oziroma, ali je morda krivulja podobna tej novejši 2.0 E-skyactive na zgornjem grafu, zeleni? Krivulja navora in moči pri določenih obratih pa še v številkah, ki žal niso niti od daleč primerljive s tema dvema motorjema, ki ju primerjamo. 1 1 Citiraj
Boss Napisano pred 17 urami Prijavi Napisano pred 17 urami pred 6 minutami je Alex napisal: Če smo realni, ne gre nobena prav super v šesti brzini v klanec ,ne x186 ne baby dino. V čem je problem pri atmosfercih? Kot je nekdo napisal, voziš v šesti v klanec, recimo 150 / uro in nenadoma nekdo pred teboj upočasni. Upočasniš tudi ti. On ima dejmo rečt turbo dizel, pohodi na gas in gre. Ti pa v šesti kar konkretno zaostaneš. Menjaš v peto, kjer pa pri teh hitrosti 140-150 na uro motor zatuli pa ne poskoči glih ne vem kako. Ta zamik meni pri teh atmosfercih ni všeč. Ko grem z dizelco, greš v klanec kolikor si pač upaš hitro, spustiš gas, ga dodaš in avto hipoma pospeši in si takoj na prejšnji hitrosti. To je turbina, ki mi pri tem avtu manjka. Ne vem koliko časa bom trpel to. Ja natančno tako - odgovor je pa popolnoma enostaven in sicer turbo dizel ima največ uporabne moči že zelo zgodaj na obratomeru, atmosferski bencinarji pa na koncu krivulje. Razlika je v tem, da se večino časa uporablja začetni del obrato, le rdko pa končnega. Zato skos govorim kako zavajujoče so navedbe o konjaži na specifikacijah posameznih motorjev. Tale primerjalni graf dizla 150KM v šestki in tvojega CX-30 premijca s 186KM pove vse oziroma skoraj vse. 2 Citiraj
klemen 77 Napisano pred 17 urami Prijavi Napisano pred 17 urami pred 14 minutami je Alex napisal: Če smo realni, ne gre nobena prav super v šesti brzini v klanec ,ne x186 ne baby dino. V čem je problem pri atmosfercih? Kot je nekdo napisal, voziš v šesti v klanec, recimo 150 / uro in nenadoma nekdo pred teboj upočasni. Upočasniš tudi ti. On ima dejmo rečt turbo dizel, pohodi na gas in gre. Ti pa v šesti kar konkretno zaostaneš. Menjaš v peto, kjer pa pri teh hitrosti 140-150 na uro motor zatuli pa ne poskoči glih ne vem kako. Ta zamik meni pri teh atmosfercih ni všeč. Ko grem z dizelco, greš v klanec kolikor si pač upaš hitro, spustiš gas, ga dodaš in avto hipoma pospeši in si takoj na prejšnji hitrosti. To je turbina, ki mi pri tem avtu manjka. Ne vem koliko časa bom trpel to. Imam x 186 motor pa zadnje case vozim tudi veliko dolgih relacij. Moram recti da nobene potrebe po turbo , motor lepo odziven poraba 5.8 . 2 Citiraj
Boss Napisano pred 16 urami Prijavi Napisano pred 16 urami Še dodaten odgovor @Alex zakaj se to zgodi kar opisuješ. Recimo, da na vrhniškem klancu v trenutku, ko ne držiš žene za koleno pade hitrost na 100km/h in si v 6 prestavi. X motor je takrat pri 2000 obratih in ima komaj 56KM na voljo. Dizelca ima takrat sicer obratov še manj 1700 a kar 92KM. Razlike je kar 36KM in če vemo, da gre zadeva v klanec se to še bolj drastično pozna. 1 Citiraj
Alex Napisano pred 16 urami Prijavi Napisano pred 16 urami (urejeno) pred 39 minutami je klemen 77 napisal: Imam x 186 motor pa zadnje case vozim tudi veliko dolgih relacij. Moram recti da nobene potrebe po turbo , motor lepo odziven poraba 5.8 . Ja, za dolge vožnje je v redu,ko ni to neka gorata država. Recimo za vožnjo po Italiji do Milana je super. Ko pa se voziš po Sloveniji ali pa recimo, ko greš v Dolonite, je pa že malo manj zabavno. Takrat je vožnja z dizelco veliko bolj prepričljiva in zabavna. Zato pa recimo grem veliko raje v Ljubljano z 6-ko. Še posebej se pozna, ko piha močna burja. Pridem prej, dam v šesto v Kopru in ne uporabljam menjalnika do Ljubljane, pa še poraba je nižja. Popravljeno pred 16 urami od Alex 2 Citiraj
