Boss Napisano 12. julij, 2020 Prijavi Napisano 12. julij, 2020 Res... pametno uro recimo tudi? Citiraj
Alex Napisano 12. julij, 2020 Prijavi Napisano 12. julij, 2020 (urejeno) pred 59 minutami je Boss napisal: Res... pametno uro recimo tudi? Ja. Sem malo povprašal tukaj na forumu, prečekiral na netu, jo pogledal v živo v hervisu in se odločil. Hotel sem najboljšo. Kupil sem jo in jo dobil po pošti. Enostavno.😁 Sicer je pa v tej temi govora o CX 30.😉 Popravljeno 12. julij, 2020 od Alex 1 Citiraj
Civic Napisano 12. julij, 2020 Prijavi Napisano 12. julij, 2020 pred 4 urami je Alex napisal: ... in poslušalti uglajene in dolgočasne prodajalce, ki največkrat vedo še manj kot vem sam. 😎 👍 1 Citiraj
Bossek Napisano 12. julij, 2020 Prijavi Napisano 12. julij, 2020 No s tem se strinjam ... ko pridem v salon ponavadi vem vec o avtu kot trgovec vso opremo, dodatno opremo, izvedbe, .... izgovor je ponavadi, imamo prevec modelov in ne vemo. Drugace pa Alex smo na mazda forumu. In tukaj prasat za nasvet za avto je tko malo nerealno. Najbolje da grem se v Kia klub in VW klub prasat. Lahko predvidevas odgovore. In pa ne, slika na spletu ni isto kot ko vidis in dozivis v zivo. Recimo ko sem kupoval zdajsno M6, sem gledal tudi mondeota. Vse ok, toda ko sem se vsedel vanj sem se pocutil kot upokojenec in vse mi je delovalo nekako kot da je namenjeno upokojencem (pac tak obcutek) zato je takoj odpadel. 1 Citiraj
Boss Napisano 12. julij, 2020 Prijavi Napisano 12. julij, 2020 Ja v Passatu in Superbu bi se počutil enako... starejši občan. 1 Citiraj
NevLado Napisano 13. julij, 2020 Prijavi Napisano 13. julij, 2020 pred 13 urami je Bossek napisal: No s tem se strinjam ... ko pridem v salon ponavadi vem vec o avtu kot trgovec vso opremo, dodatno opremo, izvedbe, .... izgovor je ponavadi, imamo prevec modelov in ne vemo. Drugace pa Alex smo na mazda forumu. In tukaj prasat za nasvet za avto je tko malo nerealno. Najbolje da grem se v Kia klub in VW klub prasat. Lahko predvidevas odgovore. In pa ne, slika na spletu ni isto kot ko vidis in dozivis v zivo. Recimo ko sem kupoval zdajsno M6, sem gledal tudi mondeota. Vse ok, toda ko sem se vsedel vanj sem se pocutil kot upokojenec in vse mi je delovalo nekako kot da je namenjeno upokojencem (pac tak obcutek) zato je takoj odpadel. Trgovec je tam, da te prepriča, da bi kupil nekaj, kar ne rabiš in pa, da te nategne s ceno. Če bi karkoli vedel o avtu, bi bil zaposlen na oddelku servisa in ne prodaje. Je pa res 100 ljudi 100 čudi, doživel že marsikaj in ni vse za metat v isti koš, ker obstajajo izjeme. 3 Citiraj
Robert Napisano 21. julij, 2020 Prijavi Napisano 21. julij, 2020 Mogoče malo laično vprašanje ampak me zanima kako sprostite ko ugasnete vozilo parking zavoro predno greste v avtopralnico (na trak) in ali so kakšne posebnosti ? Citiraj
Boss Napisano 21. julij, 2020 Prijavi Napisano 21. julij, 2020 Izklopiš pa je... mogoče boš moral najprej pritisnit glavno zavoro ampak načeloma ni zapletov. Citiraj
Robert Napisano 22. julij, 2020 Prijavi Napisano 22. julij, 2020 Se pravi, če prav razumem zapeljem v "tirnice" ugasnem motor, pritisnem gumb "P" in če je potrebno nato pritisnem še na zavoro..... Citiraj
SpEkTr Napisano 22. julij, 2020 Prijavi Napisano 22. julij, 2020 pred 1 minuto je Robert napisal: Se pravi, če prav razumem zapeljem v "tirnice" ugasnem motor, pritisnem gumb "P" in če je potrebno nato pritisnem še na zavoro..... Ne komplicirat, zapelji notri , daj v N in je. Po želji lahko ugasneš tudi motor. 1 Citiraj
Jest Napisano 22. julij, 2020 Prijavi Napisano 22. julij, 2020 Pa ne vkljapljati Auto Hold-a pred vstopom v pralnico ... Pa zavorni pedal moras pohodit pred tem, ko pritisnes gumb "P", drugace se rocna ne sprosti ... sicer ti to itak verjetno napise na armaturi ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
