Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

No jaz se z @mito3000 ne strinjam lih.

Sam imam safety paket in mam se vedno vse zadeve vkljucene.

 

- 360 stopinjska kamera je super zadeva

- opozaranje na precni promet zadaj deluje super in mi pride prav vsako jutro, ko otroka pelam v vrtec moram rikvercat na cesto in tole kar super prav pride

- asistenca za voznjo v zastojih (CTS) je pa bolj tako tako. Saj dela, samo ni pa neka 100% ziher opcija :D Nekako je toliko, da lahko ko grem na/iz sihta v koloni mal po telefonu brskam brez problema ker lepo vozi za avtom spredi. Se vseeno pa mores drzat volan pa spegat na cesto, da ravno ne gre iz smeri.

Napisano (urejeno)

Za opozarjanje na prečni promet zadaj ne rabiš safety paketa, ker ima to funkcijo tudi moj. Ta funkcija se strinjam da je uporabna. 😀 Jasno, če denar ni problem kupiš vse vključno z avtomatikom. Res bi vsaj jaz za ta denar potem kupil kak drug avto.

Popravljeno od mito3000
Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Tudi moj nasvet: če daš enkrat toliko denarja za avto, naj bo avtomatik.

Sam ne želim AT, iščem namenoma ročni menjalnik....zato tudi odpade veliko hybrid "jajc", ki imajo že vsi po vrsti samo se avt.menjalnike...

pred 44 minutami je mito3000 napisal:

. Res bi vsaj jaz za ta denar potem kupil kak drug avto.

Za denar do cca.29k kaj prav hude izbire po pravici ni, razen če imaš v naboru res vse opcije (meni razne skode, seati, vw, itd...niso v izboru in gledam za JAP znamkami, tam pa ni ravno veliko izbora)....vseč mi je volvo xc40, ampak je konkretno drazji od mazde....

Napisano
pred 20 minutami je sportman333 napisal:

Sam ne želim AT, iščem namenoma ročni menjalnik....zato tudi odpade veliko hybrid "jajc", ki imajo že vsi po vrsti samo se avt.menjalnike...

Za denar do cca.29k kaj prav hude izbire po pravici ni, razen če imaš v naboru res vse opcije (meni razne skode, seati, vw, itd...niso v izboru in gledam za JAP znamkami, tam pa ni ravno veliko izbora)....vseč mi je volvo xc40, ampak je konkretno drazji od mazde....

Če bi vzel AT in safety opremo si krepko čez 30 k kjer se pa že kaj drugega najde. XC40 je bil drugi na moji listi nakupov in tudi meni na koncu tako kot pvi na listi predrag. Bo pa naslednjič ves sreče z nakupom 😀

Napisano
pred 10 urami je mito3000 napisal:

Imam točno ta model o katerem se zanimaš. Te varnostne funkcije so bolj tako tako, večino po enem mesecu izklopiš. Mislim da ni smiselno še dodatno doplačilo. Jaz bi raje sedaj doplačal za avtomatika. Kar se prostora tiče na zadnji klopi ga je dovolj tudi za manjšega odraslega. Jaz sem velik 177 in za mano ostane še kar nekaj prostora. Kar se prtljažnika tiče ima to "pametno" dno, ki je meni neuporabno zasede pa precej višine v prtljažniku. Toliko da ne morem pokonci postaviti nahrbtnika. Brez tega dna je bistveno globlji. Imam namreč gumo čez to pametno dno in tako odpade vsaka funkcija, ki jo ponuja. Pod njim je prostor samo za razno kramo, da je prtljažnik čist. ☺️ Spravim pa specialko v prtljažnik (podrti sedeži) ne da bi bilo potrebno odstraniti prvo kolo. Jasno se potem lahko peljem samo jaz. Drugače pa je najbolje, da sam preizkusiš in pogledaš ter vse premeriš, če je ustrezen.

 

Hja, jaz sem se v CX-3 jezil, ker nisem mogel postavit nafilane hofer vrečke pokonci.... sem pa imel spodaj v prtljažniku gedore, cel set izvijačev, dvigalko, deko, zaščito za sprednje steklo, litr vitrexa, liter olja, šampon, vosek, stvari za pranje, sixpack pira, ... pa ziher sem še kaj pozabil.

