Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je samSimon napisal:

Spraševal sem za tole ''luknjo vmes'' glede situacij na cesti... 2700-3200 sem ocenil mal na oko, glede na položaj številk na dnu grafa, mogoče sem mal preveč levo/desno odmeril, ampak sem označil, da bo bolj jasno.

image.png.e04ade046eff2bd35273f4db8056dae6.png

Sprašujem točno to, v šesti brzini, brez žaltanja dol in po možnosti ročni menjalnik ja.

Krivulja skozi enakomerno raste.

Na sredini tvojega območja pa je verjetno premik variabilnih ventilov in zato postane bolj strma.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 1 uro je samSimon napisal:

Spraševal sem za tole ''luknjo vmes'' glede situacij na cesti... 2700-3200 sem ocenil mal na oko, glede na položaj številk na dnu grafa, mogoče sem mal preveč levo/desno odmeril, ampak sem označil, da bo bolj jasno.

image.png.e04ade046eff2bd35273f4db8056dae6.png

Sprašujem točno to, v šesti brzini, brez žaltanja dol in po možnosti ročni menjalnik ja.

To v bistvu ni "luknja", samo na sliki optično tako zgleda G140 v primerjavi s krivuljo X. Do ca. 3000 navor pri G140 dejansko vedno rahlo narašča in zatem do nekje 3300 malenkost bolj strmo naraste še do max. Zatem pa počasi pada do nekje 5000, kjer se izenači z G150 in imaš še vedno nekje 190Nm, kar je za nas navadne smrtnike več kot dovolj. Pa pri 5000 si še vedno precej nad G122, pa se verjetno z G122 noben ne pritožuje. Seveda pa to ni motor za dirkanje...:rolleyes:

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano

A nardimo eno temo ''Primerjave motorjev'', da bi meli take stvari na enem koncu? @Jest?
A mi lahko nekdo prosim najde krivuljo navora še za mojo 2010, 2.0, 155 konjsko, za primerjavo? Oziroma, ali je morda krivulja podobna tej novejši 2.0 E-skyactive na zgornjem grafu, zeleni? V tem primeru sta X186 in G140 videt neprimerljivo boljša in bi bil zadovoljen s katerimkoli. A pije 5, 6, al pa 7l mi je vseeno. Pri moji pogrešam ravno malo tiste prožnosti, pod 3000 obratov, ko greš v šesti v klanec recimo, ali pa, ko v peti začneš pospeševat na AC. Primer ljubljanska obvoznica, od Polja proti tunelu Golovec, malenkost klanca, peta prestava, v koloni, mal jajcamo, mal peljemo... Pred mano model pri 60-70 km/h pospeši in nardi razmak, če jaz tam v peti pohodim, se ne zgodi nič 🙄. Enako je v četrti pri 60km/h.

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Kje pa imajo tako nobel salon?

Ferk MB

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Napisano
pred 4 urami je samSimon napisal:

A nardimo eno temo ''Primerjave motorjev'', da bi meli take stvari na enem koncu? @Jest?
A mi lahko nekdo prosim najde krivuljo navora še za mojo 2010, 2.0, 155 konjsko, za primerjavo? Oziroma, ali je morda krivulja podobna tej novejši 2.0 E-skyactive na zgornjem grafu, zeleni? V tem primeru sta X186 in G140 videt neprimerljivo boljša in bi bil zadovoljen s katerimkoli. A pije 5, 6, al pa 7l mi je vseeno. Pri moji pogrešam ravno malo tiste prožnosti, pod 3000 obratov, ko greš v šesti v klanec recimo, ali pa, ko v peti začneš pospeševat na AC. Primer ljubljanska obvoznica, od Polja proti tunelu Golovec, malenkost klanca, peta prestava, v koloni, mal jajcamo, mal peljemo... Pred mano model pri 60-70 km/h pospeši in nardi razmak, če jaz tam v peti pohodim, se ne zgodi nič 🙄. Enako je v četrti pri 60km/h.

Ta krivulja je na Vrhniškem klancu. Na njo se spozna samo Alex. 