NevLado Napisano 22. julij, 2020 Prijavi Napisano 22. julij, 2020 A ste ziher, da bi ga dali v P? Ker P je parking, v avtopralnici se pa avto premika. Jaz bi pustil v N (ker tudi z ročnim pustim v leru....) 2 Citiraj
Jest Napisano 22. julij, 2020 Prijavi Napisano 22. julij, 2020 Gumb "P" je treba pritisnit... kar pomeni, da sprostis rocno zavoro ... Ce gumb "P" potegnes k sebi, zategnes rocno ... Seveda to naredis, ce vidis, da je rocna ze zategnjena ... Menjalnik (avtomatski) pa seveda v "N" ... 2 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Mraušk Mčk Napisano 22. julij, 2020 Prijavi Napisano 22. julij, 2020 pred 5 urami je NevLado napisal: A ste ziher, da bi ga dali v P? Ker P je parking, v avtopralnici se pa avto premika. Jaz bi pustil v N (ker tudi z ročnim pustim v leru....) P pomeni pranje, zato v P. 3 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
mario3 Napisano 15. september, 2020 Prijavi Napisano 15. september, 2020 Pozdravljeni. Spogledujem se z nakupom mazde cx 30 awd. Sedaj pa me zanima, kateri motor mi priporočate? Kolebam med 150G in X. Na testni vožnji velikih razlik nisem občutil, je pa res da nisem šel v velike obrate. Pri X imam pomisleke predvsem z dolgoročno zaneslijvostjo. Kot drugo pa me zanima, kolikšna bi bila dobra cena na katero bi ciljal pri pogajanju, če je na primer cena na ceniku 27 290€. Citiraj
Bossek Napisano 15. september, 2020 Prijavi Napisano 15. september, 2020 Se pravi kupujes AWD? Ker G150 ni na voljo brez AWD. AWD pa takoj doda gor 2.000 EUR in zato sta G150 in X (brez AWD) na istem s ceno. Sam (tudi malo gledam da bi vzel) bi se odlocil za X brez AWD. Glede pogajanja pa je kar znano, da se pri mazdi ZELO tezko karkoli spogajas. Cena je na ceniku in toj to. Lahko dobis kake zimske gume / tepihe / ... ceno pa ponavadi ne spustijo. 1 Citiraj
mario3 Napisano 16. september, 2020 Prijavi Napisano 16. september, 2020 Awd kupujem ker ga tudi potrebujem, saj je drugače pozimi lahko problem priti domov. Me je pa zmotilo dejstvo, da ni vključene rezervne gume. Doplačilo pa je čez 900€. Ali se da dobiti kje bolj poceni, ker 900€ je preveč. Citiraj
50keda Napisano 16. september, 2020 Prijavi Napisano 16. september, 2020 Za 900 € ne dobiš samo rezervne gume, ampak tudi felgo in vinto, pa ključ! Ja šalo na stran, res je ta cena 900€ preveč za ta hec, js na konec nisem reševal tega in sem brez rezerve, ker 19 colske 225 gume tak ne spraviš v prtlažnik, met pa tisto kolo od samokolnice zraven je pa tko tko. Ok vrjetno prideš malo prej, do vulkanizerja, sam kam dlje pa js z njo nebi. Js se bolj zanašam na asistence zavarovalnic, naj pripeljejo pravo rezervo, zato jih pa plačujem. 1 Citiraj
mario3 Napisano 16. september, 2020 Prijavi Napisano 16. september, 2020 Tudi guma za samokolnico je boljša kot nič, ker se kar veliko vozim po makedamu in rezerva velikokrat prav pride. Kdaj pa se menjajo modeli vozil, zdaj so verjetno v prodaji še modeli za 2020 ali pač? In kako bo z cenami drugo leto, če kdo ve? Ker te kazni za preveč co2 bodo verjetno prevalili na kupce. Citiraj
50keda Napisano 16. september, 2020 Prijavi Napisano 16. september, 2020 Te kazni so že, modeli so se že podražal z 2020, za 21 po mojem ne bo tak hudo, ker so zdej prodal dost X motorjev. 1 Citiraj
NevLado Napisano 16. september, 2020 Prijavi Napisano 16. september, 2020 19 hours ago, mario3 said: Pozdravljeni. Spogledujem se z nakupom mazde cx 30 awd. Sedaj pa me zanima, kateri motor mi priporočate? Kolebam med 150G in X. Na testni vožnji velikih razlik nisem občutil, je pa res da nisem šel v velike obrate. Pri X imam pomisleke predvsem z dolgoročno zaneslijvostjo. Kot drugo pa me zanima, kolikšna bi bila dobra cena na katero bi ciljal pri pogajanju, če je na primer cena na ceniku 27 290€. Ravno danes sem gledal primerjavo G122 in G150. Popolnoma nerelevantno s tvojim razmišljanjem ampak G150 ima dejansko edino razliko v primerjavi s G122 to, da je nad 4 tisoč