Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je akla napisal:

Moje izkušnje: konec letošnjega maja sem kupil novo CX-30 G150 AT Plus Style Sound. Odločitev za G150 je bila posledica konzervativnega pristopa, o avtomatskem menjalniku (ki je baje klasičen - ne dvosklopčen) pa sem tudi zasledil precej pohval.
Pred tem si vzel čas in temeljito preizkusil (jih vozil po 1 dan) 5 avtomobilov.
In pred tem bil 12 let (od novega) lastnik VW Golf Plus 2.0 TDI 104 kW ročni menjalnik
...
Ugotovitve po slabih treh mesecih in slabih 4000 kilometrih, najprej dobre lastnosti:

  • uglajena, gladka, tiha vožnja
  • všečna voznikova notranja oprema - armaturna plošča in sredinska konzola
  • dobra ergonomija upravljanja z raznimi podsistemi (fizični gumbi, brez -touch zaslonov)
  • avtomatski menjalnik je super, vendar sem se ga moral navadit.
  • zelo solidna poraba; zadnje 3 tanke malo pod 6l/100km (ročni preračun, od BC se razlikuje za max deci). Cca 50% avtocesta, 40% regionalke in 10% mesto. Nisem nepremičnina, na avtocesti večinoma vozim "s tokom", ko naletim na počasnejše vozilo, ga odločno in urno prehitim, potem naprej s tokom ali s svojim tempom dalje.
  • omogoča tudi hitro vožnjo, vendar ne na način, kot dizli; ko rabiš hitrost, moraš konkretno pohodit gas in avto kar hitro doseže ciljno hitrost
  • poraba goriva je po cca 3500 kilometrih opazno upadla; to mi je znanec iz Kranja (sicer znan Mazda specialist) celo napovedal
  • solidna izdelava
  • avto, kakršnega sem želel kupit, je bil na zalogi
  • soliden zvok, čeprav je bil v VW (RCD310) morda za spoznanje boljši (sedaj imam sound paket s subwooferjem v rezervnem kolesu)

...
In še slabosti:

  • bistveno manj praktičen kot moj prejšnji avto; avto je večji in ima manj praktičnega prostora. Npr. oblika prtljažnika.
  • manj prostora na zadnjih sedežih pri večji celotni dolžini avtomobila
  • poleti zelo vroča kabina, ki se glede na prejšnji avto počasneje prezrači/shladi. Zelo bi pomagalo atermično vetrobransko steklo; ali kdo pozna kako možnost za nadgradnjo?
  • pogrešam daljinsko odpiranje vseh 4 oken; bom na aliekspres naročil modul
  • delovanje klime v načinu "auto" je milo rečeno čudno, pravzaprav je bedasto; piha v glavo, iz notranjega kroženja pa sumim, da po ohladitvi prej vročega avta pozabi prestavit nazaj na dovod zunanjega zraka. Sedaj imam nastavljeno na vetrobran+dol, hitrost ventilatorja pa regulira avtomatika. Kljub temu včasih v kabini postane skoraj zadušljivo; pomagalo bi, če bi takrat ventilator namesto v 1. delal z 2. hitrostjo, vendar se z ročnim posegom v sam ventilator izgubi avtomatika. Takrat rešim z nastavitvijo temperature na malo nižjo. Bedno. Tu res močno pogrešam VW klimatronic, napram kateremu je mazdin sistem navadno sranje.
  • sedenje nekako ni tisto pravo; visok sem 186cm in cca 95 kg. Vse skupaj daje občutek, da je namenjeno nelkoliko manjšim voznikom. Kratek sedalni del sedeža (čeprav z nastavljivim nagibom)
  • vlečna kljuka - originalna: električni priključek (konektor) se zatika; konektor thule prtljažnika za kolesa je v original vw 13 pinski socket sedel lepo zlahka, v mazdinega pa z muko. Malo je pomagalo, da sem tisto plastiko na konektorju malo namazal.
  • nima asistence za vzvratno bočno parkiranje
  • blesavo delovanje sklopa (radarski) tempomat-menjalnik:
    • radarski tempomat preveč živčno reagira na spredaj vozeča vozila; v 90% primerih bi bilo dovolj, da popusti gas, on pa še trapasto in precej na silo zavira
    • pospeševanje na način "ko svinja v buče"; lahko bi pospeševal malo bolj zvezno, manj živčno

Mislim, da je vse to posledica azijskega, da ne rečem japonskega načina reševanja tehničnih problemov. Njihovi sistemi niti približno niso tako dovršeni, kot npr. nemški (z drugimi nimam izkušenj). Verjetno gre tu tudi za neke splošne razlike evropa-azija v načinu razmišljanja, konceptih in pristopih.

