Skoči na vsebino

Poraba Mazda CX30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Veliko nas je lastnikov CX30, zato bi bilo dobro, da si izmenjamo podatke o porabi v tej temi.... :prstgor: :zoom-zoom: 

Še  vedno sem zelo zadovoljen s porabo,po števcu 6.0 v resnici pa 6.2 litra/100km .....:prstgor:

Popravljeno od Bini
  • Jest je spremenil naslov v Poraba Mazda CX30
  • Bini je spremenil naslov v PORABA MAZDA CX30
  • Jest je spremenil naslov v Poraba Mazda CX30
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jaz vedno v mestu vozim z pametnin tempomatom..regulirmdolzino prostora avta pre mano in moram priznat da je kar prijetno , ce vidim da motor prevec glasem ga pa jaz presaltam in je bolje.. vsec mi je ker se ustavlja in speljuje sam…


Sent from my iPhone using Tapatalk

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Poročam kakšna bo poraba, bo zanimivo......😊

Vsekakor bo majhna (dizelska). 

 

 

Napisano

Evo tankal zaradi Opel Xcrosa, ki ima 45 lit.tank in pije kot FAP.... (7.6) 🥴 Naliv sem 508km in porabo imam zaenkrat 6.0..... 😉

IMG_20220911_090801.jpg

  • Všeč 5
  • Ljubim 1
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Evo tankal zaradi Opel Xcrosa, ki ima 45 lit.tank in pije kot FAP.... (7.6) 🥴 Naliv sem 508km in porabo imam zaenkrat 6.0..... 😉

IMG_20220911_090801.jpg

Fajn, grozn je edin videti vse te rdeče klicaje  in opozorila....daj slikaj brez teh klicajev😄🤔🤭😉😁👍

Napisano
pred 10 urami je sportman333 napisal:

Fajn, grozn je edin videti vse te rdeče klicaje  in opozorila....daj slikaj brez teh klicajev😄🤔🤭😉😁👍

Mi je žal, da tko trpiš, a šparat je treba je rekel Golob.... 🙃😊👍

Napisano

Za @sportman333-a sem slikal med vožnjo, da ne bo trpel... 😊

Tole je poraba 5.9 na cca 1800km👌

Relacija, 750km do Korčule po AC in hitrost 135km/h, pa 300km cjazenja sem in tja po celi Korčuli... 🥴Nazaj domov pa na Makarsko in po AC domov cca 750km isti režim vožnje. 😉

Kot zanimivost je kolega z istim režimom vožnje in Opel crossland x Turbo imel porabo 7.5.....😊😀😛

Z eno besedo, ZADOVOLJEN! :party0035:

Jutri pa na Mljet, poročam o porabi👍

IMG_20220918_192402~2.jpg

  • Všeč 5
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Napisano

Tist k ma jajca lahko z mano menja avto za 1 teden, pa bo magično poraba teh suv škatljic zrastla na 8-9 litrov :D 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
  • Ni všeč 1
Napisano (urejeno)
pred 41 minutami je Bini napisal:

Za @sportman333-a sem slikal med vožnjo, da ne bo trpel... 😊

Tole je poraba 5.9 na cca 1800km👌

Relacija, 750km do Korčule po AC in hitrost 135km/h, pa 300km cjazenja sem in tja po celi Korčuli... 🥴Nazaj domov pa na Makarsko in po AC domov cca 750km isti režim vožnje. 😉

Kot zanimivost je kolega z istim režimom vožnje in Opel crossland x Turbo imel porabo 7.5.....😊😀😛

Z eno besedo, ZADOVOLJEN! :party0035:

Jutri pa na Mljet, poročam o porabi👍

IMG_20220918_192402~2.jpg

Ta turbo jajca, pa naj bo to opel ali korejski polizdelki, porabijo znatno preveč. Pa saj tej mlinčki, 1,5 ali 1,6 motorčka  tudi manj porabiti ne morejo. 

V glavnem, cx-30 veliki zmagovalec. 👍

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

To je super poraba. Pri toyoti corolli cross hybrid se pricakuje okoli 5,5 baje. Ampak glede na cx30 pa ni hybrid je za razmislit. Res je da pri hybridu na mestni vožnji prišparaš. Ta poraba je super.

Napisano

@Alex kaj mi dislajkaš? CX-30 G150 sem vozil, ko je tebi bila mazda6 še premijski avto. V 37 kilometrih po ljubljanski AC sem imel povprečno porabo 9,7. Ne me basat, da se vi vozite z 5,9. Verjetno se cijazite 70-80.

  • Všeč 4
  • Haha 1
Napisano
pred 11 minutami je NevLado napisal:

@Alex kaj mi dislajkaš? CX-30 G150 sem vozil, ko je tebi bila mazda6 še premijski avto. V 37 kilometrih po ljubljanski AC sem imel povprečno porabo 9,7. Ne me basat, da se vi vozite z 5,9. Verjetno se cijazite 70-80.

CX 30 G 150 je čisto drugi avto. 

Mi se pogovarjamo tu o x 186 motorju. 

Ta motor je res šparovček. Poraba manjša kot dizel. 

