Skoči na vsebino

Reality check za mazdo 6 III bencinarja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Hej družba!

 

Toliko in toliko let šlo mimo in bo treba nabavit nekaj novega. Kjer se mi zatakne so trenutne cene in bi vas prosil za en reality check, ker verjetno rinem z glavo skozi zid. :vskalo:

 

Zacelo se je s takim spiskom zelja:

  • dobri ovinki
  • karavan
  • bencinar 165hp (rad nabijam obrate, sem pa prebral par "VS" threadov tukaj in nisem vec 100%; 10 let star dizel vseeno verjetno nima smisla)
  • manual
  • 19" feltne (sport-line)
  • Mazda6 III (2012-2014)
  • rdec 😀

 

V sloveniji tako ni nič, v nemčiji me je pa na rit vrglo, da za 2012, ~75kkm z vsem tem hočejo 16k€!!! Za 10 let star avto? Z importom bi na koncu prišlo 17.5k-18k€. A se komurkoli ne zdim cepec, da o tem razmišljam? 😀

Saj ni to edini avto, imaš potem 2012/125kkm/13.5k€, 2012/108kkm/14.8k€, 2014/113kkm/15.5k€, pa ena natolčena za 12k€... ampak ne razumem, za 17k€+ so pa že 2015+. Tako absurdno je, da sem šel že BMW-je gledat in 2013 328i (premajhen) je 17k€! Extra 4, 5 jurjev in že 2. facelift gledaš!

 

Mi lahko prosim kdo pojasne a so to "smiselne" (v teh časih) cene, ali je kak tehten razlog za kakšen drugi letnik, ali naj raje gledam ford mondeo st-line 2019 za 21 jurjev. Kolega mi tudi predlaga 2017 Audi A6 Avant 3.0 TDI za 25k. Smešno, da je hujše mazdo kupovat kot bemfla.

 

Hvala vam! To mi povzroča čisto preveč stresa... 😀

h

 

p.s. Ali je kakšna razlika med sport line (revolution?) in center line (attraction?) podvozjem/voznimi lastnostmi, ali so samo večje feltne?

Popravljeno od hermelin
Napisano

Ja, (vsaj) pol leta si prepozen za tak nakup.

 

Zdaj imaš dve možnosti: kupiš, kar pač dobiš vsaj približno po svojih željah, ali pa stisneš zobe in počakaš na bolj ugoden trenutek za nakup avtomobila (ki ga morebiti celo ne bo).

 

Lahko pa vsakemu prodajalcu ponudiš znesek, ki si si ga ti zamislil ... Saj pri teh vrtoglavih cenah se tudi rabljeni avtomobili težko prodajo ...

Napisano
pred 5 urami je hermelin napisal:

Hej družba!

 

Toliko in toliko let šlo mimo in bo treba nabavit nekaj novega. Kjer se mi zatakne so trenutne cene in bi vas prosil za en reality check, ker verjetno rinem z glavo skozi zid. :vskalo:

 

Zacelo se je s takim spiskom zelja:

  • dobri ovinki
  • karavan
  • bencinar 165hp (rad nabijam obrate, sem pa prebral par "VS" threadov tukaj in nisem vec 100%; 10 let star dizel vseeno verjetno nima smisla)
  • manual
  • 19" feltne (sport-line)
  • Mazda6 III (2012-2014)
  • rdec 😀

 

V sloveniji tako ni nič, v nemčiji me je pa na rit vrglo, da za 2012, ~75kkm z vsem tem hočejo 16k€!!! Za 10 let star avto? Z importom bi na koncu prišlo 17.5k-18k€. A se komurkoli ne zdim cepec, da o tem razmišljam? 😀

Saj ni to edini avto, imaš potem 2012/125kkm/13.5k€, 2012/108kkm/14.8k€, 2014/113kkm/15.5k€, pa ena natolčena za 12k€... ampak ne razumem, za 17k€+ so pa že 2015+. Tako absurdno je, da sem šel že BMW-je gledat in 2013 328i (premajhen) je 17k€! Extra 4, 5 jurjev in že 2. facelift gledaš!

