Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Za sneg je važna višina gume, ker se tlak v gumah za vožnjo po snegu spusti... 

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

CX 30  bo še bolj zibajoča in premehka kot 6tka, ker imajo večji presek. Nekak še izgledajo, ko so črne v živo je to drugače. Dobro premislite! :whatever:

to je bolj pogosto pri res nizkoprofilnih gumah 40 ali manj, CX30 imaš verjetno 50/55 presek?....pri teh nizkoprofilnih je to težava, ker se t.i.zapečejo na feltno in je potem lahko res problem ko jo s strojem daje dol, da jo poreže. Meni se je to enkrat zgodilo, mi je majstr prerezal eno (letno), sem dobil potem dve novi :)

Napisano
pred 6 minutami je Shrek napisal:

Za sneg je važna višina gume, ker se tlak v gumah za vožnjo po snegu spusti... 

 

in pa širina! ožja kot je boljše je

Napisano (urejeno)

Fantje, na A-Cosmos pa nimam najboljsih izkusenj, pa se nisem niti prejel avta. Pred 2 tednoma sem dal aro da se sprozi narocilo avta, takrat smo tudi dogovorili ceno za moj trenuten avto. No prodajalec je rekel da bo govoril se s sefom, da naredijo kaj na ceni. Prejsni teden nic novega, klicem, baje je sef se zmeraj na dopustu in mi prodajalec pove, da me bo on poklical ko bo imel info. OK, cakam. Pride ta teden, v PON nic... v TOR do konca dneva nic, dokler se spet jaz ne aktiviram ini obljubijo da do konca dne dobim na mail ponudbo. No, ponudbe ni bilo le email, da se ni uspel dobiti s sefom ter da danes sigurno dobim. No, se nisem nic prejel tako da nekako dvomim da kaj bo iz tega. Sem pa ze takrat prosil da maksimalno naj vse v tem tednu uredimo za avto, ker potem vec nimam casa saj se mi dopust zakljuci. .. Aja .. In seveda tudi sam nov avto je bil delayed (sicer za to verjetno niso oni krivi, ampak doda vseeno k tej izkusnji).

 

kaj pravite bolj izkuseni, a naj se klicem ali kako? Nisem zadovoljen ker sem izkazal z aro da sem resen kupec novega avta, pri tem pa nisem dobil nic popustov ali “daril”. Zmeraj sem menil da ce kupis nov avto, si cenjena stranka, ker dejansko nekaj zasluzijo - ampak izgleda ni tako. Mika me da pozabim to aro in grem k drugi avtohisi samo zaradi boljsih odnosov ter morebiti mi dajo se boljso ponudbo. Res mi unicujejo izkusnjo, tako sem bil vesel in da bom kupil novo Mazdo, potem najprej tisti delay (danes bi morala prispeti, baje da ob 20.04., kdove.. nimam informacij).. nato pa se to, da ne morem urediti dokonca predajo mojega trenutnega avtomobila. 
 

 

Kako pa ste imeli izkusnje drugje? 

Popravljeno od DavidMazda
Napisano
pred 6 minutami je DavidMazda napisal:

Zmeraj sem menil da ce kupis nov avto, si cenjena stranka, ampk izgleda ni tako.

Tole je žal bridko spoznanje :),ki ne velja samo pri nakupu avtov, redko najdeš fer / korektne prodajalce še....žal. Jaz sem imel recimo ne podobno izkušnjo z AC Mobil v LJ, ko sem prišel k njim z 5.let starim Accordom na servis za menjavo naftnega filtra...so me gledali kot da sem največji revež, v smislu kaj pa ti pri nas delaš :), a ne boš kupil novega avta :), slaba izkušnja in me tam na servisu niso več videli.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
Just now, sportman333 said:

Tole je žal bridko spoznanje :),ki ne velja samo pri nakupu avtov, redko najdeš fer / korektne prodajalce še....žal. Jaz sem imel recimo ne podobno izkušnjo z AC Mobil v LJ, ko sem prišel k njim z 5.let starim Accordom na servis za menjavo naftnega filtra...so me gledali kot da sem največji revež, v smislu kaj pa ti pri nas delaš :), a ne boš kupil novega avta :), slaba izkušnja in me tam na servisu niso več videli.

 

Tako sem jaz imel na BMW pooblascenem servisu, identicno izkusnjo. Oziroma imel sem obcutek kakor da so me podcenjevali, ker sem 'mlad' in sem takrat imel 'novejsi' (3 leta star) BMW. Pac obnasanje je bilo vzviseno iz njihove strani. Sem pa takrat na BMW SLO forumu napisal izkusnjo + poslal e-mail direktorju in po tistem magicno imel super izkusnje. Tudi sam nisem vec hotel tja peljat, ampak mi je takrat direktor sam napisal, da naj prosim pridem se k njim in da mi zagotavlja boljso izkusnjo. Moram priznati, da se je res spremenilo - tudi iste osebe, katere so se tako do mene obnasale. Od takrat me je zmeraj cakal Taxi za daljse servise, ce sem se hotel kam zapeljat medtem casom + kavica je bila ze pripravljena. 

