Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 23 minutami je ignacij napisal:

No jaz sem imel na M6 porabo 6,9l z 2.5l avtomatikom. 

 

Nič nimam proti X motorju, je tudi tehnološka zanimivost, samo na področju porabe, sploh v primerjavi z ostalimi mazdinimi notorji, pa tud ni takšen presežek kot ga želijo nekateri prikazati.

Je že Boss napisal, da je brez veze pisati, koliko ti pije. Lahko ga voziš po regionalki ali pa 120/uro po avtocesti. 

Tega mi ostali ne vemo. Meni tudi pije po regionalki pri 90/uro 4-4,5  litrov/100. Edini pravi rezultat je bil izziv- poraba, kjer smo vozili vsi po enaki poti, istočasno. Tako  smo imeli enake pogoje, enak promet na cesti in iste ovire (traktor). Vse ostalo je brez veze pisati. 

  • Všeč 2
  • Hvala 2

 

 

Napisano
pred 10 minutami je ignacij napisal:

Ok, kdo ima te rezutate da jih še enkrat objavi, ker me res zanima razlika med motorji.

 

Cela tema je tukaj > https://www.mazda-si.net/topic/16584-poraba-izziv-2021

 

Direkten link do teme z rezultati pa tukaj >> https://www.mazda-si.net/topic/16584-poraba-izziv-2021/?do=findComment&comment=455674

 

 

slika.png

 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Super, torej govorimo, da je med lažjo M3 z najnaprednejšim X motorjem in rocnim menjalnikom in na drugi strani večjo in težjo M6 z dinozaverskim močnejšim bencinskim 2,5l motorjem avtomatikom razlike zgolj 0,75l. A je treba še kaj dodati, ker jaz nekega razvoja pri nizji porabi tukaj ne vidim.

Popravljeno od ignacij
Napisano (urejeno)

Od Mazde3 imam 18" alu feltne, ki bi jih ponucal za zimske gume. Razlika glede na originalne je v ET, ki je 50, originalne imajo 45.

Po vaših izkušnjah, kaj pomeni teh 5 mm bolj navznoter (1 cm skupno)?

Ali naj:

a) montiram gor, kot so

b) dodam 5 mm distančnik

c) prodam in kupim nove z ET45

Popravljeno od etcho
Napisano
pred 15 minutami je etcho napisal:

Od Mazde3 imam 18" alu feltne, ki bi jih ponucal za zimske gume. Razlika glede na originalne je v ET, ki je 50, originalne imajo 45.

Po vaših izkušnjah, kaj pomeni teh 5 mm bolj navznoter (1 cm skupno)?

Ali naj:

a) montiram gor, kot so

b) ne montiram

c) dodam 5 mm distančnik

d) ?

Najbolje, da te feltne prodaš in kupiš ustrezne za cx30. Načeloma bi te feltne pasale, a niso v homologaciji. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 51 minutami je etcho napisal:

Od Mazde3 imam 18" alu feltne, ki bi jih ponucal za zimske gume. Razlika glede na originalne je v ET, ki je 50, originalne imajo 45.

Po vaših izkušnjah, kaj pomeni teh 5 mm bolj navznoter (1 cm skupno)?

Ali naj:

a) montiram gor, kot so

b) ne montiram

c) dodam 5 mm distančnik

d) ?

Alex je kr oster.

Večina to montira in stran pogleda.

Jaz bi dodal distančnik. S tem si prišel na originalno mero. Če bi res rad bil na varni strani zakona, daj homologirat (bo ceneje kot prodaja in nakup novih).

Pa še to nisem prepričan, če je potrebna, ker spraviš na original mere.

 

Jaz osebno bi za miren spanec naredil točno to. Distančnik in homologacijo.

Popravljeno od godlike
Napisano
Pred eno uro je etcho napisal:

Od Mazde3 imam 18" alu feltne, ki bi jih ponucal za zimske gume. Razlika glede na originalne je v ET, ki je 50, originalne imajo 45.

Po vaših izkušnjah, kaj pomeni teh 5 mm bolj navznoter (1 cm skupno)?