  • Avto se v ovinkih bolj nagiba, čeprav je nižji kot moj prejšnji avto.
  • Zatemnjena stekla so neergonomska, poslabšajo preglednost v stran+nazaj, predvsem v mraku. Se pa navadiš in kamera tudi pomaga.

...
Na splošno lahko rečem, da, če človek razume delovanje avtomobila in ima nekaj občutka, se s CX-30 zelo lepo pelje.
...
In še vprašanje: ali morda kdo ve, kako v CX-30 G150 deluje stop&start ?

Nekje sem zasledil, da ne zavrti zaganjača, temveč samo da iskro in motor starta, ker je bil ustavljen na pravi način - bati v pravi legi in potemtakem ne obremenjuje akumulatorja.
 

Super napisano, s prvim delom se popolnoma strinjam z drugim delom pa samo z nekaj stvarmi in, če bi me toliko stvari motilo nebi nikoli imel cx30.... :zoom-zoom: 😉

  • Všeč 4
  • Zmeden 1
Napisano
pred 3 minutami je Bini napisal:

Super napisano, s prvim delom se popolnoma strinjam z drugim delom pa samo z nekaj stvarmi in, če bi me toliko stvari motilo nebi nikoli imel cx30.... :zoom-zoom: 😉

Izgleda, kot da je Mazda zadnja možnost in jo nekateri kupijo le zato, ker je avto na zalogi. Pa ja prej probaš avto  in se na podlagi tega odločiš. 

 

 

Napisano

Itak, da avto prej sprobaš, ampak je enostavno premalo časa, da bi ugotovil vse dobre in slabe lastnosti avta. Prvo opažanje na testni vožnji pri CX-30 je pri meni bilo, da se avto dejansko pelje lepo in da je motor mrtev v nizkih obratih.

Ostalo kar je slabo in dobro, pa ugotoviš šele čez čas, v lastništvu avtomobila.

 

 

33871_1.png

 

Napisano
pred 4 urami je sportman333 napisal:

Navadnega atmosferca nimaš kaj čipirat, ker ni kaj za narediti...vse kar ti lahko naredijo, da ti update-ajo cpu, torej malenkost večja odzivnost in večji max.navor pri nižjih obratih, to je pa to...daš mislim da okrog 200-300eur , ampak ne pričakuj revolucije😉😄😁

Ja sej se mi je zdel,  pol je tole fake verjetn 

https://www.gantuning.com/chiptuning/mazda/cx-30-i-2019-/2-0i-150hp-213nm/

Napisano
pred 5 urami je akla napisal:

Moje izkušnje: konec letošnjega maja sem kupil novo CX-30 G150 AT Plus Style Sound. Odločitev za G150 je bila posledica konzervativnega pristopa, o avtomatskem menjalniku (ki je baje klasičen - ne dvosklopčen) pa sem tudi zasledil precej pohval.
Pred tem si vzel čas in temeljito preizkusil (jih vozil po 1 dan) 5 avtomobilov.
In pred tem bil 12 let (od novega) lastnik VW Golf Plus 2.0 TDI 104 kW ročni menjalnik
...
Ugotovitve po slabih treh mesecih in slabih 4000 kilometrih, najprej dobre lastnosti:

  • uglajena, gladka, tiha vožnja
  • všečna voznikova notranja oprema - armaturna plošča in sredinska konzola
  • dobra ergonomija upravljanja z raznimi podsistemi (fizični gumbi, brez -touch zaslonov)
  • avtomatski menjalnik je super, vendar sem se ga moral navadit.
  • zelo solidna poraba; zadnje 3 tanke malo pod 6l/100km (ročni preračun, od BC se razlikuje za max deci). Cca 50% avtocesta, 40% regionalke in 10% mesto. Nisem nepremičnina, na avtocesti večinoma vozim "s tokom", ko naletim na počasnejše vozilo, ga odločno in urno prehitim, potem naprej s tokom ali s svojim tempom dalje.
  • omogoča tudi hitro vožnjo, vendar ne na način, kot dizli; ko rabiš hitrost, moraš konkretno pohodit gas in avto kar hitro doseže ciljno hitrost
  • poraba goriva je po cca 3500 kilometrih opazno upadla; to mi je znanec iz Kranja (sicer znan Mazda specialist) celo napovedal
  • solidna izdelava
  • avto, kakršnega sem želel kupit, je bil na zalogi
  • soliden zvok, čeprav je bil v VW (RCD310) morda za spoznanje boljši (sedaj imam sound paket s subwooferjem v rezervnem kolesu)

...
In še slabosti:

  • bistveno manj praktičen kot moj prejšnji avto; avto je večji in ima manj praktičnega prostora. Npr. oblika prtljažnika.
  • manj prostora na zadnjih sedežih pri večji celotni dolžini avtomobila
  • poleti zelo vroča kabina, ki se glede na prejšnji avto počasneje prezrači/shladi. Zelo bi pomagalo atermično vetrobransko steklo; ali kdo pozna kako možnost za nadgradnjo?
  • pogrešam daljinsko odpiranje vseh 4 oken; bom na aliekspres naročil modul
  • delovanje klime v načinu "auto" je milo rečeno čudno, pravzaprav je bedasto; piha v glavo, iz notranjega kroženja pa sumim, da po ohladitvi prej vročega avta pozabi prestavit nazaj na dovod zunanjega zraka. Sedaj imam nastavljeno na vetrobran+dol, hitrost ventilatorja pa regulira avtomatika. Kljub temu včasih v kabini postane skoraj zadušljivo; pomagalo bi, če bi takrat ventilator namesto v 1. delal z 2. hitrostjo, vendar se z ročnim posegom v sam ventilator izgubi avtomatika. Takrat rešim z nastavitvijo temperature na malo nižjo. Bedno. Tu res močno pogrešam VW klimatronic, napram kateremu je mazdin sistem navadno sranje.
  • sedenje nekako ni tisto pravo; visok sem 186cm in cca 95 kg. Vse skupaj daje občutek, da je namenjeno nelkoliko manjšim voznikom. Kratek sedalni del sedeža (čeprav z nastavljivim nagibom)
  • vlečna kljuka - originalna: električni priključek (konektor) se zatika; konektor thule prtljažnika za kolesa je v original vw 13 pinski socket sedel lepo zlahka, v mazdinega pa z muko. Malo je pomagalo, da sem tisto plastiko na konektorju malo namazal.
  • nima asistence za vzvratno bočno parkiranje
  • blesavo delovanje sklopa (radarski) tempomat-menjalnik:
    • radarski tempomat preveč živčno reagira na spredaj vozeča vozila; v 90% primerih bi bilo dovolj, da popusti gas, on pa še trapasto in precej na silo zavira
    • pospeševanje na način "ko svinja v buče"; lahko bi pospeševal malo bolj zvezno, manj živčno

Mislim, da je vse to posledica azijskega, da ne rečem japonskega načina reševanja tehničnih problemov. Njihovi sistemi niti približno niso tako dovršeni, kot npr. nemški (z drugimi nimam izkušenj). Verjetno gre tu tudi za neke splošne razlike evropa-azija v načinu razmišljanja, konceptih in pristopih.

  • Avto se v ovinkih bolj nagiba, čeprav je nižji kot moj prejšnji avto.
  • Zatemnjena stekla so neergonomska, poslabšajo preglednost v stran+nazaj, predvsem v mraku. Se pa navadiš in kamera tudi pomaga.

...
Na splošno lahko rečem, da, če človek razume delovanje avtomobila in ima nekaj občutka, se s CX-30 zelo lepo pelje.
...
In še vprašanje: ali morda kdo ve, kako v CX-30 G150 deluje stop&start ?