 

Zelo ne maram ko se ljudje na taksnih polozajih tako obnasajo. Tudi poklicno se ukvarjam s svetovanjem strankam in je to izrazitega pomena kako se obnasamo do strank - pri nas zmeraj velja, da je stranka kralj / kraljica in da na vse moci ji moramo pomagati, kakor le z namo. Pravtako smo proaktivni, tudi ce trenutno ne delamo na projektu, vseeno vstopimo v stik s stranko, ce je vse v redu ali ce kaj potrebuje ter damo kaksne nasvete (sem v programerskem svetu). 

 

Do te mere ne maram takih odnosov, da res potem raje odstopim od sodelovanja ter napisem dejansko kako pritozbo. Se mi zdi da je to dejansko potrebno, ker verjamem da direktor sam ne ve za vsako obnasanje ipd, ampak mu je v interesu ohraniti stranke. Pa seveda bi razumel da morda naletim na kaksen dan, ko je nekdo slabe volje ali kaj takega... takrat itak ne kompliciram in dam skoz tisti dan.. samo ce pa se to ponavlja ali pa vlece vec dni / tedne... hja, potem pa je to nek generalni nacin kako se obnasajo.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 11 minutami je DavidMazda napisal:

Fantje, na A-Cosmos pa nimam najboljsih izkusenj, pa se nisem niti prejel avta. Pred 2 tednoma sem dal aro da se sprozi narocilo avta, takrat smo tudi dogovorili ceno za moj trenuten avto. No prodajalec je rekel da bo govoril se s sefom, da naredijo kaj na ceni. Prejsni teden nic novega, klicem, baje je sef se zmeraj na dopustu in mi prodajalec pove, da me bo on poklical ko bo imel info. OK, cakam. Pride ta teden, v PON nic... v TOR do konca dneva nic, dokler se spet jaz ne aktiviram ini obljubijo da do konca dne dobim na mail ponudbo. No, ponudbe ni bilo le email, da se ni uspel dobiti s sefom ter da danes sigurno dobim. No, se nisem nic prejel tako da nekako dvomim da kaj bo iz tega. Sem pa ze takrat prosil da maksimalno naj vse v tem tednu uredimo za avto, ker potem vec nimam casa saj se mi dopust zakljuci. .. Aja .. In seveda tudi sam nov avto je bil delayed (sicer za to verjetno niso oni krivi, ampak doda vseeno k tej izkusnji).

 

kaj pravite bolj izkuseni, a naj se klicem ali kako? Nisem zadovoljen ker sem izkazal z aro da sem resen kupec novega avta, pri tem pa nisem dobil nic popustov ali “daril”. Zmeraj sem menil da ce kupis nov avto, si cenjena stranka, ker dejansko nekaj zasluzijo - ampak izgleda ni tako. Mika me da pozabim to aro in grem k drugi avtohisi samo zaradi boljsih odnosov ter morebiti mi dajo se boljso ponudbo. Res mi unicujejo izkusnjo, tako sem bil vesel in da bom kupil novo Mazdo, potem najprej tisti delay (danes bi morala prispeti, baje da ob 20.04., kdove.. nimam informacij).. nato pa se to, da ne morem urediti dokonca predajo mojega trenutnega avtomobila. 
 

 

Kako pa ste imeli izkusnje drugje? 

Jaz osebno bi šel osebno do njih. In na prijazen način predstavil zadevo : ali do jutri do 12h dobim jasno opravičilo in pojasnilo kdaj TOČNO bo datum dobave ter TOČNO ceno ali mi pa mirne duše lahko vrnejo aro. Nobenega problema. 

 

V drugo jim pa nebi lepo povedal in bi jim zatezil na polno. Njihova odločitev. 

 

Saj je razumljivo da niso za vse oni krivi, ampak jebemu, a je težko preprosto ne nategovati kupca in si vzeti 5' časa da se ga pokliče in se opraviči. Ce se že ne da dati popusta, se mu lahko v zahvalo za potrpežljiv odnos (kot je razbrati iz tvojega pisanja) vsaj da neko malenkost (tepihe in ostalo navlako). Fair play mora iti v obe smeri. 

 

Saj pravim.. Jaz bi se šel na miren in kulturen način osebno pogovorit in bi jim dal hkrati vedeti, da ne bom v nedogled potrpežljiv. 