Ali naj:

a) montiram gor, kot so

b) dodam 5 mm distančnik

c) prodam in kupim nove z ET45

Greš menjat do vulkanizerja, izpolniš potrdilo o tehnični vgradnji in ga odneseš na avto krka/amzs/... in plačaš 35 eur homologacije. Če bo kdaj pizdarija in boš imel prometno, bo lahko zavarovalnica kej zatežila, ker niso "original" felge.

 

Druga opcija je pa da prodaš tiste od M3 in kupiš ene druge za CX-30, kar ti je pač lažje.

Napisano

Ja se strinjam penzionisti majo manjšo porabo 😛

  • Všeč 1
  • Haha 4

 

image.jpeg

 

Napisano
Pred eno uro je Tilen5 napisal:

Ja se strinjam penzionisti majo manjšo porabo 😛

Ne vem, tudi to je možno.... 😁

Napisano

Hvala vsem za odgovore in vsakemu posebej. Sedaj me pa zanima ali ima Mazda CX 30 funkcijo,da odpreš vsa 4stekla preko daljinca? Àli preko aplikacije Mazda lahko ohladiš ali ogreješ vozilo..?

 

Napisano
pred 2 minutama je DINAMIK napisal:

funkcijo,da odpreš vsa 4stekla preko daljinca?

 

Tega zal nima nobena Mazda ze zadnjih... hmmmm... 10 let ... ali celo vec .... 

 

 

pred 4 minutami je DINAMIK napisal:

Àli preko aplikacije Mazda lahko ohladiš ali ogreješ vozilo..?

 

Kolikor vem, se da to samo pri EV in PHEV Mazdah (torej MX-30 in CX-60...) 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 35 minutami je Jest napisal:

 

Tega zal nima nobena Mazda ze zadnjih... hmmmm... 10 let ... ali celo vec .... 

 

 

Hm,nekje sem prebral,da 3krat zaporedoma pritisneš gum na daljincu za odklepanje ...,četrič pa držiš tipko on se stekla odprejo? Bi prosim kdo ...

Napisano

Verjemi, da NE deluje... :P Ta nacin menda deluje samo pri US verzijah... pa se to menda ne pri vseh ... In to je ze veckrat predebatirano tukaj v drugih temah... pri razlicnih novejsih modelih... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sprijzni se... tukaj smo okoli tega pizdili na veliko. Ker tiste pred 15 leti so pa imele in to je en najboljših featurjev sploh. Dam cel kup drugih zadev v zameno za tole.

33112_1.png

Napisano
pred 10 urami je DINAMIK napisal:

 

Hm,nekje sem prebral,da 3krat zaporedoma pritisneš gum na daljincu za odklepanje ...,četrič pa držiš tipko on se stekla odprejo? Bi prosim kdo ...

Na moji probano in.....  :zvizga: 

NE dela :hohoho:

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Žal moram povedati, da na CX-30 manjka še marsikateri od teh featurjev in funkcionalne opreme, glede na to, da je to "premijsko vozilo". Pri drugih znamkah pa je že samoumevno, da je vse to zraven že pri osnovnem paketu opreme.

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

33871_1.png

 

Napisano (urejeno)

Glej, ne jemlji mojega mnenja za gotovo. Tukaj je dosti uporabnikov, lastnikov CX-30, ki so z avtom super zadovoljni in jih te malenkosti ne motijo. Moje mnenje pač izhaja kot od bivšega dolgoletnega lastnika nemških avtomobilov. Vse funkcionalnosti in featurji, ki so jih moja bivša vozila imela in sem se v tam času na njih navadil, jih sedaj enostavno ni. Če teh stvari v prejšnjih avtomobilih nebi imel na rapolago, jih sedaj morda niti nebi pogrešal in bi mi bil enkraten avtomobil.

Tako pa, če nisi posebej zahteven glede teh malenkosti in ti je avto bolj "sedi in vozi" je CX-30 enkraten, saj se lepo pelje, ima odličen motor in tudi počutje za volanom je super. Kar pa je tudi glavno pri odločanju pri nakupu avtomobila.