Napisano
pred 4 urami je GregorV napisal:

Čaka, da jo poplavi. 🤣

 

 

 

To je Mazda, tko da kar že zdej naroči kleparja, da bo rjo saniral :D 

Podpis.png

 

Napisano
dne 14. 3. 2025 ob 16:22 je Janez007 napisal:

 

Sem vesel, da je boljši G140 celo 2.000€ cenejši od manj zmogljivega (slabši navor pri 2.000 obratih, kaj šele pri 1.500 in manj ... območje, ki je najbolj uporabno), navitega X186. 😁 

 

image.png

 

Sem tudi sam malo podvomil o tem grafu. Da ima N/A motor pri 1500 obratih preko 200Nm navora.... uff pa sej ni turbo dizel

 

In tukaj je dejanska primerjava, ker kot kaže so kr precej BS-jali tole slikco. Zanimivo, da med 2500 obrati in 3600 obrati ima 2.5 motor več konjev na voljo. In to so dejansko tiste moči s katerimi se normalno vozi in jih vozniki večino uporabljajo.

 

image.png                    
                         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
                         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
                         
         
         
         
         
       
       
       
       
       
       
                         
         
         
       
       
       
         
         
         
       
         
                         
         
         
       
         
         
       
       
       
         
         
                         
         
               
               
                 
               
               

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je samSimon napisal:

Po 3300 začne pa padat krivulja pri G140, to je pa (predvidevam) ravno nekje 130km/h v šesti nekje, po ravnem?

Če smo realni, ne gre nobena prav super v šesti brzini v klanec ,ne x186 ne baby dino. V čem je problem pri atmosfercih? 

Kot je nekdo napisal, voziš v šesti v klanec, recimo 150 / uro in nenadoma nekdo pred teboj upočasni. Upočasniš tudi ti. On ima dejmo rečt turbo dizel, pohodi na gas in gre. Ti pa v šesti kar konkretno zaostaneš. Menjaš v peto, kjer pa pri teh hitrosti 140-150 na uro motor zatuli pa ne poskoči glih ne vem kako. Ta zamik meni pri teh atmosfercih ni všeč. Ko grem z dizelco, greš v klanec kolikor si pač upaš hitro, spustiš gas, ga dodaš in avto hipoma pospeši in si takoj na prejšnji hitrosti. To je turbina, ki mi pri tem avtu manjka. 

Ne vem koliko časa bom trpel to. 

 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 6 urami je samSimon napisal:

A mi lahko nekdo prosim najde krivuljo navora še za mojo 2010, 2.0, 155 konjsko, za primerjavo? Oziroma, ali je morda krivulja podobna tej novejši 2.0 E-skyactive na zgornjem grafu, zeleni?

 

Krivulja navora in moči pri določenih obratih

 

image.png

 

pa še v številkah, ki žal niso niti od daleč primerljive s tema dvema motorjema, ki ju primerjamo.

 

image.png

  • Všeč 1
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano
pred 6 minutami je Alex napisal:

Če smo realni, ne gre nobena prav super v šesti brzini v klanec ,ne x186 ne baby dino. V čem je problem pri atmosfercih? 

Kot je nekdo napisal, voziš v šesti v klanec, recimo 150 / uro in nenadoma nekdo pred teboj upočasni. Upočasniš tudi ti. On ima dejmo rečt turbo dizel, pohodi na gas in gre. Ti pa v šesti kar konkretno zaostaneš. Menjaš v peto, kjer pa pri teh hitrosti 140-150 na uro motor zatuli pa ne poskoči glih ne vem kako. Ta zamik meni pri teh atmosfercih ni všeč. Ko grem z dizelco, greš v klanec kolikor si pač upaš hitro, spustiš gas, ga dodaš in avto hipoma pospeši in si takoj na prejšnji hitrosti. To je turbina, ki mi pri tem avtu manjka. 

Ne vem koliko časa bom trpel to. 

 

Ja natančno tako - odgovor je pa popolnoma enostaven in sicer turbo dizel ima največ uporabne moči že zelo zgodaj na obratomeru, atmosferski bencinarji pa na koncu krivulje. Razlika je v tem, da se večino časa uporablja začetni del obrato, le rdko pa končnega. Zato skos govorim kako zavajujoče so navedbe o konjaži na specifikacijah posameznih motorjev.

 

Tale primerjalni graf dizla 150KM v šestki in tvojega CX-30 premijca s 186KM pove vse oziroma skoraj vse.

 

image.png

33112_1.png

Napisano
pred 14 minutami je Alex napisal:

Če smo realni, ne gre nobena prav super v šesti brzini v klanec ,ne x186 ne baby dino. V čem je problem pri atmosfercih? 

