Bini Napisano 27. avgust Avtor Prijavi Napisano 27. avgust Je pa fajn za okolje, če malo pije👌 1 Citiraj
g.Wankel Napisano 27. avgust Prijavi Napisano 27. avgust Ta tema je res edinstvena. Merite si k**ce z veliko in nizko porabo. Boh ne daj, da si nekje vmes, recimo 7l/100km 😬 🤣🤣🤣 2 5 1 Citiraj
jstdoma Napisano 27. avgust Prijavi Napisano 27. avgust Pred eno uro je g.Wankel napisal: Ta tema je res edinstvena. Merite si k**ce z veliko in nizko porabo. Boh ne daj, da si nekje vmes, recimo 7l/100km 😬 🤣🤣🤣 Jaz sem nekje vmes - med 11 in 15 l/100km 🤣😂🤣😂 odvisno od dneva 😁 1 4 Citiraj
Matick Napisano 27. avgust Prijavi Napisano 27. avgust (urejeno) pred 2 urama je g.Wankel napisal: Ta tema je res edinstvena. Merite si k**ce z veliko in nizko porabo. Boh ne daj, da si nekje vmes, recimo 7l/100km 😬 🤣🤣🤣 Pocak da zacnejo mert kad ma bl ravne plastike 😂 Popravljeno 27. avgust od Matick 3 1 Citiraj
NevLado Napisano 27. avgust Prijavi Napisano 27. avgust pred 15 urami je Lentus napisal: Meni pa zanimivo, BC kaže malenkost višjo porabo, kot je dejanska. Sem pravkar tankal, BC je kazal 6,7, dejanska poraba izračunana na roko in po poraba.com pa je 6,57. Celotna poraba po 25kkm je 7,67. Drugače pa ne verjamem, da BC nebi meril porabe na mestu, razen če je motor ugasnjen. Ugasni klimo tako kot ostali pa bo šlo pod 6 3 Citiraj
50keda Napisano 27. avgust Prijavi Napisano 27. avgust (urejeno) Ok, zdaj ko je pa @jstdoma priznal kako velike .. o porabo ima, lahk še pa jst napišem, da na novem imam tudi 10 oz. 11 porabe shellove super duper stotke. Prej si nisem upal, ker bi izpadel totalni bebec sodeč po prebranem Aja pa to je govora o paradinozavru z šestimi luknjami v bloku, da ne bo kdo mislu, da mazdin dinozaver tolk porabi Nimaš kaj, tale forum gre fino v ciklih ... nič nič nič ... elektromobilnost ... nič nič nič ... benzin vs. dizel ... nič nič nič ... check engine na dizlu ... nič nič nič ... dinozaver vs. x ... pa še bi se dalo naštevat Popravljeno 27. avgust od 50keda 1 4 2 Citiraj
Boss Napisano 27. avgust Prijavi Napisano 27. avgust pred 5 urami je g.Wankel napisal: Ta tema je res edinstvena. Merite si k**ce z veliko in nizko porabo. Boh ne daj, da si nekje vmes, recimo 7l/100km 😬 🤣🤣🤣 Ja pol si zgolj povprečnež 😜 4 Citiraj
Tilen5 Napisano 27. avgust Prijavi Napisano 27. avgust pred 19 urami je Tilen5 napisal: jaz imam porabo na dizlu 8.0 kaj se pritožujete Rač resetiran Maja ko mi je šla turbina 2 Citiraj
Alex Napisano 27. avgust Prijavi Napisano 27. avgust Pred eno uro je Boss napisal: Ja pol si zgolj povprečnež 😜 Se pravi, da so tukaj oni, ki imajo dinozavre v prednosti. Imajo Velike. Porabe seveda. Citiraj
dvorjan Napisano 27. avgust Prijavi Napisano 27. avgust pred 3 minutami je Alex napisal: Se pravi, da so tukaj oni, ki imajo dinozavre v prednosti. Imajo Velike. Porabe seveda. Ti se kar tolaži ... Moja M3 ima 6,7l/100 km zadnjih 10.000 km. Spomladi, še na 16 col zimskih gumah, je bilo celo 6,6. 😃 5 Citiraj
Boss Napisano 27. avgust Prijavi Napisano 27. avgust Imam občutek, da bo tale 140KM 2.5 lahko celo presenetil z ugodno porabo. Je NA, zaradi kubature bogat z navorom v nižjih obratih, da se ga bo dalo peljat brez teranja v obrate. Zna bit filing podoben kot pri 150KM dizlu, ko zelo hitro doseže te konje potem jih pa ima čez cel spekter obratov. Bomo videli ko pride. 2 1 Citiraj
Alex Napisano 27. avgust Prijavi Napisano 27. avgust Pred eno uro je Boss napisal: Imam občutek, da bo tale 140KM 2.5 lahko celo presenetil z ugodno porabo. Je NA, zaradi kubature bogat z navorom v nižjih obratih, da se ga bo dalo peljat brez teranja v obrate. Zna bit filing podoben kot pri 150KM dizlu, ko zelo hitro doseže te konje potem jih pa ima čez cel spekter obratov. Bomo videli ko pride. Nemogoče, da se ga bo vozilo kot dizla. Dizel ima ves navor že takoj, najprej dela prva turbina, nato od 1700 obratov gor druga. Ta bo zaživel in vlekel šele od 2500-3000 obratov gor. Imam občutek, da bo bolj podoben v vožnji X motorju, le da bo bolj len, mrtev, ker nima kompresorja in požrešen. Sicer pa pride en primerek cx30 s tem motorjem v septembru v KP, pa ga bomo preizkusili v direktnem duelu z cx30 X motorjem. 1 Citiraj