 

Sedaj v 6ki v dvojno dno (ki ima spodaj 25% vsega placa, ki ga je mela CX-3), spravim mnogo manj. Tako vozim v avtu še eno gajbico s stvarmi in NE vozim več dvigalke, par reči za pranje, etc. In glej ga zlomka, ravno takrat ko se mi je zataknil kamenček pri zaščiti v disku sem moral klicat asistenco, ker sam nisem moral dvignit avta....

 

Tako da to dvojno dno je super, čeprav na prvi pogled naredi prtljažnik nepraktičen. Ampak hej, zato ga pa lahko odstraniš....

Napisano
pred 8 urami je NevLado napisal:

 

Hja, jaz sem se v CX-3 jezil, ker nisem mogel postavit nafilane hofer vrečke pokonci.... sem pa imel spodaj v prtljažniku gedore, cel set izvijačev, dvigalko, deko, zaščito za sprednje steklo, litr vitrexa, liter olja, šampon, vosek, stvari za pranje, sixpack pira, ... pa ziher sem še kaj pozabil.

 

Sedaj v 6ki v dvojno dno (ki ima spodaj 25% vsega placa, ki ga je mela CX-3), spravim mnogo manj. Tako vozim v avtu še eno gajbico s stvarmi in NE vozim več dvigalke, par reči za pranje, etc. In glej ga zlomka, ravno takrat ko se mi je zataknil kamenček pri zaščiti v disku sem moral klicat asistenco, ker sam nisem moral dvignit avta....

 

Tako da to dvojno dno je super, čeprav na prvi pogled naredi prtljažnik nepraktičen. Ampak hej, zato ga pa lahko odstraniš....

Dvojno dno v smislu kot si ga je zamislila Mazda z zlaganjem posamezne tretjine mi je neuporabno. V prtljaznik vedno namestim gumijast tepih in potem ta funkcija odpade saj zlaganje posameznih segmentov potem ni mozno. Ko bi vsaj bilo to pametno dno gumirano, da se enostavno cisti potem bi bila to druga pesem. Saj to je pri vseh avtih problem ker uporabljajo ta zoprn material v katerega se nabira polno svinjarije

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je mito3000 napisal:

Dvojno dno v smislu kot si ga je zamislila Mazda z zlaganjem posamezne tretjine mi je neuporabno. V prtljaznik vedno namestim gumijast tepih in potem ta funkcija odpade saj zlaganje posameznih segmentov potem ni mozno. Ko bi vsaj bilo to pametno dno gumirano, da se enostavno cisti potem bi bila to druga pesem. Saj to je pri vseh avtih problem ker uporabljajo ta zoprn material v katerega se nabira polno svinjarije

ja dvojno dno je za moje pojme dosti neuporabno, vidim že pri svojem Accordu, spodaj imam prvo pomoč, nekaj opreme, ki jo nikoli ne rabim in varnostni vijak za feltne.....da bi kdaj namensko to uporablja pa ne....edina dodana vrednost tega se mi zdi, da imaš tam spodaj "popravljeno" kramo ki jo recimo samo s sabo voziš, v osnovi pa nikoli ne rabiš in imaš potem glavni prostor "prost"....

 

A Gorenjcev tukaj na forumu ni :) ali nihče na Gorenjskem ne vozi mazd :) ali jih vsi drugam vozite :) tole me še mogoče malo bolj zanima -> Močnik, je to za kaj serviser/prodajalec ali je to klasika Gorenjske podobna zgodba kot Žibert za Honde :), ker sta tudi iz istega kraja....torej da je bolje iti kam drugam, na Štajersko....  

3.) preden se bom lotil iskanja, me zanima tudi h kateremu trgovcu se priporoča iti, ker jih je za Mazdo kar veliko in cele SLO nima smisla obiskovati. Ali ima kdo konkretne izkušnje z AvtoHišo Močnik (Kranj), ker mi je ta najbližji....sicer kot sem prebiral in tudi po prebrskanem na netu ima Selmar CE največjo izbiro.

Popravljeno od sportman333
Napisano

Meni dvojno dno pride zelo prav. Notri imam 3 palce za golf, majico, cevlje in rokavico za golf. In je cel prtlaznik se prazen. Tako imam vedno pri sebi ce je ravno lep vreme da skocim na vadbisce.

