Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

X 186 je naročil.

 

Popust je bil v 4 mestni cifri, pa 1 ni bila prva😁. Je pa dobil dodatni popust ravno zaradi tega, ker je vzel X 186 motor.

 

Kar želim povedati je, da se pred nakupom splača pogledati še kakšen salon izven Ljubljane.

  • Všeč 2
  • Hvala 1

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Lahko, da nimam točnih podatkov, ampak znanec, ki dela v Mazda salonu, mi je nedolgo nazaj povedal, da Mazda Slovenije cene regulira na nacin, da za salone ni dosti maneverskega prostora. Dejal je, da uvoznik na vozilu zasluzi okoli 3k, saloni pa so lahko veseli če ujamejo do 700eur.

Tko, da sam malo skeptičnem o 2k in več popustu, razen če je bila prvotna cena nerazumljivo visoka napram drugi ponudbi.

Napisano

Ne dolgo nazaj je bil popust za cx30 na gotovino 1.500€,kar je več je ok...😊

Napisano
pred 16 minutami je Janez007 napisal:

In to znese?

 

Mogoce toliko? :P

 

image.png.548c70fddc6cb9eb14f8140f328e6a8d.png

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Zmeden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mater kera skrivnost no. Kot da bo karkoli drugace a se ve ali ne. Ce noce povedat pac ne bo povedal. Moj je bil 33,360 EUR.

 

Mi je pa iz dneva v dan bolj vsec. Sedez se pocasi privajam (se vedno pa nisem nasel tiste 100% idealne pozicije). Pelje se res po mojem okusu. Ravno prav mehko za obicno voznjo in ravno prav trdo, da ko mi pase se vseeno lahko grem hitreje. Radarski tempomat in traffic jam assist sta awesome in to je neki kar bi sedaj nujno hotel imet v avtu.

 

Motor ... ja ni dizel in nima turbine, tako da pac gre na 3500 obratov in potem lepo vlece. Glede na moj stil voznje je to kar ok ker v 95% primerih bolj v easy cruzam na siht :D

Poraba ... dobrih 6l / 100km. V katalogu po WLTP je 6,1. Jaz bom pomoje imel tam ... 6,5 kar se mi zdi ok.

Napisano
pred 28 minutami je Bossek napisal:

Mater kera skrivnost no. Kot da bo karkoli drugace a se ve ali ne. Ce noce povedat pac ne bo povedal. Moj je bil 33,360 EUR.

 

Mi je pa iz dneva v dan bolj vsec. Sedez se pocasi privajam (se vedno pa nisem nasel tiste 100% idealne pozicije). Pelje se res po mojem okusu. Ravno prav mehko za obicno voznjo in ravno prav trdo, da ko mi pase se vseeno lahko grem hitreje. Radarski tempomat in traffic jam assist sta awesome in to je neki kar bi sedaj nujno hotel imet v avtu.

 

Motor ... ja ni dizel in nima turbine, tako da pac gre na 3500 obratov in potem lepo vlece. Glede na moj stil voznje je to kar ok ker v 95% primerih bolj v easy cruzam na siht :D

Poraba ... dobrih 6l / 100km. V katalogu po WLTP je 6,1. Jaz bom pomoje imel tam ... 6,5 kar se mi zdi ok.

Pa pripelji lepotico na baše srečanje, če imaš čas. 

 

 

Napisano
pred 3 urami je Bossek napisal:

Mater kera skrivnost no. Kot da bo karkoli drugace a se ve ali ne. Ce noce povedat pac ne bo povedal. Moj je bil 33,360 EUR.

 

Mi je pa iz dneva v dan bolj vsec. Sedez se pocasi privajam (se vedno pa nisem nasel tiste 100% idealne pozicije). Pelje se res po mojem okusu. Ravno prav mehko za obicno voznjo in ravno prav trdo, da ko mi pase se vseeno lahko grem hitreje. Radarski tempomat in traffic jam assist sta awesome in to je neki kar bi sedaj nujno hotel imet v avtu.

 

Motor ... ja ni dizel in nima turbine, tako da pac gre na 3500 obratov in potem lepo vlece. Glede na moj stil voznje je to kar ok ker v 95% primerih bolj v easy cruzam na siht :D

Poraba ... dobrih 6l / 100km. V katalogu po WLTP je 6,1. Jaz bom pomoje imel tam ... 6,5 kar se mi zdi ok.

zelo dobra poraba za 186konjev in 2.0 motor, vsaj jaz mislim tako, kaj si imel prejšnji avto bencinarja/dizla, kako bi ocenil teh 186konjev, si že malo napisal, ampak če recimo lahko konkretno primerjaš z kakim avtom, toliko da dobimo občutek, hvala.

Napisano
pred 10 urami je Janez007 napisal:

To sem dojel že takoj :)  Končni znesek me zanima ...

