Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pravkar je Alex napisal:

Še malo. In me boš prepričal, da poje manj kot moja 6-ka. 😊

Pri moji dizelci je pozimi poraba 7,5.😊

Pa bi bilo zanimivo, kako bi izgledala ta tvoja "hitra" vožnja v vrhniški klanec. 😊

Boss lahko potrdi, da smo lahko z našimi dizli med najhitrejšimi..kar pa nikakor ne velja za benzinarje. 😉

Nič ne rabim prepričevati...glej video zgoraj-6,4 je 6,4!....in 7,5 je 1,1L več🧐😂🤣

 

Ti kar bodi najhitrejši....in hkrati najmanjšo porabo tudi imaš...pol pa svizec...

 

Glej...,ko bova enkrat "vštric"...ti z tvojim diesel-om,jaz z bencinarjem,pa bova videla...do sedaj se že z mojo staro "škrpeto"-1,6tiVCT C-Maxom nisem nikogar ustrašil😋

In do "srečanja" seveda lahko pišeš kar hočeš.

 

Napisano
pred 11 minutami je skritikrt napisal:

Nič ne rabim prepričevati...glej video zgoraj-6,4 je 6,4!....in 7,5 je 1,1L več🧐😂🤣

 

Ti kar bodi najhitrejši....in hkrati najmanjšo porabo tudi imaš...pol pa svizec...

 

Glej...,ko bova enkrat "vštric"...ti z tvojim diesel-om,jaz z bencinarjem,pa bova videla...do sedaj se že z mojo staro "škrpeto"-1,6tiVCT C-Maxom nisem nikogar ustrašil😋

In do "srečanja" seveda lahko pišeš kar hočeš.

 

Dejstva so dejstva. To smo na tem forumu že zdavnaj razčistili.

Dokler so ravnine, no ja, takrat benzinarji lahko parirajo dizlom, ko pa pride kaj dolg klanec, pa še da moraš zmanjšati sredi klanca  in nato pospešiti, pa-pa benzinar. 😊

 

 

Napisano
pred 6 minutami je Alex napisal:

Dejstva so dejstva. To smo na tem forumu že zdavnaj razčistili.

Dokler so ravnine, no ja, takrat benzinarji lahko parirajo dizlom, ko pa pride kaj dolg klanec, pa še da moraš zmanjšati sredi klanca  in nato pospešiti, pa-pa benzinar. 😊

...pol pa svizec zavije čokolado...😁

 

Drugače pa-se še nikogar nisem ustrašil-se lahko zmeniva...magari na Vrhniškem klancu-ni problem...samo ne vem če si boš upal....,da ti ne bo pokvarilo porabe🤔

Napisano
pred 16 minutami je skritikrt napisal:

...pol pa svizec zavije čokolado...😁

 

Drugače pa-se še nikogar nisem ustrašil-se lahko zmeniva...magari na Vrhniškem klancu-ni problem...samo ne vem če si boš upal....,da ti ne bo pokvarilo porabe🤔

He, He, mešaš hruške in jabolka 😉

Cx30 pije malo in gre bolje kot 2,5 motor, dizel pa gre bolje v klance kot zastareli 2,5 motor. 

 

 

Napisano

Dejstvo je, da diesel 150 mazda 6 in CX-30 x prevladujeta na cestah. Konec debate. 

Je pa tudi dejstvo, da bo 2,5 bencinar naredil več km od x motorja. 

Napisano
pred 26 minutami je Alex napisal:

He, He, mešaš hruške in jabolka 😉

Cx30 pije malo in gre bolje kot 2,5 motor, dizel pa gre bolje v klance kot zastareli 2,5 motor. 

Kot prvo-ti mešaš hruške in Jabolka-primerjaš turbodiesel-a z bencinarjem,kateri turba zaradi vzdržljivosti,zanesljivosti in odzivnosti namenoma nima!...pa smo že o tem-dejstvo je tudi,da če bi primerjal enake kubature in oba z ali brez turba...se diesel lahko samo skrije.

 

Pa argumentiraj trditev "zastareli 2,5 motor"...prosim bodi specifičen!...ker glede na tvoje mnenje morajo biti pri Mazdi prav neumni,da v svetovnem merilu vedno bolj uporabljajo ravno 2,5L motor...še bolj pa v kombiniranih hibridnih pogonih.

Napisano
pred 6 minutami je skritikrt napisal:

Kot prvo-ti mešaš hruške in Jabolka-primerjaš turbodiesel-a z bencinarjem,kateri turba zaradi vzdržljivosti,zanesljivosti in odzivnosti namenoma nima!...pa smo že o tem-dejstvo je tudi,da če bi primerjal enake kubature in oba z ali brez turba...se diesel lahko samo skrije.

 

Pa argumentiraj trditev "zastareli 2,5 motor"...prosim bodi specifičen!...ker glede na tvoje mnenje morajo biti pri Mazdi prav neumni,da v svetovnem merilu vedno bolj uporabljajo ravno 2,5L motor...še bolj pa v kombiniranih hibridnih pogonih.