Pa kako shopping vrecko imam vedno spodi pa mogoc kake rezervne stunfe :)

 

Je pa res da je ta spodnji del precej nizek in recimo ze cevlji ne grejo cist lepo not..

Napisano

Jaz imam v spodnjem delu tudi predvsem take zadeve, ki jih redko rabim... Recimo kljuko, mapico s papirji od avta (prirocnik, racune od servisov, zavarovalno polico,... ) rokavice, strgalo za led, metlico, nekaj rumenih jopicev, prvo pomoc, nekaj nujnega orodja in tisto, kar je ze itak tam (kompresor, set za flikanje pnevmatik,...) ... Tako je vse to lepo pospravljeno pod dnom... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Saj temu nihče ne oporeka da za kramo, ki jo malokrat rabiš dvojno dno pride prav. Vsaj meni je pač problem da je zato preplitek in tako noter komaj spraviš tri nahrbtnike ter gojzarje. Mi je všeč rešitev cx5, ko ima namesto police zložljiv rolo in s tem dobiš na višini ne da bi se moral s polico ukvarjat. 

Napisano

Jaz sem svojo cx-30 vzel pri Selmarju, papirje sem uredil pred novim letom(tako so mi svetovali, da sem lahko dobil še nekaj popusta/1par zimskih gum 18col), nato pa sem ga po novem letu prevzel da je v homologacijo lahko napisal 2022..imam dvojno dno, meni pride prav, spodaj imam strgalo/krtačo za sneg, dežnik, prvo pomoč, quick interior detailer😅,..ko grem v trgovino dvignem en predel  in vrečke ne letijo levo desno.. že prvi dan sem opazil prasko na steklu/plastiki merilnikov, in dobil zato gratis redni servis, zaslon mi bodo pred potekom garancije tudi zamenjali..nimam 360 kamere ( ženi bi prišla prav, meni pa tudi včasih), motor je 122ps, menjalnik ročni, če bi lahko bi vzel 150 ali 186, ampak sem kar zadovoljen s tem..prostora se mi zdi da je kar dosti, pod osrednjim naslonjalom za roke, sem iz AliExpress naročil še en vstavek in tako dobil prostor še za nekaj drobnarij..vem pa že zdaj, da ko pride še 3.član družine bomo rabili trugo na strehi za na morje ipd... vsi ostali varnostni sistemi delujejo ok, lane assist sploh😅, senzorji se mi zdi, da malo pozno začnejo opozarjati, cross traffic alert deluje odlično, tempomat malo agresivno,..

Napisano
pred 58 minutami je sportman333 napisal:

ja dvojno dno je za moje pojme dosti neuporabno, vidim že pri svojem Accordu, spodaj imam prvo pomoč, nekaj opreme, ki jo nikoli ne rabim in varnostni vijak za feltne.....da bi kdaj namensko to uporablja pa ne....edina dodana vrednost tega se mi zdi, da imaš tam spodaj "popravljeno" kramo ki jo recimo samo s sabo voziš, v osnovi pa nikoli ne rabiš in imaš potem glavni prostor "prost"....

 

A Gorenjcev tukaj na forumu ni :) ali nihče na Gorenjskem ne vozi mazd :) ali jih vsi drugam vozite :) tole me še mogoče malo bolj zanima -> Močnik, je to za kaj serviser/prodajalec ali je to klasika Gorenjske podobna zgodba kot Žibert za Honde :), ker sta tudi iz istega kraja....torej da je bolje iti kam drugam, na Štajersko....  

3.) preden se bom lotil iskanja, me zanima tudi h kateremu trgovcu se priporoča iti, ker jih je za Mazdo kar veliko in cele SLO nima smisla obiskovati. Ali ima kdo konkretne izkušnje z AvtoHišo Močnik (Kranj), ker mi je ta najbližji....sicer kot sem prebiral in tudi po prebrskanem na netu ima Selmar CE največjo izbiro.

Kar se tiče trgovca, moj stric je lani maja vzel CX-30 X186 gt plus v Makomi v Novem mestu za 26k eur, pa je sam iz Nove Gorice. Tu ni nekega pravila, pokličeš par prodajalcev, ko že veš, kakšen avto boš vzel in kdor ti da največ za tvoj denar, tam vzameš. 

