Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 16 minutami je GregorV napisal:

Avto kupujem za min. 10 let. Ne kupujem avta vsaki dve leti.

 

Kaj pa vem, ne vem zakaj bi naj nabavil X186? Se dodatnih 40 KM res tako močno pozna? Je toliko boljši, varčnejši od G140? 

 

Sedaj samo raziskujem, obisk trgovcev, testna vožnja sledi.

Tudi še kakšno drugo znamko pogledam.

 

Lej, par dejstev:

- Mazde so v vrhu zanesljivosti

- CX-30 postaja uveljavljen model avtomobila, brez večjih težav ga označiš kot zelo zanesljiv

- glede motorja se boš pa moral sam odločit, a bi 10 letno preverjeno klasiko, ali novejšo zadevo, ki je šla že čez 2 izboljšavi.

 

Jaz mislim, da je na trgu trenutno zelo malo konkurence - sploh iz vidika zanesljivosti bencinskih motorjev :) 

 

Tistih 40 KM se čuti samo če boš ful žgal! V neki normalni vožnji med 1k in 3k obratov, ima G140 večji navor :) Zna pa X bit bolj varčen :) 

 

Predlagam, da probaš oba motorja, in se odločiš.

Napisano
pred 19 minutami je NevLado napisal:

- Mazde so v vrhu zanesljivosti

Tu se ne strinjam.

Z ostalim pa se.

 

Niso porazne, kot VAG. Ampak pri 50.000 km, da se pri tovarniškem olju sliši veriga in da pri teh kilometrih gre ABS/ESP enota.

 

Ja ja vem, moja je bila 2010, pa ni bil dizel. Ampak ja.

 

Če ne bi verige reševal sam, z redkejšim in kvalitetnejšim oljem, bi strošek presegel dodatne stroške na Alfi.

 

So pa lepe, imajo inovativne motorje, unikatne, tudi po legi so v zgornji polovici. Glede na ponudbo trga so super.

Napisano (urejeno)

Pa še enkrat, zakaj je 2,5 motor tako uglajen - dobro vleče tudi pri nižjih obratih, nižji porabi, nižjem hrupu. 

 

Če vzameš srednjo opremo Centre line, G140 MT, s kovinsko barvo z doplačilom 500 €, se ga da dobit za 27 k€. Pa kakšen gratis servis zraven, tepihe, ... Nižje pa menda zelo težko. 

 

Z novim letom so zvišali ceno za 500€, ostaja pa popust 3.000 € na cene cenika. Ta popust naj bi bil siguren do konca marca, za naprej pa menda ni 100%, lahko ostane, bo višji, nižji, lahko se spremeni cenik. ... 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

Kot si ti že drugi rekli. Če hočeš poceni avto z deset let starim dinotom, ki ne obljublja nizke porabe vzemi podhranjenega 2.5. Če daš nekaj jurjev več, boš imel mazdo z najnovejšo tehnologijo in odličnim, varčnim motorjem, podprt z blagim hibridom, ki ti zelo pomaga v vsakdanji vožnji, neslišnim, sedaj že tud  preverjenim biserom od motorja po toliko letih, kot je zunaj, brez nekih znanih hib. Mislim, da ni dileme, kateri je pravi zate. 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

@GregorV kaj gledaš pa od konkurence ali če si se že dokončno odločil za Mazdo (kaj si gledal, spremljal, primerjal) in na koncu ugotovil....

Napisano

Zakaj konkurenca, če je ni? Kdo ima 2,0 ali 2,5 motor brez turbine? 

Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

Kot si ti že drugi rekli. Če hočeš poceni avto z deset let starim dinotom, ki ne obljublja nizke porabe vzemi podhranjenega 2.5. Če daš nekaj jurjev več, boš imel mazdo z najnovejšo tehnologijo in odličnim, varčnim motorjem, podprt z blagim hibridom, ki ti zelo pomaga v vsakdanji vožnji, neslišnim, sedaj že tud  preverjenim biserom od motorja po toliko letih, kot je zunaj, brez nekih znanih hib. Mislim, da ni dileme, kateri je pravi zate. 

