Bini Napisano 3. april Prijavi Napisano 3. april Tudi lepilo ne drži dolgo tam kjer se bolj prepogne! Na to plastiko na pragu ne prime kot pa na lak... 🫣 3 Citiraj
GregorV Napisano 3. april Prijavi Napisano 3. april Če še kdo ni opazil, stran 200. 🥳 Mazda bo častila eno CX-30 za GAW. LP Citiraj
Alex Napisano 3. april Prijavi Napisano 3. april pred 4 minutami je GregorV napisal: Če še kdo ni opazil, stran 200. 🥳 Mazda bo častila eno CX-30 za GAW. LP ?? 1 Citiraj
GregorV Napisano 3. april Prijavi Napisano 3. april Hecal sem se. 😀 Verjetno veš kaj pomeni GAW - giveaway. Na FB, IG, forumih... imaš tega veliko. Podjetja, posamezniki podarijo kakšen izdelek, dobra reklama... 1 Citiraj
MazdaBoy Napisano 4. april Prijavi Napisano 4. april dne 23. 3. 2025 ob 15:28 je Valh napisal: Pozdravljeni, Moja prva objava na tem forumu. 🙂 Verjetno pa tudi ne bo zadnja, ker..... ...sem trenutno v fazi nakupa novega avtomobila.V zadnjem mesecu ogledal in testiral več zadev: ford puma, škoda kamiq, vw t-roc, t-cross in tiguan, toyota chr, kia xceed, nissan juke in qashqai, geely, cupra formetor in seveda Mazda3 in CX-30. 3 valjni turbo mlinčki, čeprav poskočni, mi ne odgovarjajo preveč, ker ne delam ravno veliko kilometrov (okrog 10.000 na leto), tudi dizel ne pride v ravno v poštev. Po začetnem navdušenju nad obliko in izgledom Toyote CHR, sem jo pod dveh testnih vožnjah gladko odmislil in izbira sploh ni bila več tako težka, 🙂 in je CX-30 že praktično pred vrati. Mazda3 je sicer bolj všečna in se tudi malo boljše vozi, ampak je pa cx-30 dober kompromis ker je enostavno bolj komot in praktična. Za motor sem se že odločil. vsekakor G140, takoimenovani Dinozaver. Je cenenjši in res ni velike razlike z x186, kar sem preveril tudi na testni vožnji po razgibanem terenu. V bistvu mi je G140 bolj všeč kot x186 (prosim ne me zdaj linčat). Glede menjalnika pa sem še neodločen ker je to trenutno tudi pogojeno z izbiro opreme. Z legendarnim mazdinim ročnim se lepo pozna razlika in je avto "fun to drive" medtem ko je avtomatski malo zaspan, pa še dražji je. Mazdo3 bi zaradi športenejše vožjne zagotovo vzel z ročnim. CX-30 pa.... ne vem.... ker: Všeč mi je oprema Nagisa in Soul Red Crystal barva. In ravno tu se pojavi pravi problem. Oranžno usnje v rdečem avtomobilu ne naredi ravno lepega efekta. Nagise z ročnim menjalnikom ni nobene v prihodu, zato se trenutno lahko odločim med: G140 oprema Homura v crystal soul red barvi ročnim menjalnikom ali G140 opream Nagisa v zircon sand barvi z avtomatskim menjalnikom Kako bi se odločili izkušeni formuaši na mojem mestu? In, smo že izbrali? 😁 2 Citiraj
Bini Napisano 4. april Prijavi Napisano 4. april Verjetno je izbral kaj druga ko Mazdo pa si ne upa povedat.... 😁😉 5 Citiraj
GregorV Napisano 5. april Prijavi Napisano 5. april Neverjetno a resnično. Pes je zopet polulal zadnji plastični odbijač. 🙃 Drugič v tem tednu. Samo drugi plastični del Pri prejšnjih 3 avtih se to ni nikoli zgodilo. Morda je japonska plastika posebaj priljubljena med pasjo populacijo. 😃 3 1 Citiraj
Alex Napisano 5. april Prijavi Napisano 5. april pred 1 uro je GregorV napisal: Neverjetno a resnično. Pes je zopet polulal zadnji plastični odbijač. 🙃 Drugič v tem tednu. Samo drugi plastični del Pri prejšnjih 3 avtih se to ni nikoli zgodilo. Morda je japonska plastika posebaj priljubljena med pasjo populacijo. 😃 Pravim ti, psa poslati na prevzgojo... Citiraj
