Alex Napisano pred 2 urama Prijavi Napisano pred 2 urama pred 25 minutami je Janez007 napisal: Kdaj gre zelo drag inovativen razvoj tudi v napačno smer. In nekdo mora to plačat (na primer @Alex). 😁 Samo ni mi jasno, zakaj se Mazda ni nič naučila od Mitsubishija - njegovega neuspelega poskusa z 1.8 GDI. Imel sem ga nekaj let, super motor, a pri 150.000 km ni več prišel čez tehničnega - na srečo ima Mazdin X GPF, ki bo lovil in sežgal prekomerne saje. Samo se ti tolaži, ko si kupil Dinota. 😊 Najlažje je vlačiti isti požrešen in neaktaktiven motor že skoraj dvajset let po avtih in ga prodajati kot "novega".😊😊 Je kolega iz banda, bobnar, trenutno vozi toyoto korolo karavan, šel malo na mazdo, da pogleda za nov avto. Zanima ga cx30 zaradi večjega prtljažnika. Preizkusil je baby Dinota in bil precej razočaran nad njim. Rekel je, da bi vzel takoj x186 z ročnim menjalnikom, a da mu je predrag. Tako ni vzel nič. Kvaliteta pač stane. 😊 Citiraj
Alex Napisano pred 2 urama Prijavi Napisano pred 2 urama pred 13 minutami je samSimon napisal: A bo treba en Mazda piknik na Vrhniki, al mi lahko nekdo pove kolk obratov ima kater motor pri 100km/h v šesti in kolk pri 60km/h, v četrti? Mene najbolj zanima tista razlika med 2700-3200 obratov, kjer na teh krivuljah prednjači x186. V kateri situaciji na cesti se ponavadi znajdeš v tistem rangu obratov? Vključevanje na AC? Pri speljevanju in normalni vožnji bi tam itak šaltal že v višjo brzino. Kolk obratov je, ko pičiš po tem famoznem vrhniškem klancu navzgor? A jih ima x186 takrat preko 3000 in je zato kokr bolj prožna kot G140? Pa ne mislim zdaj pri 160+ km/h, ker nekateri ga očitno mal manj kot preletijo, govorim brzine 100-130km/h. Da, se razumemo. Ko je govora o vožnji v Vrhniški klanec je govora o vožnji v šesti brzini.Tako, da ne primerjati ročnega in avtomatskega menjalnika, kjer avtomatski menja v nižjo brzino ali dve. 1 Citiraj
NevLado Napisano pred 2 urama Prijavi Napisano pred 2 urama pred 15 minutami je samSimon napisal: A bo treba en Mazda piknik na Vrhniki, al mi lahko nekdo pove kolk obratov ima kater motor pri 100km/h v šesti in kolk pri 60km/h, v četrti? Mene najbolj zanima tista razlika med 2700-3200 obratov, kjer na teh krivuljah prednjači x186. V kateri situaciji na cesti se ponavadi znajdeš v tistem rangu obratov? Vključevanje na AC? Pri speljevanju in normalni vožnji bi tam itak šaltal že v višjo brzino. Kolk obratov je, ko pičiš po tem famoznem vrhniškem klancu navzgor? A jih ima x186 takrat preko 3000 in je zato kokr bolj prožna kot G140? Pa ne mislim zdaj pri 160+ km/h, ker nekateri ga očitno mal manj kot preletijo, govorim brzine 100-130km/h. Pa sej 2700 - 3200 je identičen graf Citiraj
Tilen5 Napisano pred 2 urama Prijavi Napisano pred 2 urama (urejeno) pred 11 minutami je Alex napisal: Da, se razumemo. Ko je govora o vožnji v Vrhniški klanec je govora o vožnji v šesti brzini.Tako, da ne primerjati ročnega in avtomatskega menjalnika, kjer avtomatski menja v nižjo brzino ali dve. Ne bo držalo, no vsaj pri moji mazdi ne menja v nižjo , če upočasnim pred klancem na 130 in dam po gasu pa tja do 180 Če govoriš pa specifično o cx-30 pa pol pozabi kaj sem napisal, ker jo še nisem peljal nevem kako deluje Popravljeno pred 2 urama od Tilen5 Citiraj
Deeyan Napisano pred 1 uro Prijavi Napisano pred 1 uro Pred eno uro je Alex napisal: Samo se ti tolaži, ko si kupil Dinota. 😊 Najlažje je vlačiti isti požrešen in neaktaktiven motor že skoraj dvajset let po avtih in ga prodajati kot "novega".😊😊 Je kolega iz banda, bobnar, trenutno vozi toyoto korolo karavan, šel malo na mazdo, da pogleda za nov avto. Zanima ga cx30 zaradi večjega prtljažnika. Preizkusil je baby Dinota in bil precej razočaran nad njim. Rekel je, da bi vzel takoj x186 z ročnim menjalnikom, a da mu je predrag. Tako ni vzel nič. Kvaliteta pač stane. 😊 Po tejle primerjavi CX-30 med X186 in G140 sta si zelo podobna kar se pospeskov tice 1 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
akla Napisano pred 1 uro Prijavi Napisano pred 1 uro Še moj prispevek k debati 2.0 x186 vs 2.5 G140: Če bi sedaj kupoval, bi kupil G140. Zakaj ? Imel sem G150, imam X186, kak mesec sem vozil G192 v CX5. 2.5l G motor je enostavno bolj uglajen, napram X motorju vse naredi opazno bolj suvereno; je pa res, da ne vozim agresivno, vendar še vedno precej hitro. Kar se porabe tiče, sem imel na CX-5 7l/100 km, na X186 sem ravno tankal in imam 6.2l/100km; na G140 bi imel pomoje enako dobrih 6/100km. ... Vse mazde, o katerih govorim, so AT. 4 Citiraj
Alex Napisano pred 1 uro Prijavi Napisano pred 1 uro Pred eno uro je Tilen5 napisal: Ne bo držalo, no vsaj pri moji mazdi ne menja v nižjo , če upočasnim pred klancem na 130 in dam po gasu pa tja do 180 Če govoriš pa specifično o cx-30 pa pol pozabi kaj sem napisal, ker jo še nisem peljal nevem kako deluje Pusti dizelco. Njo moraš na vrhu klanca bremzati. 1 1 Citiraj
Bini Napisano pred 3 minutami Prijavi Napisano pred 3 minutami pred 1 uro je akla napisal: Še moj prispevek k debati 2.0 x186 vs 2.5 G140: Če bi sedaj kupoval, bi kupil G140. Zakaj ? Imel sem G150, imam X186, kak mesec sem vozil G192 v CX5. 2.5l G motor je enostavno bolj uglajen, napram X motorju vse naredi opazno bolj suvereno; je pa res, da ne vozim agresivno, vendar še vedno precej hitro. Kar se porabe tiče, sem imel na CX-5 7l/100 km, na X186 sem ravno tankal in imam 6.2l/100km; na G140 bi imel pomoje enako dobrih 6/100km. ... Vse mazde, o katerih govorim, so AT. Tisto o 6.0 l pri G140 pozabi.... 😉 Bodo povedali novi lastniki G140 koliko imajo povp. porabo. Jaz ugibam, da bi lahko bila poraba od 6.5-7.0l..... 🤔 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.