Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Drgač hec,.. zlomljena loputa, uničena turbina,.. 700€ za obnovit,.. pomoje z delom kak e 1,5k evroc stroška

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Žalosten 1

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 8 minutami je Tilen5 napisal:

Drgač hec,.. zlomljena loputa, uničena turbina,.. 700€ za obnovit,.. pomoje z delom kak e 1,5k evroc stroška

Sponsored by????

Napisano

Bolš ko pa 4.2k € tolk kolk je mene takat pršla nova :D Men je prehit crknala, še noben to ni znal popravlat, zdej je to očitno znana praksa.

Napisano
dne 7. 5. 2024 ob 20:55 je Alex napisal:

Ta post se nanaša na... ? 

Nekdo je spraseval, da mu pod nizkimi obrati slabo vlece, ko pa doseze brzino 80+ pa zacne vlect

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Avto porihtan, ne me vprašat kaj vse je bilo rteba nrdit 🙈

Pelje se pa kot putrčk zdej

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 5 minutami je Tilen5 napisal:

Avto porihtan, ne me vprašat kaj vse je bilo rteba nrdit 🙈

Pelje se pa kot putrčk zdej

A boš zaupal vsaj to, koliko je zapeklo denarnico?

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Nevem še ker more spisat natančno račun,.. pomoje 2k eur plus

  • Všeč 3
  • Začuden 1

 

image.jpeg

 

Napisano

Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.

  • Všeč 3
  • Haha 4

 

image.jpeg

 

Napisano

Mazda diesel Life ni kej😁 važno da je spet avto v pogonu in na cesti.

  • Všeč 1
  • Haha 3

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Tilen5 napisal:

Nevem še ker more spisat natančno račun,.. pomoje 2k eur plus

dobr niti ni tako hudo, glede na to da je avto še vedno verjento vreden 10k + , sedaj veš kaj imaš in ga zvoziš do konca....(verjetno pa to nisi popravljal na uradnem servisu?)

Popravljeno od sportman333
Napisano (urejeno)

Ne privatni mehanik,

 

delano je blo: nova turbina, da je turbina v garanciji DPF,.. zaradi DPF sesalni kolektorji

narejen mali servis
menjana sonda izpušnih plinov ki so mi jo pri drugem mehaniku polomili
menjan mikro jermen, ki ej bil kao 1 leto naza menjan pri drugem mehaniku(usa scufan)
nov antifirz, dobil je tudi da je tista črna plastika na motorju počena in puša in jo je menjal
pa neke cevi nove, pa še kaj se bi našlo

mi ej tud pokazal vse stare polomljene dele in škato saj 🙈

 

Popravljeno od Tilen5
  • Všeč 4
  • Začuden 2

 

image.jpeg

 

Napisano

Ni ga boljšega občutka, kot imeti spet izpraven avto. Srečno :punk:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 17 urami je sportman333 napisal:

dobr niti ni tako hudo, glede na to da je avto še vedno verjento vreden 10k + , sedaj veš kaj imaš in ga zvoziš do konca....(verjetno pa to nisi popravljal na uradnem servisu?)

Ko je meni 12 let nazaj na bmw-ju motor razbilo sem dal 3800€.

Še dobro da je bil v garanciji in sem dobil vse povrnjeno s strani avtohiše v Kopru.

 

Takrat sem dobil sivih las še za naprej:nevem:

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 21 urami je Bini napisal:

Kdo ti ga je pa tako lepo porihtal, če ni skrivnost in :zoom-zoom: :bravo:

Renato Ličen iz Gojač

 

image.jpeg

 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Evo račun pršu ,..skoraj 3000€

dne 1. 6. 2024 ob 19:57 je Tilen5 napisal:

Ne privatni mehanik,

 

delano je blo: nova turbina, da je turbina v garanciji DPF,.. zaradi DPF sesalni kolektorji

narejen mali servis
menjana sonda izpušnih plinov ki so mi jo pri drugem mehaniku polomili
menjan mikro jermen, ki ej bil kao 1 leto naza menjan pri drugem mehaniku(usa scufan)
nov antifirz, dobil je tudi da je tista črna plastika na motorju počena in puša in jo je menjal
pa neke cevi nove, pa še kaj se bi našlo

mi ej tud pokazal vse stare polomljene dele in škato saj 🙈

 

Evo račun prišel... 2700€

  • Všeč 3
  • Zmeden 1

 

image.jpeg

 

Napisano

A ti je lokalni mehanik dal garancijo, sicer bi mu jaz placal na roke brez racuna pa imaš takoj par 100eur v zepu....