Popravljeno od Lentus
  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

33871_1.png

 

Napisano
pred 2 urama je Lentus napisal:

Glej, ne jemlji mojega mnenja za gotovo. Tukaj je dosti uporabnikov, lastnikov CX-30, ki so z avtom super zadovoljni in jih te malenkosti ne motijo. Moje mnenje pač izhaja kot od bivšega dolgoletnega lastnika nemških avtomobilov. Vse funkcionalnosti in featurji, ki so jih moja bivša vozila imela in sem se v tam času na njih navadil, jih sedaj enostavno ni. Če teh stvari v prejšnjih avtomobilih nebi imel na rapolago, jih sedaj morda niti nebi pogrešal in bi mi bil enkraten avtomobil.

Tako pa, če nisi posebej zahteven glede teh malenkosti in ti je avto bolj "sedi in vozi" je CX-30 enkraten, saj se lepo pelje, ima odličen motor in tudi počutje za volanom je super. Kar pa je tudi glavno pri odločanju pri nakupu avtomobila.

Imaš pa en feature majn, ki ga nemci imajo kr radi vgrajenega.

Avtomatski/izredni obisk servisa 😎

  • Haha 2
  • Ljubim 2
Napisano

No ja, pri nemcih sem imel v 20-ih letih lastništva izredni obisk 2 krat, plus enkrat vpoklic. Pri niti ne dve leti stari CX-30, pa sem imel izredni obisk pred kratkim. Odpovedala je namreč ključavnica prtljažnih vrat.

 

 

33871_1.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sej sej, zato pa sem napisal, ker omenja sklopko v tej zgodbi ampak nekako ne pada v celoten koncept opisane napake.
    • Hahaha, Matej Rigelnik je sinko Hermana Rigelnika, ki bi ga človek lahko označil kot nepremičninskega tajkuna nekje med 20 najbogatejšimoi Slovenci. Ko vidim, da taki javkajo mi je takoj jasno, da tole ne bo slabo.
    • Ne vem kaj ni jasno. Prva nepremičnina je tam, kjer si prijavljen in prebivaš. Ostale si pa določiš po svoje in naslednja po znesku je lahko najdražja, ter zadnja najcenejša. To ni problem.   Davek je na nepremičnine in na nepozidane gradbene parcele. Navadno nepremičnine stojijo na zaključeni parceli. Če imaš več parcel in so vse z isto namembnostjo in lastništvom ter seveda, da so si sosednje jih lahko združiš v eno. Če jih imaš razdeljenje to pomeni, da so pripravljene za gradnjo vsaka posebej. Ali jim spremeni namembnost ali pa združi v eno ali pa naredi bajto na vsaki, če je to predvidel prostorski načrt in namembnost parcele za gradbeno.   Če si 1/2 lastnik dveh stanovanj si lahko prijavljen le v enem in verjetno tudi živiš v enem. Drugega pa pač ali oddajaj ali pa prodaj.   Zakaj pa ne? Če imaš več nepremičnin, ne smejo bit le kot naložba, ker to je skregano tako z okoljevarstvenimi načeli predvsem pa s tem zakaj se nepremičnine uporabljajo. Če nepremičnine oddajaš je to tvoj zaslužek iz gospodarske dejavnosti in tako kot so obdavčene plače kot zaslužek je treba obdavčit tudi nepremičnine. Zato pa imaš možnost kompenzacije z davkom od najemnin, da to zmanjšaš.   Glavni problem je to da se za brezveze gradi na tisoče nepremičnin, ki potem ne služijo namenu zakaj so sploh narejene. Davek je potreben, da bo več praznih nepremičnin šlo na trg in da se bo cena znižala. Seveda z nižjo ceno vseh nepremičnin bodo ljudje tudi manj plačevali davek na nepremičnine in tudi najemnine bodo lahko nižje, če bo ponudbe več.   Vse zahodna in srednja evropa ima davek na nepremičnine in to ni nek novotvor za Slovenijo zato mi ni čisto jasno zakaj tak revolt. A mate tolk nepremičnin, da vas je strah al kaj? Sej ne morete v vseh istočasno živet, viške prodajte pa denar naložite v kaj drugega, ker pač met nepremičnine zgolj kot naložbo je pač dokaj perverzno.    
    • A komu? Do VSEH svojih poštenih strank, je zelo prijazen in ustrežljiv, večini tudi podari CELOTEN popust, ki mu pripada v Euroton-u. Toliko o tem!
    • Samo sklopka ima svoj vonj. Če bi jo bolano kuril bi se dimila, samo bi predvideval, da ne bo dim na zadnji strani avta....
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.