 

 

Vzel je avto na spodnji povezavi, dodatno je dal vgraditi še vlečno kljuko, vse skupaj ga je prišlo 26.600€. Meni se zdi dober deal.

 

1055917.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda CX-30 X186 GT Plus - NA ZALOGI, letnik:2021,27690 EUR :: www.Avto.net ::

 

Po prvih prevoženih kilometrih je z izborom zadovoljen, v primerjavi s Q3, ki ga je imel prej, pa se mu zdi, da je Mazdino podvozje mehkejše.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Tudi jaz sem že cel dan lastnik nove cx30 z x186 motorjem in ročnim menjalnikom. Po prevoženih prvih 100 kilometrih lahko malo primerjam  s Focusom 1.6 ecoboostom s 150km. Mazda je precej boljše zvočno izolirana, podvozje celo malo udobnejše. Menjalnik mi je bil pri Fordu bolj všeč, je lepše tekel, predvsem iz prve v drugo. Motor se je občutil v Fordu poskočnejši, res ga pa v Mazdi še malo šparam. Trenutna poraba 5,9 l po računalniku.

  • Všeč 6
  • Hvala 1
Napisano

Motor in menjalnik se morata še uteči. Pri sebi sem opazil, da šele po nekaj 1000 km avto šele začne pošteno dihat, če pa še nimaš narejenih 100km pa izgleda imajo neko varnostno foro, da ga tisti, ki vozijo avte iz ladje v skladišča ne terajo preveč.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

20210512_190449.thumb.jpg.cbd99cd6ce3d66943ebb1d3ab4dc0fae.jpg

pred 7 urami je mito3000 napisal:

Tudi jaz sem že cel dan lastnik nove cx30 z x186 motorjem in ročnim menjalnikom. Po prevoženih prvih 100 kilometrih lahko malo primerjam  s Focusom 1.6 ecoboostom s 150km. Mazda je precej boljše zvočno izolirana, podvozje celo malo udobnejše. Menjalnik mi je bil pri Fordu bolj všeč, je lepše tekel, predvsem iz prve v drugo. Motor se je občutil v Fordu poskočnejši, res ga pa v Mazdi še malo šparam. Trenutna poraba 5,9 l po računalniku.

Najprej srečno z novo Mazdo 🥂👍🏻🍀

 

Kar se tiče občutka, porabe v Mazdi z novim X186 motorjem...

 

Da takoj opozorim, imam Mazdo 3 z novim X186! Odstopanja so zaradi karoserijske izvedbe in teže med 3 (1424kg za model M3 Gt plus) in CX-30 zagotovo za pričakovati! 

 

Glede poskočnosti novega x186 motorja, boš še malo moral počakati, kar je po svoje dobro za motor 👌

Mora se uteči, sam sem pa opazil kot da bi se na vsake toliko "nekaj sprostilo" v motorju in postaja opazno bolj živahen.

Skratka, kot da bi na vsake toliko dobil Kinder jajčko 😜 - res razveseli 👌

 

Prvo sem opazil na prevoženih 1000km da je motor nekoliko bolj živahen, nato bilo že kar opazno na cca 2000km, na 4000km sem rekel "wow", sedaj na 5000km pa je avto ratal że "prava žival" v primerjavi na začetne občutke. 

 

Porabo merim tudi "ročno" preko aplikacije fuelio, ter sem do sedaj imel najnižjo natančno 5,79 (po računalniku je bilo cca 5,5L/100km), najvišjo pa 7,24 (po računalniku bilo 6,8L/100km).

Vedno točim enako, do vrha koliko se le da!

 

Zadnja 2 rezervoarja sem opazil da se je poraba začela opazno nižat, tako da sem imel 6,24L/100 in 5,79L/100km.

Vožnja je vseskozi podobna, precej AC, ostalo državne ceste in po večini 🤔😎upoštevanje omejitev hitrosti.

Rad pa prehitevam, takrat ga nič ne šparam 💪🚀

 

Trenutno mi računalnik kaže da imam od zadnjega točenja polnega rezervoarja povprečno porabo 5,1L/100km (se pravi da bo najbrž do max 0,5L več kadar ročno izračunam). Več kot opazno je da se motor dobro uteka in poraba umirja, saj je že opazno nižja!

 

Opozoril bi tudi da sem opazil nekoliko nižji nivo olja na prevoženih 5000km (sedaj je malo več kot na polovici merilnega polja šipke), kar pa je normalna poraba na začetku -pri utekanju motorja. Nato se poraba olja umiri na normalne vrednosti.

Ne škodi malo pogledat 😉👍🏻

 

Vozilo je Mazda 3 X186 eSkyactiv

 

P.S. primerjavo s prejšnjim x180 nemorem oceniti najbolje, saj sem takrat vozil testno Mazdo 3 sedan x180 ki je bila povrh še avtomatik, ter se mi je zdela zelooo lena (razocarala me takrat), oz nisem našel "tistih omenjenih konjev"!