Boss Napisano 5. april Prijavi Napisano 5. april Kaj pa če bi ti polulal psa. Če ne bo pomagal, bo pa vsaj zabavna zgodba. 1 Citiraj
GregorV Napisano 6. april Prijavi Napisano 6. april (urejeno) pred 21 urami je Alex napisal: Pravim ti, psa poslati na prevzgojo... Ni domači pes. Nima dostopa do avta, pa mala psička je, ki počepne. 😀 Pes iz ceste je krivec. 😡 Popravljeno 6. april od GregorV Citiraj
Alex Napisano 6. april Prijavi Napisano 6. april pred 10 minutami je GregorV napisal: Ni domači pes. Nima dostopa do avta, pa mala psička je, ki počepne. 😀 Pes iz ceste je krivec. 😡 Hm... Poišči nekje na forumu, obstaja strup v majhnem spraju za take falote. 😇 1 Citiraj
GregorV Napisano 8. april Prijavi Napisano 8. april Bom dal električnega pastirja okoli avta. 🤣 ----- Armaturka, zgornji del, ki ima hrapavo površino. Ne vem ali je plastika, guma, mešanica...? Ali lahko to namažem z mat premazom za plastiko? Oz. je potrebno za ta del uporabiti sredstvo za usnje? imam to zadevo: K2 Satina PRO Energy Fruit 1L - operi-avto.si WWW.OPERI-AVTO.SI loščilo za aramature Hvala LP Citiraj
Bini Napisano 8. april Prijavi Napisano 8. april pred 3 urami je GregorV napisal: Bom dal električnega pastirja okoli avta. 🤣 ----- Armaturka, zgornji del, ki ima hrapavo površino. Ne vem ali je plastika, guma, mešanica...? Ali lahko to namažem z mat premazom za plastiko? Oz. je potrebno za ta del uporabiti sredstvo za usnje? imam to zadevo: K2 Satina PRO Energy Fruit 1L - operi-avto.si WWW.OPERI-AVTO.SI loščilo za aramature Hvala LP Kamot lahko to sredstvo uporabiš..... 👍😉 1 Citiraj
NevLado Napisano 8. april Prijavi Napisano 8. april Premium superšportnik po novem tudi v GT7.... 2 3 Citiraj
etcho Napisano 8. april Prijavi Napisano 8. april (urejeno) Tale je Smart Edition - ima 1 konj več.😁 Upam, da bodo naredili tudi kakšno brutalno verzijo, kot je bila Mazda3 v GT sport. Popravljeno 8. april od etcho 1 2 Citiraj
GoB Napisano 8. april Prijavi Napisano 8. april CX-30 / Mazda 3 z novim baby dinotom, "švabsko" blebetanje za vse ki razumete ... Mogoče bi lahko tudi Mazda Slovenija kaj posnela v naši slovanski različici (da bi še kaj pametnega ukrenili poleg Mazda baby skodelic 😁...). 3 Citiraj
GregorV Napisano 9. april Prijavi Napisano 9. april Včeraj sem v enem YT video zasledil CX-30 z 2,5L in 277 PS. Je to morda napaka, ali to res obstaja v USA...? Če je res na voljo takšen motor, kakšen vzdevek ima potem? 😁 Baby dino ni, dino prav tako ne (ta ima 191 PS), morda king dino... 🤣 2 Citiraj
Bini Napisano 9. april Prijavi Napisano 9. april pred 25 minutami je GregorV napisal: Včeraj sem v enem YT video zasledil CX-30 z 2,5L in 277 PS. Je to morda napaka, ali to res obstaja v USA...? Če je res na voljo takšen motor, kakšen vzdevek ima potem? 😁 Baby dino ni, dino prav tako ne (ta ima 191 PS), morda king dino... 🤣 Ja, lahko bi bil.... 🤗😉 Citiraj
etcho Napisano 9. april Prijavi Napisano 9. april (urejeno) Pred eno uro je GregorV napisal: kakšen vzdevek ima potem? Dino T-Rex. Popravljeno 9. april od etcho 5 Citiraj
