Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 45 minutami je 50keda napisal:

Sj loputice ne more potegnit not, notri potegne samo zatič, ki jo drži na palčki. Če slišiš ta kovinski zvok "pink", ko ugasneš, je že prepozno, je zatič že daleč od svojega pravega mesta :D

 

To ne more držati. Pri Selmarju sem bil z avtom l. 2016, ki so mu na pooblaščenem servisu 5.000 km prej zamenjali turbino z novo, modificirano. Kovinski "pink" je zaslišal Selmar mehanik in me nanj opozoril. Torej dokaj glasen "pink" je bil na 5.000 km stari turbini, nikoli priganjani. Sam ga prej nisem niti opazil.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Zanimivo, ne znam si sicer predstavljat kak zgubiš zatič brez da lopatice na turbini pokrivi, ampak očitno se da, če ta primer,  ki ga navajaš drži. Če govoriva o istem zatiču, potem druge poti zanj ni kot v intercooler, tam se najvrjetneje ustavi. Edina možnost bi bla, da tista turbina, skozi katero ga potegne, v danem trenutku miruje.

U glavnem, to pomeni, da je v vsakem primeru za odpret turbino in preverit, če je cela al ne. Če je, bi se po  mojem moral zatič, dat popravit.

Napisano

Kdaj pa turbina miruje? A ko avto stoji in je ugasnjen motor? :nevem:

 

Tko, da je odvisno le kolk je sreče, da ne poškoduje lopatic... mogoče le v primeru, ko je na štandgasu pa se vrti bolj počasi.

33112_1.png

Napisano

Pa ta problem sem jaz isti popravljal spomladi... obnova turbine 700€

 

image.jpeg

 

Napisano
dne 13. 9. 2024 ob 20:42 je Boss napisal:

Kdaj pa turbina miruje? A ko avto stoji in je ugasnjen motor? :nevem:

 

Tko, da je odvisno le kolk je sreče, da ne poškoduje lopatic... mogoče le v primeru, ko je na štandgasu pa se vrti bolj počasi.

Če je loputa zaprta se ena nebi smela vrtet.

Napisano

Se vrti, ker turbini ne uporabljata čisto ločenih poti, ampak le delno. Mazda ima sistem dvo stopenjskega bi turba z variabilno geometrijo lopatic večje turbine. Pri nizkih obratih ventil zapira direktno večjo cev, do velike turbine, saj je premalo energije v izpušnih plinih, tako da gre najprej skozi malo turbino, ki skrbi za tlak zraka, ampak še vedno gre izpuh tudi skozi večjo, čeprav takrat se zgolj vrti in ne proizvaja kaj dosti tlaka v sistem.  To je tam nekje do 1700-1800 obratov

 

Ko se obrati povečajo loputa delno odpre tudi večjo cev za direkten dostop izpušnih plinov do večje turbine. Ampak, ker tlaka še vedno ni toliko, da bi preklopilo na veliko, delujeta obe turbini skupaj, tako da najprej večja nekoliko fila manjšo, da ji povečuje tlak pri tem pa z variabilnimi lopaticami večje turbine regulira tlak, da je čimbolj efektiven. Če se ne motim se to dogaja nekje med 1800-2700 obratov.

 

Nad tem pa odpre izpušno loputo do konca in po večji cevi preusmeri večino izpušnih plinov preko večje turbine in tudi odpre kontrolni ventil na izhodu za zrak, da gre ta lahko končno mimo male turbine. Še vedno pa se ta mala turbina ne ustavi, ker nima ventila, da bi jo čisto zaprlo, ampak se vrti, dela pa bore malo tlaka v sistemu.

 

Tako, da obe turbini se ves čas vrtita, razlika je le od obratov, katera skrbi za tlak, katera je pa v določenem trenutku v prostem teku. Ampak ustavita se pa ne.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Ja vprašanje je res ali se loputa čisto zapre al ne in predvsem kdaj, ti iztrga zatič. Nekaj je prosto oz. brez tlačno vrtenje, nekaj pa je vrtenje, ki ti ustvarja tlak. Tako da ja, se strinjam, vprašanje če se sploh kdaj čisto ustavi katera izmed njih. Ampak če zatič pade skozi pri popolnem ali delnem zaprtju, je po mojem še možnost, da se poškodbam lopatic izogneš. Meni se je to na žalost zgodilo pri polnem plinu :D :D

Popravljeno od 50keda
  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
dne 12. 9. 2024 ob 20:12 je Mazda6 Top Revolution napisal:

Težavo glede izgube moči do 2500 obratov imam popolnoma enako tudi sam. Danes sem se oglasil na servisu Mazda. Avto ima dve turbine. V prvi se je odlomil en pokrovček, kar pomeni, da tam vleče zrak. Cena turbine je 1500 z ddv + delo za zamenjavo 300 €.

Kako bom postopal še ne vem. Ne vem, če bom lahko kje dobil obnovljeno turbino, ki bo kvalitetno narejena za dosti nižjo ceno. Druga zadeva je potem sessalni kolektor, ki nima sicer direktne povezave z tem ampak na 100.000 ga je zelo dobro očistiti, ker je običajno čisto zabit. Cena čiščenja + peskanja na pooblaščenem servisu cca. 500 euričev. To so cene ....

Pozdravljen.

Sam sem se tudi srecal s tem problemom na zalost... Tezavo sem pa resil pri Pelkotu, menjava turbin me je stala 800e.

 

Letos pa sem ocistil tudi sesalni kolektor pri cca 135.000km, ta poseg me je pri Pelkotu stal 200e in razlika je kar opazna, avto je veliko bolj odziven. 

 

Ja so kar cene... oz kar dosti ljubezni €€€ zahtevajo te mazde ja. 

 

 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
    • Počakaj še kakšno leto, boš lahko po LUFTU letal z nekimi takimi zadevcami, hehe
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.