Sedaj gledamo fuzbal. 😊 O teh temah smo par let nazaj že debatirali. Ni cajta zopet vsega ponavljat.😉

 

 

Napisano

Ojoj-fuzbal🤨....

Glej-na treningih...vsak dobi svojo žogo...a na tekmi,k pride polno folka,in ti celo plačajo za to...pa jim vržejo samo eno žogo😲

In odrasli dedci,da bi se vsaj zmenili,na kateri gol bi igrali...a ne-eni bi na enega,drugi na drugega-k v cirkusu....pa toliko sodnikov je,pa da bi naredili red-ne,in se anarhija nadaljuje,se mečejo,spotikajo....ma še majhni otroci bi se prej zmenili..."odrasli" k se pehajo za eno žogo😂🤣

Napisano
dne 11. 12. 2022 ob 16:18 je Alex napisal:

Se pravi, da so originalni, ki so najboljši enako "dragi" kot boschevi, slabi, kitajske izdelave? Pa to vam hočem dopovedati, da se izplača kupiti originalne. 

 

Tole ne bo držalo, preverjeno danes na Mazda servisu, komplet 2 brisalcev original Mazda za CX-30 = 67 €.

Napisano
pred 17 minutami je Robert napisal:

 

Tole ne bo držalo, preverjeno danes na Mazda servisu, komplet 2 brisalcev original Mazda za CX-30 = 67 €.

Kdo pa proizvaja original brisalce?

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je Robert napisal:

 

Tole ne bo držalo, preverjeno danes na Mazda servisu, komplet 2 brisalcev original Mazda za CX-30 = 67 €.

Premium so zato so pa malo dražji....😉👍

Napisano
pred 2 urama je Robert napisal:

 

Tole ne bo držalo, preverjeno danes na Mazda servisu, komplet 2 brisalcev original Mazda za CX-30 = 67 €.

Drago kr ☺️

 

 

Napisano
Pred eno uro je MazdaBoy napisal:

Drago kr ☺️

A kvalitetno. V bistvu en par originalnih  "preživi" dva para kitajskih Bosch. Da o kvaliteti brisanja šipe  niti ne govorimo. 

 

 

Napisano

Mislim, da se eni spreminjajo v Filipe in to vedno bolj vztrajno.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 18 urami je Slivka napisal:

Cena je pa za 5 parov kitajskih Bosch...

 

Ne ugovarjaj, ker sem jih kupil pred kratkim za BTjko in ti lahko poskeniram račun...

Pa tudi Bosch niso kitajski, ampak srbski :D 

Napisano
dne 14. 12. 2022 ob 14:22 je FuManchu napisal:

Kdo pa proizvaja original brisalce?

 

Ja, to tudi mene zanima.......

Napisano (urejeno)

Sem kmet s hribu doma (bi nekdo reku) pa tega ne zastopim..ni made in china al pa srbija

 

 

20221217_123540.jpg

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Napisano

Evo točno to sem pravil, da vse PPP do zdaj sem mel iz Belgije. Samo zadnji, ki ni nizki, je bil od Boscha kitajc.

Napisano
dne 17. 12. 2022 ob 12:52 je TiEn napisal:

Sem kmet s hribu doma (bi nekdo reku) pa tega ne zastopim..ni made in china al pa srbija

 

 

20221217_123540.jpg

Fake

Napisano
dne 17. 12. 2021 ob 11:38 je Robert napisal:

Opravljen danes 2. servis cena z DDV: 250,11 € (filter olja, tesnilo, olje Mazda 0W20, delo, brez menjave filtra klime-ni bilo potrebno), brez popusta, avto pa je bil opran.

 Sporočam ceno za opravljeni 3. servis cena z DDV (Mazda servis BTC, ki pa je sedaj Avtocenter BTG d.o.o. in kot kaže podatek na internet strani Mazde, niso več prodajalci Mazd, so pa pooblaščeni servis): 329,33 € (olje, tesnilo, filter olja, filter klima kabinski, avtomehanična dela-edino podražilo za cca. 20€). In pa pohvala avto je bil opran.

  • Všeč 1
  • Začuden 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 39 minutami je Robert napisal:

 Sporočam ceno za opravljeni 3. servis cena z DDV (Mazda servis BTC, ki pa je sedaj Avtocenter BTG d.o.o. in kot kaže podatek na internet strani Mazde, niso več prodajalci Mazd, so pa pooblaščeni servis): 329,33 € (olje, tesnilo, filter olja, filter klima kabinski, avtomehanična dela-edino podražilo za cca. 20€). In pa pohvala avto je bil opran.

Je kar cena..... 😳🤔

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
    • Počakaj še kakšno leto, boš lahko po LUFTU letal z nekimi takimi zadevcami, hehe
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.