Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 19 minutami je Alex napisal:

Normalno, je, da jih vidiš. Če bi videl same tipe... 😉

Res je:bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Ma ne, po desni bomo M6tke prehiteli po številu na tem forumu... 😂

No sej to ti pa dam prav, na cesti me itak nemorš ker se cijaziš za tistih 6 literčkov :prstgor:

Pred eno uro je Alex napisal:

Se pravi, če sem prav razumel, bi šlo to z Mazdami  nekako takole:

1. Mazda 3- ženske, študentje, samski mladi moški. 

2. CX 3-mlade ženske, po možnosti samske, mladi upokojenci. 

3. Mazda 6, limuzina, starejši moški, profesorji, ljubitelji čeških prikolic, frizerji, aranžerji, peki. 

4. Mazda 6, karavan, moški v srednjih letih, kolesarji, glasbeniki, trgovski potniki, ljubitelji estetike - (sanke na strehi) 

5 Mazda cx 30, ženski avto, samske, samozavestne, mazda po možnosti rdeče barve. 

6. Mazda Cx5, moški, penzionisti, mazohisti, ljubitelji gob, 

7. Mazda BT 50, moderni kmetje, ljubitelji lopat, lovci... 

8. Mazda MX 5, moški, ženske, narcisi, ljubitelji vetra v kapah z šilcem. 😊

 

Mah brezveze, jaz sem kot študent vozil CX-3

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Hudo te teh mojih 6 litrov moti,žav imaš 6 konjev več in ti tvoji konji so na žalost hudo požrešni......😁

  • Haha 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 6 urami je Bini napisal:

Hudo te teh mojih 6 litrov moti,žav imaš 6 konjev več in ti tvoji konji so na žalost hudo požrešni......😁

.. pa tudi niso toliko poskočni, kot si misli. So pa res žejni. 😊

 

 

Napisano

Konkretno vprašanje za lastnike X186 - pa prosim za realne odgovore, ne da zopet zaidemo v nebulone tematike :). Kolega je dobil spodnjo informacijo, je to res, ali drži, oz. ali morate lastniki z X186 motorji res menjati svečke vsak drug servisni interval in ta servis potem stanje 400€+.....

Pa ne se razburjati, samo sprašujem :)....ne vem pa kdaj je to spraševal, letos ali pred leti, ko so X motorji prišli ven in še mogoče ni bilo jasno kako se bodo obnesli.....

*****

Kar se tiče motorja pri Mazdi X186 ( pri vseh modelih ki imajo pred konjskimi močmi X spredaj), mi je prodajalec pri SELMARJU motor odsvetoval, ker je baje tako navit, da je potrebno vsak drugi servis menjati svečke in stane servis preko 400eur ( baje so neke posebne svečke). Priporočil je motor s 150KM, ker nima težav s svečkami in redni servis pride 180-200eur. Kaj verjeti in kaj ne? 

******

Napisano (urejeno)

Bomo videli, kaj bodo rekli na servisu, ko bo čas za  to. Če bo potrebno menjati, da leti avto še naprej tako dobro, jih bomo pač zamenjali. Kot menjamo akomulatorje, diske, ploččice. 

Pač potrošni material 

Sicer pa v Angliji niti niso tako drage. 

WWW.BUYCARPARTS.CO.UK

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 2 urama je sportman333 napisal:

Konkretno vprašanje za lastnike X186 - pa prosim za realne odgovore, ne da zopet zaidemo v nebulone tematike :). Kolega je dobil spodnjo informacijo, je to res, ali drži, oz. ali morate lastniki z X186 motorji res menjati svečke vsak drug servisni interval in ta servis potem stanje 400€+.....

Pa ne se razburjati, samo sprašujem :)....ne vem pa kdaj je to spraševal, letos ali pred leti, ko so X motorji prišli ven in še mogoče ni bilo jasno kako se bodo obnesli.....

*****

Kar se tiče motorja pri Mazdi X186 ( pri vseh modelih ki imajo pred konjskimi močmi X spredaj), mi je prodajalec pri SELMARJU motor odsvetoval, ker je baje tako navit, da je potrebno vsak drugi servis menjati svečke in stane servis preko 400eur ( baje so neke posebne svečke). Priporočil je motor s 150KM, ker nima težav s svečkami in redni servis pride 180-200eur. Kaj verjeti in kaj ne? 

