double_r Napisano 7. avgust, 2022 Prijavi Napisano 7. avgust, 2022 Živjo, Ali je že kdo poskusil s tem čistit DPF filter na SKYACTIVE D, 150KM, letnik 2013 DPF Cleaner | Retech WWW.RETECH.COM vysoce účinný čistič filtru pevných částic dieselových motorů Vbrizgalo naj bi se direktno na DPF filter skozi odprtino za senzor temperature ali tlaka. Podobno zadevo imajo tudi drugi... ( WURTH DPF FILTER ADITIV, ČISTILO WűRTH 5861014500 I kruno.si WWW.KRUNO.SI Vsi rezervni avtodeli online na enem mestu. Hitra dostava originalnih in kvalitetnih namdomestnih avtodelov. Čistilo za dpf filter sprej DPF CLEANER 90515 - Kupibarve WWW.KUPIBARVE.SI Čistilo za dpf filter sprej DPF CLEANER 90515 je namenjeno za odstranjevanje pepelnih ostankov v dizelskih filtrirnih sistemih brez razstavljanja.... Gre bolj za preventivo oz, glede na to kako avto poznam sem opazil, da se je interval regeneracije fitra skrajšal iz 180 - 200km na 80-120km. Predvidevam, da se je filter tako zamašil, da ga regeneracija ne očisti dovolj. Avto ima 290.000km, in do sedaj filtra še nihče očistil. So bili pa na 180.000 km menjani vsi injektorji in možno, da je bil takrat tudi DPF filter očiščen. Trenutno še nobena lučka na armaturki ne sveti, pa tudi računalnik ne javlja nobene napake. Kaj predlagate, je za poskusit ali ne? Bojim se, da bom naredil več škode kot koristi. Na traktor dizlih (VAG grupa) se zadeva obnese. LP Rok Citiraj
Alex Napisano 7. avgust, 2022 Prijavi Napisano 7. avgust, 2022 pred 34 minutami je double_r napisal: Živjo, Ali je že kdo poskusil s tem čistit DPF filter na SKYACTIVE D, 150KM, letnik 2013 DPF Cleaner | Retech WWW.RETECH.COM vysoce účinný čistič filtru pevných částic dieselových motorů Vbrizgalo naj bi se direktno na DPF filter skozi odprtino za senzor temperature ali tlaka. Podobno zadevo imajo tudi drugi... ( WURTH DPF FILTER ADITIV, ČISTILO WűRTH 5861014500 I kruno.si WWW.KRUNO.SI Vsi rezervni avtodeli online na enem mestu. Hitra dostava originalnih in kvalitetnih namdomestnih avtodelov. Čistilo za dpf filter sprej DPF CLEANER 90515 - Kupibarve WWW.KUPIBARVE.SI Čistilo za dpf filter sprej DPF CLEANER 90515 je namenjeno za odstranjevanje pepelnih ostankov v dizelskih filtrirnih sistemih brez razstavljanja.... Gre bolj za preventivo oz, glede na to kako avto poznam sem opazil, da se je interval regeneracije fitra skrajšal iz 180 - 200km na 80-120km. Predvidevam, da se je filter tako zamašil, da ga regeneracija ne očisti dovolj. Avto ima 290.000km, in do sedaj filtra še nihče očistil. So bili pa na 180.000 km menjani vsi injektorji in možno, da je bil takrat tudi DPF filter očiščen. Trenutno še nobena lučka na armaturki ne sveti, pa tudi računalnik ne javlja nobene napake. Kaj predlagate, je za poskusit ali ne? Bojim se, da bom naredil več škode kot koristi. Na traktor dizlih (VAG grupa) se zadeva obnese. LP Rok Boljša varianta je, da daš očistiti dpf filter. Stane te nekje 250€+ delo za demontažo in montažo nazaj. Tej čistilci dpf filtra lahko naredijo več škode kot koristi. 2 Citiraj
SpEkTr Napisano 7. avgust, 2022 Prijavi Napisano 7. avgust, 2022 Sploh ni rečeno, da je težava v dpf filtru. Skoraj bolj verjetno je, da ti avto bolj kadi,posledično se filter prej napolni.Zdej, zakaj oz kaj je krivo za to, pa good luck. Običajno je težava v injektorjih ni pa nujno. Potem je še zabasan sesalni kolektor, egr, kak senzor, oz kot ugotavljamo na tujih forumih tudi crappy software 3 Citiraj