Nekje sem zasledil, da ne zavrti zaganjača, temveč samo da iskro in motor starta, ker je bil ustavljen na pravi način - bati v pravi legi in potemtakem ne obremenjuje akumulatorja.
 

 

Napisano
Pravkar je Piterna napisal:

 

Start stop sistem na CX-30 deluje z 24V baterijo( mild hybrid system) preko alternatorja- jermena .alternator prevzame vlogo zaganjača in zažene motor preko jermena.Baterija se nahaja pod dnom sovoznika ( znamke toshiba),

Usmernik (ali kakorkoli elektronika) je locirana  spredaj levo pod lučjo.

Zanimive so zavore CX-30, ali M3, ...

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano
pred 35 minutami je Filovic napisal:

Ja sej se mi je zdel,  pol je tole fake verjetn 

https://www.gantuning.com/chiptuning/mazda/cx-30-i-2019-/2-0i-150hp-213nm/

 

Ne ni fake, samo to ni chiptuning ampak le zaobidejo tovarniško softwaresko blokado, ki določa karakteristike motorja.

 

Tale motor 2.0 je namreč več ali manj enak in samo določijo mu ali bo imel 122, 145, 150, 165 ali pa celo 180KM (Mazda MX-5).

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Super napisano, s prvim delom se popolnoma strinjam z drugim delom pa samo z nekaj stvarmi in, če bi me toliko stvari motilo nebi nikoli imel cx30.... :zoom-zoom: 😉

 

Nisem imel občutka, da bi ga tolk motilo, je pa seveda v večini pripomb dejansko mesto za izboljšavo. Dejstvo je, da če je kaj zastarelega na tem avtu je to AT in praktično v vsakem testu to tudi omenijo. Je pa res da je pač zanesljiv preizkušen menjalnik ni pa uglajen kot pri marsikateri drugi znamki. To je verjetno največja zamera, ker vse ostalo se da nekak nastavit ali upgrejdat tega pa pač ne.

 

 

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Nisem imel občutka, da bi ga tolk motilo, je pa seveda v večini pripomb dejansko mesto za izboljšavo. Dejstvo je, da če je kaj zastarelega na tem avtu je to AT in praktično v vsakem testu to tudi omenijo. Je pa res da je pač zanesljiv preizkušen menjalnik ni pa uglajen kot pri marsikateri drugi znamki. To je verjetno največja zamera, ker vse ostalo se da nekak nastavit ali upgrejdat tega pa pač ne.

 

 

Ko pa jaz napišem, da je avtomatski menjalnik mazde zastarel pa vsi v luft. 

Tudi motor 2,5 je že v letih. Nisem pa rekel, da je slab. Pač je zastarel in s tem bolj požrešen. 😊

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1

 

 

Napisano

Aha, ja seveda. In jaz sem Ameriška princesa. Ne verjameš? Nič hudega, saj tudi jaz tebi ne...

 

Ko vidim, o kakšnih porabah se tu pogovarjate, me kar posede. Če bi moj zastareli in požrešni Evro4 motor imel tako porabo, bi jaz že bankrotiral... In to je zmerno do pretežno glavni vzrok, zakaj še nismo zamenjali voznega parka.

  • Haha 2
  • Zmeden 1
Napisano

.... a zato ne, ker je zaradi prevelike porabe zmanjkalo denarja za menjavo? :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

 

Nisem imel občutka, da bi ga tolk motilo, je pa seveda v večini pripomb dejansko mesto za izboljšavo. Dejstvo je, da če je kaj zastarelega na tem avtu je to AT in praktično v vsakem testu to tudi omenijo. Je pa res da je pač zanesljiv preizkušen menjalnik ni pa uglajen kot pri marsikateri drugi znamki. To je verjetno največja zamera, ker vse ostalo se da nekak nastavit ali upgrejdat tega pa pač ne.

