Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


mazdaman

Priporočeno sporočilo

pred 16 urami je sportman333 napisal:

Kaj pa turbo? To bi se prodajalo kot vroče žemljice....ne pa 2.5 140 km....kaj pa je to za ena bedna kombinacija ?!? (očitno se tud japončkom poslabšuje...)

za tako gajbico bo vredu

  • Všeč 2
  • Haha 4

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Načeloma je tole čist OK. Velik navora bo zaradi kubikaže na voljo veliko prej. To pomeni, da bodo konji tudi pri nižjih obratih, kar je za vožnjo čist super in ga ne bo treba v obrate gnat. Tak kruzer bo to, ki bo konkuriral undersizanim turbačem pri tej konjaži.

  • Všeč 5
  • Zmeden 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo da 1.0 - 1.2 turboti spravijo skup 140 KS. 2.3 Fordov spravi ven 280 konjev. Torej 2x toliko, pa še ni prišel do 2.5 litraže.

 

Moje 1.5-1.6 že trgajo gate.

Pa s hibridno turbino imata oba navor po celi krivulji.

EngineGraph+(1)_16x9.png

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 30 minutami je g.Wankel napisal:

Pomoje bo admin koga tožu, ker je ta fotka že 3x na serverju 😀

 

 

Ne bo ... mogoče  bo edino @Slivka dodal tisto o Kajnu in Ablu :P ... 

  • Všeč 1
  • Haha 7

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je godlike napisal:

Samo da 1.0 - 1.2 turboti spravijo skup 140 KS. 2.3 Fordov spravi ven 280 konjev. Torej 2x toliko, pa še ni prišel do 2.5 litraže.

 

Moje 1.5-1.6 že trgajo gate.

Pa s hibridno turbino imata oba navor po celi krivulji.

EngineGraph+(1)_16x9.png

 

 

Bolj gre za primerjavo zakaj klasičnega 2.0 Skyactiv-G zamenjat z 2.5 Skyactive-G . 2.0 ima na papirju solidno velik konjev, samo v praksi so čist preveč proti koncu skale obratov. Zato vožnja ni tako ostra kot bi od take konjaže pričakoval. Konjažo je treba spustit nižje po obratomeru, da je vožnja dinamična tud takrat, ko ni želje rohnet po vasi.

 

To pa pač rešuješ na dva načina al z dodajanjem turbine al pa povečevanjem kubature. Se pa strinjam, kar praviš in dejansko drži, da s turbino se reši res veliko dinamičnosti po celotnem območju obratov zato se turbaki, ki na papirju nimajo nekih ekscesnih konjev vozijo mnogo bolj suvereno kot pa enako močan atmosferc. Pa bi človek rekel 140KM je enako 140KM - v praksi je pa to daleč od resnice. 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 7. 7. 2024 ob 7:43 je tommaazz napisal:

Lahko da je napaka v članku in bo 140 kw in ne km..🤔. To je bolj logično, okoli 190 km kot ima motor sedaj...ne vem meni se zdi čisto ok odločitev, če hočeš preizkušen in vzdžljiv motor,zanimivo pa je, da so 2.0 ukinali...očitno velja there is no replacement for displacement 😁. Normalno pa ostane X motor. Pa spet gre cca. 1500 eur cena gor🙃

Kot je @Lentus povedal v eni drugi temi, lahko na hr strani že pogledaš podatke

 

Verjetno ima manjši izpust kot 2.0 motor, so pogruntali da manj požere?

 

 

Posnetek zaslona 2024-07-10 174139.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Žal so podatki o izpustih, porabi, pospešku in končni hitrosti slabši, če primerjam z dosedanjim G150 motorjem. Sicer ne veliko, ampak je korak nazaj in ne naprej. Glede same vožnje, pa bo verjetno lepše za vozit, čeprav G150 tudi nič ne manjka.