Napisano

@Nejc1986 me mika, da bi se danes dejansko tja zapeljal. Morda pocakam se tam do ene 15.00h (odprti do so do 18.00h). Ce do takrat ne dobim klic / kaksen odgovor.. bom verjetno kar sel preveriti, da se res zmenimo. Moj trenutni avto ima se nekaj leasinga za odplacat in moram to tudi potem skoordinirati z banko, da dajo izracun za tisti dan, ko ga odkupijo ipd. 

Napisano
pred 2 minutama je DavidMazda napisal:

 

Tako sem jaz imel na BMW pooblascenem servisu, identicno izkusnjo. Oziroma imel sem obcutek kakor da so me podcenjevali, ker sem 'mlad' in sem takrat imel 'novejsi' (3 leta star) BMW. Pac obnasanje je bilo vzviseno iz njihove strani. Sem pa takrat na BMW SLO forumu napisal izkusnjo + poslal e-mail direktorju in po tistem magicno imel super izkusnje. Tudi sam nisem vec hotel tja peljat, ampak mi je takrat direktor sam napisal, da naj prosim pridem se k njim in da mi zagotavlja boljso izkusnjo. Moram priznati, da se je res spremenilo - tudi iste osebe, katere so se tako do mene obnasale. Od takrat me je zmeraj cakal Taxi za daljse servise, ce sem se hotel kam zapeljat medtem casom + kavica je bila ze pripravljena. 

 

Zelo ne maram ko se ljudje na taksnih polozajih tako obnasajo. Tudi poklicno se ukvarjam s svetovanjem strankam in je to izrazitega pomena kako se obnasamo do strank - pri nas zmeraj velja, da je stranka kralj / kraljica in da na vse moci ji moramo pomagati, kakor le z namo. Pravtako smo proaktivni, tudi ce trenutno ne delamo na projektu, vseeno vstopimo v stik s stranko, ce je vse v redu ali ce kaj potrebuje ter damo kaksne nasvete (sem v programerskem svetu). 

 

Do te mere ne maram takih odnosov, da res potem raje odstopim od sodelovanja ter napisem dejansko kako pritozbo. Se mi zdi da je to dejansko potrebno, ker verjamem da direktor sam ne ve za vsako obnasanje ipd, ampak mu je v interesu ohraniti stranke. Pa seveda bi razumel da morda naletim na kaksen dan, ko je nekdo slabe volje ali kaj takega... takrat itak ne kompliciram in dam skoz tisti dan.. samo ce pa se to ponavlja ali pa vlece vec dni / tedne... hja, potem pa je to nek generalni nacin kako se obnasajo.

Se kar strinjam. Le s tistim "kupec je vedno kralj" je bolj tako - tako... Tudi nekatere stranke so katastrofa. Je pa res, da prodajalec potrebuje stranko za ohranitev svoje službe. Trg je odprt.... In naloga prodajalca je da se prilagodi stranki. To naj bi se prodajalci in svetovalci tudi učili.  

 

Stranke pa včasih malo nespametno pristopimo k reševanju konfliktov... Fer je da se najprej pove delavcu, potem nadrejenemu in potem na javna glasila. In predvsem da znamo tudi pohvaliti, ne samo grajati. 

Napisano
1 minute ago, Nejc1986 said:

Se kar strinjam. Le s tistim "kupec je vedno kralj" je bolj tako - tako... Tudi nekatere stranke so katastrofa. Je pa res, da prodajalec potrebuje stranko za ohranitev svoje službe. Trg je odprt.... In naloga prodajalca je da se prilagodi stranki. To naj bi se prodajalci in svetovalci tudi učili.  

 

Stranke pa včasih malo nespametno pristopimo k reševanju konfliktov... Fer je da se najprej pove delavcu, potem nadrejenemu in potem na javna glasila. In predvsem da znamo tudi pohvaliti, ne samo grajati. 

 

Se strinjam, zal tudi sam naletim na stranko, ki je pac milo receno 'tecna', ampak moram posel speljati, ce zelim kaj zasluziti. Tako kot pravis, trg je odprt, lahko gre h komu drugemu.

 

V primeru BMWja, mimogrede, po spremembah odnosov, sem pravtako eno pohvali poslal direktorju na e-mail.

 

image.png.ba89b65868445bee5a03cabc43c05423.png

Napisano
pred 2 minutama je DavidMazda napisal:

 

Se strinjam, zal tudi sam naletim na stranko, ki je pac milo receno 'tecna', ampak moram posel speljati, ce zelim kaj zasluziti. Tako kot pravis, trg je odprt, lahko gre h komu drugemu.

 

V primeru BMWja, mimogrede, po spremembah odnosov, sem pravtako eno pohvali poslal direktorju na e-mail.