 

Mi lahko prosim kdo pojasne a so to "smiselne" (v teh časih) cene, ali je kak tehten razlog za kakšen drugi letnik, ali naj raje gledam ford mondeo st-line 2019 za 21 jurjev. Kolega mi tudi predlaga 2017 Audi A6 Avant 3.0 TDI za 25k. Smešno, da je hujše mazdo kupovat kot bemfla.

 

Hvala vam! To mi povzroča čisto preveč stresa... 😀

h

 

p.s. Ali je kakšna razlika med sport line (revolution?) in center line (attraction?) podvozjem/voznimi lastnostmi, ali so samo večje feltne?

Samo feltne so večje in nekaj drugih dodatkov a ne na podvozju! 

Jaz bi vseeno še počakal pol leta, ker naročila novih upadajo in s tem "mogoče" padejo tudi cene najprej novih in zatem še starih.... 😊

Napisano

Moje mnenje? Odločil si se za super avto! Takšnega z G165 in MT boš dobil v SLO prej ali slej, samo ne z glavo skozi zid!

 

Jaz ti predlagam, da greš na testno vožnjo z G165 in MT, da vidiš občutek. Potem pa lahko probaš še G192 in AT, da boš prepričan v svojo odločitev. Zakaj? Če boš uvažal iz Nemčije, te uvoz pride malo manj kot 2k. Na tem mestu se je smiselno prepričati v svojo odločitev. Cena G165 je tam tam Slo/Nem, tako da neke dodatne vrednosti NI, razen če pri nas res ne bo nobene pametne G165. Za G192, ki so pa v Slo težko dobavljive, se pa uvoz splača. To je moje mnenje!

 

Reality check je pa tak. Ko sem jaz avto uvozil novembra 2021, so bile cene takšne:

 

Citat

Od oka torej lahko 2016 letnik dobiš za 18.000 + stroški, 2017 za 20.000 + stroški in 2018 za 24.000 + stroški. Seveda to govorim za G192 in top opremo, če znižaš standarde se da avto dobit ceneje + odvisno od tega koliko te motijo servisi, popravila, etc.

 

Tudi takrat bi lahko ceneje uvozil dizelskega Audija (ampak žal ne s tako opremo).

 

Napisano

Sem bil pred dobrim letom pred podobno dilemo in iskal Mazdo 6 bencinarko karavan tako na Avtonetu kot na mobile.de. Po razpoložljivih podatkih (brez predhodnega preizkusa) sem iskanje omejil na G165 MT. Morda tudi zato, ker je Pelko zagovornik tega neuničljivega motorja, in ga je predlagal tako meni, kot prejšnjemu lastniku naše Mazde 6.

 

V Nemčiji so cene od začetka mojega spremljanja junija 2021 pa vse do danes le rastle, in to za isti letnik (ne starost)! Pri nas na Avtonetu se sem in tja pojavi kakšen oglas za Mazdo 6 bencinarko, ampak redko, recimo 3-je avti na leto. Ena od teh je bila G145 letnik 2019, ki se je lansko jesen neuspešno prodajala za nerazumljivih 25.000, pred enim mesecem pa ponovno za nerazumljivih 19.000 in prodala v 5-ih minutah, čez 2 dni pa še enkrat, seveda po višji ceni. 🙃 In kar me je pa najbolj osupnilo, rabljene bencinske Mazde na Avtonetu danes kupujejo celo pooblaščeni Mazda trgovci in jih prodajajo naprej. 😮 Kriza. ;)

 

Ker sem vztrajen sem na Avtonetu pred letom našel enega G165 MT 2018 FL, in to celo z vso opremo, kar je za ta model zelo redko, tudi na mobile.de. :) Takoj sem poklical in se zmenil, brez preizkušnje. Na prevzemu me je nekoliko razočarala odzivnost motorja - vožnje, pričakoval sem več (mogoče tudi, ker sem presedlal s CD175). Avto vleče podobno, kot Opel Corsa ali Renault Clio 1,2. 