sportman333 Napisano 27. avgust Prijavi Napisano 27. avgust pred 4 urami je Tilen5 napisal: Rač resetiran Maja ko mi je šla turbina ne voziš po omejitvah 1 Citiraj
Boss Napisano 27. avgust Prijavi Napisano 27. avgust pred 3 urami je Alex napisal: Nemogoče, da se ga bo vozilo kot dizla. Dizel ima ves navor že takoj, najprej dela prva turbina, nato od 1700 obratov gor druga. Ta bo zaživel in vlekel šele od 2500-3000 obratov gor. Imam občutek, da bo bolj podoben v vožnji X motorju, le da bo bolj len, mrtev, ker nima kompresorja in požrešen. Sicer pa pride en primerek cx30 s tem motorjem v septembru v KP, pa ga bomo preizkusili v direktnem duelu z cx30 X motorjem. Napisal sem "podoben" in ne enak. Hočem samo povedat, da bo navora tukaj bistveno več kot pri kakem Skyactiv-G 2.0 za katerega so končno ugotovili, da je neposrečen motor. Še tukaj se vedno rahlo skregamo, ko razlagamo, da je skoraj nepremičnna in popolnoma anemičen. Še 1.8 iz začetka 2000 ima več življenja v sebi. Citiraj
Janez007 Napisano 27. avgust Prijavi Napisano 27. avgust pred 4 urami je MazdaBoy napisal: Super Alex, pol pa poročaj 👍 Tudi če ne. Že v naprej vemo kakšen bo rezultat objektivno subjektivnega testa. 2 1 Citiraj
Alex Napisano 27. avgust Prijavi Napisano 27. avgust pred 1 uro je Boss napisal: Napisal sem "podoben" in ne enak. Hočem samo povedat, da bo navora tukaj bistveno več kot pri kakem Skyactiv-G 2.0 za katerega so končno ugotovili, da je neposrečen motor. Še tukaj se vedno rahlo skregamo, ko razlagamo, da je skoraj nepremičnna in popolnoma anemičen. Še 1.8 iz začetka 2000 ima več življenja v sebi. Aha potem pa ja. Ampak navora bo pa imel le nekaj konjičev več kot X 186 motor. pred 1 uro je Janez007 napisal: Tudi če ne. Že v naprej vemo kakšen bo rezultat objektivno subjektivnega testa. Jaz tudi. 2 Citiraj
Tilen5 Napisano 28. avgust Prijavi Napisano 28. avgust pred 13 urami je sportman333 napisal: ne voziš po omejitvah Kaj so to "omejitve" ? 1 1 Citiraj
Justus Napisano 28. avgust Prijavi Napisano 28. avgust (urejeno) pred 19 urami je Boss napisal: Imam občutek, da bo tale 140KM 2.5 lahko celo presenetil z ugodno porabo. Je NA, zaradi kubature bogat z navorom v nižjih obratih, da se ga bo dalo peljat brez teranja v obrate. Zna bit filing podoben kot pri 150KM dizlu, ko zelo hitro doseže te konje potem jih pa ima čez cel spekter obratov. Bomo videli ko pride. pred 18 urami je Alex napisal: Nemogoče, da se ga bo vozilo kot dizla. Dizel ima ves navor že takoj, najprej dela prva turbina, nato od 1700 obratov gor druga. Ta bo zaživel in vlekel šele od 2500-3000 obratov gor. Imam občutek, da bo bolj podoben v vožnji X motorju, le da bo bolj len, mrtev, ker nima kompresorja in požrešen. Sicer pa pride en primerek cx30 s tem motorjem v septembru v KP, pa ga bomo preizkusili v direktnem duelu z cx30 X motorjem. pred 14 urami je Boss napisal: Napisal sem "podoben" in ne enak. Hočem samo povedat, da bo navora tukaj bistveno več kot pri kakem Skyactiv-G 2.0 za katerega so končno ugotovili, da je neposrečen motor. Še tukaj se vedno rahlo skregamo, ko razlagamo, da je skoraj nepremičnna in popolnoma anemičen. Še 1.8 iz začetka 2000 ima več življenja v sebi. Spodnji graf prikazuje primerjavo navora in moči vseh treh G-motorjev: Proizvajalčeve navedbe o kombinirani porabi in izpustih mazde 3 in cx-30 v različnih izvedbah in z različnimi motorji (z zvezdicami so označeni 2-litrski motorji, ki v modelnem letniku 2025 niso več v ponudbi, medtem ko so motorji G 140 2,5-litrski): * Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV G 122 MT: 5,6-5,5 l/100 km, CO₂: 124-127 g/km. * Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV G 122 AT: 6,2-6,1 l/100 km. CO₂: 138-141 g/km. Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV G 140 MT: 6,0-5,9 l/100 km, CO₂: 135-133 g/km. Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV G 140 AT: 6,3-6,2 l/100 km. CO₂: 141-139 g/km. * Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV G 150 MT: 5,6-5,5 l/100 km, CO₂: 125-128 g/km. * Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV G 150 AT: 6,2-6,1 l/100 km. CO₂: 138-141 g/km. Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV X 186 MT: 5,6 l/100 km, CO₂: 126 g/km. Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV X 186 AT: 6,2 l/100 km, CO₂: 138 g/km. Mazda 3 Hatchback e-SKYACTIV X 186 AT AWD: 6,5 l/100 km, CO₂: 146g/km. * Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV G 122 MT: 5,5-5,3 l/100 km, CO₂: 120-124 g/km. Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV G 140 MT: 5,9-5,8 l/100 km, CO₂: 133-130 g/km. Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV G 140 AT: 6,1-5,9 l/100 km, CO₂: 138-134 g/km. * Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV G 150 MT: 5,5-5,3 1 l/100 km. CO₂: 121-125 g/km. * Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV G 150 AT: 6,1-6,0 1 l/100 km. CO₂: 136-139 g/km. Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV X 186 MT: 5,5 l/100 km, CO₂: 124-123 g/km. Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV X 186 AT: 6,1 l/100 km. CO₂: 135 g/km. * Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 122 MT: 5,9 l/100 km, CO₂: 134 g/km. * Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 122 AT: 6,3-6,4 l/100 km. CO₂: 143-144 g/km. Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 140 MT: 6,0 l/100 km, CO₂: 136-135 g/km. Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 140 AT: 6,6-6,5 l/100 km, CO₂: 148-147 g/km. * Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 150 MT: 5,9 l/100 km, CO₂: 134 g/km. * Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 150 AT: 6,3-6,4 l/100 km. CO₂: 143-144 g/km. * Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 150 MT AWD: 6,4 l/100 km, CO₂: 144 g/km. * Mazda CX-30 e-SKYACTIV G 150 AT AWD: 6,9 l/100 km, CO₂: 156 g/km. Mazda CX-30 e-SKYACTIV X 186 MT: 5,8-5,7 l/100 km, CO₂: 130-129 g/km. Mazda CX-30 e-SKYACTIV X 186 AT: 6,3-6,2 l/100 km, CO₂: 140-139 g/km. Mazda CX-30 e-SKYACTIV X 186 MT AWD: 6,2 l/100 km, CO₂: 139-138 g/km. Mazda CX-30 e-SKYACTIV X 186 AT AWD: 6,6 l/100 km, CO₂: 148-147 g/km. Poraba pri večjem motorju G 140 je nekoliko višja kot pri manjšem G 150. Zanimivo je še to, da bo pri CX-30 štirikolesni pogon odslej na voljo le še pri motorjih X 186. Popravljeno 28. avgust od Justus 4 Citiraj
dvorjan Napisano 28. avgust Prijavi Napisano 28. avgust Pa G140 bo od vseh teh najbolj lušten za vozit, ker ima ves navor nizko ... Ozr. ga ima vsaj toliko, kolikor ga G150 razvije največ ... 5 Citiraj
Alex Napisano 28. avgust Prijavi Napisano 28. avgust Uh, tole je pa kar zanimiv podatek za ta nove dinozavre v cx30. 🤔 1 1 Citiraj
Boss Napisano 28. avgust Prijavi Napisano 28. avgust Mene bolj šokira kolk AT ubija motor in kolk več porabi. Če bi imela Mazda AT menjalnik z dvema sklopkama bi verjetno precej lažje dosegali standarde izpustov. 3 Citiraj
dvorjan Napisano 29. avgust Prijavi Napisano 29. avgust Jah, že vejo, zakaj. Verjetno nočejo menjalnikov menjati na 60.000 km in priti na slab glas. Še noben dvosklopčnik se ni pokazal kot dolgoživ. 1 Citiraj
godlike Napisano 29. avgust Prijavi Napisano 29. avgust Večina firm ukinja dvosklopčne in gre na robotizirane enosklopčne. 2 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.