Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Normalno da potegne 1.2 bolj, če je turbo. Mazda pa je atmosferc plus elektrika.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 22 minutami je ignacij napisal:

Danes sva šla z ženo prvo testirat Peugeot 308 in 2008, 1.2 motor 130KM avtomatic. Na motor in avtomatski menjalnik nimam posebnih pripomb, se je pa 308 vozil lepše kot 2008. Drugače pa na slikah notranjost izgleda veliko boljse in estetsko kot v resnici je. Morm rect da sem bil razočaran, vse skupaj deluje nekako kičasto in ceneno.

 

No direkt od Peugeota sva sla testirat CX30, X motor, ročni menjalnik v top opremi. Na notranjost nimam pripomb, kvalitetno, všečno. Podvozje odlicno, volan dober. Me je pa zmotil X motor, ki je precej len, še od Peugeota 1,2 je bil bolj prepričljiv. Pričakoval sem, da bo vsaj približno na nivoju 2,5l bencinca, ampak je razlika precej velika. Moja M6 je 250kg težja in motor pospešuje bolj odločno in dinamično. Mogoče bi to še spregledal glede na to, da je vozilo po obcutku 1 razred nad Peugeotom, sam če dam 33k za avto mora motor tud potegnit.

To se pa motiš,..po mnenju nekaterih na forumu te lima na zice

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 28 minutami je FuManchu napisal:

Normalno da potegne 1.2 bolj, če je turbo. Mazda pa je atmosferc plus elektrika.

Pa čaki mal, 2.0l, 186km z neko novo tehnologijo, ki presega meja klasicnega atmosferca bi pa ja pričakoval da povozi 1,2l mlincek.

Napisano

Kot sem že omenil ima turbino 1,2 gor obešeno. 

Pojdi peljat 2,0 turbo bencinarja pa boš videl kaj se pravi limanje na sedež.

1,2 je za babe🤣

  • Všeč 2
  • Haha 2

N7rRRL1.jpg

Napisano

Marsikaj sem že vozil, vem kaj je limanje, zato pa imam problem z lenimi motorji. X je len je približno toliko kot je bil moj 2.0, 150km na stari M6.

Napisano

Kaj pa je Xmotor kot klasicni atmosferc, samo z nekimi optimizacijami glede porabe...to je pa to....ce želis od atmo kaj imeti moraš imeti za moje pojme 250km+....

Napisano
pred 2 urama je ignacij napisal:

Pa čaki mal, 2.0l, 186km z neko novo tehnologijo, ki presega meja klasicnega atmosferca bi pa ja pričakoval da povozi 1,2l mlincek.

Najprej poglej koliko ima kateri do 100 in boš ugotovil, da je samo občutek tak, ker v CX-30 manj rohni in bolj enakomerno pospešuje.... 😊

1.2-308 pa od začetka butne potem mu pa zmanjka.... 😉

Napisano

Jaz 1.2 THP od PSA ne bi vzel niti zastonj...ta motor ima toliko težav, da glava boli. Poglej malo na netu, pa olje bo pil sem prepričan (moj 1.6THP je). Izogibaj se tega tricilindraša...

Napisano

Ga že ima žena v C3 zdele 6 let. Pred pol leta sva menjala jermen v olju ker se je začel luščit (500eur) drugih težav ni bilo. Olje bp.

Napisano
pred 33 minutami je tommaazz napisal:

Jaz 1.2 THP od PSA ne bi vzel niti zastonj...ta motor ima toliko težav, da glava boli. Poglej malo na netu, pa olje bo pil sem prepričan (moj 1.6THP je). Izogibaj se tega tricilindraša...

Problematičen je le, če ima zgolj kratke, mestne vožnje. Če se razgibano pelje, ni toliko težav ...

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Najprej poglej koliko ima kateri do 100 in boš ugotovil, da je samo občutek tak, ker v CX-30 manj rohni in bolj enakomerno pospešuje.... 😊

1.2-308 pa od začetka butne potem mu pa zmanjka.... 😉

Aha do 3000 obratov je v vseh delih obratov moč 1.2 mlinčka višja kot pri skyactivX in tudi pri 2.5 SkyactivG. Pri atmosferskih Mazdah je pač treba v obrate ni druge. Sej ne rećem se lepo peljeta tudi pri nižjih, ampak, ko je treba pospešit pa ni druge kot dvignit obrate.

