Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dan danes je dino nadomestil vstopne 2.0 motorje (122 in 150 konjske). Še tokrat je dino znatno cenejši kot še vedno top motor x186. 

 

 

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Alex napisal:

Dan danes je dino nadomestil vstopne 2.0 motorje (122 in 150 konjske). Še tokrat je dino znatno cenejši kot še vedno top motor x186. 

Mislim, da ti ne da miru ... če te račun osnovnega pooblaščenega servisa vrže iz tira, kaj šele dejstvo, da si krepko preplačal X186  ... 😁

 

Enkrat drago ni OK (servis), drugič ni OK poceni (G140), sploh, ker je bolj kultiviran motor....

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Mislim, da ti ne da miru ... če te račun osnovnega pooblaščenega servisa vrže iz tira, kaj šele dejstvo, da si krepko preplačal X186  ... 😁

 

Enkrat drago ni OK (servis), drugič ni OK poceni (G140), sploh, ker je bolj kultiviran motor....

Ma kaki, nikoli mi ni žal. Mi je pa žal, da mazda nima turbine.Takega bi takoj zamenjal za mojega. 

Tako, da dino sploh ne pride nikoli v poštev, x186 pa je tak kot pač je. Mazda se je odločila, da fura te motorje.brez turbine in nomamo kaj. Če hočeš mazdo oač vzameš to, kar ponujajo. 

 

Janez007,  dejstvo je, pa lahko pišeš kar koli želiš, dino je vstopni model pri CX30, cenejši, zastarel, ki je nadomestil 2.0 motorje.

 

 

Napisano
pred 5 urami je Valh napisal:

...

G140 oprema Homura v crystal soul red barvi ročnim menjalnikom ali

G140 opream Nagisa v zircon sand barvi z avtomatskim menjalnikom

 

Glede menjalnika, če imaš možnost in če si "pravi voznik", moja izbira ročni menjalnik, dokler še lahko, ker kot kaže, nam bodo počasi še to vzeli in je že sedaj prava redkost 😡. Ročni je med boljšimi, 2jurja je ceneje in lahko malo manjša poraba...:punk:

Glede barve pa, vsake oči imajo svojega malarja 🤩

  • Všeč 1
  • Ljubim 4
Napisano
pred 44 minutami je Alex napisal:

Ma kaki, nikoli mi ni žal. Mi je pa žal, da mazda nima turbine.Takega bi takoj zamenjal za mojega. 

Tako, da dino sploh ne pride nikoli v poštev, x186 pa je tak kot pač je. Mazda se je odločila, da fura te motorje.brez turbine in nomamo kaj. Če hočeš mazdo oač vzameš to, kar ponujajo. 

 

Janez007,  dejstvo je, pa lahko pišeš kar koli želiš, dino je vstopni model pri CX30, cenejši, zastarel, ki je nadomestil 2.0 motorje.

Upam, da kakšen tvoj sodelavec tole bere in ti kupijo ob slovesu, na 1. aprila, eno turbo varianto Mazde. 

Napisano

Jaz sem na testni vožnji vozil G150 z avtomatskim menjalnikom.

Mene ni navdušil. Morda zato ker sem prvič avto z AT in ni bilo dovolj časa, kilometrov, da bi ga bolje spoznal.

Moj glas bi bil za MT, kar imam sedaj z G140 v čisto svežem avtu. 😄

 

Jaz sem nagisa in humora odpisal, ker nimata ogrevalnega volana.

Za marsikoga nepomembno, jaz pa sem se zelo navadili na ta dodatek.

 

Sem pa imel v testnem avtu nagisa opremo in se mi barvna kombinacija ni dopadla.

 

Napisano
pred 39 minutami je Janez007 napisal:

Upam, da kakšen tvoj sodelavec tole bere in ti kupijo ob slovesu, na 1. aprila, eno turbo varianto Mazde. 

