Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

A sedaj bomo pa še doktorirali iz 4-ih podložk? 😮 Govorimo o avtu, ki nov stane 35.000 €, mnogo težav (s posledicami nekaj 1.000 €) pa povzročajo štiri podložke v vrednosti cca 10 evrov. 🙃 Tukaj je veliko za razmišljat, ja .... in @Alex, kakšnega mehanika to imaš, kjer moraš skoraj za vse poskrbeti sam? 🤪

 

WWW.EBAY.CO.UK

2.2 Diesel 2013-2017 SkyActiv Models. Fuel Injector Washer Set (x4). AS Cars has been a trusted supplier of genuine Mazda parts since 2009...

 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 40 minutami je Janez007 napisal:

A sedaj bomo pa še doktorirali iz 4-ih podložk? 😮 Govorimo o avtu, ki nov stane 35.000 €, mnogo težav (s posledicami nekaj 1.000 €) pa povzročajo štiri podložke v vrednosti cca 10 evrov. 🙃 Tukaj je veliko za razmišljat, ja .... in @Alex, kakšnega mehanika to imaš, kjer moraš skoraj za vse poskrbeti sam? 🤪

 

WWW.EBAY.CO.UK

2.2 Diesel 2013-2017 SkyActiv Models. Fuel Injector Washer Set (x4). AS Cars has been a trusted supplier of genuine Mazda parts since 2009...

 

 

image.png

Mehanik je dober. Samo rad poskrbim za, stvari sam, da vem, koliko kaj stane. 😉

In rabil bi jih takoj, oziroma do petka. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

Mehanik je dober. Samo rad poskrbim za, stvari sam, da vem, koliko kaj stane. 😉

Še posebej pri ceni podložk, se res splača, da prišparaš 20-30% 😂

Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

Še posebej pri ceni podložk, se res splača, da prišparaš 20-30% 😂

No, pri podložkah ni tak problem, pri diskih in ploščicah pa se že pozna. 😉

Da ne govorimo o ceni olja Motul, kot jo ima on. Ima namreč tudi prodajalno avto delov. A vse dobim ceneje kot je pri njemu. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

A sedaj bomo pa še doktorirali iz 4-ih podložk? 😮 Govorimo o avtu, ki nov stane 35.000 €, mnogo težav (s posledicami nekaj 1.000 €) pa povzročajo štiri podložke v vrednosti cca 10 evrov. 🙃 Tukaj je veliko za razmišljat, ja .... in @Alex, kakšnega mehanika to imaš, kjer moraš skoraj za vse poskrbeti sam? 🤪

 

WWW.EBAY.CO.UK

2.2 Diesel 2013-2017 SkyActiv Models. Fuel Injector Washer Set (x4). AS Cars has been a trusted supplier of genuine Mazda parts since 2009...

 

 

image.png

res klavrno, da en tak majhen del lahko povzroči take težave, iz kakega materiala pa so bile potem original? (to mi deluje kot razne delovne naprave iz Hoferja/Lidla, ki so za delo 30min na teden dobre, če jih pa rabiš za resno delo in več urno delovanje pa no go, ker imajo razne plastične ležaje, itd....in enostavno razpade ob resni obremenitvi)

Napisano
dne 31. 8. 2022 ob 10:55 je Janez007 napisal:

... ... ... Govorimo o avtu, ki nov stane 35.000 €, mnogo težav (s posledicami nekaj 1.000 €) pa povzročajo štiri podložke v vrednosti cca 10 evrov. ... ... ... ...

 

To je velikokrat tako. En tak primer: imaš hišo, pa se ti ne da zamenjat tesnila na jeklenki v kuhinji (ki jo dobiš zraven na tistem zelenem čepu z zunanje strani) in plin začne uhajat, zagori in gre cela hiša v vrednosti 200.000€ zaradi tesnila, ki sicer stane 0,10€...

  • Všeč 5
  • Ljubim 1
Napisano

Bom kar temo si sposodil,.. avto mi normalno deluje in pospešuje recimo na avtocesti od 90 do 180kmh kot nič. Ko mi pa izvaja regeneracijo pospešuje do 140 ob rahlem cukanju pri 140zablokira lahko zabijem pedalko do konca in ker noče pospešiti(mogoče pride  na 145kmh po kaki minuti). Any ideas prej k zapelem v sočo 🤪 ?

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 1 uro je TiEn napisal:

Bom kar temo si sposodil,.. avto mi normalno deluje in pospešuje recimo na avtocesti od 90 do 180kmh kot nič. Ko mi pa izvaja regeneracijo pospešuje do 140 ob rahlem cukanju pri 140zablokira lahko zabijem pedalko do konca in ker noče pospešiti(mogoče pride  na 145kmh po kaki minuti). Any ideas prej k zapelem v sočo 🤪 ?

 

Da te slucajno nebo zacel pocasi ze kej un zloglasni senzor izpusnih plinov kej zezat... Ti ze kako napako javi? 

Napisano

Ne napake ni javilo nobene, sito je čisto, podložke injektorjev zamenjane(da ni kaj tukaj), sesalni kolektor ščiščen, dpf sm tudi sčistil (sice rnekaj časa nazaj že)

 

 

image.jpeg

 

Napisano

167k km, nevem če je bil menjan takrat tudi senzor bi moral vpršati mehanika, ampak ja nekaj ne štima in je povezano s samo regeneracijom ker ko je ni avto piči prav lepo

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 1 uro je TiEn napisal:

167k km, nevem če je bil menjan takrat tudi senzor bi moral vpršati mehanika, ampak ja nekaj ne štima in je povezano s samo regeneracijom ker ko je ni avto piči prav lepo

Ketno menjaj,da nebo še pogreb prej preden boš našo napako....😉 Saj veš,dizel pa to......