Če bi se lani udeležil srečanja "poraba" vi se na lastne oči lahko prepričal, da je bila na tretjem mestu mazda 3 s takšnim motorjem. Pred njim edino Boss. Motor 2,5 je imel pa od ostalih 1,5itrov večjo porabo. (od dizlov in vseh ostalih benzinarjev). 

Tako, da, se je takrat izkazalo, kakšen požeruh je ta stari 2,5 motor proti vsem ostalim na isti relaciji in hitrosti. Če bi šli pa na avtocesto bi bila razlika še večja. 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 23 minutami je Alex napisal:

CX 30 G 150 je čisto drugi avto. 

Mi se pogovarjamo tu o x 186 motorju. 

Ta motor je res šparovček. Poraba manjša kot dizel. 

Če bi se lani udeležil srečanja "poraba" vi se na lastne oči lahko prepričal, da je bila na tretjem mestu mazda 3 s takšnim motorjem. Pred njim edino Boss. Motor 2,5 je imel pa od ostalih 1,5itrov večjo porabo. (od dizlov in vseh ostalih benzinarjev). 

Tako, da, se je takrat izkazalo, kakšen požeruh je ta stari 2,5 motor proti vsem ostalim na isti relaciji in hitrosti. Če bi šli pa na avtocesto bi bila razlika še večja. 

 

"Premijski avto" in "šparovček" meni ne gre najbolj skupaj. 🤔 Tudi primerjava porabe X186 in G150 se mi zdi bolj na pamet, ali se motim? 🙂

 

Kako si predstavljam človeka, ki kupi nov avto za 30.000€? Človeka oziroma gospoda, ki ne gleda na porabo in avto vozi na uradne servise. Zakaj? Zato ker liter gor ali dol in 100€ več za servis pri letno 10.000 prevoženih km in izgubi vrednosti avta cca 5.000/leto ne pomeni praktično nič oziroma 5% razlike v strošku. In teh 200-300€ gospodu ne predstavlja kakšne težave, ker če bi jo, si ne bi kupoval takega avta. 😀

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 12 minutami je Janez007 napisal:

 

"Premijski avto" in "šparovček" meni ne gre najbolj skupaj. 🤔 Tudi primerjava porabe X186 in G150 se mi zdi bolj na pamet, ali se motim? 🙂

image.png

 

image.png

Smo že ugotovili, da so te vaše "porabe" kr neki. Lahko vpišeš ti in še deset drugih noter, da ti pije 3litre na 100(seveda zamolčiš zraven, da voziš 60/uro) in evo ti odlične porabe. 

Ne, edino merilo je enaka pot, enaka hitrost. Vse ostalo ni merodajno

 

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano

Ne vem, če sem koga brcnil v žulj ali kaj, da se tako razburjate.... 🤔Takšna je in to je to. 😊

Lani, ko je bila pa 6.8 se pa ni nihče razburjal a sem pičil tudi po 150-170 po AC.... Lahko se voziš hitro in varčno, morda gdo tega ne razume a je izvedljivo..... :prstgor:

Napisano
pred 28 minutami je Bini napisal:

Ne vem, če sem koga brcnil v žulj ali kaj, da se tako razburjate.... 🤔Takšna je in to je to. 😊

Lani, ko je bila pa 6.8 se pa ni nihče razburjal a sem pičil tudi po 150-170 po AC.... Lahko se voziš hitro in varčno, morda gdo tega ne razume a je izvedljivo..... :prstgor:

Predvsem boli te, ki nimajo tega motorja, pa se vozijo z 8-9itri/100.

Tej so najbolj glasni. 😄

  • Haha 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Dajmo no organizirati še en "poraba challenge", kjer bo kak odsek tudi AC (npr. do 150 km/h, da se ne boste bali za kazni) pa kak breg.

 

Saj je prav, da zmagajo dizli in SkyActiv-X, to je nenazadnje tudi pričakovano glede na "stanje tehnike", ampak boste presenečeni, da tudi po vašem mnenju dinozavri SkyActiv-G, še zdaleč niso za staro šaro.

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Če bi se lani udeležil srečanja "poraba" vi se na lastne oči lahko prepričal, da je bila na tretjem mestu mazda 3 s takšnim motorjem. Pred njim edino Boss. Motor 2,5 je imel pa od ostalih 1,5itrov večjo porabo. (od dizlov in vseh ostalih benzinarjev). 

Tako, da, se je takrat izkazalo, kakšen požeruh je ta stari 2,5 motor proti vsem ostalim na isti relaciji in hitrosti. Če bi šli pa na avtocesto bi bila razlika še večja. 

 

Pozeruh? Hmmm... Ali je res ze tako dalec nazaj, da se ne spomnis vec... ali namerno malo napihujes? 

 

https://www.mazda-si.net/topic/16584-poraba-izziv-2021/?do=findComment&comment=455674

 

image.jpeg

 

 

 

 

pred 3 urami je Alex napisal:

Smo že ugotovili, da so te vaše "porabe" kr neki.

 

To si samo ti ugotovil...  😜

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem že mislil,da je dihur na sllki😂🤣😉
    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.