Kar se tiče servisa, sam živim 500 m stran od Močnika,  pa Močnik moje Mazde še ni servisiral. Po mojih izkušnjah je Žibert profesor za Močnika. 

Kaj  več pa lahko na štiri oči rečeva,  zdaj ko so koronske omejitve odpravljene.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
pred 2 urama je jacques33 napisal:

Kar se tiče servisa, sam živim 500 m stran od Močnika,  pa Močnik moje Mazde še ni servisiral. Po mojih izkušnjah je Žibert profesor za Močnika. 

Kaj  več pa lahko na štiri oči rečeva,  zdaj ko so koronske omejitve odpravljene.

👍, si mi vse povedal :), to je dodana informacija....hvala. Ja se morava uskladiti in zmeniti za kavo v živo :), da kako rečeva.....

Napisano

Imam CX-30 z vso opremo, dvojnega dna nimam, prostora je dovolj spredaj in zadaj za sedet. Zaviranje v sili mi je prišel prav že v 3 primerih, kjer bi bila krivda na moji strani. Opozarjanje na prečni promet se mi je vklopilo 1x v Mercator garaži. 360 stopinjska kamera mi je zelo dobrodošla, ko parkiram vzvratno v garažo, prav tako tudi kamera, kljub senzorjem. CX-30 sem kupil v Murski Soboti (Mazda Kolmanič in Dokl), dobil gratis tekstilno dodatno podlogo za prtjažnik in 4x zimske gume Continental 18' vključno z litimi platišči in senzorji za tlak, bil zelo zadovoljen. Mogoče bi si sedaj dodal k opremi le še pomično strešno okno.

Napisano

Jaz sem svojo trojko kupil pri močniku in so bili zelo korektni. Servisiram jo tudi tam in ni težav pa še avto mi dajo za tisti čas. Servisi so pa okrog 200 do 250€.

Napisano (urejeno)
dne 5. 3. 2022 ob 9:49 je sportman333 napisal:

Ker tematika že obstaja, odpiram nekaj vprašanj, ker se bom v bližnji prihodnosti (ne sicer tako zelo hitro, da bi že hodil gledati avte), delam pa nekako seznam in ga ožim/krčim, da potem ko se bom tega resno lotil, ne bom imel težav z previlikim naborom :). Bolj kot ne bo v ožjem naboru zagotovo Mazda CX-30 pa me vnaprej malo zanima predvsem sledeče (če bi danes kupoval bi gledal ta model X186 2WD GT Plus opcija SO (sound) oz. šel probati/gledati tega -> 

WWW.AVTO.NET

Mazda CX-30 X186 GT Plus SOUND, letnik:2022,29560 EUR :: www.Avto.net ::

 


1.) ali SA (safety) dodatek je možen samo skupaj v paketu LU (luxury)

Ali kdo ima ta safety paket dodatno in ali je smotrno doplačevati 2.400€ ker je LU paket 1.900 in safety 900, glede na to da ima že vse glavne varnostne pripomočke vključene v osnovni opremi?


2.) Vem, da je treba iti avto probat, ampak me zanima prostornost tega avta za 3.člansko familijo s tem da sva z ženo med nižjimi 170cm, otrok bo pa lahko sedel še nekaj časa zadaj (trenutno star 10.let) kasneje pa spredaj, če naju bo prerasel in bo žena zadaj :) (oz. takrat se verjetno z nama ne bo več vozil :)) in ali lahko kateri od lastnikov dejansko izmeri velikost prtljažnika (v smislu kvadra, ne z merami od roba do roba, ki je zaobljen in porabi veliko prostora, ampak v smilu kakšen kvader bi v teoriji spravil v prtljažnik (torej širina x višina x globina)

 

3.) preden se bom lotil iskanja, me zanima tudi h kateremu trgovcu se priporoča iti, ker jih je za Mazdo kar veliko in cele SLO nima smisla obiskovati. Ali ima kdo konkretne izkušnje z AvtoHišo Močnik (Kranj), ker mi je ta najbližji....sicer kot sem prebiral in tudi po prebrskanem na netu ima Selmar CE največjo izbiro.

 

Hvala za odgovore/pojasnila.