Popravljeno od Lentus

 

 

33871_1.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 34 minutami je Lentus napisal:

Žal so podatki o izpustih, porabi, pospešku in končni hitrosti slabši, če primerjam z dosedanjim G150 motorjem. Sicer ne veliko, ampak je korak nazaj in ne naprej. Glede same vožnje, pa bo verjetno lepše za vozit, čeprav G150 tudi nič ne manjka.

3/4 tukej z CX-30 vozi pod štantgasom, pospešuje kot polž in se vozi do max 150, da se lahko potem kurčite kako mate tok nizko porabo da kr bencin nazaj teče... dvomim da se bodo tiste stotinke poznale, se bo pa verjetno poznal navor v nižjih obratih ki je višji za 1/4 :punk:

  • Haha 2
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 urami je NevLado napisal:

3/4 tukej z CX-30 vozi pod štantgasom, pospešuje kot polž in se vozi do max 150, da se lahko potem kurčite kako mate tok nizko porabo da kr bencin nazaj teče...

 

:D haha ... word my man

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dvomim, da bi imeli na vseh straneh tiskarkega skrata... 

 

Tudi na mazda.at in mazda.de je ze na voljo CX-30 model 2025 s takim 2.5 motorjem ... 

 

 

https://www.mazda.at/konfigurator/MAZDA CX-30/5WGN/

image.png

 

 

https://www.mazda.de/konfigurator/MAZDA CX-30/5WGN/

nullimage.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je dvorjan napisal:

Jaz pa še vedno mislim, da gre za tiskarskega škrata.

2.5 litra in 140 konjev? Čemu?

 

To bo kar 1.5 litrski SkyActiv-G navit do konca in bo ravno 140 konjičev spravil iz sebe.

Ampak 2.5 v primerjavi z 1.5 ni tako obremenjen pod polnim gasom, ponuja precej več navora v nizkih obratih (250Nm vs 210Nm za G150) in je verjetno odlična izbira za ponudbo 4x4 verzije, tudi odlična alternativa X motorju, ki pa še vedno velja za najboljšo opcijo iz vidika konjaže

 

Verjamem, da s tem ko mazda ponuja samo še 2 motorja, sprosti 1 linijo v tovarni, ki lahko štanca nekaj drugega :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 urami je NevLado napisal:

3/4 tukej z CX-30 vozi pod štantgasom, pospešuje kot polž in se vozi do max 150, da se lahko potem kurčite kako mate tok nizko porabo da kr bencin nazaj teče... dvomim da se bodo tiste stotinke poznale, se bo pa verjetno poznal navor v nižjih obratih ki je višji za 1/4 :punk:

 

Ko sedi zraven žena, je poraba zelo ugodna, ko se vozim sam, pa je nesramno visoka. (X motor)...

  • Všeč 1
  • Haha 4
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Jest je spremenil naslov v Mazda CX-30
pred 37 minutami je mazda3 2010 napisal:

Kaj pa CX-5? Napovedujejo predstavitev konec leta in dobava v 2025 ( če to drži...🤨). Kašne novice? slika?

 

Mislim da je bil clanek nekje, 2025 pride cx5 hibrid, niso pa nic o motorjih rekl. Jest bi reku da bo hibrid v kobinaciji z G194, kar bi pomenilo da bi z elektriko skupaj, lahko to kamot ene 260-270KM sistemske moci (ce bi bil elektromotor nekje med 40 in 50kW).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za MAzdo je najceneje, če nima veliko različnih motorjev, ampak enega, ki mu softwaresko prilagaja navor in moč. Ker je edini motor, ki ga tlačijo vsepovsod 2.5 litrski bi prej verjel, da bo ta notri kot pa nek 1.5, ki je pri Mazdi še veliko večja redkost kot 2.0.

 

Da pa ne bi skakal v zelje Skyactiv-X 185KM motorju so mu moč znižali in zato "le" 140KM. Ampak še 1x ta 2.5 je najbolj razširjen aktiven motor in ne glede, da je že leta na trgu tudi verjetno najbolj vzdržljiv in preizkušen. Zato ta izbira in po drugi strani za trge, kjer ni Skyactiv-X motorjev se mu poljubno izbira moč in bo imel verjetno tam tudi 190KM ali pa celo 250KM s turbino.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 49 minutami je Jest napisal:

Dvomim, da bi imeli na vseh straneh tiskarkega skrata... 