 

Sicr sm kmet an s hribu doma pei tamestnh ne zastopm lih tanartabl, sam bi useen reku tole:

 

moj BTjc jma 140 konju, pa zvleče tono tovora an tri tone težko prkolco na vrh hriba. An za vas je auto s 140 konji podhranjen? An bi radi skori 200 konju? Veste, konje rabiste samo za težo okol vlačt, ma težk karakter se tuki ne šteje...

 

Je pa nmrvo za premisl še eno reč: a jma tisti tabujši res tolk manšo porabo, da pridš skozi? Mislm, če j rezlika u ceni npr. 2.000€, razlika u porabi pa 1 litr na sto, se to vrne šele čez kšnih 120.000 km... An zravn dejte še strošk zavarvana, kr auto do 110 kW je tri razrede niži od auta do 150 kW...

 

 

 

 

Pa še en uprašane: ste vi gvišni o teh motorjih, kt praute? Kr, kokr vem, jma 2,5 motor edin Mazda 3. Mazda CX-30 jma na razpolago motorje 2,0-G122, 2,0-G150 an 2,0-X186. Je pa res, sm kmet an s hribu doma, lohko, de ne vem prou...

Napisano
pred 1 minuto je Slivka napisal:

Pa še en uprašane: ste vi gvišni o teh motorjih, kt praute? Kr, kokr vem, jma 2,5 motor edin Mazda 3. Mazda CX-30 jma na razpolago motorje 2,0-G122, 2,0-G150 an 2,0-X186. Je pa res, sm kmet an s hribu doma, lohko, de ne vem prou...

 

2.5 G140 sta dobili Mazda 3 in Mazda CX-30 pred nekaj meseci ... Mazda 3 je sicer ze prej imela motor 2.5, samo je imel 192 ali 194 konjickov ... pa se ta se ni v trojki prodajal v Evropi ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Živjo,

 

za info še moja izkušnja od včeraj pri Interclass Ljubljana, prodajalec Andrej. Zanimal sem se za nakup rabljene CX-30, cena 18.500. Avto kar v redu. Potem sem vprašal, če bi vzeli moj avto v račun. Vreden je okrog 10.000 €. Prodajalec je vzel prometno in odpeljal avto v servisno garažo na pregled. Ko se je vrnil je rekel, da je avto izredno dobro ohranjen in vzdrževan. Ponudil je odkupno ceno 5.000 € 🙄. Kar veliko marže si je zaželel. Prav sramotno, da bi rad zaslužil "duplo", se pravi 5.000 ali več. Seveda noben ni prodal avta.

Popravljeno od Magoče CX-30
  • Haha 2
  • Začuden 2
  • Zmeden 1
  • Jezen 1
Napisano
pred 23 minutami je Slivka napisal:

 

Sicr sm kmet an s hribu doma pei tamestnh ne zastopm lih tanartabl, sam bi useen reku tole:

 

moj BTjc jma 140 konju, pa zvleče tono tovora an tri tone težko prkolco na vrh hriba. An za vas je auto s 140 konji podhranjen? An bi radi skori 200 konju? Veste, konje rabiste samo za težo okol vlačt, ma težk karakter se tuki ne šteje...

 

Je pa nmrvo za premisl še eno reč: a jma tisti tabujši res tolk manšo porabo, da pridš skozi? Mislm, če j rezlika u ceni npr. 2.000€, razlika u porabi pa 1 litr na sto, se to vrne šele čez kšnih 120.000 km... An zravn dejte še strošk zavarvana, kr auto do 110 kW je tri razrede niži od auta do 150 kW...

 

 

 

 

Pa še en uprašane: ste vi gvišni o teh motorjih, kt praute? Kr, kokr vem, jma 2,5 motor edin Mazda 3. Mazda CX-30 jma na razpolago motorje 2,0-G122, 2,0-G150 an 2,0-X186. Je pa res, sm kmet an s hribu doma, lohko, de ne vem prou...

