Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Če koga zanimajo razlike med CX30 X186  vs. CX30 X180. 👍 

Z ročnim menjalnikom so podatki-časi še za cca 0.5 sek.boljši.....:prstgor:

 

 

Popravljeno od Bini
Napisano

Na zgornjem posnetku me še najbolj navduši podatek o porabi goriva, pri 90kmh, ker pospešek 0 do 100kmh z 9 sekundami, za 180 teličkov, človeka nekako NE navduši. Je res?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 7 minutami je Z M A J napisal:

Na zgornjem posnetku me še najbolj navduši podatek o porabi goriva, pri 90kmh, ker pospešek 0 do 100kmh z 9 sekundami, za 180 teličkov, človeka nekako NE navduši. Je res?

Kdo pa dan danes sploh še gleda ta podatek? Saj bi lahko vgradi turbino in bi trgalo asfalt. Samo kaj, ko bi bila poraba takoj 9 litrov in gor. Tega pa si ne želimo lastniki cx 30. 😉

 

 

Napisano

Sm kmet an s hribu doma, pa se na pospeške ne spoznam lih tanartabl. Vem pa, da ima večina avtov katastrofalno slabe pospeške. Kako to vem? Ko mi kdo v križišču izsili prednost traja precej časa, da pospeši in moram za njim močno zavirat. Vem pa tudi, da tak avto lahko blazno hitro pospeši. Pa brez nekih predelav. Dovolj bo, da mi enkrat zapelje pred polno obremenjeno BTjko pa da ne morem dovolj hitro zmanjšat hitrost. Še Verstappen bi se čudil pospešku...

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1
Napisano

Spet eni, ki ne vedo kako bi vzbudili pozornost javnosti.... 🙃

Gume pa potem niso problem, ko so fuč🤔

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Uf.. No, upam, da pri nas v Sloveniji ni takih psihičev. 🤔

 

No, kar se psihičev tiče, jih pri nas gotovo ne manjka! Zdaj, a so taki ali pa drugačni, to bomo pa še videli. Vsekakor pa smo dežela, kjer se čudne ideje zelo dobro primejo...

Napisano
dne 7. 9. 2022 ob 0:30 je Bini napisal:

Če koga zanimajo razlike med CX30 X186  vs. CX30 X180. 👍 

Z ročnim menjalnikom so podatki-časi še za cca 0.5 sek.boljši.....:prstgor:

 

 

To da x186 ne gre vsaj 100 v drugi prestavi z AT je res bogo, da ne rečem žalostno....z ročnim verjetno gre, če je 0.5sek hitrejsi, kar je še 1 plus več za ročni menjalnik v tem avtu s tem motorjem....

Napisano
Pravkar je sportman333 napisal:

To da x186 ne gre vsaj 100 v drugi prestavi z AT je res bogo, da ne rečem žalostno....z ročnim verjetno gre, če je 0.5sek hitrejsi, kar je še 1 plus več za ročni menjalnik v tem avtu s tem motorjem....

Itak. Ta motor je narejen za ročni menjalnik. 😊

 

 

Napisano
Pred eno uro je sportman333 napisal:

To da x186 ne gre vsaj 100 v drugi prestavi z AT je res bogo, da ne rečem žalostno....z ročnim verjetno gre, če je 0.5sek hitrejsi, kar je še 1 plus več za ročni menjalnik v tem avtu s tem motorjem....

Gre,gre....👍 Do 100 ima pa 8.2 sec.....👌

Napisano
pred 7 urami je Gregster napisal:

G 120 pa 8.9. Zanimivo🤔

Vem ja, tudi ta gre v drugi čez 100....😊👌

Napisano
pred 58 minutami je Bini napisal:

Vem ja, tudi ta gre v drugi čez 100....😊👌

110, če smo natančni. 😊

 

 

Napisano

A ve kdo mogoče , zakaj mi ne pokaže vedno na zaslonu imena zraven tel. številke, ko me kdo kliče? 

Na telefonu imam drugače shranjeno ime. 

Nekatera imena prikaže, druga zopet ne. 🤔

 

 

Napisano
pred 16 minutami je Alex napisal:

A ve kdo mogoče , zakaj mi ne pokaže vedno na zaslonu imena zraven tel. številke, ko me kdo kliče? 

Na telefonu imam drugače shranjeno ime. 

Nekatera imena prikaže, druga zopet ne. 🤔

 

Ker imas enkrat shranjeno z +386 enkrat pa ne .... IZREDNO motece!! Sam sem updejtal SW in upal da se bo to popravilo, pa se na zalost ni :(

  • Všeč 2
  • Žalosten 2
Napisano

Hmm, pri meni je pa OK ne glede ali je +386 al pa navaden zapis številke. Je pa problem, če je v imeniku shranjenih več kot 1000 oseb. Tiste nad 1000 ne pokaže.

33112_1.png

Napisano
pred 4 minutami je Boss napisal:

Hmm, pri meni je pa OK ne glede ali je +386 al pa navaden zapis številke. Je pa problem, če je v imeniku shranjenih več kot 1000 oseb. Tiste nad 1000 ne pokaže.

