Gre, sam ne na AC-ju. Tud Cupra Born je divja, ko si pri nizkih hitrostih in klancih na regionalkah. Ko si pa na AC in gredo hitrosti v okolico 130km/h se pa kr mal sprašuješ kam je zginilo teh 230 konjičkov.
Ne branim Tesle, ampak vseeno. Če proti tistemu loony toons zidu pošljemo 20 voznikov, ki ne vedo, da je cesta narisana na zidu bi jih 19 peljalo skozi, en bi pa prej ustavil in spraševal za smer. Namreč šoferji tudi nimamo Lidarja v glavi ampak smo bolj podobni kameram in naravni (ne)intelegenci. Problem, ki ga vidim je v tem, da bi Tesla ob slabi vidljivosti moralazmanjšati hitrost glede na situacijo na cesti, tako kot se predvideva za voznika. Žal tega ne naredi in tu je glavni problem video sistema, ki ga ima. Zato pa seveda ni niti blizu, da bi bil samostojno vozeči avto brez človeškega nadzora.
V vseh teh primerih, ki smo jih videli pa vseeno dvomim, da FSD izklopi pred nesrečo, ker če ne opazi, da bo šla skozi zid ali zbila pešca nima niti časa tole izklopit. Namreč ne ve, da bo prišlo do nesreče, dokler se dejasnko ne zgodi.
Ampak na koncu bi človek lahko rekel, da edina prava rešitev bi bila tako video kot lidar sistem združena v eno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.