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 5 urami je TiEn napisal:

Bom kar temo si sposodil,.. avto mi normalno deluje in pospešuje recimo na avtocesti od 90 do 180kmh kot nič. Ko mi pa izvaja regeneracijo pospešuje do 140 ob rahlem cukanju pri 140zablokira lahko zabijem pedalko do konca in ker noče pospešiti(mogoče pride  na 145kmh po kaki minuti). Any ideas prej k zapelem v sočo 🤪 ?

Alex bi ti napisal da je vse ok, omejitev je itak 130 tako da dokler ni tezav pri 130 ni panike

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 7 urami je NevLado napisal:

Alex bi ti napisal da je vse ok, omejitev je itak 130 tako da dokler ni tezav pri 130 ni panike

Alex sploh nima teh težav. 😉

 

 

Napisano
pred 14 urami je TiEn napisal:

167k km, nevem če je bil menjan takrat tudi senzor bi moral vpršati mehanika, ampak ja nekaj ne štima in je povezano s samo regeneracijom ker ko je ni avto piči prav lepo

 

samo konektor poglej, če je rdeče barve je še star :)

Napisano (urejeno)

pred požarno steno, mislim da snameš samo zaščito in imaš takoj senzor spodaj

 

20200610-215517 (1).jpg

 

 

Popravljeno od SpEkTr
Napisano

Hvala pogledam ob priliki pa poslikam. Me zanima kak strošek je to ker teli mazdini senzorji so zgleda zlati 😛

 

image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

20220906_182801.jpg

20220906_182811.jpg

Na drugi sliki je in konektor je črn,..zdej al je bil menjan al ne za 100 ne vem

 

ps: po posnetku na youtube naj bi bil DPF senzor tisti ki sem ga priložil na prvi sliki?

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)
dne 5. 9. 2022 ob 16:38 je TiEn napisal:

Bom kar temo si sposodil,.. avto mi normalno deluje in pospešuje recimo na avtocesti od 90 do 180kmh kot nič. Ko mi pa izvaja regeneracijo pospešuje do 140 ob rahlem cukanju pri 140zablokira lahko zabijem pedalko do konca in ker noče pospešiti(mogoče pride  na 145kmh po kaki minuti). Any ideas prej k zapelem v sočo 🤪 ?

Pozdravljeni.. Sem nov na forumu in prav tako sem ponosni lastnik Mazde6. Zal se tudi sam srecujem s podobno tezavo kot TiEn in sicer da avto ne vlece vec ko pride do 140kmh in to takrat ko spustim plin in ga nato se enkrat stisnem (ko cuknem na avtocesti). Ko sem postal bolj pozoren na to sem dojel da to naredi na 2500 obratih to v vsaki prestavi ko ga pritiskam (ne vedno ampak vsak dan sigurno). V 6 pestavi je to tocno pri 140kmh. Nekaj minut traja da pride do 150kmh potem ga pa spet odpre in gre avto brez problema lahko do konca. Tezava nastane torej pri 2500obratih. Mislim da se takrat odpre loputa za veliko turbino. 

Naj poudarim da ima avto zamenjani obe turbini in stikalo. Avto je 2013 letnik in ima prevozenih 130000km. Je 2.2 175konjski Aut. Letos je bil avto temeljito pregledan (turbina z loputo) in ni bilo nobene napake ampak sam menim da se morda ta loputa ne odziva pravilno..

Ker od 2500 obratov in naprej se obnasa kot da je SDI heh. Prisilno regeneracijo sem naredil 2 tedna nazaj ko mi je pos etilo dpf lucko. 

Prosim za kakrsen koli nasvet oz napotek do Mazda mojstra. Najblizji pooblasneni servis imam v Britofu pri Kranju (ima kdo izkusnje, so dobri?) 

Lep pozdrav, David

Popravljeno od D_g1n1
Napisano
pred 1 uro je D_g1n1 napisal:

Pozdravljeni.. Sem nov na forumu in prav tako sem ponosni lastnik Mazde6. Zal se tudi sam srecujem s podobno tezavo kot TiEn in sicer da avto ne vlece vec ko pride do 140kmh in to takrat ko spustim plin in ga nato se enkrat stisnem (ko cuknem na avtocesti). Ko sem postal bolj pozoren na to sem dojel da to naredi na 2500 obratih to v vsaki prestavi ko ga pritiskam (ne vedno ampak vsak dan sigurno). V 6 pestavi je to tocno pri 140kmh. Nekaj minut traja da pride do 150kmh potem ga pa spet odpre in gre avto brez problema lahko do konca. Tezava nastane torej pri 2500obratih. Mislim da se takrat odpre loputa za veliko turbino. 

Naj poudarim da ima avto zamenjani obe turbini in stikalo. Avto je 2013 letnik in ima prevozenih 130000km. Je 2.2 175konjski Aut. Letos je bil avto temeljito pregledan (turbina z loputo) in ni bilo nobene napake ampak sam menim da se morda ta loputa ne odziva pravilno..

Ker od 2500 obratov in naprej se obnasa kot da je SDI heh. Prisilno regeneracijo sem naredil 2 tedna nazaj ko mi je pos etilo dpf lucko. 

Prosim za kakrsen koli nasvet oz napotek do Mazda mojstra. Najblizji pooblasneni servis imam v Britofu pri Kranju (ima kdo izkusnje, so dobri?) 

Lep pozdrav, David

Hmm. Posvetila ti je dpf lučka. A veš kaj to pomeni? Da imaš zabasan egr, pa kolektor in na koncu tudi dpf filter. 

Na koliko km pa ti dela regeneracije? A se ti olje dvigne kaj proti oznaki max? 

Najprej to preglej. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.