Bini Napisano 7. avgust, 2022 Prijavi Napisano 7. avgust, 2022 pred 7 urami je double_r napisal: Živjo, Ali je že kdo poskusil s tem čistit DPF filter na SKYACTIVE D, 150KM, letnik 2013 DPF Cleaner | Retech WWW.RETECH.COM vysoce účinný čistič filtru pevných částic dieselových motorů Vbrizgalo naj bi se direktno na DPF filter skozi odprtino za senzor temperature ali tlaka. Podobno zadevo imajo tudi drugi... ( WURTH DPF FILTER ADITIV, ČISTILO WűRTH 5861014500 I kruno.si WWW.KRUNO.SI Vsi rezervni avtodeli online na enem mestu. Hitra dostava originalnih in kvalitetnih namdomestnih avtodelov. Čistilo za dpf filter sprej DPF CLEANER 90515 - Kupibarve WWW.KUPIBARVE.SI Čistilo za dpf filter sprej DPF CLEANER 90515 je namenjeno za odstranjevanje pepelnih ostankov v dizelskih filtrirnih sistemih brez razstavljanja.... Gre bolj za preventivo oz, glede na to kako avto poznam sem opazil, da se je interval regeneracije fitra skrajšal iz 180 - 200km na 80-120km. Predvidevam, da se je filter tako zamašil, da ga regeneracija ne očisti dovolj. Avto ima 290.000km, in do sedaj filtra še nihče očistil. So bili pa na 180.000 km menjani vsi injektorji in možno, da je bil takrat tudi DPF filter očiščen. Trenutno še nobena lučka na armaturki ne sveti, pa tudi računalnik ne javlja nobene napake. Kaj predlagate, je za poskusit ali ne? Bojim se, da bom naredil več škode kot koristi. Na traktor dizlih (VAG grupa) se zadeva obnese. LP Rok Jaz bi ti svetoval prodajo, ker ima že kar dosti km in težave se bodo počasi stopnjevale, pa tudi letnik je tak, da zdaj še kar nekaj dobiš in ne ostaneš zadnji lastnik👍 In tudi cene trenutno kar visoko kotirajo.... 3 Citiraj
Aless Napisano 7. avgust, 2022 Prijavi Napisano 7. avgust, 2022 @double_rmoje izkušnje s temi dpf čistili so presenetiljivo pozitivne. Enkrat smo reševali enega Hyundaija, ki se mu j eprižgala lučka za DPF in ni hotelo delat regeneracije. Smo nato z takim sprejem rešili težavo in se še zdaj že 2leti vozi brez problema. @Binino jaz pa ne vidim neke nuje prodajat takega avta, če z avtom ni taežav, ga jaz ne bi prodajal. 2 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
dvorjan Napisano 7. avgust, 2022 Prijavi Napisano 7. avgust, 2022 2013 letnik in 290.000 km? Jaz bi ga tudi zamenjal, če bi lahko ... To je še problematičen letnik, kar se motorja tiče. 2 Citiraj
Alex Napisano 7. avgust, 2022 Prijavi Napisano 7. avgust, 2022 pred 2 urama je Bini napisal: Jaz bi ti svetoval prodajo, ker ima že kar dosti km in težave se bodo počasi stopnjevale, pa tudi letnik je tak, da zdaj še kar nekaj dobiš in ne ostaneš zadnji lastnik👍 In tudi cene trenutno kar visoko kotirajo.... Enako. Še dobro, da je zdržal toliko kilometrov. Baje, da te mašine gredo rakom žvižgat, po mnenju nekaterih,mnogo prej. 🙂 1 Citiraj
double_r Napisano 9. avgust, 2022 Avtor Prijavi Napisano 9. avgust, 2022 Zanimivo, 4 leta nazaj, ko sem kupoval ta avto (imel je 230kkm), mi ni nihče omenil, da je zadeva že zrela za odpis oz da bo kmalu motor šel po gobe. No kakorkoli avto sedaj dela brez problemov in mogoče sem samo jaz tisti ki vidi težavo še preden je sploh nastala. Kot trenutno opažam je bil problem v zadnjem tankanju dizla. Dodal sem DATAFUEL čistilec goriva in trenutno kaže, da je bil to vzrok težav (voda in ostale primesi v gorivu). Več bo znano, ko bom skuril še več goriva. DATAFUEL DIZEL ČISTILEC – Datacol DATACOL.SI Avto pa seveda ostane pri hiši. 2 Citiraj
dvorjan Napisano 9. avgust, 2022 Prijavi Napisano 9. avgust, 2022 Ja, držimo pesti, da je res bilo samo slabo gorivo. Ampak ja, kot so ti že napisali, letnik 2013 res ni biser vzdržljivosti. Pač preveri lopute turbine, olje menjaj raje prej kot kasneje, preveri stanje saj v kolektorju in EGR in predvsem spremljaj te regeneracije. Saj če avto dela relacije, je to super, se manj "maši". 1 Citiraj
Aless Napisano 9. avgust, 2022 Prijavi Napisano 9. avgust, 2022 No ja samo ni glih tak hudo da bi 2013 motorji kr tak zaribali. Največje težave so bile z odmičnimi, ki pa so jih pod garancijo menjavali. Ketne in ostala šara pa je iste kvalitete kot na novejših letnikih. Če je vredu vzdrževan, sem prepričan da lahko zdrži do 500kkm. Priporočam menjavo olja na max 15kkm ali še prej odvisno od režima vožnje. Pa pač razne kontrole zgoraj napisanih elementov, sebpreveri ali zamenja in vozi bp. 5 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.