******

Bo nekaj na tem, tole piše pa tudi v navodilih..... 🤔

IMG_20221011_140019~2.jpg

Napisano
pred 3 minutami je Bini napisal:

Bo nekaj na tem, tole piše pa tudi v navodilih..... 🤔

IMG_20221011_140019~2.jpg

To so podobne bučke, kot to, da moraš po njihovi razlagi  uporabljati samo originalno olje, ki ga priporoča mazda in mora biti obvezno  po 28€/liter.

Na netu pa dobiš enakega za 8€.😊

Pri teh svečka bo isti šmorn. 

 

 

Napisano (urejeno)

Boš testiral in dal od G svečke v X? 😃

 

Kaj pa če damo mi od X svečke v G mašino? To bo ziher več konjev, navora pa nižja poraba! 😃

Popravljeno od dvorjan
  • Všeč 1
  • Haha 5
Napisano
pred 5 minutami je Brane napisal:

Se pardoniram trenutno  sedobi samo original vsaka je cca 50eur,kat.št.ILZKAR8N . Spet je ALEX  zaj,,,, tiste niso taprave,

Kaj delaš na mazda servisu? Vprašam za kolega. 😉

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

200€ sam za svečke... pol pa mej bencinarja ja... 🤣🤪😂

Prava reč... kdor si ga lahko privošči, bi pa ja imel tudi za to. 😉

 

 

Napisano
pred 4 minutami je Boss napisal:

200€ sam za svečke... pol pa mej bencinarja ja... 🤣🤪😂

Ja, pa na filter trdih delcev (GPF) si pozabil ...

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Sej da ne bo preveč kdo zares vzel... tole sem sam mal v zajebanciji napisal, ker jih dizelaši vedno poslušamo o visokih stroških vzdrževanja dizla. 😜

33112_1.png

Napisano

Bomo videli, pravi stevie wonder. 😉

V vsakem primeru bo pravi šparovček napram dizelašem in njihovim muham. 😊

 

 

Napisano
pred 39 minutami je Brane napisal:

Tiste za 50eur  so za vozila brez deaktivacije cilndrov,tiste za 15 eur so  za vozila z deaktivacijo cilindrov.Tako piše v katalogu

Ok. 👍

 

 

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Sej da ne bo preveč kdo zares vzel... tole sem sam mal v zajebanciji napisal, ker jih dizelaši vedno poslušamo o visokih stroških vzdrževanja dizla. 😜

Hehehe, saj se moramo malo izenačiti po stroških vzdrževanja... 😊

pred 2 urama je dvorjan napisal:

Ja, pa na filter trdih delcev (GPF) si pozabil ...

Ta pa ni problematičen, kamot kupi cx30..... 😁

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Od 15. julija do sedaj sem naredil z cx30 8150 kilometrov. Avto gre vedno bolje (se je izgleda utekel motor) in vožnja z njim je vedno bolj zabavna. Vožnja na dolgih relacijah je sproščujoča in totalno nenaporna. Mazda 6 le občasno gre v pogon, ko jo vozi sin. 

 

 

Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

Od 15. julija do sedaj sem naredil z cx30 8150 kilometrov. Avto gre vedno bolje (se je izgleda utekel motor) in vožnja z njim je vedno bolj zabavna. Vožnja na dolgih relacijah je sproščujoča in totalno nenaporna. Mazda 6 le občasno gre v pogon, ko jo vozi sin. 

Tudi jaz opažam isto,bolj je živahna-odzivna in še manj pije kot je.....😉👍 Verjetno se bo sedaj, ko pridejo na avto zimske gume in hladnejše vreme za kak deci povečala,morda......🤔

 

Napisano

Včeraj se peljem po mestu, lepo po omejitvi 50km/h, pred mano nikogar, ni bilo ne pešcev, ne parkiranih avtomobilov, ni bilo megle in na lepem, brez kakršnegakoli vzroka, se prižge rdeči STOP in zvočni signal za zaviranje v sili. Do zaviranja sicer ni prišlo, saj sem v tistem trenutku podzavestno sam pritisnil na zavoro in s tem prekinil proces samodejnega zaviranja. No, mogoče do samodejnega zaviranja niti nebi prišlo, kaj pa vem...

 

In sedaj se mi je v podzavest prikradel kanček nezaupanja v avto. Kaj pa če bo avto random nekje, ob nepravem času, po nepotrebnem začel na polno zavirati? Ker roko na srce tudi radarski tempomat je vsaj na mojem avtu, le na pol uporaben.

 

Se je komu pripetilo kaj podobnega?

  • Všeč 1
  • Začuden 2
  • Zmeden 1

 

 

33871_1.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
    • Počakaj še kakšno leto, boš lahko po LUFTU letal z nekimi takimi zadevcami, hehe
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.