Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

 

Me pa moti, da ti AUTO + tipka zunanji, AUTO izklopi. Nikoli se nisem poglabljal, ampak na drugih avtih se te "Mazda" logike ne spomnim. Načeloma bi moral AUTO dovoliti opcijo spremembe dovoda zraka (zunanji, kroženje).

 

Sigurno? Meni se zdi da mi auto ostane, ko to naredim..

Napisano

Pri dosedanjih Mazdah z avtomatsko klimo je bilo od nekdaj tako, da ce si kaj sam prestavil (razen temperature seveda), da se AUTO nacin izklopi ... kar je nekako logicno ... In takrat, ko je zunanja temperatura visja, vklopi korzenje notranjega zraka... cez cas pa se sam preklopi na dotok od zunaj ... Jaz imam klimo vecinoma na AUTO in nastavljeno nekje med 20 in 22 stopinj... in mi tak nacin delovanja ustreza ... Edino kadar se peljem in ob cesti opazim kaksnega kmeta, ki trosi gnojnico, ponavadi sam prestvim na korzenje notranjega zraka in cez cas, ko je "opasnost prošla" spet vklopim AUTO nacin ... :P 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 38 minutami je SeekK napisal:

Sigurno? Meni se zdi da mi auto ostane, ko to naredim..

Ni sigurno. 🙂 Enkrat poleti, pa se mi 99% zdi, da se tako zgodilo. Saj v navodilih piše, da AVTO skrbi tudi za vklapljanje-izklaplanje kroženja zraka.

Napisano

Mazdina avtomatika za klimo res rada izbere notranje kroženje zraka. Daleč najbolj od vseh, ki sem jih doslej vozil. Se sicer čez precej časa tudi odloči, da bo vrnila na zajem zraka od zunaj, ampak zunaj ne sme biti preveč vroče, sicer zlepa ne gre nazaj. In verjamem, da greš lahko tudi na morje, pa si še vedno ne bo premislila.
Po mojih izkušnjah ni ravno biser, je pa nekako v zlati sredini pri delovanju.

Napisano

Meni je v obeh Mazdah klima super in se sploh ne obremenjujem s tem, od kod in kam piha.Jaz upravljamo z klimo in ne ona z mabo. Če piha notranje kroženje zraka, ga čez nekaj časa sam preklopim na zunanjega in je rešeno. 

Če naletim na kak kmečki smrad(gnoj) preklopim hitro na notranje kroženje in to je to. Aja, tudi v dolgih tunelih sam preklopim na notranje kroženje. 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Ni sigurno. 🙂 Enkrat poleti, pa se mi 99% zdi, da se tako zgodilo. Saj v navodilih piše, da AVTO skrbi tudi za vklapljanje-izklaplanje kroženja zraka.

Evo, pravkar sem preskusil - AUTO na M6 je ostal AUTO tudi pri naknadni ročni spremembi kroženja zraka (zunanji/notranji). Torej se logika spremeni ob visokih zunanjih temperaturah, ko očitno AUTO ne sfolga več in se ob ročni spremembi kroženja v zunanji zrak, izklopi.

Napisano (urejeno)

A gre še komu na živce nov volan v cx30 (fake usnje), ki je tak grob, drseč? 

V 6-ki je že lepo zguljen in ko je enkrat gladek, zanimivo, ne drsi več. 

Tudi na otip je dosti bolj prijetno vse skupaj. 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano

Klima v mazdi je ena najslabših, moje mnenje. Dela zelo slabo, v m6 poleti ne sfolga konkretno hladit na 24, tako da moraš pustit na notranje kroženje če želiš da ohladiš vozilo, v momentu ko preklopiš na zunanji zrak kar čutiš da ne sfolga. Vglavnem zelo bogo, druge znamke imajo to 100x bolje porihtano. Primer toyote vklopis npr na 24 se vklopi notranje krozenje zraka za 10 do 15min v tem času čutiš da hladi (pri mazdi je obcutek kot da bi pri 40stopinjah gledal leden pir skoz šipo) potem se izklopi samodejno notranje kroženje, ventilator pojaca za eno stopnjo in vzdrzuje temp brez tezav. 

Za mazdo sem pa tudi na servisu omenil od novega ene 4krat to hobi klimo in so sami potrdili da jih dosti jamra in da so svohne.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 45 minutami je Alex napisal:

A gre še komu na živce nov volan v cx30 (fake usnje), ki je tak grob, drseč? 

