Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Pozdravljeni,

 

Očitno res nimam sreče z avti. 

 

Uglavnem,da ne bom jamral preveč vam kar opišem težavo.

 

Avto je kar naenkratet med vožnjo začel izgubljati moč,recimo pri 100km/h ,kar nehal pospeševati in po 2min ,spet kar dobil moč ,ter normalno vozil.

Potem je nek dan, motor začel regljati, kot kakšen star dizel golf 1.,ter izguba moči se je začela dogajati vse pogosteje tudi pri nižjih hitrostih,do te točke,da ni več vleku nikamor in ropotal kot traktor.

Ga peljem na srevis in mi 2 serviserja receta,da to se edino injektorji takole ,lahko slišijo.

Damo injektorje na test a na testu ni pokazalo,da bi bili slabi.Vseeno jih prepucajo in zmontirajo nazaj.

 

Avto ne reglja več ,moči pa še vedno nima.

EGR,sesalni kolektor,loputa je bilo vse spucano pred 3 meseci.

 

Sem opazil,da tudi veliko več žre 1,5l cca.

Na tujih forumih veliko omenjajo ,da bi lahko bil MAF senzor.

 

A se komu kaj sanja ,kaj bi lahko bilo?

 

 

Popravljeno od Peter22
  • Peter22 je spremenil naslov v Mazda 6 2016,2,2 skay.,izgublja moč ne pospešuje
Napisano

Kaj če bi se še do Pelka oglasil, v Medvode, ponavadi uspe kaj pogruntat in rešit zadevo?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)

Peter, se bojim, da tukaj ne boš našel kaj posebej koristnega. 😏 Ti avti znajo biti problematični, še pooblaščeni servisi ali Pelko sem in tja udarijo mimo, pa ne nalašč. Upam, da gre v tvojem primeru za kakšno malenkost (recimo senzor, počeno cev, ..).

 

Zelo verjetno sam s pomočjo tega foruma zadeve ne boš rešil ... treba ga bo zapeljat na pravi servis, ki dobro pozna Mazde 2.2.

 

Ko se boš teh cirkusov naveličal, predlagam da kupiš Mazdo bencinarko, ki je glede motorja v splošnem neproblematična.

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Js, stavim na pokvarjeno loputo na turbu. Čeprav ropotanje nebi smelo bit omenjeno potem. Hm a ko avto ugasneš, kej kovinskega zarožlja?

 

MAF pa ven vzet pa ga spucat, pa boste hitro videli al je kaj boljše al ne ;)

https://www.youtube.com/watch?v=JsyJS2cCb9g&ab_channel=FelixDan

 

Bi pa js tut še spucal MAP:
https://www.youtube.com/watch?v=Cw7JTlLKt8I

 

Napisano
pred 16 minutami je SpEkTr napisal:

Če si kje blizu lahko na hitro pogledava nekaj parametrov, začenši pri DPFju recimo.

Jaz sem iz Lj.

 

Od kod si?

pred 23 minutami je 50keda napisal:

Js, stavim na pokvarjeno loputo na turbu. Čeprav ropotanje nebi smelo bit omenjeno potem. Hm a ko avto ugasneš, kej kovinskega zarožlja?

 

MAF pa ven vzet pa ga spucat, pa boste hitro videli al je kaj boljše al ne ;)

https://www.youtube.com/watch?v=JsyJS2cCb9g&ab_channel=FelixDan

 

Bi pa js tut še spucal MAP:
https://www.youtube.com/watch?v=Cw7JTlLKt8I

 

Ko ugasne ,normalno ugasne,se ne sliši nič

Napisano
pred 54 minutami je 50keda napisal:

Js, stavim na pokvarjeno loputo na turbu. Čeprav ropotanje nebi smelo bit omenjeno potem. Hm a ko avto ugasneš, kej kovinskega zarožlja?

 

MAF pa ven vzet pa ga spucat, pa boste hitro videli al je kaj boljše al ne ;)

https://www.youtube.com/watch?v=JsyJS2cCb9g&ab_channel=FelixDan

 

Bi pa js tut še spucal MAP:
https://www.youtube.com/watch?v=Cw7JTlLKt8I

 

Ko ugasne ,normalno ugasne,se ne sliši nič

Napisano

No zdele sem se enkrat vozu avto ,avto drugace lepo dela,ne reglja,samo do 2700 obratov ne gre nikamor,

ko pride 2700 ,pa k ,da bi vklopu turbo,potegne ful.