Ti vlečeš prikolico in v njem veliko število ljudi, ker imaš v svoji BT-ki veliko Nm (navora). Če bi imel recimo benzinarja z 200 konji in le 50 Nm navora verjemi, da ne bi vlekel niti kariole zadaj. Še avto sam sebe ne bi zvlekel do tvojega doma. 

pred 2 minutama je Magoče CX-30 napisal:

Živjo,

 

za info še moja izkušnja od včeraj pri Interclass Ljubljana, prodajalec Andrej. Zanimal sem se za nakup rabljene CX-30, cena 18.500. Avto kar v redu. Potem sem vprašal, če bi vzeli moj avto v račun. Vreden je okrog 10.000 €. Prodajalec je vzel prometno in odpeljal avto v servisno garažo na pregled. Ko se je vrnil je rekel, da je avto izredno dobro ohranjen in vzdrževan. Ponudil je odkupno ceno 5.000 € 🙄. Kar veliko marže si je zaželel. Prav sramotno, da bi rad zaslužil "duplo", se pravi 5.000 ali več. Seveda noben ni prodal avta.

Nikoli ne menjuj staro za novo. To je najslabša možna varianta. 

 

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Magoče CX-30 napisal:

Živjo,

 

za info še moja izkušnja od včeraj pri Interclass Ljubljana, prodajalec Andrej. Zanimal sem se za nakup rabljene CX-30, cena 18.500. Avto kar v redu. Potem sem vprašal, če bi vzeli moj avto v račun. Vreden je okrog 10.000 €. Prodajalec je vzel prometno in odpeljal avto v servisno garažo na pregled. Ko se je vrnil je rekel, da je avto izredno dobro ohranjen in vzdrževan. Ponudil je odkupno ceno 5.000 € 🙄. Kar veliko marže si je zaželel. Prav sramotno, da bi rad zaslužil "duplo", se pravi 5.000 ali več. Seveda noben ni prodal avta.

 

Na osnovi svojih izkušenj nekaj tednov nazaj priporočam Močnika - prodajalec Amadej (nakup) ali Selmar - prodajalec Marcel (nakup + odkup starega). 

Glede fleksibilnosti sta me razočarala Avtotehna Vis in Interclass, čisto možno pa da sem imel smolo in naletel na osebo, s katero se nisem ujel ....

Popravljeno od Janez007
Napisano

Jaz pri Selmarju vedno menjam staro za novo in sem vedno zadovoljen z odkupno ceno in prodajno novega avta(3x v 15.letih)... 🤗

Da se zmenit za gratis servis, tepihe in še kaj.... 👍

Napisano (urejeno)
pred 28 minutami je Janez007 napisal:

 

Na osnovi svojih izkušenj nekaj tednov nazaj priporočam Močnika - prodajalec Amadej (nakup) ali Selmar - prodajalec Marcel (nakup + odkup starega). 

Glede fleksibilnosti sta me razočarala Avtotehna Vis in Interclass, čisto možno pa da sem imel smolo in naletel na osebo, s katero se nisem ujel ....

Drži, v zadnjih letih so po mojem mnenju pri Močniku naredili korak naprej pri poslovanju s strankami. Amadej je zelo dober prodajalec hkrati pa imajo tudi na servisu vodjo Andreja, ki je zelo dostopen in se posveti težavam stranke. 

Popravljeno od ignacij
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Na osnovi svojih izkušenj nekaj tednov nazaj priporočam Močnika - prodajalec Amadej (nakup) ali Selmar - prodajalec Marcel (nakup + odkup starega). 

Glede fleksibilnosti sta me razočarala Avtotehna Vis in Interclass, čisto možno pa da sem imel smolo in naletel na osebo, s katero se nisem ujel ....

Hvala 👍

Napisano

Na tem forumu je kar živahno. 😀

 

Gledam krivuljo navora za G140, prav zanimivo, v nižjem območju je celo več navora kot pri X186, ta ima potem precej več navora od 3500 obratov dalje.

