Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


mazdaman

Priporočeno sporočilo

pred 44 minutami je Slivka napisal:

Zakaj se pa opravičuješ? Saj nisi ti kriv za vse te Fordove dosežke.

 

Ali pa si?

 

A b ti tud mojo lopato sreču, tko k @Boss takrat, ko je sneg copral?

Ne vem, kolikor vem ti pišeš o problemih ne jaz... 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je ignacij napisal:

Dober servis se pokaže takrat ko ti znajo odpraviti nenavadno, redko napako.

Jaz sem mnenja, da dober servis mora obvladat vsa dela in jih naredit korektno, da greš do njih z zaupanjem.

  • Všeč 1
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Slivka napisal:

 

Ja, ampak za te probleme nisi kriv ti. Zakaj se torej opravičuješ?

Vem ja, da nisem kriv. 

Za vsak slučaj, lopata pa to.... 😁🫣😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 1. 3. 2023 ob 13:07 je Alex napisal:

Zadnje luči ...

Zgoraj cx 30,

Spodaj Ferrari 458,

Meni so lepše od cx30. 😊

 

 

Jaz se lahko pohvalim, da sem imel na mojem prvem avtu zadnje luči od Lancie Stratos! 😁

 

AP1GczOYbJdyr4RlR8Pn-Dc_NCXkXFlyPOL9EjAU

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je etcho napisal:

Jaz sem mnenja, da dober servis mora obvladat vsa dela in jih naredit korektno, da greš do njih z zaupanjem.

 

Podpišem.

Žal pa je na vse več področjih tako, da se pogleda samo tisto, s čimer si prišel do njih.

Naj si bo to vulkanizer, serviser, zdravnik, vodovodar...

Pa še samo slabše bo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 urami je ignacij napisal:

Dober servis se pokaže takrat ko ti znajo odpraviti nenavadno, redko napako. Zamenjati olje pa filtre bi verjetno znal še jaz če bi mal YT pogledal.

Nerabiš sploh gledat youtube, spodi je sam ena loputa k jo ofneš in je oboje tam, niti plastike nerabiš dajat narazen :D 

  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 49 minutami je SpEkTr napisal:

Zdej pa gledamo spet zavarovanja za cx-30, kjer je tokrat kar razlika. Triglav 1200, Sava 1140, Grawe 800 :)

 

Za 350eur se pa že splača reskirat na Grawe pomoje.

Jaz raskiram že več kot 30 let in sloh nimam kaska in me pride slabih 400€.....🤗Imam stekla, divjad dvojno in vse potnike🤗 

Razlika za en avto.... :nevem:

Vsak po svoje ve kako in kaj.... 🤔

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri delnih kaskih v splošnih pogojih ali pri agentu preverite, koliko škodnih dogodkov je kritih. Ko sem gledal nekaj časa nazaj, ima grawe npr. pri kombinaciji D krita samo dva skodna primera, Triglav pa nima omejitev.

Višina škode pri naletu divjadi pa je hitro visoka, precej višja kot razlika v premiji. Vsak pa naj si sam izračuna, kaj se bolj izplača. 

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je Alex napisal:

Fantje, v tej temi  je govora o premium Mazdi cx30. Preselite se z zavarovanji v kako manj premium temo😉

Jaz bi pa rekel, da si ti temo zgrešil.

Ti imaš premium cx30. Temi pa je ime samo cx30, brez premium. Mora nekdo preimenovat 😎

 

Ja ja, spet smetimo naprej....

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je SpEkTr napisal:

Evo sem malo vozil cx30. Kak naj rečem? Diesel je zakon emoji4.png

V drugi in tretji se čuti potresavanje emoji44.png

Katero si cx-30 si vozil in kako potresavanje, mogoče ti je pa iz asfalta tepih nardil.... 😊😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede na to da delam 40k na leto ne vem če je ravno računica za dinota Drugače pa me je nekdo očitno prehitel in kupil avto pred mano.   Hvala za nasvete, uporabno za naprej.
    • Evo v dveh tednih narejenih skoraj 1000km z "novim"avtom; Tipo SW, bencinar brez turbine, 1.4, 95konjev,letnik 2020.   Mogoče ni ravno neposredni konkurent Xsare Picasso katero je nasledil, ampak ker je kupljen z enakimi potrebami (čimveč preprostega avta za čimmanj denarja), bom tekom "testa" namenoma vlekel vzporednice z XP.    Najprej minusi;   Avto je len. 95konjev brez turbine v avtu težkemu 1355kg... V mestu zelo živahen, na AC pa traja da prideš do 130kmh. Prehitevanja na regionalkah;pozabi. Višnjegorski klanec; če ga napades z 140kmh,je na vrhu dobrih 110kmh. Ampak ok, računaš s tem in si vzameš čas. Xsara je bila bolj poskočna.   Prestave so smešno kratke. Četrta prestava ima pri 50kmh 2000obratov , indikator prestavljanja pa sitnari da dam prestavo višje (verjetno je isti indikator za dizla)... Avto ima sicer 6prestav. S tem da na indikatorju ne vidiš v kateri prestavi si. Prva in druga sta pa praktično samo za premik iz mesta. Ok,se navadiš. Xsara je bila bolj intuitivna za vožnjo.   Oprema; ok, to bo nehvaležno ker gre za osnovno opremo in je logično da je avto oskubljen,ampak.... Ogledala niso ogrevana (ampak kapljice lepo polzijo z njih), so pa električno pomična, itak šipe zadaj so na roko, tempomata ni (mi manjka-v Xsari je bil), volan je plastičen in po 90t km lepo zgonjen, tipk za radio ni na volanu, voznikova šipa ima pomik z enim pritiskom v obe smeri, sopotnikova zgolj navzdol, predal pred sopotnikom ni osvetljen ter nima nikakršnih malih predalčkov ter na hrbtišču sedežev ni žepov , 12v vtičnica je v celem avtu zgolj ena, AUX vhoda ni (pogrešam),je pa USB, blutut -(kaj je že to ?), parkirni senzorji so zadaj ampak so zgolj trije in temu primerno zahtevajo previdnost. Luči precej slabo svetijo (z izjemo meglenk ki svetijo v ovinek in zelo pomagajo). Zadnjo meglenko lahko prizigaš neodvisno od prednjih (top), noro pogrešam ledveno nastavljanje sedeža. Vzglavniki so 4je (!!!). V voznikovem senčniku ni ogledala, v sopotnikovem je neosvetljen. Xsara je bila pač pred časom.   Plusi: Avto je prostoren. Zelo. Malo ga zmanjka v sirino zadaj ampak prostora za noge zadaj je v izobilju. Daljši je od golfa7 karavan (zanimivo).   Ergonomija: vrhunska. Vse pri roki, nastavitev volana in sedeža je top. Le ledvenega dela se ne da nastaviti. Vzglavniki (vsi 4je 🙄) top. Daleč pred xsaro .   Udobje: super. Avto lepo plava ampak je vseeno precej zabaven za vozit. Edini minus gre na račun trde obloge vrat. Potovalni računalnik je vrhunski; dvosmeren, TRIP A in TRIP B. Ima celo kazalec temperature olja (ne,ni pomota ) in koliko fila akumulator (me ne gane). Opora za desno roko je taka kot mora biti; nastavljiva v vse smeri a vseeno ne v napoto in z velikim predalom. Uporaben predal pred menjalnikom in uporabno odlagališče za 2pločevinki. Vsaka vrata imajo uporaben predal. Meglenke  lepo svetijo v ovinek. Sopotnikov airbag se lahko izklopi brez obiska servisa, avto je tih, le bočni veter ga zna malo opomniti da so gume le 15col. Xsara se lahko skrije.   Opora za levo nogo je super,menjalnik poveden in pri roki (svetlobna leta pred xsaro), volan ravno prav mehak. Ob vklopu "City funkcije"je že premehak.   Največji plus; prtljažnik: dvojno dno, ki se dvigne in ostane v tem položaju. Rolo nastavljiv v dveh dolžinah da lahko ob delno zaprtem roloju dvigneš omenjeno dvojno dno. Ravno dno, pravokotne oblike z dvema predaloma ob strani. Na vsaki strani lučka (a lahko eno lučko raje v predal pred sopotnikom?). V dnu pravo rezervno kolo (simple is the best) in orodje. Milijon let pred Xsaro kar se tega tiče.   ESP se da ugasniti pri katerikoli hitrosti, prav tako kot stop&start sistem. Ob ponovnem vžigu se prižgeta. Tudi pri dnevnih lučeh so zadaj prižgane luči (super).   Čepa na luknji za tankanje ni. Neka dihtunga kot pri starih Meganih (pa verjetno še kje). Se roke ne umažejo na avtu, ampak zgolj na ročki. Vratca ostanejo odklenjena tudi pri zaklenjenem avtu (čudno, ampak pri vseh je tako). Klima je ročna in zelo glasna, šobe ventilacije se lepo usmerjajo in so zmožne posamičnega zapiranja (zakaj je to nekje nemogoče ?).   Mogoče se zdi da sem avto skurcal, ampak meni je všeč. Verjetno se ob vsem tem bolj vidi kako razvajeni smo postali. Večina minusov bi izpuhtela ob izbiri boljše opreme ali močnejšega motorja, ampak mi je všeč, da je še 4leta nazaj Fiat ponujal avto ki je bil v osnovni opremi namenjen manj zahtevnim kupcem in kot tak konkurent Rapidu, Peugeotu 301&co in Dacijam, v boljših opremah pa je konkuriral Meganu &co ter imel recimo povsem drugačno armaturno ploščo. Osnova je pač super; prostoren, tih in z dobro ergonomijo.   Poraba zadnjih 800km po BC 5,8l ter 6,1 preračunano na roke. Z zimskimi gumami ter vkopljeno klimo.    Napake v 90t km: 2žarnici in 1končnik.   Aja.... Če bo kakšen Tipo blendal... Mogoče pomotoma. Ročka je neumna in je skoraj nemogoče dati žmigavec brez da na kratko poblendaš. Z enim premikom ročice pa smerniki utrionejo 5x in ne zgolj 3x 😂
    • Vzemi 15k in adijo👍, in vzame ti 5min časa...tako zbitega ne bos prodal za 6k da bi iz tega zaslužil...in zajebaval se bos z šveroti....dolgo časa nazaj mi je klepar/mehanik razlagal, da avto kjer so sli airbagi ven ni za kupovat...nikoli ni vec isto👍
    • Hčerka je bila s trojko pred dobrim tednom na Interclass… takrat je še bil tam… saj je on urejal papirologijo…Upam, da informacija ne drži… ;( 
    • Avto je očitno vreden še okoli 2.500 € (15.000-2.500=12.500, 10.000+2.500=12.500).    15.000 € po mojem ne bi dobil na trgu niti za stanje pred karambolom. 5.000 pa tam tam za razbitega.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.