Prav zato sem izbral odličen Mazdin ročni menjalnik in v tej kombinaciji je avtomobil tak kot sem želel 👍🏻

Popravljeno od FrX186
Šumniki, dopis P.S., dodana fotografija... ...
Napisano

Super avtek in super zapisano! Nekaj od tega sem tudi jaz opazil na moji sicer 3ki prejšnje generacije. 😊

Na začetku malo zaspana v primerjavi s testno ki je imela 10k km, po cc2-3k km pa gre kot je trba🏎️🏎️🏎️ no malo manj... 😂

Poraba ni nizka kot tvoja mi pa zato olja ne pije. 😁Srečno. 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Bini napisal:

Super avtek in super zapisano! Nekaj od tega sem tudi jaz opazil na moji sicer 3ki prejšnje generacije. 😊

Na začetku malo zaspana v primerjavi s testno ki je imela 10k km, po cc2-3k km pa gre kot je trba🏎️🏎️🏎️ no malo manj... 😂

Poraba ni nizka kot tvoja mi pa zato olja ne pije. 😁Srečno. 

Hehe, saj ne da ga kaj posebnega pije, baje je to do 0,5L za prvih 5000km, nato se umiri.

Danes izmeril, ampak je avto bil malo parkiran "na nos", pa je pokazalo nekoliko vec kot ga je v resnici 🤔

 

Spremljal bom tudi v prihodnje 😉👍🏻

 

20210513_075025.jpg

20210513_075118.jpg

Popravljeno od FrX186
Napisano

A to sedaj je kao druga verzija x motorja, ki ima 6 konjev več? Ali so še kaj drugega optimizirali, če kdo ve? Ker na začetku, so bila bolj kot ne razočaranja, kolikor se spomnim.

Napisano (urejeno)
pred 17 minutami je SpEkTr napisal:

A to sedaj je kao druga verzija x motorja, ki ima 6 konjev več? Ali so še kaj drugega optimizirali, če kdo ve? Ker na začetku, so bila bolj kot ne razočaranja, kolikor se spomnim.

Je precej sprememb v primerjavi na prejsnji X.

 

So lepo vse opisali tukaj: 

452f04c72a3db31ad43c.jpeg
WWW.ZURNAL24.SI

Mazda je v mazdi 3 in CX-30 modelnega leta 2021 vgradila novo izboljšano različico...

 

Popravljeno od FrX186
  • Ljubim 2
  • Hvala 1
Napisano

a so bile še kakšne druge znane izboljšave z IPM, poleg prihoda novega x186?

 

imam dilemo med z opremo naloženim avtom iz stare zaloge, avto je iz 2019 ali prve polovice 2020, (a se po VIN lahko preveri dejanski mesec izdelave?) in med tem, da vzamem IPM, vendar bo za to ceno manj opreme

Napisano

Pomoje se tudi ne da tega razbrat. Dobis kje je bila narejena, model, ali je pogon na vse 4, masino in prestave (vec v sliki)

 

Kolikor vem razlika med starim (2020) in novim (2021) modelom ni druga kot razlika pri masinah in opcijah opremo. Z 2021 so umaknili dizla, X je sedaj x186 (razlika je nekaj v kompresorju + SW).

Potem pri 150 konjsem imas sedaj na voljo vse razrede opreme + tudi 2WD (prej je bil samo 4WD).

No pa sibedah je sedaj na voljo samo pri Skyactive X + 4WD.

pasted-from-clipboard.png

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 14 urami je befit napisal:

a so bile še kakšne druge znane izboljšave z IPM, poleg prihoda novega x186?

 

imam dilemo med z opremo naloženim avtom iz stare zaloge, avto je iz 2019 ali prve polovice 2020, (a se po VIN lahko preveri dejanski mesec izdelave?) in med tem, da vzamem IPM, vendar bo za to ceno manj opreme

Če imaš v izboru X motor, potem bi jaz vzel novega, če ne, pa bi gledal, kje dobim več za vložen denar.

  • Všeč 1
  • Hvala 1

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Kako je s to modro barvo v notranjosti, prvi 2 sliki sta random iz neta, gre 100% za avto, ki ni IPM, naslon je moder armatura je modra, zadnji 3 sliki sta pa iz avta katerega imam nagledanega, avto ni IPM, zakaj izgleda naslon za roko sive-črne barve, pri ostalih iz 2019 in 2020 pa se mi zdi da so modri. A je mogoče, da so šli to menjat na avtu, ki so ga imeli v salonu?

mazda5.jpg

mazda4.jpg

mazda3.jpg

mazda2.jpg

mazda1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem že mislil,da je dihur na sllki😂🤣😉
    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.