 

In ko pade pod 2700 spet nikamor

Napisano (urejeno)
pred 21 minutami je Peter22 napisal:

No zdele sem se enkrat vozu avto ,avto drugace lepo dela,ne reglja,samo do 2700 obratov ne gre nikamor,

ko pride 2700 ,pa k ,da bi vklopu turbo,potegne ful.

 

In ko pade pod 2700 spet nikamor

 😬

Mogoče ti bo to kaj pomagalo s tujega foruma. 

I have a 2014 Mazda 6 2.2. Skyactive diesel it has no power…

Hi, I have a 2014 Mazda 6 2.2. Skyactive diesel it has no power below 2500rpm and the scbs light comes on

Mechanic's Assistant: Is the power loss consistent, or does it fluctuate?

Over 2,500rpm its fine i have plugged a hand held diagnostic machine in and it comes up with an error code po299

Mechanic's Assistant: Are you fixing your Mazda 6 yourself? What have you tried so far?

We have replaced air filter ,map sensor and maf sensor

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 3 urami je Peter22 napisal:

No zdele sem se enkrat vozu avto ,avto drugace lepo dela,ne reglja,samo do 2700 obratov ne gre nikamor,

ko pride 2700 ,pa k ,da bi vklopu turbo,potegne ful.

 

In ko pade pod 2700 spet nikamor

Joj tole me res ful spominja na mojo, preden mi je zatič na turbini odbilo. Občasno se je enostavno zgodilo, da ni šla, ko se je pa loputa zaprla kot bi se mogla, no pol pa dobiš brco v rit, kot pišeš sam. Je pa vredno povdarit, da se mi ob tem ni prižigala nobena lučka.

 

Js ko sem prvič doživel nekaj podobnega kot ti, nisem vedel kaj naj. Bil sem daleč od doma, lučk ni blo, šla ni pa nikamor, tudi če sem prestavil v nižjo, da so se obrati dvignili čez 3k ni blo nič. Po prispetju na cilj in ponovnem zagonu motorja, je spet šla normalno.

 

Tebi se to dogaja nonstop?

Napisano
pred 3 urami je 50keda napisal:

Joj tole me res ful spominja na mojo, preden mi je zatič na turbini odbilo. Občasno se je enostavno zgodilo, da ni šla, ko se je pa loputa zaprla kot bi se mogla, no pol pa dobiš brco v rit, kot pišeš sam. Je pa vredno povdarit, da se mi ob tem ni prižigala nobena lučka.

 

Js ko sem prvič doživel nekaj podobnega kot ti, nisem vedel kaj naj. Bil sem daleč od doma, lučk ni blo, šla ni pa nikamor, tudi če sem prestavil v nižjo, da so se obrati dvignili čez 3k ni blo nič. Po prispetju na cilj in ponovnem zagonu motorja, je spet šla normalno.

 

Tebi se to dogaja nonstop?

Ne, to se je zacelo dogajati zdaj preden je začela reglati,naprej je blo samo sem ter tja ,pa pri višjih hitrostih.

Sedaj pa sploh ne potegne,dokler ne doseže 2700 obratov.

 

Tud men ne gori nobena lučka

Napisano

To je po moje zatič na loputi za mali turbo ampak to je bila napaka modelov pred faceliftom?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

Hm, bi blo za pogledat parametre turbine, da vidiš koliko boosta ima, če ga ni, potem je skoraj definitivno v loputi med turbinama problem. Ali pa v senzorju tlaka na turbini, tega so meni (sicer je bila letnik 2015) tudi menjali.

 

@mazdaman hja, če je zgodnja 2016 je lahko bla narjena tudi 2015. ne vem, ugibam. Sj pravim, naj preveri PIDe za boost pa bo videl kaj je in kaj ni. Srčno pa upam, da se motim in da je nek banalni problem,  najraje bi imel, da ugotovi, da je problem v kakem senzorju.