 

image.png.ba89b65868445bee5a03cabc43c05423.png

Res je... Meni je po letu in pol riknila servo pumpa na Citroenu... Ko sem ga peljal nazaj na servis, sem na koncu rekel "pa upam da bo zdržala dlje kot tista prejsnjic,saj vem da je 1leto garancije, ampak leto in pol je pa tudi malo švoh...". 

 

Ko sem prevzel avto mi je šef osebno rekel, da obžaluje da je tako hitro riknila, ampak da na žalost ne morejo uveljaviti garancije, ker je pol leta čez njo... Sem reku" ok... Ni panike, kaj čmo... Se zgodi... ". No... Servo pumpo sem sicer plačal, ne pa tudi dela in olja. Dobil tudi kar nekaj popusta (zaradi starosti avta) ter zastonj asistenco za 1leto. Čez 2tedna me je poklical in povprašal če je vse ok in zaželel srečno vožnjo. 

 

To se mi zdi fair play. Še zmeraj so nekaj zaslužili, definitivno se pa niso šli kregati in me jemati za samoumevnega. Zato so me ohranili kot redno stranko... 

 

Pa se gre za avto, ki je vreden manj kot 2placi...

Napisano

Če vidiš, da prek mailov in telefonsko dosežeš bolj malo ali nič je edini recept, da se odpelješ tja in malo povišaš ton. Še vedno vljudno, a se ne daš odpraviti na hitro. Vedeti jim moraš dati, da ne boš šel stran, dokler se ti ne posvetijo 100%. V živo, osebno se vedno da več zmenit, kot pa prek mailov. 

Vsaj jaz imam takšne izkušnje. 

 

 

Napisano
pred 25 minutami je Husky1290 napisal:

Trditev velja tudi za ženske in khm tisti del 🤣

Kaki packi... same neumnosti vam gredo po glavi. 🤪

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Kaki packi... same neumnosti vam gredo po glavi. 🤪

 

kdo? razumeš tak kot hočeš razumet😂

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 2 urama je Husky1290 napisal:

Trditev velja tudi za ženske in khm tisti del 🤣

Tista dva dela. (če smo že packi, bodimo na polno). 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Če vidiš, da prek mailov in telefonsko dosežeš bolj malo ali nič je edini recept, da se odpelješ tja in malo povišaš ton. Še vedno vljudno, a se ne daš odpraviti na hitro. Vedeti jim moraš dati, da ne boš šel stran, dokler se ti ne posvetijo 100%. V živo, osebno se vedno da več zmenit, kot pa prek mailov. 

Vsaj jaz imam takšne izkušnje. 

Isto jaz delam. Nasploh se že v startu izogibam komuniciranju preko mailov... Vsakič ko pridem nekam tudi povem, da bi raje stvari urejal v živo, ker imam od drugod slabe izkušnje . Če pa se že pogovarjam po telefonu, pa vedno povprasam s kom govorim in si to tudi zapišem. 

 

Ja, ni zaman tisti rek "lepa beseda lepo mesto najde", ampak obstaja pa tudi "ce ne zlepa,pa zgrda". Nasploh jaz precej zlahka oprostim in razumem napako ali zmoto, ne prenašam pa ko sem jaz ali moja dejanja (kot kupec ali če sem na drugi strani) nekomu samoumeven. Nekaj pa je pa tudi princip vreden. 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano

Moj sistem je tak. Napišem mail. Počakam dan, največ dva. Če ni odgovora-telefonira Če se da, rešim to po telefonu z sladkimi besedami.Če nekaj mutijo, se jim najavim, ampak tokrat brez sladkih besed. 

Se pojavim v prodajalni, delavnici, skladišču... 

 

 

Napisano

@DavidMazda, situacija v kateri si se znasel je vsekakor neprijetna, vendar poskusi zadevo resiti brez vpletanja negativnih custev kot so jeza, obsojanje, mascevanje... sicer je tezko vendar je to prava pot in prisel bos do cilja.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 38 minutami je Alex napisal:

He, He, mi je všeč, ker smo postali prava psihoterapevtka skupina. 😊

...pa da vidimo kaj bo še @Boss dodal pri tej temi:whatever::prstgor:

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 47 minutami je Alex napisal:

He, He, mi je všeč, ker smo postali prava psihoterapevtka skupina. 😊

 

pa tut sexološka zgleda 🤣

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano
pred 2 minutama je Deeyan napisal:

 

pa tut sexološka zgleda 🤣

Jp... Jaz sem sicer do danes mislil da je to isto,ampak ok.. Se učim  celo življenje. 

Napisano
pred 2 urama je Nejc1986 napisal:

Jp... Jaz sem sicer do danes mislil da je to isto,ampak ok.. Se učim  celo življenje. 

Kakšno vlogo ima pa tu Mazda cx 30 ?😆

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.