 

Tako je dejstvo in zato bodo turbaki vedno delovali bolj prepričljivo pri nižjih obratih. Električarji pa recimo seveda seveda še mnogo bolj saj je ves navor takoj na voljo.

33112_1.png

Napisano
pred 20 urami je Boss napisal:

Aha do 3000 obratov je v vseh delih obratov moč 1.2 mlinčka višja kot pri skyactivX in tudi pri 2.5 SkyactivG. Pri atmosferskih Mazdah je pač treba v obrate ni druge. Sej ne rećem se lepo peljeta tudi pri nižjih, ampak, ko je treba pospešit pa ni druge kot dvignit obrate.

 

Tako je dejstvo in zato bodo turbaki vedno delovali bolj prepričljivo pri nižjih obratih. Električarji pa recimo seveda seveda še mnogo bolj saj je ves navor takoj na voljo.

Točno tako 1,2, gas do daske in je stotka tu.... :jupiii:

Seveda, če to potrebuješ..... 😉

Napisano
dne 20. 5. 2023 ob 14:07 je ignacij napisal:

Marsikaj sem že vozil, vem kaj je limanje, zato pa imam problem z lenimi motorji. X je len je približno toliko kot je bil moj 2.0, 150km na stari M6.

Imel istega, res je bil len 🙂

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

V naslednjih dnevih boste lastniki cx30 z x 186 motorjem dobili vpoklic za kontrolo hladilnega sistema. Mene so že kontaktiral iz btc v Ljubljani. Seveda sem gladko odklonil, da bi stopil še kdaj v ta njihov žgabucin. Se bom raje najavil v Avtoplus Kopru, čeprav je isti polom kot v Ljubljani. 

  • Všeč 1
  • Začuden 2
  • Hvala 1

 

 

Napisano

Ko sem ravno govoril s servisoerjem sem vprašal za ceno drugega rednega servisa in se je podražil iz 230€ na 280€.... 😔

Tudi mojega olja nočejo več po direktivi direktorja.... :nevem:

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
  • Jezen 1
Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je Bini napisal:

Ko sem ravno govoril s servisoerjem sem vprašal za ceno drugega rednega servisa in se je podražil iz 230€ na 280€.... 😔

Tudi mojega olja nočejo več po direktivi direktorja.... :nevem:

Se pravi, da so se prelevili iz amaterskih nategunov v profi nategune. 🤔 Ne bodo me videli po tem, ko cx30 ne bo več v garanciji. 

Saj je podobno tudi pri drugih znamkah. Svaku je hunday zaribal pri 170000 km. 

In ravno je bil iz garancije. Se je hotel kaj zglihati zaradi tega in so mu šli toliko na roko, da so ceno iz 3850€ znižali na 3500€.🙄

In zopet  je tu avtoplus, kjer vedri tudi hunday servis. Prodal ga je takšnega zaribanega za par jurjev. In glej ga zlomka. Zopet je kupil hundaya, 1.0, benzinarja, 120 konjev. Nepremičnina, sem bil z njim na testni vožnji. Prej je imel dizla in mu ni šlo v glavo, kako to nikamor ne gre. To bo še smeha, ko bo šel prvič natovorjen v Ljubljano. 😊

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 25 minutami je Boss napisal:

Jaz tud... sam... to je bil servis bicikla ?zmeden?


A si olje prinesel s seboj ? 😅🤣😂

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 40 minutami je Jest napisal:


A si olje prinesel s seboj ? 😅🤣😂

 

To ne, sem pa dobil dozo AdBlueja pred servisom za đabe. Ne resno, en cucek se mi je poscal direkt na feltno.

33112_1.png

Napisano
pred 35 minutami je Boss napisal:

 

To ne, sem pa dobil dozo AdBlueja pred servisom za đabe. Ne resno, en cucek se mi je poscal direkt na feltno.

A ti bi pa rad,da ti še luč opere.....😁

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem že mislil,da je dihur na sllki😂🤣😉
    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.