 

Tudi na mazda.at in mazda.de je ze na voljo CX-30 model 2025 s takim 2.5 motorjem ...

To, da se tipkarski škrat prikrade v CMS, ki ga uporabljajo vse spletne strani, je tudi možno.

 

1.5 litrski mild hybrid in 140 konjev je vseeno bolj logično kot 2.5 litrski stroj zadušen na 140 konjev ...

 

Saj jaz bi raje videl, da je 2.5 litrski ... veš kak tuning potencial je potem to ... 😃

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede na to da delam 40k na leto ne vem če je ravno računica za dinota Drugače pa me je nekdo očitno prehitel in kupil avto pred mano.   Hvala za nasvete, uporabno za naprej.
    • Evo v dveh tednih narejenih skoraj 1000km z "novim"avtom; Tipo SW, bencinar brez turbine, 1.4, 95konjev,letnik 2020.   Mogoče ni ravno neposredni konkurent Xsare Picasso katero je nasledil, ampak ker je kupljen z enakimi potrebami (čimveč preprostega avta za čimmanj denarja), bom tekom "testa" namenoma vlekel vzporednice z XP.    Najprej minusi;   Avto je len. 95konjev brez turbine v avtu težkemu 1355kg... V mestu zelo živahen, na AC pa traja da prideš do 130kmh. Prehitevanja na regionalkah;pozabi. Višnjegorski klanec; če ga napades z 140kmh,je na vrhu dobrih 110kmh. Ampak ok, računaš s tem in si vzameš čas. Xsara je bila bolj poskočna.   Prestave so smešno kratke. Četrta prestava ima pri 50kmh 2000obratov , indikator prestavljanja pa sitnari da dam prestavo višje (verjetno je isti indikator za dizla)... Avto ima sicer 6prestav. S tem da na indikatorju ne vidiš v kateri prestavi si. Prva in druga sta pa praktično samo za premik iz mesta. Ok,se navadiš. Xsara je bila bolj intuitivna za vožnjo.   Oprema; ok, to bo nehvaležno ker gre za osnovno opremo in je logično da je avto oskubljen,ampak.... Ogledala niso ogrevana (ampak kapljice lepo polzijo z njih), so pa električno pomična, itak šipe zadaj so na roko, tempomata ni (mi manjka-v Xsari je bil), volan je plastičen in po 90t km lepo zgonjen, tipk za radio ni na volanu, voznikova šipa ima pomik z enim pritiskom v obe smeri, sopotnikova zgolj navzdol, predal pred sopotnikom ni osvetljen ter nima nikakršnih malih predalčkov ter na hrbtišču sedežev ni žepov , 12v vtičnica je v celem avtu zgolj ena, AUX vhoda ni (pogrešam),je pa USB, blutut -(kaj je že to ?), parkirni senzorji so zadaj ampak so zgolj trije in temu primerno zahtevajo previdnost. Luči precej slabo svetijo (z izjemo meglenk ki svetijo v ovinek in zelo pomagajo). Zadnjo meglenko lahko prizigaš neodvisno od prednjih (top), noro pogrešam ledveno nastavljanje sedeža. Vzglavniki so 4je (!!!). V voznikovem senčniku ni ogledala, v sopotnikovem je neosvetljen. Xsara je bila pač pred časom.   Plusi: Avto je prostoren. Zelo. Malo ga zmanjka v sirino zadaj ampak prostora za noge zadaj je v izobilju. Daljši je od golfa7 karavan (zanimivo).   Ergonomija: vrhunska. Vse pri roki, nastavitev volana in sedeža je top. Le ledvenega dela se ne da nastaviti. Vzglavniki (vsi 4je 🙄) top. Daleč pred xsaro .   