Jest Napisano 9. april Prijavi Napisano 9. april Pred eno uro je GregorV napisal: Včeraj sem v enem YT video zasledil CX-30 z 2,5L in 277 PS. Je to morda napaka, ali to res obstaja v USA...? Če je res na voljo takšen motor, kakšen vzdevek ima potem? 😁 Baby dino ni, dino prav tako ne (ta ima 191 PS), morda king dino... 🤣 Ameriska CX-30 2.5 TURBO ima menda 250 KS ... >> https://www.mazdausa.com/shopping-tools/build-and-price#/25C30 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
GoB Napisano 9. april Prijavi Napisano 9. april (urejeno) pred 10 urami je GregorV napisal: Včeraj sem v enem YT video zasledil CX-30 z 2,5L in 277 PS. Je to morda napaka, ali to res obstaja v USA...? Če je res na voljo takšen motor, kakšen vzdevek ima potem? 😁 Baby dino ni, dino prav tako ne (ta ima 191 PS), morda king dino... 🤣 Verjetno je napaka ali kaki izvenserijski ali pa je bil mišljen ameriški model carbon turbo z 250 HP (horse power). Pa upoštevati je treba razliko med ameriškimi in evropskimi enotami. Generalno v Evropi uporabljamo mednarodne metrične enote SI, pametni američani/britanci pa še vedno vlečejo par sto let stare anglosaške enote, idio..😡. Če smo pri moči avtomobilov: V Evropi je stara enota 1 PS (iz nemščine Pferde staerke, v slovenščini eni pišejo KM kot konjska moč, to je enako) in znaša 1 PS=735,499 W. V Ameriki pa je enota 1 HP (horse power iz anglosaščine) in znaša 1 HP=745,7 W. Če preračunamo je potem ameriških 250 HP enako 186,425 kW zaokrožimo na 186 kW oziroma v Evropi bi to bilo ca. 253 PS. Se pravi naš baby dino ima 103 kW ali starih evropskih ca. 140 PS (G140) ali ameriških 138 HP (ameriški baby dino G138, američani imajo manjše 😁). Ameriški z 250 HP, kar je ca. 186 kW, pa bi bil pri nas ca. 253 PS (G253). Če bi prišlo do bitke med baby dinotom G140 in monster dinotom G253, ni nujno da bi monster zmagal, mogoče je baby bolj pameten ... Popravljeno 9. april od GoB 1 3 Citiraj
Bini Napisano 9. april Prijavi Napisano 9. april pred 53 minutami je GoB napisal: Verjetno je napaka ali kaki izvenserijski ali pa je bil mišljen ameriški model carbon turbo z 250 HS (horse power). Pa upoštevati je treba razliko med ameriškimi in evropskimi enotami. Generalno v Evropi uporabljamo mednarodne metrične enote SI, pametni američani/britanci pa še vedno vlečejo par sto let stare anglosaške enote, idio..😡. Če smo pri moči avtomobilov: V Evropi je stara enota 1 PS (iz nemščine Pferde staerke, v slovenščini eni pišejo KM kot konjska moč, to je enako) in znaša 1 PS=735,499 W. V Ameriki pa je enota 1 HS (horse power iz anglosaščine) in znaša 1 HS=745,7 W. Če preračunamo je potem ameriških 250 HS enako 186,425 kW zaokrožimo na 186 kW oziroma v Evropi bi to bilo ca. 253 PS. Se pravi naš baby dino ima 103 kW ali starih evropskih ca. 140 PS (G140) ali ameriških 138 HS (ameriški baby dino G138, američani imajo manjše 😁). Ameriški z 250 HS, kar je ca. 186 kW, pa bi bil pri nas ca. 253 PS (G253). Če bi prišlo do bitke med baby dinotom G140 in monster dinotom G253, ni nujno da bi monster zmagal, mogoče je baby bolj pameten ... Bolj eko pa res..... 🤗😉 1 1 Citiraj
Alex Napisano 9. april Prijavi Napisano 9. april pred 29 minutami je Bini napisal: Bolj eko pa res..... 🤗😉 Še preveč. 😄 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.