Zato pa so teli senzorji za TPMS, ki morajo sporočit, ko tlak pade in to je pri RFT skoraj nujno, da ni take situacije, kot tale z Audijem, ko ne veš, da ti je guma preluknjana.
Imel sem v rokah Audi A5 3.0 biturbo quatro.
Šel ko žival, ampak malo ga je vleklo v levo. Sem povedal lastniku. Tudi on je opažal potem, da ga vleče. Naslednji dan je šel na servis in je v RFT gumi bil vijak in je pustla.
Seveda.
Saj sem že prej napisal, da so moje gume noter nagnjene.
Torej je podvozje nastavljeno za športnost. S tem pa pač se pojavijo drugi kompromisi.
Avto je športen, tako sa težko rečeš, da niso za ta avto najbolj primerne športne gume. Sploh ker so prva vgradnja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.