GregorV Napisano pred 16 urami Prijavi Napisano pred 16 urami (urejeno) pred 4 urami je Stinica napisal: Ferk MB Drži. Sicer pa brez bojazni da bi kaj poplavilo. Tukaj bi naj gradili nov objekt, sedaj ko prodajajo še DongFeng, Forthing. T5 Evo izgleda zelo všečno. T5 EVO MY 2025 - Forthing FORTHING.SI Forthing T5 EVO MY 2025 Novo vozilo v ponudbi Forthing T5 EVO MY 2025... Kitajski Porsche 😃 Zaenkrat sem zadovoljen z prodajno storitvijo, prijazen prodajalec... LP Popravljeno pred 16 urami od GregorV Citiraj
samSimon Napisano pred 15 urami Prijavi Napisano pred 15 urami pred 1 uro je Alex napisal: To je turbina, ki mi pri tem avtu manjka. Kdo pa danes še dela 2.0 turbo motorje? Audi? Mercedes? Ostalo vse na 1.5 mlinčkih. Če iščem avto 2017 letnik in naprej, bencin, ročni menjalnik, vsaj 150 konjev in vsaj 1.8l prostornine, po možnosti limuzino... Nimam neke strašne izbire. Padem ravno v ta trend SUV 1.5 avtomatikov 🙄 1 Citiraj
Tilen5 Napisano pred 15 urami Prijavi Napisano pred 15 urami pred 13 minutami je samSimon napisal: Kdo pa danes še dela 2.0 turbo motorje? Audi? Mercedes? Ostalo vse na 1.5 mlinčkih. Če iščem avto 2017 letnik in naprej, bencin, ročni menjalnik, vsaj 150 konjev in vsaj 1.8l prostornine, po možnosti limuzino... Nimam neke strašne izbire. Padem ravno v ta trend SUV 1.5 avtomatikov 🙄 Čehi ? 2 1 Citiraj
Boss Napisano pred 15 urami Prijavi Napisano pred 15 urami Pred eno uro je GregorV napisal: Kitajski Porsche 😃 Porsche za reveže. Še emblem so ukradli Lambotu. 1 Citiraj
Deeyan Napisano pred 9 urami Prijavi Napisano pred 9 urami pred 5 urami je samSimon napisal: Kdo pa danes še dela 2.0 turbo motorje? Audi? Mercedes? Ostalo vse na 1.5 mlinčkih. Če iščem avto 2017 letnik in naprej, bencin, ročni menjalnik, vsaj 150 konjev in vsaj 1.8l prostornine, po možnosti limuzino... Nimam neke strašne izbire. Padem ravno v ta trend SUV 1.5 avtomatikov 🙄 Alfa Romeo 🙂 1 2 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
ignacij Napisano pred 5 urami Prijavi Napisano pred 5 urami Evo mal sem bil bolan te dni in sem imel čas brat revije, med drugim Autofokus. Pa to je patetično, 80% novih avtomobilov samo še EV, kar je ICE so pa dejansko samo mlinčki. Cene pa vse 30k+ za B segment, za družinski avto pa 40k+, in to se avtorjem člankov zdi čist normalno, ko napišejo da novu Renault 5 EV s subvencijo dobiš že za ugodnih 27k. 3 3 1 Citiraj
NevLado Napisano pred 3 urami Prijavi Napisano pred 3 urami pred 12 urami je GregorV napisal: Drži. Sicer pa brez bojazni da bi kaj poplavilo. Tukaj bi naj gradili nov objekt, sedaj ko prodajajo še DongFeng, Forthing. T5 Evo izgleda zelo všečno. T5 EVO MY 2025 - Forthing FORTHING.SI Forthing T5 EVO MY 2025 Novo vozilo v ponudbi Forthing T5 EVO MY 2025... Kitajski Porsche 😃 Zaenkrat sem zadovoljen z prodajno storitvijo, prijazen prodajalec... LP 175 hp, 180 max speed in 9.5 sekunde do 100 Gajba za penzioniste direkt Citiraj
scania Napisano pred 3 urami Prijavi Napisano pred 3 urami Mogoče malo pozno glede svečk za X motor. Oznaka svečk samo za x motorje je HF0118110 to je ngk 95303. Svečke za g motorje so oznake PE5S18110 (Denso - ZC20HPR11 tudi za X motor 180KM ne za 186 KM (nevem zakaj)), in pa oznaka PE5R18110 (NGK - 94124 tudi za X motor 180KM in 186KM). Torej če kupite originalne svečke za g motor z oznako PE5S18110 gre zaDenso svečko, katera ima mazda logo, če pa kupite svečko z oznako PE5R18110 gre pa za NGK dvečko, katera ima mazda logo. Pri moji mazdi sem ugotovil, da so se pojavlja mikro cukanja, za kar sumim vžigalne tuljave (znano kot najpogostejši vzrok), in na naslednjem servisu junija (7000km od prejšnjega servisa oziroma pol leta) menjam olje, oljni filter, klima filter, zračni filter, zavorno tekočino, čiščenje zavor, svečke (Denso), vžigalne tuljave (Meyle). 4 1 Citiraj
Janez007 Napisano pred 2 urama Prijavi Napisano pred 2 urama (urejeno) @scania ... vesel sem spet tvojih koristnih prispevkov. Tele svečke pri meni že 2 leti čakajo na montažo v G165 ... mogoče nekoč v G194. Pašejo v G194 ali morda tudi v G140? Popravljeno pred 2 urama od Janez007 2 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.