obrati "odprt". Sepravi kot v starih trojkah G120 in G165. Tako da če kdo koleba med G122 in G150 češ ker je G150 močnejši motor, bo za penzionersko vožnjo to brezveze nakup. Horsepower/Torque Curve for 2020 Mazda CX-30 2.0 SkyActiv-G 122 FWD (man. 6) (model for Europe ). Detailed engine characteristics. WWW.AUTOMOBILE-CATALOG.COM Engine horsepower and torque curve for Mazda CX-30 2.0 SkyActiv-G 122 FWD (man. 6) in 2020, the model with 5-door sport-utility crossover wagon body and Line-4 1998 cm3 / 122.1 cui, 90 kW / 122 PS / 121 hp... Horsepower/Torque Curve 2018 Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 150 AWD (man. 6) (model since mid-year 2018 for Europe ). Detailed engine characteristics. WWW.AUTOMOBILE-CATALOG.COM Engine horsepower and torque curve for Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 150 AWD (man. 6) in 2018, the model with 5-door sport-utility wagon body and Line-4 1998 cm3 / 122.1 cui, 110 kW / 150 PS / 148 hp (ECE)... Če se je to že vedelo tu na forumu, se posipam s pepelom. V tvojem primeru bi pa vzel G150, ker je preverjen motor, razen če rad stiskaš po gasu. 2 Citiraj
Bini Napisano 16. september, 2020 Prijavi Napisano 16. september, 2020 pred 44 minutami je NevLado napisal: Ravno danes sem gledal primerjavo G122 in G150. Popolnoma nerelevantno s tvojim razmišljanjem ampak G150 ima dejansko edino razliko v primerjavi s G122 to, da je nad 4 tisoč obrati "odprt". Sepravi kot v starih trojkah G120 in G165. Tako da če kdo koleba med G122 in G150 češ ker je G150 močnejši motor, bo za penzionersko vožnjo to brezveze nakup. Horsepower/Torque Curve for 2020 Mazda CX-30 2.0 SkyActiv-G 122 FWD (man. 6) (model for Europe ). Detailed engine characteristics. WWW.AUTOMOBILE-CATALOG.COM Engine horsepower and torque curve for Mazda CX-30 2.0 SkyActiv-G 122 FWD (man. 6) in 2020, the model with 5-door sport-utility crossover wagon body and Line-4 1998 cm3 / 122.1 cui, 90 kW / 122 PS / 121 hp... Horsepower/Torque Curve 2018 Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 150 AWD (man. 6) (model since mid-year 2018 for Europe ). Detailed engine characteristics. WWW.AUTOMOBILE-CATALOG.COM Engine horsepower and torque curve for Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 150 AWD (man. 6) in 2018, the model with 5-door sport-utility wagon body and Line-4 1998 cm3 / 122.1 cui, 110 kW / 150 PS / 148 hp (ECE)... Če se je to že vedelo tu na forumu, se posipam s pepelom. V tvojem primeru bi pa vzel G150, ker je preverjen motor, razen če rad stiskaš po gasu. Ja o tem smo že, ampak nič zato... 1 Citiraj
mario3 Napisano 17. september, 2020 Prijavi Napisano 17. september, 2020 Skoraj sem že naročil mazdo cx 30, pa mi je znanec priporočil, da raje kupim hyundai kono. Tako da sem spet v dilemi. Cena je res malo nižja... Kako se kaj primerjata ta dva avtomobila in kateri bi bil na dolgi rok bolj zanesljiv. Citiraj
SpEkTr Napisano 17. september, 2020 Prijavi Napisano 17. september, 2020 Kona...Sodelavec jo ima..električno. Zdej, prvo kot prvo, a ti je všeč design Kone? Ker meni nekako ne doseže do pasu CX30 recimo. AMpak to je subjektivno mnenje. Kar se pa tiče kvalitete materialov, pa ne bom zgubljal besed. Razen, če ti je všeč elektrika, pol nimaš dileme.. 1 Citiraj
mario3 Napisano 17. september, 2020 Prijavi Napisano 17. september, 2020 AWD in bencin je pri nakupu pogoj. Mi je pa notranjost mazde veliko lepša. No, znanec (sodelavec) me je prepričeval, da naj vzamem hyundai, ker naj bi bil bolj vzdržljiv in bo z njim po nekaj letih uporabe manj težav. Je pa res, da sam vozi hyundai-a. Edino kar me malo moti pri mazdi je, da pri izbiri awd ne moreš izbrati nižjega paketa opreme, saj stvari, kot je na primer električni pomik pritlažnjih vrat, osebno ne potrebujem. No, upam le da se električni pomik ne kvari. Je imel že kdo probleme? Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.