Popravljeno od 50keda
Napisano

Pri starih turbinah je bil to tipičen simptom, ko je šel aktuator variabilne geometrije turbine. Pri biturbotih je pa drug sistem prehoda med turbinama in dejasnko je ta loputa verjetno problem.

33112_1.png

Napisano
pred 35 minutami je Boss napisal:

Pri starih turbinah je bil to tipičen simptom, ko je šel aktuator variabilne geometrije turbine. Pri biturbotih je pa drug sistem prehoda med turbinama in dejasnko je ta loputa verjetno problem.

Mehanik Borut na Selmar je rekel, da priporoča to loputo zavarit ... pri njih to pride cca 150 €.

Napisano
pred 11 minutami je Janez007 napisal:

Mehanik Borut na Selmar je rekel, da priporoča to loputo zavarit ... pri njih to pride cca 150 €.

Po moje se res splača  to naredit, glede na to, kako je slabo skonstruirano in tudi izvedeno. 🙄

 

 

Napisano
dne 25. 8. 2022 ob 8:53 je Peter22 napisal:

Pozdravljeni,

 

Očitno res nimam sreče z avti. 

 

Uglavnem,da ne bom jamral preveč vam kar opišem težavo.

 

Avto je kar naenkratet med vožnjo začel izgubljati moč,recimo pri 100km/h ,kar nehal pospeševati in po 2min ,spet kar dobil moč ,ter normalno vozil.

Potem je nek dan, motor začel regljati, kot kakšen star dizel golf 1.,ter izguba moči se je začela dogajati vse pogosteje tudi pri nižjih hitrostih,do te točke,da ni več vleku nikamor in ropotal kot traktor.

Ga peljem na srevis in mi 2 serviserja receta,da to se edino injektorji takole ,lahko slišijo.

Damo injektorje na test a na testu ni pokazalo,da bi bili slabi.Vseeno jih prepucajo in zmontirajo nazaj.

 

Avto ne reglja več ,moči pa še vedno nima.

EGR,sesalni kolektor,loputa je bilo vse spucano pred 3 meseci.

 

Sem opazil,da tudi veliko več žre 1,5l cca.

Na tujih forumih veliko omenjajo ,da bi lahko bil MAF senzor.

 

A se komu kaj sanja ,kaj bi lahko bilo?

 

 

Zdravo,

 

žal mi je, da imaš toliko težav z avtom. Glede na opisano in tvoj profil si prečesal že pol motorja pa se težave še vedno pojavljajo. Glede na napisano res ne more biti nič več drugega kot turbina. Priporočam, da se zapelješ na pooblaščen servis in poveš kaj vse si že menjal. Zamenjajte še turbino in boš imel mer za 100kkm.

Napisano
pred 33 minutami je NevLado napisal:

Zdravo,

 

žal mi je, da imaš toliko težav z avtom. Glede na opisano in tvoj profil si prečesal že pol motorja pa se težave še vedno pojavljajo. Glede na napisano res ne more biti nič več drugega kot turbina. Priporočam, da se zapelješ na pooblaščen servis in poveš kaj vse si že menjal. Zamenjajte še turbino in boš imel mer za 100kkm.

Nova turbina pride skoraj 2000€. Obnovljena okoli 1200€ + delo. 🙄

 

 

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Pa sej ni cela turbina zanič... če je sam loputa.

Ja, če se ne odlomi in ne pade noter. 

Saj sem objavil pred kratkim zgodbo, ko je naredila odlomljena loputa štalo in je tip moral zamenjati obe turbini komplet. Pa se je tip pripeljal z avtom do mehanika. Ni rabil avtovleke. 

 

 

Napisano

Pa ne bit tolk pesimist... če avto ne bi nikamor šel v katerikolih obratih bi bilo mogoče celo možno, ampak njemu v višjih obratih avto še vedno leti. Torej je ta večja turbina OK, problem je samo v tem, da je verjetno loputa zataknjena in ne prestavi na manjšo za nižje obrate.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
    • najprej so bili karavani, potem so bili enoprostorci, sedaj so suvi, prej ali slej se bo cikelj obrnil in karavana bo šla dalje !!!
    • To je bila pa dolga vojna 😜
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.