 

 

Celih enajst točk slabosti je napisal! Če bi vse te mene motile zagotovo nebi kupil avta in pika. A sreča je ta da me ne.....:jupiii:

Napisano
pred 3 minutami je Bini napisal:

Celih enajst točk slabosti je napisal! Če bi vse te mene motile zagotovo nebi kupil avta in pika. A sreča je ta da me ne.....:jupiii:

Točno tako. Jaz sem takoj videl pri tem motorju, za kaj se gre. Pač, da ni dizel in nima toliko navora. In ni tako poskočen v nizkih obratih. Opažam, da imajo največ težav s temi atmosferci prav vozniki, ki so prej vozili dizle. 

Sam sem pa že prekužil ta motor in sedaj ga je prav veselje vrteti v obrate. 😊

Komot si med hitrejšim v prometu. Seveda takrat ne pričakovati prav nizke porabe. Tega x 186 motorja enostavno ne smeš voziti kot dizla in menjavati pri dizelskih obratih. Takrat prav lepo "zapoje" lep, zdrav zvok iz auspuhov. 👍

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Štos je samo v tem al jih hočeš videt al pa ne. Jaz si pač ne delam utvar, da imam 100% avto in napišem kaj mi ni všečin oziroma kaj bi se dalo naredit bolje. Zdaj je samo vprašanje al je tisto tolk moteče, da avta ne kupiš al pač zgolj omeniš.

33112_1.png

Napisano
pred 5 minutami je Alex napisal:

Sam sem pa že prekužil ta motor in sedaj ga je prav veselje vrteti v obrate. 😊

Komot si med hitrejšim v prometu. Seveda takrat ne pričakovati prav nizke porabe. Tega x 186 motorja enostavno ne smeš voziti kot dizla in menjavati pri dizelskih obratih. Takrat prav lepo "zapoje" lep, zdrav zvok iz auspuhov. 👍

 

No to si pravilno napisal... če hočeš izkoriščat vso konjažo pol je treba v obrate in to je premosorazmerno z višjo porabo. Večina teh 186KM motorjev o komaj kdaj vidla polno moč ali pa celo nikoli... vprašanje a je recimo Binijev sploh videl te obrate, kjer je polna moč.

 

Medtem se 150KM dizla veliko več vozi pri polni zmogljivosti saj je ta na voljo že pri manj kot 3000 obratih in kaj je najbolj pomembno, da tam poraba vseeno ne trpi.

 

Pa da ne bo kdo to smatral kot vojno med dizli in bencinarji velja enako tudi za turbobencinarje, kjer je najvišja moč prej v uporabi in tudi zato občutek, da veliko bolj gre pa čeprav je na papirju enako konjev kot atmosferc.

 

 

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

No to si pravilno napisal... če hočeš izkoriščat vso konjažo pol je treba v obrate in to je premosorazmerno z višjo porabo. Večina teh 186KM motorjev o komaj kdaj vidla polno moč ali pa celo nikoli... vprašanje a je recimo Binijev sploh videl te obrate, kjer je polna moč.

 

Medtem se 150KM dizla veliko več vozi pri polni zmogljivosti saj je ta na voljo že pri manj kot 3000 obratih in kaj je najbolj pomembno, da tam poraba vseeno ne trpi.

 

Pa da ne bo kdo to smatral kot vojno med dizli in bencinarji velja enako tudi za turbobencinarje, kjer je najvišja moč prej v uporabi in tudi zato občutek, da veliko bolj gre pa čeprav je na papirju enako konjev kot atmosferc.

 

 

Točno. Sem pa opazil, da kompresor kar lepo pomaga motorju tam okoli 2000 obratov. Takrat prav zaživi in imaš napol občitek, da ima majhen turbo. 

Tudi poraba, sedaj sem pravkar pribrzel iz Portoroža, se je zaustavila pri 6,3.

In sva bila z enim bmw-jem najhitrejša na cesti. Res je užitek vrteti ta motor na obratih. Me spominja kar precej  na mojega  bmw 2002. 😊

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je Alex napisal:

Točno. Sem pa opazil, da kompresor kar lepo pomaga motorju tam okoli 2000 obratov. Takrat prav zaživi in imaš napol občitek, da ima majhen turbo. 

Tudi poraba, sedaj sem pravkar pribrzel iz Portoroža, se je zaustavila pri 6,3.

