Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo, danes sem se spomnil in preveril, kako gre cx30 v Vrhniški klanec. 😊

V  avtu smo bili trije odrasli. Testiral sem tako, da sem se pripeljal mimo Vrhnike 140 km/uro p v šesti prestavi. Na srečo ni bilo veliko prometa. Nalašč nisem menjal v peto da vidim, kakšna bo hitrost na vrhu klanca. Začuda je pospeševala do 160/uro. Več ni šla. 

Že to je dober rezultat. Nato sem z istim tempom nadaljeval do Kopra. 

Na koncu je bila skupaj poraba Kp-Lj in nazaj 7,4/100. Tudi to je dober rezultat za to hitrost. 😊

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 19 urami je Alex napisal:

Evo, danes sem se spomnil in preveril, kako gre cx30 v Vrhniški klanec. 😊

V  avtu smo bili trije odrasli. Testiral sem tako, da sem se pripeljal mimo Vrhnike 140 km/uro p v šesti prestavi. Na srečo ni bilo veliko prometa. Nalašč nisem menjal v peto da vidim, kakšna bo hitrost na vrhu klanca. Začuda je pospeševala do 160/uro. Več ni šla. 

Že to je dober rezultat. Nato sem z istim tempom nadaljeval do Kopra. 

Na koncu je bila skupaj poraba Kp-Lj in nazaj 7,4/100. Tudi to je dober rezultat za to hitrost. 😊

 

Škoda, da nimaš turbine, bi verjetno še bolj pospešu, a? Kr pije pol, 7,4 tud ni tolk malo ali pač 🤔 Odvisn no, če se ti fučka za porabo, pol ni to nič 🙂 

 

 

Napisano
pred 59 minutami je MazdaBoy napisal:

 

Škoda, da nimaš turbine, bi verjetno še bolj pospešu, a? Kr pije pol, 7,4 tud ni tolk malo ali pač 🤔 Odvisn no, če se ti fučka za porabo, pol ni to nič 🙂 

Pri hitrostih tempomata  od 140 do 160 na uro mislim, da ga ni benzinarja, ki bi pil manj. In to po tej naši hriboviti avtocesti. Zastareli 2,5 ima ziher takrat porabo 10 l ali raje več. 

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Pri hitrostih tempomata  od 140 do 160 na uro mislim, da ga ni benzinarja, ki bi pil manj. In to po tej naši hriboviti avtocesti. Zastareli 2,5 ima ziher takrat porabo 10 l ali raje več. 

To so tvoje pobožne želje.

 

Veš, česa si pa jaz želim? Da se najde nekdo, ki si iz ZDA ali Kanade pripelje CX-30 z 2,5l SkyActiv-G motorjem. Žal bo avtomatik in direktna primerjava s tabo ne bo čisto v piko, ampak da se gresta potem peljat čez pol Slovenije in tankat. Da boš nehal sanjati ...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 5 minutami je dvorjan napisal:

To so tvoje pobožne želje.

 

Veš, česa si pa jaz želim? Da se najde nekdo, ki si iz ZDA ali Kanade pripelje CX-30 z 2,5l SkyActiv-G motorjem. Žal bo avtomatik in direktna primerjava s tabo ne bo čisto v piko, ampak da se gresta potem peljat čez pol Slovenije in tankat. Da boš nehal sanjati ...

Avtomatik? Ah, kje pa. Tri litre več minimum.😉

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

3l? … dej ne bluzi traparij… 
 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 23 urami je Alex napisal:

Evo, danes sem se spomnil in preveril, kako gre cx30 v Vrhniški klanec. 😊

V  avtu smo bili trije odrasli. Testiral sem tako, da sem se pripeljal mimo Vrhnike 140 km/uro p v šesti prestavi. Na srečo ni bilo veliko prometa. Nalašč nisem menjal v peto da vidim, kakšna bo hitrost na vrhu klanca. Začuda je pospeševala do 160/uro. Več ni šla. 

Že to je dober rezultat. Nato sem z istim tempom nadaljeval do Kopra. 

Na koncu je bila skupaj poraba Kp-Lj in nazaj 7,4/100. Tudi to je dober rezultat za to hitrost. 😊

Poraba je za mene za tako hitrost ok.

Focus pije malo majn, Alfa je malo več. Na hlape se žal ne da vozit 🙂

 

Tistega lepega dne, ko si bom upal na senčno stran Trojan.... kje morem gas stisnit in kje nehat?

Vrh je pod želežniškim mostom?

Napisano
pred 18 minutami je godlike napisal:

...kje morem gas stisnit in kje nehat?

 

Vrh je pod želežniškim mostom?

Nima smisla, da bi na ravnem tiščal in si nabral visoko hitrost, ker je prvič nevarno, tvegaš visoko kazen pa še nič se s tem ne dokaže.