Kakega 2.5 turbo dinota iz Amerike 😁

Napisano
dne 22. 3. 2025 ob 19:29 je Tilen5 napisal:

Pomoje bi prvič videli ferrarija z porabo 6.0 🤣🤪

Ja, to pa res a ne vidiš na sliki, da je na elektriko..... 🫣😋😉

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je GregorV napisal:

Jaz sem na testni vožnji vozil G150 z avtomatskim menjalnikom.

Mene ni navdušil. Morda zato ker sem prvič avto z AT in ni bilo dovolj časa, kilometrov, da bi ga bolje spoznal.

Moj glas bi bil za MT, kar imam sedaj z G140 v čisto svežem avtu. 😄

 

Jaz sem nagisa in humora odpisal, ker nimata ogrevalnega volana.

Za marsikoga nepomembno, jaz pa sem se zelo navadili na ta dodatek.

 

Sem pa imel v testnem avtu nagisa opremo in se mi barvna kombinacija ni dopadla.

 

Po mojem je G150 ali G140 glede AT čisto druga pesem. Naš šofer je še vedno navdušen nad AT, ki učinkovito izrablja radarski tempomat, ta pa olajša vožnjo v kolonah, v katerih mi preživimo pol voženj. Po mojem bi bil podobno navdušen tudi nad G140 MT ali X186 MT.

 

Pravi tudi, da ga kompakten občutek vožnje zelo spominja na vožnjo z Mazdo 3 (kar pomeni, da mu je odličen). Zelo mu je všeč, da je avto tih - pri hitrosti 155 km/h se motor vrti s slabimi 3.000 obrati. Obe lastnosti bi verjetno imel tudi z MT.

 

Ogrevan volan - tudi pri nas je bil to pogoj, ker veliko pomeni voznikoma (jaz na primer tega nikoli ne uporabljam, niti ogrevanih ali hlajenih sedežev).

 

Edino kar mi je mogoče malo žal, da naš CX-30 Centre line nima zadnjih zatemnjenih stekel ... to bi stalo dodatnih (vključeno v design paket) 1.500 € + zamik dobave za cca 3 mesece in cena bi (za ceno celotnega stroška zavarovanja) prestopila mejo 30.000.

 


 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 10 urami je samSimon napisal:

Kakega 2.5 turbo dinota iz Amerike 😁

Ne bi bilo slabo.👍

  • Všeč 3
  • Haha 1

 

 

Napisano

Zdravo

 

Se še nisem imel časa poglobiti v menije, navodila...

 

Ali Mazda omogoča prikaz prevožene razdalje in povprečno porabo za to razdaljo?

Grem torej na morje, naredim 450 km in me zanima kakšna je bila povprečna poraba. Vmes 2x, 3x stojim na počivališču...

 

Iščem, vendar ne najdem te funkcije. Če je to sploh mogoče videti...?

 

Hvala

 

LP

 

Napisano

Tako imam jaz. Na A spremljam porabo med posameznimi polnjenji tanka. B se mi pa kar nonstop vrti in nekako kaže dolgoročno povprečno porabo.

Napisano

Jaz pa sploh ne gledam več na porabo zadbje čase, ker grem večkrat na teden v Ljubljano in lovimn"minute". 

 

 

Napisano

Kje pa vidite povprečno porabo z A in B?

Ker če resetiram z tipko na levi strani merilnikov, se km premaknjejo na 0. Z tipko lahko potem gledam km za odometer, A, B. Levo spodaj od sredinskega digitalnega okroglega merilnika.

Povprečne porabe pa jaz ne vidim. Očitno sem slep. 😄

Hvala

 

 

Napisano
pred 28 minutami je Alex napisal:

Jaz pa sploh ne gledam več na porabo zadbje čase, ker grem večkrat na teden v Ljubljano in lovimn"minute". 