 

Vsekakor bom šel k več salonov in videl kje mi ponudijo najboljšo ponudbo. Najprej na Ferk, ker sem iz okolice MB, čeprav ne pričakujem dobre ponudbe...

 

Glede avta še tudi nisem odločen. Pogledati bom šel še Nissan Qashqai, Škoda Karoq, Hyundai Tuscon..., 

Morda še malo manjše avte, Renault Captur, Ford Puma, VW T-Roc itd... Seveda ti niso primerljivi z CX-30.

 

Zaenkrat samo raziskujem. Odločitev glede točnega avta še ni padla. Je pa CX-30 med bolj všečnimi, v vseh pogledih...😃

 

LP

 

Napisano
pred 27 minutami je GregorV napisal:

Na tem forumu je kar živahno. 😀

 

Gledam krivuljo navora za G140, prav zanimivo, v nižjem območju je celo več navora kot pri X186, ta ima potem precej več navora od 3500 obratov dalje.

 

Vsekakor bom šel k več salonov in videl kje mi ponudijo najboljšo ponudbo. Najprej na Ferk, ker sem iz okolice MB, čeprav ne pričakujem dobre ponudbe...

 

Glede avta še tudi nisem odločen. Pogledati bom šel še Nissan Qashqai, Škoda Karoq, Hyundai Tuscon..., 

Morda še malo manjše avte, Renault Captur, Ford Puma, VW T-Roc itd... Seveda ti niso primerljivi z CX-30.

 

Zaenkrat samo raziskujem. Odločitev glede točnega avta še ni padla. Je pa CX-30 med bolj všečnimi, v vseh pogledih...😃

 

LP

 

Samo nasvet : drži se daleč od Quashquai, če nočeš dobiti živčnega zloma. 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 34 minutami je Alex napisal:

Samo nasvet : drži se daleč od Quashquai, če nočeš dobiti živčnega zloma. 

 

To je res pomembno - za toliko denarja moraš biti kar prepričan, da bo avto izpolnil pričakovanja (seveda vedno obstaja verjetnost, da imaš smolo, verjetno tudi pri Mazdi bencinarki, čeprav so znane po zanesljivosti, vzdržljivosti in neproblematičnosti motorja in tudi MT in AT menjalnikov). 

 

Vprašaj še kakšnega izkušenega mehanika, po svojem izboru. Stane nič, lahko pa ti prihrani mnogo slabe volje. In predvsem sposodi si avto in ga vozi, še drugega in ga vozi, ... To kar je meni všeč, ni nujno, da je tebi. 

 

Glede X186 in G140 ... čez prst se višji stroški nakupa prvega, višji stroški vzdrževanja in nižja poraba pri prevoženih 170.000 km izenačijo s cenejšim G140, nižjimi stroški vzdrževanja in višjo porabo.

 

X186: 2.000 € (cena) + 500 € (dražje vzdrževanje) = 2.500 €

G140: 170.000 km x 1 l/100 km (1 l višja poraba na 100 km) x 1,5 €/liter = 2.550 €

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

To pa nisem vedel, da je Qashqai problematičen, hvala za info.

 

Letno delam cca. 8K km. Torej se mi računica v 10 letih ne izide.

170K km bom dosegel v 20 letih 😀. Takrat pa mene več ne bo ali pa avta. Vsekakor je želja, da enkrat po 10 letu menjam avto.

 

Morda kdo ve, kako je z asistenčnimi sistemi, se da vse enostavno izklopiti, posebna tipka...?

 

LP

 

 

Napisano (urejeno)

Na CX-30 je tipka, ki izklopi piskanje ob prekoračitvi hitrosti. To tipko moraš ob vsakem zagonu pritisniti, če ne želiš poslušati piskanja. Drugo ni nadležno. Bolj je nadležno, da, če želiš izklop kakšnega pomagala, v menuju na osrednjem ekranu poiskati zadevo in ob vsakem zagonu to ponoviti.