Napisano
pred 11 urami je Tilen5 napisal:

Evo račun pršu ,..skoraj 3000€

Evo račun prišel... 2700€

Bogato. 🤔

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 27. 8. 2022 ob 11:09 je denis100procent napisal:

Ja zgleda da res. Napisal si da nova turbina pride okorg 2000e? Kaj to govorimo o celotnem bi-turbu? Mogoce imate podatek koliko bi bila cena montaze na mazdinem servisu?

Težavo glede izgube moči do 2500 obratov imam popolnoma enako tudi sam. Danes sem se oglasil na servisu Mazda. Avto ima dve turbine. V prvi se je odlomil en pokrovček, kar pomeni, da tam vleče zrak. Cena turbine je 1500 z ddv + delo za zamenjavo 300 €.

Kako bom postopal še ne vem. Ne vem, če bom lahko kje dobil obnovljeno turbino, ki bo kvalitetno narejena za dosti nižjo ceno. Druga zadeva je potem sessalni kolektor, ki nima sicer direktne povezave z tem ampak na 100.000 ga je zelo dobro očistiti, ker je običajno čisto zabit. Cena čiščenja + peskanja na pooblaščenem servisu cca. 500 euričev. To so cene ....

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 14 urami je Mazda6 Top Revolution napisal:

Težavo glede izgube moči do 2500 obratov imam popolnoma enako tudi sam. Danes sem se oglasil na servisu Mazda. Avto ima dve turbine. V prvi se je odlomil en pokrovček, kar pomeni, da tam vleče zrak. Cena turbine je 1500 z ddv + delo za zamenjavo 300 €.

Kako bom postopal še ne vem. Ne vem, če bom lahko kje dobil obnovljeno turbino, ki bo kvalitetno narejena za dosti nižjo ceno. Druga zadeva je potem sessalni kolektor, ki nima sicer direktne povezave z tem ampak na 100.000 ga je zelo dobro očistiti, ker je običajno čisto zabit. Cena čiščenja + peskanja na pooblaščenem servisu cca. 500 euričev. To so cene ....

A ste že odpirali, da veš da ga je odlomilo?

Ja med turbinama je loputa, ta loputa pa na palčki, ki uravnava pretok. Loputa je pritrjena z zatičem, ta se losa in ga potegne čez mašino. Če je to že naredilo, bi o tem vrjemi vedel, ker med procesom poškoduje lopatice turbine in posledično spremeni zvok.

 

Tk da če je avto še vozen in nimaš čudnih zvokov iz turbine imaš zatič še najvrjetneje na svojem mestu. Čimprej raznest in zamenjat ta zatič, v spominu imam, da bi naj to na Mazdi Selmar v Celju sedaj popravljali (samo zatič, brez menjave turbine).

Če je cena nove turbine samo 1500 €, je to še ddober deal, ker je bila pred 5 leti okoli 3k €.

Napisano (urejeno)

Pri Selmarju so mi pred 3 leti rekli, da loputico privarijo za 150€ in potem nevarnosti ni več.

 

Sicer pa se loputica sliši, če še obstaja ... ko ugasneš avto - čez kakšno sekundo ali dve se zasliši kovinski zvok "pink", ko loputica udari ob kovinsko ohišje turbine.  

Popravljeno od Janez007
Napisano

Sj loputice ne more potegnit not, notri potegne samo zatič, ki jo drži na palčki. Če slišiš ta kovinski zvok "pink", ko ugasneš, je že prepozno, je zatič že daleč od svojega pravega mesta :D

 

Drugače pa za @Mazda6 Top Revolution tule maš linke do starih pogovorov o tem problemu, dokumentirano z slikami, kako to izgleda:

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
    • Počakaj še kakšno leto, boš lahko po LUFTU letal z nekimi takimi zadevcami, hehe
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.