V 6-ki je že lepo zguljen in ko je enkrat gladek, zanimivo, ne drsi več. 

Tudi na otip je dosti bolj prijetno vse skupaj. 

Saj je pri vseh modelih Mazd tako, se motim? Najprej grob, drseč, siv, nakar po 5-10.000 začne na najbolj uporabljenih predelih postajati črn in gladek, po občutku pocast, ker ne vpija vlage.

 

Če kaj ni usnjen volan, potem to ni Mazdin.

Screenshot 2022-09-18 14.38.08.png

Napisano
pred 4 minutami je Janez007 napisal:

Saj je pri vseh modelih Mazd tako, se motim? Najprej grob, drseč, siv, nakar po 5-10.000 začne na najbolj uporabljenih predelih postajati črn in gladek, po občutku pocast, ker ne vpija vlage.

 

Če kaj ni usnjen volan, potem to ni Mazdin.

Screenshot 2022-09-18 14.38.08.png

Res je. Mi bo dopizdilo in ga bom dal obleči v pravo usnje. In bo mir potem. 

 

 

Napisano

Klima na 6ki meni ohrani nastavitev AUTO, tudi če menjam kroženje zraka ali izklopim AC.

 

Notranje kroženje zraka se nastavi vsakič, ko je zunaj večja temperatura kot noter (npr danes ko je hladno lepo pusti zunanji dotok, ko bo pa zunaj 25+ bo pa pustila na notranje kroženje). Jaz sem vsak dan v avtu 2 uri, klimo imam skos na AUTO in 23,5, drugače me zebe - pa sem precej vroč človek. Na CX-3 sem moral skos drkat knof za temperaturo (od 18-22), tukaj na 6ki pa nimam pripomb.

Napisano
pred 32 minutami je NevLado napisal:

Klima na 6ki meni ohrani nastavitev AUTO, tudi če menjam kroženje zraka ali izklopim AC.

 

Notranje kroženje zraka se nastavi vsakič, ko je zunaj večja temperatura kot noter (npr danes ko je hladno lepo pusti zunanji dotok, ko bo pa zunaj 25+ bo pa pustila na notranje kroženje). Jaz sem vsak dan v avtu 2 uri, klimo imam skos na AUTO in 23,5, drugače me zebe - pa sem precej vroč človek. Na CX-3 sem moral skos drkat knof za temperaturo (od 18-22), tukaj na 6ki pa nimam pripomb.

Če primerjam cx30 in mazdo 6, je v cx30 bolj efikasno hlajenje. To opaziš, ker v cx30 , ki je bila na soncu, precej hitreje ohladi notranjost. Malo odpreš šipe, hlajenje na ful in rešeno. 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 16 minutami je Alex napisal:

Če primerjam cx30 in mazdo 6, je v cx30 bolj efikasno hlajenje. To opaziš, ker v cx30 , ki je bila na soncu, precej hitreje ohladi notranjost. Malo odpreš šipe, hlajenje na ful in rešeno. 

Pri 6ki bi prej prisel v Dubrovnik kot pa da ohladi s 40 na 24. 

Me veseli da so v cx30 zadevo porihtali 🙂

Napisano (urejeno)
pred 18 minutami je scania napisal:

Pri 6ki bi prej prisel v Dubrovnik kot pa da ohladi s 40 na 24. 

Me veseli da so v cx30 zadevo porihtali 🙂

Ne vem, meni je hlajenje pri vseh Mazdah zadnjega obdobja bilo OK. Je pa res, da sta M3 in M6 beli (ne naključno 😉), in se zato njuna površina na soncu manj segreje. Poleti imam nastavljeno na okoli 24 stopinj, če je zunaj zelo vroče. AUTO zelo redko uporabljam, ker me pihanje v glavo moti in zato forsiram pihanje v noge, ventilator pa imam nastavljen na čim tišje delovanje, tam na 2 do 4 stopnjo. Pri počasni vožnji si rad odprem okno in uživam v poletju. 🙂

 

Screenshot 2022-09-18 16.20.51.png

 

PHYS.ORG

(PhysOrg.com) -- From an environment standpoint, silver and white cars are cool; black cars are not. Researchers at the Berkeley Lab...