Udobje: super. Avto lepo plava ampak je vseeno precej zabaven za vozit. Edini minus gre na račun trde obloge vrat. Potovalni računalnik je vrhunski; dvosmeren, TRIP A in TRIP B. Ima celo kazalec temperature olja (ne,ni pomota ) in koliko fila akumulator (me ne gane). Opora za desno roko je taka kot mora biti; nastavljiva v vse smeri a vseeno ne v napoto in z velikim predalom. Uporaben predal pred menjalnikom in uporabno odlagališče za 2pločevinki. Vsaka vrata imajo uporaben predal. Meglenke  lepo svetijo v ovinek. Sopotnikov airbag se lahko izklopi brez obiska servisa, avto je tih, le bočni veter ga zna malo opomniti da so gume le 15col. Xsara se lahko skrije.   Opora za levo nogo je super,menjalnik poveden in pri roki (svetlobna leta pred xsaro), volan ravno prav mehak. Ob vklopu "City funkcije"je že premehak.   Največji plus; prtljažnik: dvojno dno, ki se dvigne in ostane v tem položaju. Rolo nastavljiv v dveh dolžinah da lahko ob delno zaprtem roloju dvigneš omenjeno dvojno dno. Ravno dno, pravokotne oblike z dvema predaloma ob strani. Na vsaki strani lučka (a lahko eno lučko raje v predal pred sopotnikom?). V dnu pravo rezervno kolo (simple is the best) in orodje. Milijon let pred Xsaro kar se tega tiče.   ESP se da ugasniti pri katerikoli hitrosti, prav tako kot stop&start sistem. Ob ponovnem vžigu se prižgeta. Tudi pri dnevnih lučeh so zadaj prižgane luči (super).   Čepa na luknji za tankanje ni. Neka dihtunga kot pri starih Meganih (pa verjetno še kje). Se roke ne umažejo na avtu, ampak zgolj na ročki. Vratca ostanejo odklenjena tudi pri zaklenjenem avtu (čudno, ampak pri vseh je tako). Klima je ročna in zelo glasna, šobe ventilacije se lepo usmerjajo in so zmožne posamičnega zapiranja (zakaj je to nekje nemogoče ?).   Mogoče se zdi da sem avto skurcal, ampak meni je všeč. Verjetno se ob vsem tem bolj vidi kako razvajeni smo postali. Večina minusov bi izpuhtela ob izbiri boljše opreme ali močnejšega motorja, ampak mi je všeč, da je še 4leta nazaj Fiat ponujal avto ki je bil v osnovni opremi namenjen manj zahtevnim kupcem in kot tak konkurent Rapidu, Peugeotu 301&co in Dacijam, v boljših opremah pa je konkuriral Meganu &co ter imel recimo povsem drugačno armaturno ploščo. Osnova je pač super; prostoren, tih in z dobro ergonomijo.   Poraba zadnjih 800km po BC 5,8l ter 6,1 preračunano na roke. Z zimskimi gumami ter vkopljeno klimo.    Napake v 90t km: 2žarnici in 1končnik.   Aja.... Če bo kakšen Tipo blendal... Mogoče pomotoma. Ročka je neumna in je skoraj nemogoče dati žmigavec brez da na kratko poblendaš. Z enim premikom ročice pa smerniki utrionejo 5x in ne zgolj 3x 😂
    • Vzemi 15k in adijo👍, in vzame ti 5min časa...tako zbitega ne bos prodal za 6k da bi iz tega zaslužil...in zajebaval se bos z šveroti....dolgo časa nazaj mi je klepar/mehanik razlagal, da avto kjer so sli airbagi ven ni za kupovat...nikoli ni vec isto👍
    • Hčerka je bila s trojko pred dobrim tednom na Interclass… takrat je še bil tam… saj je on urejal papirologijo…Upam, da informacija ne drži… ;( 
    • Avto je očitno vreden še okoli 2.500 € (15.000-2.500=12.500, 10.000+2.500=12.500).    15.000 € po mojem ne bi dobil na trgu niti za stanje pred karambolom. 5.000 pa tam tam za razbitega.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.