In sva bila z enim bmw-jem najhitrejša na cesti. Res je užitek vrteti ta motor na obratih. Me spominja kar precej  na mojega  bmw 2002. 😊

 

Poraba mi ni toliko pomembna. V bistvu ti pije kot kak kombi ali majhen avtobus.  Benzibar, da, a le turbo. Dizel je vsekakor boljša izbira. 

 

Jaz sem imel tudi na preizkušnji ta močno benzinarko in tudi  dizelco, 175. Obe avtomatik, seveda. preden sem se odločil za, dizelco. Benzinarka me ni in ni prepričala. Ta motor bi bil super, po mojem skromnem mnenju, če bi imel turbino ali dve. Potem bi bil raketa.

 

Ampak jaz ne kupujem nikoli novega avta.

 

Je pa res, da vsak ve, kaj potrebuje in kaj pričakuje od avta. In kaj mu je pri avtu najbolj pomembno. Sem za dizla... 

 

V glavnem, to o nezanejslivosti mazdinih dizel motorjev je le mit. Enako kot ravna zemlja.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 13 urami je Boss napisal:

 

Dejstvo je, da če je kaj zastarelega na tem avtu je to AT in praktično v vsakem testu to tudi omenijo. Je pa res da je pač zanesljiv preizkušen menjalnik ni pa uglajen kot pri marsikateri drugi znamki. To je verjetno največja zamera, ker vse ostalo se da nekak nastavit ali upgrejdat tega pa pač ne.

 

 

Zastarel? Ker ni dvosklopčni menjalnik, ki šalta v nekaj deset milisekundah?

 

Je pa zato najbolj zanesljiva stvar v menjalniškem svetu, kar za razne DSG-je, DCT-je in podobne pogruntavščine vsekakor ne drži. Če kupiš Mazdo avtomatika, te glede menjalnika praktično ne rabi skrbeti.

 

Pa še to: sicer slovenski tunerji tega ne ponujajo (vsaj jaz nisem zasledil), ampak v tujini se dobi tudi tuning Mazdinega menjalnika, da potem hitreje prestavlja ... če kdo to res potrebuje.

 

Imel sem 2.2 dizel avtomatik in imam 2.5 bencinarja avtomatik - pa sem si v par letih na prste ene roke zaželel, da bi imel v določeni situaciji ročni menjalnik. Kolikokrat prej je veljalo obratno, da bi raje imel avtomatika namesto ročnega, verjetno ni potrebno razlagati. Praktično vedno, ko sem se ustavil v koloni ...

Napisano
pred 5 minutami je dvorjan napisal:

Zastarel? Ker ni dvosklopčni menjalnik, ki šalta v nekaj deset milisekundah?

 

Je pa zato najbolj zanesljiva stvar v menjalniškem svetu, kar za razne DSG-je, DCT-je in podobne pogruntavščine vsekakor ne drži. Če kupiš Mazdo avtomatika, te glede menjalnika praktično ne rabi skrbeti.

 

Pa še to: sicer slovenski tunerji tega ne ponujajo (vsaj jaz nisem zasledil), ampak v tujini se dobi tudi tuning Mazdinega menjalnika, da potem hitreje prestavlja ... če kdo to res potrebuje.

 

Imel sem 2.2 dizel avtomatik in imam 2.5 bencinarja avtomatik - pa sem si v par letih na prste ene roke zaželel, da bi imel v določeni situaciji ročni menjalnik. Kolikokrat prej je veljalo obratno, da bi raje imel avtomatika namesto ročnega, verjetno ni potrebno razlagati. Praktično vedno, ko sem se ustavil v koloni ...

Edino za stanje v koloni bi prišel prav. Za vse ostalo ga ne pogrešam niti malo. Sicer pa vsak kupi tisto, kar mu ustreza. Res je. Dsg menjalnik, vsaj tisti, ki sem ga preizkusil v cupri, je bil daleč od idealnega, saj je bil "nervozen". Trzal je kot kak mlad konj. 

Tudi v mazdi 6 sem ga na, začetku preizkusil pred ročnim, pa me tudi ni prepričal. Zato ga tudi nisem vzel, čeprav sem imel možnost izbire, ko sem kupil 6-ko.