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Ne vem, meni je hlajenje pri vseh Mazdah zadnjega obdobja bilo OK. Je pa res, da sta M3 in M6 beli, in se zato njuna površina na soncu manj segreje. Poleti imam nastavljeno na okoli 24 stopinj, če je zunaj zelo vroče. AUTO zelo redko uporabljam, ker me pihanje v glavo moti in zato forsiram pihanje v noge, ventilator pa imam nastavljen na čim tišje delovanj, tam na 2 do 4 stopnjo. Pri počasni vožnji si rad odprem okno in uživam v poletju. 🙂

 

Screenshot 2022-09-18 16.20.51.png

 

PHYS.ORG

(PhysOrg.com) -- From an environment standpoint, silver and white cars are cool; black cars are not. Researchers at the Berkeley Lab...

 

Mene tudi močno pihanje moti. Zato pa takoj, ko je mogoče dam ventilator  na eno črtico, da lahko poslušam glasbo. 

Ne morem verjeti, a sedaj, ko sem zamenjal visokotonce v cx30 z visokokvalitetnimi, je zvok boljši kot v 6-ki z modificiranim bose ozvočenjem. 

S tem Pioneer ozvočenjem so res zadeli v nulo z postavitvijo zvočnikov. Pa še equalizer ima, ki ga bose ozvočenje nima. Itak je tudi cx30 bolj tiha med vožnjo, tako, da neke ekstremni moči ne rabiš. 

 

 

Napisano
pred 11 minutami je Alex napisal:

Mene tudi močno pihanje moti. Zato pa takoj, ko je mogoče dam ventilator  na eno črtico, da lahko poslušam glasbo. 

Ne morem verjeti, a sedaj, ko sem zamenjal visokotonce v cx30 z visokokvalitetnimi, je zvok boljši kot v 6-ki z modificiranim bose ozvočenjem. 

S tem Pioneer ozvočenjem so res zadeli v nulo z postavitvijo zvočnikov. Pa še equalizer ima, ki ga bose ozvočenje nima. Itak je tudi cx30 bolj tiha med vožnjo, tako, da neke ekstremni moči ne rabiš. 

Sploh še rabiš pri svojih letih visokotonce? 😃

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

Sploh še rabiš pri svojih letih visokotonce? 😃

 

 

Saj v temu je štos, da imam močne in glasne visokotonce. Meni so itak izmerili na pregledu, da višin od 10 KHz navzgor ne slišim več. Prav tako je z vsemi člani banda. Wataža ojačevalcev in špili zahtevajo svoj davek. 😊 Na enem koncertu, kjer smo igrali, so izmeri 130 dB glasnosti. To je toliko, kot jet letalo. Od 140dB naprej že bolijo ušesa. 😬

  • Všeč 2
  • Žalosten 1

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Če primerjam cx30 in mazdo 6, je v cx30 bolj efikasno hlajenje. To opaziš, ker v cx30 , ki je bila na soncu, precej hitreje ohladi notranjost. Malo odpreš šipe, hlajenje na ful in rešeno. 

Normalno, če je pa pol manjši kabinski prostor kot v 6ki :lol:

Napisano
pred 1 minuto je NevLado napisal:

Normalno, če je pa pol manjši kabinski prostor kot v 6ki :lol:

Niti ni. V bistvu je v 6-ki malo večja kabina. Mogoče v cx30 na zadnjih sedežihh malo manj prostora za noge, drugače pa podobno počutje v cx30 in 6-ki. S tem, da si v cx30 veliko boljj komot v sedežu in lepše sediš. 

 

 

Napisano
pred 7 minutami je Alex napisal:

Niti ni. V bistvu je v 6-ki malo večja kabina. Mogoče v cx30 na zadnjih sedežihh malo manj prostora za noge, drugače pa podobno počutje v cx30 in 6-ki. S tem, da si v cx30 veliko boljj komot v sedežu in lepše sediš. 

No, manjša kabina, hitrejše hlajenje. S tem da ima 6ka zadej tudi posebej reže za hlajenje, kar cx-30 nima. Verjetno bi potem koštala še 5 jurjev več.
 

Moram pisat na mazdo, da podražajo te cx-30, ker ni fer, da je premijski avto cenejši kot brezvezna šestica.

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano (urejeno)
pred 16 minutami je NevLado napisal:

No, manjša kabina, hitrejše hlajenje. S tem da ima 6ka zadej tudi posebej reže za hlajenje, kar cx-30 nima. Verjetno bi potem koštala še 5 jurjev več.
 