 

Moj predlog je, da ko si mimo izvoza Vrhnika, počakaš še en km, ko se klanec še lepo začne in pri 130km/h stisneš gas v najvišji prestavi. Od tam je po vse odvisno od avta oziroma motorja. Če ne bo šlo pač šaltaj navzdol, dokler nisi v prestavi kjer bo avto pospeševal. Ja cilj je točno ta železniški tako imenovani Štampetov most. Tam preveriš hitrost in opišeš kaj se je dogajalo v vsaki od prestav.

 

Jaz sem danes šel tam, ampak so Romuni, Italijani in Švicarji tam naredili tako gnečo, da je šlo vse bolj po polžlje, do maks 110kmh tako, da nisem uspel stestirati zadevo.

33112_1.png

Napisano

Me prav zanima kaj bo. Samo sem res malo v tej smeri.

 

Alfe nikoli nisem menjal in je bolano vlekla gor. Je pa bla 6. zelo kratka.

Focus ima 6. na špar program. Pa sem jeseni prvič dol šaltal. Je pa bil zabadan avto za morje + 3 pecikli na strehi.

 

Bom poročal, pa če čez pol leta.

Napisano

Mene Alexova hitrost vrh klanca niti malo ne impresionira. Se spomnim tega istega klanca navzgor s frendovo Astro GSI 150KS, on je imel vrh klanca precej preko 200 na števcu, resda je gajbica posedovala zgolj 5 prestav, ampak se je pa tudi pisalo nekako četrt stoletja manj na koledarju, kot pa danes. :))

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 53 minutami je Z M A J napisal:

Mene Alexova hitrost vrh klanca niti malo ne impresionira. Se spomnim tega istega klanca navzgor s frendovo Astro GSI 150KS, on je imel vrh klanca precej preko 200 na števcu, resda je gajbica posedovala zgolj 5 prestav, ampak se je pa tudi pisalo nekako četrt stoletja manj na koledarju, kot pa danes. :))

V peti prestavi...driuga zgodba.😉

..

 

 

Napisano (urejeno)

Niti ne. 5. prestava, je pri Astri GSI daljša, kot 5. prestava pri CX-30.

Bistvena je teža avta, saj je takratna Astra GSI slabih 300kg lažja od CX-30. To se pa v vožnji v klanec že konkretno pozna.

 

Popravljeno od Lentus

 

 

33871_1.png

 

Napisano
pred 18 urami je Alex napisal:

Pri hitrostih tempomata  od 140 do 160 na uro mislim, da ga ni benzinarja, ki bi pil manj. In to po tej naši hriboviti avtocesti. Zastareli 2,5 ima ziher takrat porabo 10 l ali raje več. 

Velik je bilo že prelitega črnila al kako tist pravjo 😛 2,5 motor je zakon in neuničljiv 🙂 

  • Všeč 3
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 9 urami je Shrek napisal:

Ampak zastarel. Primeren za oldtajmerje... 

 

Mogoče res. Ampak oldtajmerji so dokazali, da se lahko vrtijo 30 let in več. Kar pa za te "najsodobnejše dosežke vesoljske tehnologije" nisem čisto prepričan...

Napisano
dne 6. 1. 2023 ob 14:34 je Slivka napisal:

Toliko hvalijo ta avto, da se bom mogoče še jaz prijavil na testno vožnjo.

 

Enkrat.

 

Najbrž...

 

Očitno bo še ta teden.

Očitno bo be eee eeencii iii naar.

Fuj.

In očitno bo avtomatik. To lažje prenesem kot tisto prej...

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)

Jaz sem včeraj z mojim usrančkom testiru ta famozni vrhniški klanec(smer proti kopru)

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 6 minutami je TiEn napisal:

Jaz sem včeraj z mojim usrančkom testiru ta famozni vrhniški klanec(smer proti kopru)

 

inu? :D

Podpis.png

 

Napisano (urejeno)

130km/h na začetku klanca (bil sem sam) potem pa počasi enakomerno pospeševanje v šesti do 175km/h na vrhu,.. nisem hotel zabiti gasa do konca ,da ni avtomatika dala marče dol,..mogoče bo moral naslednjič dat v ročni način in zabit pedalko do konca,..

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 1 minuto je TiEn napisal:

130km/h na začetku klanca (bil sem sam) potem pa počasi enakomerno pospeševanje v šesti do 175km/h na vrhu,.. nisem hotel zabiti gasa do konca ,da ni avtomatika dala marče dol,..mogoče bo moral naslednjič dat v ročni način in zabit pedalko do konca,..

Ne do konca, do kjer gre stopalka. Ker če prtisneš do konca ti downshifta kokr gre.

Napisano (urejeno)

Ma ne v ročnem načinu na obvolanske komande... ne bi smelo no(se mi še ni zgodilo) Za 100% testiram ko grem z dela.

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 5 minutami je TiEn napisal:

Ma ne v ročnem načinu na obvolanske komande... ne bi smelo no(se mi še ni zgodilo) Za 100% testiram ko grem z dela.

Nima veze, če greš do podna bo downshift.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
    • Počakaj še kakšno leto, boš lahko po LUFTU letal z nekimi takimi zadevcami, hehe
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.