2.5 G140 sta dobili Mazda 3 in Mazda CX-30 pred nekaj meseci ... Mazda 3 je sicer ze prej imela motor 2.5, samo je imel 192 ali 194 konjickov ... pa se ta se ni v trojki prodajal v Evropi ...
Sicr sm kmet an s hribu doma pei tamestnh ne zastopm lih tanartabl, sam bi useen reku tole:
moj BTjc jma 140 konju, pa zvleče tono tovora an tri tone težko prkolco na vrh hriba. An za vas je auto s 140 konji podhranjen? An bi radi skori 200 konju? Veste, konje rabiste samo za težo okol vlačt, ma težk karakter se tuki ne šteje...
Je pa nmrvo za premisl še eno reč: a jma tisti tabujši res tolk manšo porabo, da pridš skozi? Mislm, če j rezlika u ceni npr. 2.000€, razlika u porabi pa 1 litr na sto, se to vrne šele čez kšnih 120.000 km... An zravn dejte še strošk zavarvana, kr auto do 110 kW je tri razrede niži od auta do 150 kW...
Pa še en uprašane: ste vi gvišni o teh motorjih, kt praute? Kr, kokr vem, jma 2,5 motor edin Mazda 3. Mazda CX-30 jma na razpolago motorje 2,0-G122, 2,0-G150 an 2,0-X186. Je pa res, sm kmet an s hribu doma, lohko, de ne vem prou...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.