Kot je nekdo napisal, voziš v šesti v klanec, recimo 150 / uro in nenadoma nekdo pred teboj upočasni. Upočasniš tudi ti. On ima dejmo rečt turbo dizel, pohodi na gas in gre. Ti pa v šesti kar konkretno zaostaneš. Menjaš v peto, kjer pa pri teh hitrosti 140-150 na uro motor zatuli pa ne poskoči glih ne vem kako. Ta zamik meni pri teh atmosfercih ni všeč. Ko grem z dizelco, greš v klanec kolikor si pač upaš hitro, spustiš gas, ga dodaš in avto hipoma pospeši in si takoj na prejšnji hitrosti. To je turbina, ki mi pri tem avtu manjka. 

Ne vem koliko časa bom trpel to. 

 

 

Imam x 186 motor pa zadnje case vozim tudi veliko dolgih relacij. Moram recti da nobene potrebe po turbo , motor lepo odziven poraba 5.8 . 

 

 

Napisano

Še dodaten odgovor @Alex zakaj se to zgodi kar opisuješ. Recimo, da na vrhniškem klancu v trenutku, ko ne držiš žene za koleno pade hitrost na 100km/h in si v 6 prestavi. X motor je takrat pri 2000 obratih in ima komaj 56KM na voljo. Dizelca ima takrat sicer obratov še manj 1700 a kar 92KM. Razlike je kar 36KM in če vemo, da gre zadeva v klanec se to še bolj drastično pozna.

 

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 39 minutami je klemen 77 napisal:

Imam x 186 motor pa zadnje case vozim tudi veliko dolgih relacij. Moram recti da nobene potrebe po turbo , motor lepo odziven poraba 5.8 . 

 

 

Ja, za dolge vožnje je v redu,ko ni to neka gorata država. Recimo za vožnjo po Italiji do Milana je super. Ko pa se voziš po Sloveniji ali pa recimo, ko greš v Dolonite, je pa že malo manj zabavno. 

Takrat je vožnja z dizelco veliko bolj prepričljiva in zabavna. Zato pa recimo grem veliko raje v Ljubljano z 6-ko. Še posebej se pozna, ko piha močna burja. 

Pridem prej, dam v šesto v Kopru in ne uporabljam menjalnika do Ljubljane, pa še poraba je nižja. 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Stinica napisal:

Ferk MB

 

Drži.

 

Sicer pa brez bojazni da bi kaj poplavilo.

 

Tukaj bi naj gradili nov objekt, sedaj ko prodajajo še DongFeng, Forthing.

T5 Evo izgleda zelo všečno.

 

FORTHING.SI

Forthing T5 EVO MY 2025 Novo vozilo v ponudbi Forthing T5 EVO MY 2025...

 

Kitajski Porsche 😃

 

Zaenkrat sem zadovoljen z prodajno storitvijo, prijazen prodajalec...

 

LP

 

 

Popravljeno od GregorV
Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

To je turbina, ki mi pri tem avtu manjka.

Kdo pa danes še dela 2.0 turbo motorje? Audi? Mercedes? Ostalo vse na 1.5 mlinčkih. Če iščem avto 2017 letnik in naprej, bencin, ročni menjalnik, vsaj 150 konjev in vsaj 1.8l prostornine, po možnosti limuzino... Nimam neke strašne izbire. Padem ravno v ta trend SUV 1.5 avtomatikov 🙄

Napisano
pred 13 minutami je samSimon napisal:

Kdo pa danes še dela 2.0 turbo motorje? Audi? Mercedes? Ostalo vse na 1.5 mlinčkih. Če iščem avto 2017 letnik in naprej, bencin, ročni menjalnik, vsaj 150 konjev in vsaj 1.8l prostornine, po možnosti limuzino... Nimam neke strašne izbire. Padem ravno v ta trend SUV 1.5 avtomatikov 🙄

image.png

Čehi ? :D

  • Všeč 2
  • Ni všeč 1

 

image.jpeg

 

Napisano
Pred eno uro je GregorV napisal:

Kitajski Porsche 😃

 

Porsche za reveže. Še emblem so ukradli Lambotu. :whatever:

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je samSimon napisal:

