Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 11 minutami je godlike napisal:

2x ponovit. Menjava voznikov in 2x ponovit. Da ne bi @Alex se kaj pritoževal.


Potem bosta pa že dva voznika, ki ne znata vozit 🤣

  • Všeč 3
  • Haha 3
  • Zmeden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:


Potem bosta pa že dva voznika, ki ne znata vozit 🤣

Kdo bo drugi? V cx60? 😉

No, če smo čisto realni, ne dino, ne baby dino ne x186 niso motorji, ki bi bili idealni. Je pa x 186 vseeno svetlobna leta spredaj. 

 

 

 

Napisano (urejeno)

Ta X186 motor je eden in edini tak na tem svetu, mogoče je še v galaksiji kakšen kje samo se še ne ve kje.... :whatever::bravo:

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 14 minutami je FuManchu napisal:

Na Marsu ima Rover podobnega🤣

Nope, tisto je dino. 

 

 

Napisano (urejeno)
dne 4. 4. 2025 ob 13:01 je MazdaBoy napisal:

In, smo že izbrali? 😁 :zoom-zoom:

 

 

Smo 🙂 naročena Cx-30 nagisa zircon quartz z ročnim menjalnikom. Pride začetek junija. Me je pa zamikala 6e in mogoče spremenim naročilo.

Popravljeno od Valh
Napisano
pred 17 urami je GoB napisal:

Štart (na semaforju😁), baby Dino z lahkoto v vodstvu (X častno drugi)...

 

 

o wow, pa še lažji avto je..

 

ja nič, G140 ultimativni motor

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Valh napisal:

 

 

Smo 🙂 naročena Cx-30 nagisa zircon quartz z ročnim menjalnikom. Pride začetek junija. Me je pa zamikala 6e in mogoče spremenim naročilo.

Upam, da ne menjaš pristnega japonca, za rebranded kitajca 😉

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 1 uro je godlike napisal:

Upam, da me menjaš pristnega japonca, za rebranded kitajca 😉

 

Tudi ne razumem zakaj bi še iz SUVa z motorjem z notranjim izgorevanjem na limuzino z električnim pogonom. Ampak, 100 ljudi 100 čudi :) 

Podpis.png

 

Napisano
Pred eno uro je g.Wankel napisal:

Tudi ne razumem zakaj bi še iz SUVa z motorjem z notranjim izgorevanjem na limuzino z električnim pogonom. Ampak, 100 ljudi 100 čudi :) 

 

Osebno tud mislim, da je tole še za preskočit, ker Mazda je izbrala tega ćajniza zgolj za vmesno fazo predno razvijejo svoj EV. Se pravi trenutno bolj kot ne mašilo za na trg, da se znebijo kaznim za izpuste ne pa za dolgoročno razvojno opcijo.

33112_1.png

Napisano

Hmmmm.....  Zakaj 6e?

 

Prvo kot prvo zato, ker

 

UBIJALSKO DOBRO IZGLEDA 🙂 

 

Mislim, da tu ni debate. Vsaj meni je to eden lepših avtomobilov zadnjih let in to z upoštevanjem skoraj vseh švabskih in nešvabskih premium opcij.

 

Tudi upoštevajoč razliko 7,5k euro (z upoštevano subvencijo) dobiš v primerjavi s cx-30 ogromno . Tako da Mazda 6e zato, ker je VALUE FOR MONEY boljši v primerjavi z Cx-30. No vsaj na papirju, ker avta še ni vozil nihče.

 

Nisem nekaj obremenjen z vojno klasika-elektrika. Poznam dobre in slabe stari obeh svetov. Karkoli se zdaj odločiš pač moraš vzet v zakup prednosti in slabosti, to mi je jasno.

 

Zdaj specifično Mazda 6e. Nekateri kritizirajo, da je to preoblečen Kitajc, drugi pravijo drugače. Res da se 6e res proizvaja na Kitajskem, AMPAK v Mazdini tovarni, pod Mazdino taktirko.  Precej odvisno o tega kako se je Mazda potrudila narest s to kitajsko platformo. Koliko ji je vlila njene duše. A tega zdaj ne vemo, tako da malo kupuješ mačka v žaklju, zaradi tega oklevam. 

 

 

  • Všeč 1
  • Zmeden 2
Napisano
pred 4 urami je Valh napisal:

 

 

Smo 🙂 naročena Cx-30 nagisa zircon quartz z ročnim menjalnikom. Pride začetek junija. Me je pa zamikala 6e in mogoče spremenim naročilo.

Barva zircon quartz ?

Obstaja Zircon sand ali Platinum quartz.

Mogoče imajo novi mix ali pa je tiskarki škrat, kaj od tega drži :whatever: ?

 

Glede 6e oblikovno res ni slaba, problem z mojega vidika pri novi 6-ki je edino kar skriva pod lepo obleko....👽  Vsak ima pa seveda svoje probleme in za ene to sedaj sploh ni problem, problem bo mogoče čez kakih 5 let...😁.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kaj je pa sedaj odpovedalo poslušnost? In koliko bo stalo?
    • Ja, se zgodi karambol. Se boš načakal za popravilo - isto kot pri sodobnih ICE, ki imajo cel kup senzorjev v nosu. Pa še hladilnik, motor z nekaj sto komponentami, ki se delajo po vsem svetu.   Majke mi, da če bi se kje našla statistika, da se karambolirani EV v povprečju prej popravijo kot karambolirani ICE. In ceneje - ker se pač okvarjene stvari zamenja kot lego kocke, ne pa razstavlja in gleda, kaj je še ok, pa sestavi nazaj.
    • pa karambol se očitno tud ne more zgodit pri EV-jih.
    • Ah, vi črnogledi ...   Kitajec, ki je dovolj sposoben, da prodaja avte tudi v EU, ne bo kar tako propadel. Sploh pa pozabite, da se pri EV težko kaj pokvari ... Diske, ploščice, gume in amortizerje pa menda znajo mehaniki zamenjati ne glede na znamko.   Dele za kitajski EV pa verjetno čakaš podobno dolgo/kratko kot za Mazdo oziroma katerikoli EU-voz, saj je vedno več komponent za vsa vozila narejenih na Kitajskem. Zastarevanja pa bodo deležni vsi - ne razumem, česa bi se moral tu bati? Baterija zlepa ne crkne, el. motor tudi ne, če ti pa crkne zaslon v kabini po 10 letih, ga boš pa tudi na Aliexpress dobil.   Da bodo EU pogruntavščine ICE, kot so nizkolitražni motorji z jermeni v olju bolj dolgoživi kot EV, so pa pravljice.    
    • Obiskal sejem "Auto d'epoca" v Pordenonu.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.