 

 

Napisano

Izbira avtomatski vs. rocni menjalnik je stvar posameznika... Nekdo, ki se bolj malo vozi ali ima bolj AC voznje, veretjno ne bo pogresal udobja samodejnega menjalnika... Jaz zase vem, da ce je le mozno, bom vedno preferiral samodejni menjalnik... ceprav sem pred mnogimi leti govoril drugace... da samodejni menjalnik vzame ves uzitek v voznji :) ... Ampak z leti se staramo... in zato tudi raje posegamo po avtomobilih, kjer se malo visje, udobno sedi in pri vstopanju/izstopanju ni tezav :) ...

 

Sem pa skoraj preprican, ce bi Alex izbral avto s samodejnim menjalnikom, bi bilo to verjetno nekaj najboljsega, kar se da dobiti :P ... 

Sorry... moral sem malo spiknit... upam, da ne bo prevec hudih posledic :P ... 

 

Aja... nisem vozil veliko avtov z avtomatskim menjalnikom... Najslabsi je bil recimo v Toyoti Ausris pred precej leti, ko sem se imel priliko peljat v sklopu NT konference v Portorozu ... Takrat sem vozil tudi Renault Megane ali Laguna (ne vem vec tocno) s samodejnim menjalnikom in podvozjem, kjer tudi zadnja kolesa aktivno obraca v ovinkih... Tisto je bilo nekaj cisto drugega kot prej omenjeni Auris ... 

 

Samodejni menjalnik imam sedaj v drugi Mazdi (prejsnja dizelska sestica je tudi bila imela samodejni menjalnik) in sem z njim zelo zadovoljen... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz sem celo cajt govoril, da avtomatika nikoli. Lej ga zlomka, da ga imam že šest let in tudi naslednji avto bo po vsej verjetnosti z avtomatskim menjalnikom. Meni je zakon.  Sploh, če je avto z veliko konji in navora (kot moj npr.)

N7rRRL1.jpg

Napisano

Jaz mislim, da sem eden izmed ljudi tu na forumu, ki letno naredim največ km. In ko sem menjal CX-3 sem rekel, da bo naslednji must have AT. Ker pri 150km na dan je razlika ogromna. In mi ni niti za trenutek žal! Mi je pa žal, da nisem vzel 2018 letnik, kjer se radarski tempomat ustavi na nuli in potem spet spelje, to pa moja nima :mellow: Za to je bila pa tista testna trojka G122 AT zakon!

Napisano
pred 12 urami je Janez007 napisal:

 

Poraba mi ni toliko pomembna. V bistvu ti pije kot kak kombi ali majhen avtobus.  Benzibar, da, a le turbo. Dizel je vsekakor boljša izbira. 

 

Jaz sem imel tudi na preizkušnji ta močno benzinarko in tudi  dizelco, 175. Obe avtomatik, seveda. preden sem se odločil za, dizelco. Benzinarka me ni in ni prepričala. Ta motor bi bil super, po mojem skromnem mnenju, če bi imel turbino ali dve. Potem bi bil raketa.

 

Ampak jaz ne kupujem nikoli novega avta.

 

Je pa res, da vsak ve, kaj potrebuje in kaj pričakuje od avta. In kaj mu je pri avtu najbolj pomembno. Sem za dizla... 

 

V glavnem, to o nezanejslivosti mazdinih dizel motorjev je le mit. Enako kot ravna zemlja.

Vprašaj mehanike na Mazdi pa boš dobil odgovor o ravni zemlji..... 😁😉

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Vprašaj mehanike na Mazdi pa boš dobil odgovor o ravni zemlji..... 😁😉

@Bini, tole so bili izključno citati @Alex-a, pobrani iz 2 tem (Bencin/Dizel in Mazda CX-30). 😜🤣😇

  • Všeč 1
  • Haha 4
Napisano
pred 16 minutami je Janez007 napisal:

@Bini, tole so bili izključno citati @Alex-a, pobrani iz 2 tem (Bencin/Dizel in Mazda CX-30). 😜🤣😇

Bravo Janez007.......pa še bi se jih našlo ampak zdaj je pa bencinar zakon🤣

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.