 

Hojla, če ni prepozno bi še jaz nekaj dodal. Večino so že napisali lastniki cx30 tk, nekaj pa že piše par strani nazaj 😊

Kar si napisal pod prvo točko bi rekel, da imaš prav in je res dosti visoka skupna cena s tako opremo! Tudi tisti SOUND paket nebi jaz vzel, ker če je zvok tako povprečen kot pravijo Mazdaši drugih modelov Mazd ni vredno tega denarja(preizkusi!) 

Pod drugo točko bi rekel, da je placa v kabini za ta razred dovolj in, da je tistih 430 litrov zadaj tudi kar dosti 😊Okrogle mere(kocke) so sledeče;

Širina 100cm

Globina-dovžina 80cm

Višina 44cm,brez podana 55cm do police. 

Glede trgovcev lahko priporočam Selmar za druge trgovce so pa že drugi kar nekaj napisali... 👍

Še bolj pomembne so potem servisne storitve..... 😉👍

Dobro boš izbral, če boš vzel CX30 X186...... :bravo:

Popravljeno od Bini
Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Kar si napisal pod prvo točko bi rekel, da imaš prav in je res dosti visoka skupna cena s tako opremo! Tudi tisti SOUND paket nebi jaz vzel, ker če je zvok tako povprečen kot pravijo Mazdaši drugih modelov Mazd ni vredno tega denarja(preizkusi!) 

Pod drugo točko bi rekel, da je plača v kabini za ta razred dovolj in, da je tistih 430 litrov zadaj tudi kar dosti 😊

 

Hehe plača v kabini za ta razred je dovolj - se pravi mal nad minimalcem, maš pa zato zadaj kr dost litrov žganice za kompenzacijo. 😜

 

Ok mal heca za dobro voljo, zdaj pa bolj resno - opisovalci/blogerji so BOSE sistem pohvalili tako v Mazdi 3 kot v Mazdi CX-30. Oba modela sta nova in jaz ju vseeno ne bi dal v primerjavo z ozvočenjem iz prejšnjih. Osebno ga nisem slišal, da bi lahko sodil, ampak tukaj je bolj vprašanje kolk komu pomeni dober zvok v avtu. Če to ni faktor pol je seveda brezveze ga met. Če pa je to faktor pol pa je treba it sprobat oz. primerjat oba sistema med seboj, ni druge.

33112_1.png

Napisano

Pri CX 30 je tako, da če želiš imeti adaptivne žaromete (kar je bil pri meni pogoj) moraš izbrati Style paket, ki pa ni možen brez Sound; velja za motor G-150.

Napisano
pred 57 minutami je Carot napisal:

Pri CX 30 je tako, da če želiš imeti adaptivne žaromete (kar je bil pri meni pogoj) moraš izbrati Style paket, ki pa ni možen brez Sound; velja za motor G-150.

Pri cx-30 X186 je paket style že not brez sound !!! In adaptivni žarometi zraven... 😊

pred 1 uro je Boss napisal:

 

Hehe plača v kabini za ta razred je dovolj - se pravi mal nad minimalcem, maš pa zato zadaj kr dost litrov žganice za kompenzacijo. 😜

 

Ok mal heca za dobro voljo, zdaj pa bolj resno - opisovalci/blogerji so BOSE sistem pohvalili tako v Mazdi 3 kot v Mazdi CX-30. Oba modela sta nova in jaz ju vseeno ne bi dal v primerjavo z ozvočenjem iz prejšnjih. Osebno ga nisem slišal, da bi lahko sodil, ampak tukaj je bolj vprašanje kolk komu pomeni dober zvok v avtu. Če to ni faktor pol je seveda brezveze ga met. Če pa je to faktor pol pa je treba it sprobat oz. primerjat oba sistema med seboj, ni druge.

😀👍

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

že kar nekaj časa se odločam za nakup novega avtomobila. Trenutno sem pristal pri Mazdi CX-30 G150 AT Plus Style, saj se mi zdi, da je to trenutno najboljši price/perfomance, pa še v kratkem bo na zalogi, da ni potrebno celo večnost čakati nanj, kot recimo na avte iz VW grupe.

 

Poleg nekaj pomanjkljivosti, ki jih bom pač spregledal, mi je avto vizualno tako od zunaj, kot od znotraj všeč, sem pa najbolj skeptičen glede avtomatskega menjalnika.