To je zato, ker 6ke niso premijski avti, cx-30 pa?

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano
pred 1 minuto je NevLado napisal:

To je zato, ker 6ke niso premijski avti, cx-30 pa?

Čist res... :bravo:

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 36 minutami je NevLado napisal:

To je zato, ker 6ke niso premijski avti, cx-30 pa?

Meni v cx30 pokaže tudi sliko osebe, če imam shranjeno zdraven. A v 6-ki tudi?🤗

pred 42 minutami je Boss napisal:

Hmm, pri meni je pa OK ne glede ali je +386 al pa navaden zapis številke. Je pa problem, če je v imeniku shranjenih več kot 1000 oseb. Tiste nad 1000 ne pokaže.

Pri nas mislim, da je to število krepko preko 1000.

Pred eno uro je Bossek napisal:

 

Ker imas enkrat shranjeno z +386 enkrat pa ne .... IZREDNO motece!! Sam sem updejtal SW in upal da se bo to popravilo, pa se na zalost ni :(

Se pravi, da moram vsem dodati +386 spredaj? Mislim, vsaj kolegom in tistim, ki me pogosto kličejo. 🤔

 

 

Napisano (urejeno)

Ne, važno je, da to urediš pri tistih, ki jih imaš shranjene pod "NE OGLAŠAJ SE!", "DEBIL", "CEPEC" in "ŠEF" - to ni tako veliko ljudi, razen, če si nek zatežen tip in so ti vsi odveč in so zate vsi debili in cepci...

Ostale pa lepo pozdraviš, pa se ti bodo že sami predstavili.

Popravljeno od Slivka
  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Začuden 1
Napisano
pred 1 minuto je Slivka napisal:

Ne, važno je, da to urediš pri tistih, ki jih imaš shranjene pod "NE OGLAŠAJ SE!", "DEBIL", "CEPEC" in "ŠEF" - to ni tako veliko ljudi, razen, če si nek zatežen tip in so ti vsi odveč in so zate vsi debili in cepci...

Ostale pa lepo pozdraviš, pa se ti bodo že sami predstavili.

Itak na neznane številke se ponavadi ne oglašam. Bo že napisal, če kaj nujno rabi. 😊

 

 

Napisano

Ali kdo ve, če je to normalno, ko klimo dam na "Auto" se vklopi notranje kroženje zraka (dotok zraka od zunaj se zapre) in se zlepa ne izklopi oziroma zunanji zrak ostane zaprt.

Se z družino recimo peljemo na morje in potem naj 5 ur dihamo lastni izdihani zrak? Dobro, saj s pritiskom na tipko za kroženje zraka, lahko zrak nazaj odprem, ampak se mi ne zdi logično, da je po defaultu, zrak zaprt in to pri poletnih temperaturah.

Sem pa ravno včeraj opazil, da sedaj, ko se je zunaj ohladilo, ostane ob pritisku na "Auto" zunanji zrak odprt.

 

Naj mimogrede omenim, da je klimatizacija v tem avtu zelo slaba.

 

 

33871_1.png

 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Lentus napisal:

Ali kdo ve, če je to normalno, ko klimo dam na "Auto" se vklopi notranje kroženje zraka (dotok zraka od zunaj se zapre) in se zlepa ne izklopi oziroma zunanji zrak ostane zaprt.

Se z družino recimo peljemo na morje in potem naj 5 ur dihamo lastni izdihani zrak? Dobro, saj s pritiskom na tipko za kroženje zraka, lahko zrak nazaj odprem, ampak se mi ne zdi logično, da je po defaultu, zrak zaprt in to pri poletnih temperaturah.

Sem pa ravno včeraj opazil, da sedaj, ko se je zunaj ohladilo, ostane ob pritisku na "Auto" zunanji zrak odprt.

 

Naj mimogrede omenim, da je klimatizacija v tem avtu zelo slaba.

Pa tak premijski avto CX-30. 😆

 

V tolažbo. Tudi na M6 in M3 se vede podobno - na AUTO vključi kroženje, koliko časa pa ne vem, ker prej vključim zunanjega. Saj če je zunaj zelo vroč zrak je razumljivo, da računalnik na osnovi senzorjev izračuna, da bo hitreje ohladil s kroženjem notranjega hladnejšega. Me pa moti, da ti AUTO + tipka zunanji, AUTO izklopi. Nikoli se nisem poglabljal, ampak na drugih avtih se te "Mazda" logike ne spomnim. Načeloma bi moral AUTO dovoliti opcijo spremembe dovoda zraka (zunanji, kroženje).

 

IMG_20220918_090429.jpg

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Pa tak premijski avto CX-30. 😆

kje pa je meja, da se začne premijski avto :), jaz mislim da je CX-30 povsem normalen avto srednjega ranga, premijski se za moje pojme začnejo tam pri +50k €, tako da kakšna malenkost verjetno ni tako dobra kot v kakem a6 ali bmw5 oz. drugih premijskih avtih.....ampak je pa zanimivo kako ljudi motijo tudi najmanjše malenkosti, kakor koli pravilo 100 ljudi 100 čudi velja :)....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem že mislil,da je dihur na sllki😂🤣😉
    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.