Zakaj je vse vključeno ob zagonu motorja? Tako je Mazda dobila vse možne zvezdice glede varnosti na NCAP...

Popravljeno od etcho
Napisano

Mene moti npr. tudi opozarjanje z vibriranjem volana na sredinsko črto. Na primer, se pomakneš proti sredini, da lažje vidiš, če se da prehitet.

Napisano
pred 25 minutami je etcho napisal:

Mene moti npr. tudi opozarjanje z vibriranjem volana na sredinsko črto. Na primer, se pomakneš proti sredini, da lažje vidiš, če se da prehitet.

Za pop.... na Mazdi 6 2022 se da to v meniju trajno izklopiti. 

Napisano
pred 55 minutami je Janez007 napisal:

Za pop.... na Mazdi 6 2022 se da to v meniju trajno izklopiti. 

to ni premium :)

  • Haha 2
  • Žalosten 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Njega ni resno za jemati😄...ajde-resno-koliko let staro CX-5 je prodal? In ima praktično novo CX-60,in že gleda....🙄   @dvorjan slabo podporo imaš😂...mene prepričaj,pa se bomo naprej pogovarjali😉
    • Jaz bi tukaj "zabil še zadnji žebelj v krsto",z pripombo,da se večina EVjev že zelo kmalu proda. Jaz imam v žlahti enega,k je Golf-E (prva generacija) prodal po cca. dveh letih,in sodelavca,k je Nisana Leaf prodal po približno enakem obdobju...kako je z temi avti v nadeljevanju "bog ve"...🙄...dvomim,da bodo dosegli kilometrino,kjer bi "šišnili" ICEje...pa tiste "reklamne" o EVjih,kjer so menjali že ničkoliko motorjev in baterij...en od koliko tisočih!!!? Tisti z žlahte je kupil Cupro...ne vem,kako se ji reče...klasa VW Polo...bolj majhen se mi zdi...je v dobrih dveh letih "odgovoren" za toliko CO2,kot ga meni z ICEjem najbrž do smrti (če bom še kakih 20-30 let preživel) ne bo ratalo "narediti".   Pa mene ne moti CO2,k je "hrana za rastline"...je pa res,da so mesta svoj problem,a tu spet ni rešitev EV (ker je zaradi drobnih delcev enak ali še slabši kot ICE-ji),ampak dober javni promet...kar pojdi v Ljubljano gledati,koliko tovornjakov (gradbišča),kombijev (dostave itd.) se vse okoli vozi...   Je pa en pozitiven efekt dogajanja na trgu avtomobilov na ekologijo-vedno več ljudi ICE-avto dlje vzdržuje,in ga izrabi do konca,oz. vedno manj neizrabljenih avtomobilov se izvozi-pohvalno!   Če pogledam svoj dosedanji vozni park in kilometrine...prvi avto letnik 94 sem prodal pri cca.125.000km,drugega letnik 2006 C.Maxa še imamo-ima 220.00km in ga bomo imeli,dokler ne bo zgnilil...,Mazda 2022 pa ima 30.000km. Večina drugih,ki jih poznam,pa delajo "adijo pamet" kilometre,ker se radi šparavno vozijo,in k so šle cene "v nebo" tako rabljenim kot novin...njihovi "stari" avti pa imajo tudi po 300.000km in več.... Pa bi Dvorjan rekel,da bi za take bilo bolje EV...samo EVja ne boš toliko let vozil...z takimi nizkimi stroški za vzdrževanja pa sploh ne...   Ma to ekologijo pr EVjih si lahko nekam "v rit"...jaz bom rožice "futral"😄  
    • Ja zadnjo vožnjo po minutah neglede kako dolga vožnja je. Desno koliko je povprečna za to isto vožnjo, spodaj pa povprečje zadnjih 5 voženj po resetu. 😉
    • Jst mam tud TV+internet pri A1. Zaenkrat zadovoljen. Se pa najbolj splača menjat na dve leti. To so mi sami rekli na Telekomu, ko sem jih skurcal zaradi drage naročnine...   No in sem to upošteval 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.