Koliko mi je znano, so Mazdini avtomatski menjalniki, sicer preverjeni, klasični hidravlični pretvorniki navora, ali kako se jim že reče. Vendar koliko vem, praviloma taki menjalniki zvišajo porabo goriva in odvzamejo motorju tudi nekaj moči. Zato me malo skrbi, da bo dokaj anemični Mazdin atmosferski motor, zaradi avtomatskega menjalnika, še bolj anemičen. Zato sklepam, da bo ob malo bolj živahnejši vožnji (ne športni) in pospeševanju, menjalnik pogosto prestavljal navzdol in silil motor v obrate, kar pa mi ni všeč. To se recimo pri Karoqu z DSG ni dogajalo. Dol prestavi šele, ko gas pritisneš do podna (kick down).

Sem tudi zasledil podatek, da ima G150 avtomatik le 10 sekund od 0-100, kar je precej slabše od ročnega menjalnika.

 

Ker CX-30 z avtomatskim menjalnikom nimam prilike nikjer probati, bi vprašal tiste, ki ste CX-30 avtomatika že vozili, ali ga imate, ali se menjalnik v vožnji obnaša kot sem opisal, ali pa je moja bojazen odveč.

Sicer vem, da je Mazdin ročni menjalnik odličen in bi najbolje bilo vzeti ročnega, vendar sem že od začetka odločen, da bo moj naslednji avto avtomatik.

 

 

 

 

 

 

33871_1.png

 

Napisano

Vsak avtomatski menjalnik z wandlerjem malenkost poveca porabo, je pa zato dosti bolj trpezen. Res je tudi da ti bo ob pospesevanju prestavil nizje in s tem v visje obrate. Ko sem se odlocal za mazdo 6 sem probal tudi g165 v kombinaciji z avtomatikom ob pospesevanju na avtocesti je prestavil v cetrto in res pocasi nabiral hitrost je bolj nepremicnina, zato mazdo 6 vidim avtomatik samo v kombinaciji z g192 ali d175. Po mojem je pri cx30 enako, je za normalno voznjo ni pa za neki extra sportni podvig. Je pa res da je g motor zelo trpezen ni nekih tezav, zgleda tudi x186 nebo imel nekih tezav tako da glede na to da si odlocen za bencinarja nemores pricakovat nekih tezav, saj tudi dizel ob pravem vzdrzevanju in malo pozornosti je super (ima lep navor kar pri teh bencinarjih nebos dozivel). Kar se tice mazda avtomatskega menjalnika je eden izmed vrhunskih, glej samo da olje redno menjujes jaz ga bi na 60000km v karterji brez spiranja in filter.Vglavnem g150 avtomatik za ležerno vožnjo čist dovolj za bolj dinamično x186 avtomatik za najbolj dinamično pa dizel avtomatik. 

Napisano

Pri CX-30 sploh ni več dizla, pa še tisti, ki je bil, je bil 1.8D, ki je tudi bolj žalost od motorja.

 

G150 z avtomatskim menjalnikom je taka posrečena kombinacija za ne prav zahtevne - poudarek predvsem na udobju v vožnji. Ni pa to športen avto.

 

Prav tako ni za pričakovati, da bo za vsako malenkost avtomatik prestavljal navzdol - pravzaprav prestavi "za dve dol" samo ob "kickdownu" ali pa res zelo blizu do konca pohojenemu pedalu za plin. Če bi ugibal, bi rekel, da 99 % voženj dela menjalnika sploh ne boš opazil. In to je zgolj dobro. Njegova vzdržljivost pa je med daleč najboljšimi na trgu, nekajkrat višja od raznih DSG, DCT in kar je še drugih dvosklopčnih pogruntavščin.

 

Mogoče te kak forumaš s tako kombinacijo zapelje ali pa da za en krog.

Napisano

Na začetku bo kar precej prestavljanja ker če si navajen ročnih menjalnikov si verjetno večkrat pohodil stopalko preko 50%.

 

Pri G192 AT je to pomenilo nenehno spreminanje 5-6 prestava kar sem na začetku tudi zapisal pod prve vtise.

 

KO SE NAVADIŠ menjalnika boš precej bolj nežen z gasom in je ta strah odveč, na AC p priporočam, da daješ ročno v 6to in sam pičiš :prstgor:

 

Je pa vsak strah s preverjeno G150 AT kombinacijo iz vidika vzdržljivosti odveč.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.