 

Eh, nekakšna navada. Drugače se tudi jaz pri teh 10.000 km ne sekiram preveč, glavno da ni ravno 15 L na 100 km. Vsako šparanje pri teh kilometrih se na koncu leta pozna za par 100€.

Napisano
pred 14 minutami je Agerg napisal:

 

Eh, nekakšna navada. Drugače se tudi jaz pri teh 10.000 km ne sekiram preveč, glavno da ni ravno 15 L na 100 km. Vsako šparanje pri teh kilometrih se na koncu leta pozna za par 100€.

Važno je, da med vožnjo uživaš. Če hočeš, da si res hiter s cx30-ko jo moraš dobro na obrate navijati. In takrat se ve, da pije več. 

 

 

Napisano
pred 3 minutami je GregorV napisal:

Kaj to dobi vsak Mazda kupec, ker jaz nisem dobil. 🥲


Vsak kupec nove Mazde… Če se nisi dobil, boš verjetno kmalu ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Danes imaš na izbiro tudi kaj takega… res pa je, da so to večinoma kitajci… recimo DONGFENG Box… če upoštevaš subvencijo pride nekje slabih 17K € … Pa verjetno se še kakšen najde… 
    • Ampak jaz bi sedaj, ko iz prve roke vidim, kako je udobna vožnja na elektriko in kako komot je, ko doma vstekam in je za naslednjo vožnjo polna baterija… kupil EV… pa me briga za CO2 in ne vem kakšne bedaste floskule z zelenim prehodom in podobnim… nisem eko terorist ali kaj podobnega… Pač meni bi ustrezal EV… in ne… ne bojim se tega, da bi kdaj ostal ne cesti s prazno baterijo ali da bi moral kje full dolgo čakati, da se baterija napolni… Problem bi znal biti edino, če bi se veliko vozil v kraje južno od nas, kjer je polnilna infrastruktura slabša … Enostavno mi je vožnja na elektriko velik9 udobnejša… ša…&n   Ce bi danes izbiral, bi vzel tanovo Teslo Y … Predvsem zato, ker sem tudi malo tehnofrika in so ki nekatere zadeve zelo vsec… Nisem nek nostalgik in se znam tudi prilagoditi… 
    • Pozdravljeni ljubitelji in uporabniki poganjalcev.   Spomladi pa bi se res lahko kaj dobili in odpedalirali skupaj Rogličevo traso, kot smo se že menili pred časom, za kakšno  nedeljo popoldne?   Bini, TBA, Boss (in ostali), kaj menite?
    • ali pa kar novo odpreti "boss vs. janez"
    • Upam da se hecas. Natrijeve baterije so namenjene zgolj in samo stacionarnem namenu. Njihova gostota je 4x manjsa od lion. Ves kaj to pomeni za avto a ne?  Z natrijevmi bo naredil komajda tistih 20-30km...ua 30km na dan je definitivno prva izbira plug in hibrid. Definitivno ampak spet ta stvar stane tud od 40 do 60k pa smo spet tam. Bencinski malcek za 30km na dan stane do 20k   Ta ki se pelje z dizlom ali benzom 20-30 na dan tanka enkrat na mesec, mogoce celo vsak drug mesec.  Ti porabljas energijo pa vsak dan s polnjenjem...   Iz 0 ne mores dobiti 1 vbfizikalnem svetu. Vedno je neka cena zadaj, vedno, ne glede na tehnologijo. Pac si se obesil na co2 med uporabo, mi pa gledamo celotno sliko.   Mislim da je to primer @Jest Gre vsak dan na strom na siht v miru, ko pa zeli kam na dlje, resno dlje ma pa mir v glavi ker ma zmogljiv motor z doesgom   Primer moje zene je pa malcek, ga ni bilo EV avta (sem resno iskal) ki bi cenovno in prakticno nadomestil novega malega bencinarcka !avtomatik! Z radarskim tempomatom. Sem ze pisal aygox je bil 15,9k nov Poraba 4-5
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.