Kdo pa danes še dela 2.0 turbo motorje? Audi? Mercedes? Ostalo vse na 1.5 mlinčkih. Če iščem avto 2017 letnik in naprej, bencin, ročni menjalnik, vsaj 150 konjev in vsaj 1.8l prostornine, po možnosti limuzino... Nimam neke strašne izbire. Padem ravno v ta trend SUV 1.5 avtomatikov 🙄

 

Alfa Romeo 🙂

  • Všeč 1
  • Ljubim 2
Napisano

Evo mal sem bil bolan te dni in sem imel čas brat revije, med drugim Autofokus. Pa to je patetično, 80% novih avtomobilov samo še EV, kar je ICE so pa dejansko samo mlinčki.

 

Cene pa vse 30k+ za B segment, za družinski avto pa 40k+, in to se avtorjem člankov zdi čist normalno, ko napišejo da novu Renault 5 EV s subvencijo dobiš že za ugodnih 27k.

 

 

  • Všeč 3
  • Haha 3
  • Začuden 1
Napisano
pred 12 urami je GregorV napisal:

 

Drži.

 

Sicer pa brez bojazni da bi kaj poplavilo.

 

Tukaj bi naj gradili nov objekt, sedaj ko prodajajo še DongFeng, Forthing.

T5 Evo izgleda zelo všečno.

 

FORTHING.SI

Forthing T5 EVO MY 2025 Novo vozilo v ponudbi Forthing T5 EVO MY 2025...

 

Kitajski Porsche 😃

 

Zaenkrat sem zadovoljen z prodajno storitvijo, prijazen prodajalec...

 

LP

 

 

175 hp, 180 max speed in 9.5 sekunde do 100

 

 

Gajba za penzioniste direkt

 

Napisano

Meni dobro zgleda, ne bit favš, če naredijo lep avto, ki nima slovesa kot Mazda. Za večino voznikov bo uporaben. Sploh, ko bo omejitev na AC 110....:nevem:

Napisano

Sem bil 3x v salonu in čisto vsakič so potencialni kupci avte vozili na testne vožnje. Ne vem točno katere modele. Med drugim prodajajo tudi malega DongFeng Box.

 

Ne vem ali je res, ampak prodajalec je rekel, da se dobro prodajajo.

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak a veš @Alex da kr mal pljuvaš v lastno skledo. Ocena je za USA tržišče, kjer imajo samo dinota 2.5 ampak pri 191KM in kar je najbolj pomembno imajo turbota 2.5 z 250KM. Pri svoji teži okoli 1400 do 1500kg je to dejansko raketa. S tem razmerjem teže in moči ter, da gre za manjši SUV oz crossover, je logično da so take ocene.   Takih motorjev pri nas ni, tako da za naše tržišče tale članek kaj dosti ne pove.
    • Te zgodbe nikoli ne prilezejo v uporabno realnost tako hitro kot so ti naslovi udarni. Sem že večkrat napisal, da Rimac še vedno čaka tiste napredke pri baterijah, ki jih znanstveniki v laboratorijih poštudirajo. Hudič samo, ko vse skupaj ni enostavno skalabilno in profitabilno. Drugače že skoraj vse znamo. Ko smo že pri Rimacu. Kdo ve kaj se kaj tam dogaja? Nekam tiho je vse skupaj postalo. Nevera vem, da se ni prodajala, pa čeprav je bila mišljena za hudo nišni trg. Vem pa, da so mu glavni biznis EV tehnologije, ki jih potem drugim prodaja. Malo sem firbčen, če je kdo kaj zasledil.
    • Zdajle pa glavna dirka
    • Pa nej dajo na 90 al pa raje na 80... napredek se vidi v zmanjševanju hitrosti pa naj bo človek pameten. Še avione naj omejijo na 300-400km/h, pa bo.
    • Naročam enako za 1995 letnik Sicer pa u činkveta lahko naliješ tud to, delal bo.....dokler ne razpade karoserija. Fotrov je palil v vseh razmerah, z vsemi tekočainami, dokler se ni polulal tank, ko je vse prerjavelo   Rekla kazala, v familiji fiati ze odkar sem na svetu 1 x uno 3 x punto, 2 x panda, 2 x činkve, 1 x seicento, 1 x barchetta pa zdej moj coupe, selenia je pač olje tako kot drugo, nikoli problemi. So pa to mašine ki so bile še old school seveda.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.