Moram pisat na mazdo, da podražajo te cx-30, ker ni fer, da je premijski avto cenejši kot brezvezna šestica.

Kako misliš, da zadaj nima rež? Celo v prtljažniku jih ima, medtem, ko jih 6-ka nima. Kje jih pobiraš?? 

Imam obe variante in iz prve roke lahko ugotavljam stvari. Ne pa rekla-kazala. In ja, cx-30 je že v premijskem razredu, medtem ko 6-ki manjka kar nekaj stvari. 😉

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
pred 4 urami je NevLado napisal:

Klima na 6ki meni ohrani nastavitev AUTO, tudi če menjam kroženje zraka ali izklopim AC.

 

Notranje kroženje zraka se nastavi vsakič, ko je zunaj večja temperatura kot noter (npr danes ko je hladno lepo pusti zunanji dotok, ko bo pa zunaj 25+ bo pa pustila na notranje kroženje). Jaz sem vsak dan v avtu 2 uri, klimo imam skos na AUTO in 23,5, drugače me zebe - pa sem precej vroč človek. Na CX-3 sem moral skos drkat knof za temperaturo (od 18-22), tukaj na 6ki pa nimam pripomb.

 

 

Sem tudi sam danes probal... in kot kaze sedaj, ko je zunaj "normalna" temperatura ... ostane na AUTO nacin... Poleti, ko je vroce, vem, da se AUTO nacin izklopi, ko preklopis nacin krozenja zraka ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni se na prejšnjem avtu, VW Sportsvanu nikoli ni vklopilo notranje kroženje zraka v "Auto" načinu. Vklopilo se je edino pri hitrem sušenju vetrobranskega stekla ali, če sem sam vklopil.

Vedno sem enostavno dal klimo na Auto in recimo na 23 stopinj in to je bilo to, brez kakršnega koli šraufanja med vožnjo. Nastaviš in pozabiš.

Pa še to, pozimi sem imel na VW-ju večino časa kompresor klime izklopljen in se vetrobransko steklo nikoli ni rosilo, razen ob močnem dežju. Pri Mazdi moram imeti klimo vklopljeno nonstop, saj se steklo nenormalno rosi, tudi poleti recimo, zjutraj na poti v službo.

No in ta moj bivši VW ni bil premijski, pa vendar je klima delala kot mora. Enostavno pozabiš da jo imaš, ker se ni bilo potrebno cel čas ukvarjati z njo.

 

 

33871_1.png

 

Napisano

Jaz se tudi v Mazdah nisem nikoli ubadal s takimi malenokostmi, kot je klima… Vedno je na AUTO… po potrebi le vcasih povisam ali znizam temepraturo za kaksno stopinjo… ;) 

 

Kot kaze so eni bolj obcutljivi drugi manj ;) … 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 8 minutami je Lentus napisal:

Meni se na prejšnjem avtu, VW Sportsvanu nikoli ni vklopilo notranje kroženje zraka v "Auto" načinu. Vklopilo se je edino pri hitrem sušenju vetrobranskega stekla ali, če sem sam vklopil.

Vedno sem enostavno dal klimo na Auto in recimo na 23 stopinj in to je bilo to, brez kakršnega koli šraufanja med vožnjo. Nastaviš in pozabiš.

Pa še to, pozimi sem imel na VW-ju večino časa kompresor klime izklopljen in se vetrobransko steklo nikoli ni rosilo, razen ob močnem dežju. Pri Mazdi moram imeti klimo vklopljeno nonstop, saj se steklo nenormalno rosi, tudi poleti recimo, zjutraj na poti v službo.

No in ta moj bivši VW ni bil premijski, pa vendar je klima delala kot mora. Enostavno pozabiš da jo imaš, ker se ni bilo potrebno cel čas ukvarjati z njo.

Če se ti rosi šipa, imaš vlago v avtu.

Nekaj ne štima. 

Meni se ni še nikoli nič rosilo v nobeni mazdi. Očisti šipe z notranje strani.

Če je mastna šipa ali umazana, se rosi. In ja, klimo daš na avto in pozabiš nanjo. Naj dela, kot mora. S čim se eni ubadajo? 🙄

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem že mislil,da je dihur na sllki😂🤣😉
    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.