 

Nato se spomladi v oglasih pojavi ena šestka istega letnika z G194 AT motorjem. In jo kupim, da končno vidim, ali je motor 2.5 res tako boljši, saj ga hvalijo po raznih forumih.

 

Po istočasnem lastništvu obeh, vožnji enkrat enega, drugič drugega, lahko rečem, da je isti model Mazde 6 (2018 FL) z različnim motorjem (prvi G165 MT, drugi G194 AT), po občutku vožnje različen avto. Občutek vožnje z G194 je 1 nivo višji, bolj tiha in udobna vožnja, občutek večje moči motorja. Na Mazda servisu sem kasneje glavnega mehanika ter dva sprejemnika vprašal, katerega od teh dveh avtov naj obdržim. Vsi trije so rekli G194 AT. In dam jim prav, pa naj Pelko še tako zagovarja G165. 😀 In tistega pol litra do liter več goriva na 100 km se splača, saj se pelješ v japonskemu "BMW" namesto v japonskemu "Oplu". :)

 

  • Všeč 6
  • Ljubim 2
Napisano
Napisano
pred 3 minutami je Deeyan napisal:

sam kaj, ko ni fora samo v litru porabe, tut zavarovanje se že kr pozna, ko si nad 130kW

Seveda se pozna. Ampak ko je vprašanje lastništvo avta ranga 35.000 (novega), ko v prvih letih samo na ceni izgubljaš med 3.000 in 5.000/leto, tistih 100 € v praksi ne sme pretehtati (nihanja na trgu rabljenih vozil povzročajo bistveno večjo izgubo-razliko v €). :)

 

 

 

Napisano
4 hours ago, dvorjan said:

Ja, (vsaj) pol leta si prepozen za tak nakup.

 

Zdaj imaš dve možnosti: kupiš, kar pač dobiš vsaj približno po svojih željah, ali pa stisneš zobe in počakaš na bolj ugoden trenutek za nakup avtomobila (ki ga morebiti celo ne bo).

 

Lahko pa vsakemu prodajalcu ponudiš znesek, ki si si ga ti zamislil ... Saj pri teh vrtoglavih cenah se tudi rabljeni avtomobili težko prodajo ...

Tezava je, da imam avto, ki niti ni vec primeren za 5000km potovanja, tako da sem vbistvu stuck dokler si ne omislim cesa novega. Kolikor mi je uspelo dobiti informacij, ni nihce mnenja, da bo pol leta pomenilo kaj vec kot 3% padca v cenah. To pa ni vse skupaj nic. Se celo na slabse naj bi slo ker sedaj nekaj casa ni bilo dosti novih avtov. To pomeni, da ni druge, kot da cene starejsih se naprej rastejo, dokler ne mine nekaj let, da se trg napolni z bolj stevilcno zasedbo letnika 2022+.

Pa bolj direktno, kaj bi pa bila smiselna cena za tak opisan 2012 g165 s polno opremo? Recimo tisti ki ima 72kkm. Sedaj je 16k. Pomoje bi moral biti max 14k ampak dvomim, da bi to sprejeli ali pa da bo cena toliko padla. Kak predlog kaksno ceno ciljat?

 

 

4 hours ago, Bini said:

Samo feltne so večje in nekaj drugih dodatkov a ne na podvozju! 

Jaz bi vseeno še počakal pol leta, ker naročila novih upadajo in s tem "mogoče" padejo tudi cene najprej novih in zatem še starih.... 😊

Hja, kot receno, smiselno to po logiki ravno ni. Avtov je na trgu toliko kot jih je. Tudi bolj stevilcni novi na rabljeni trg nebi smeli vplivat dokler sami niso 2+ let stari in zacenjo "obstajati" za kupce rabljenih. Super pa glede opreme! Mogoce pa potem eno center line pa 19" feltne gor ruknit? Kaj je se kaksna stvar, ki je na sport line, ni pa na center? Da sem lahko ziher pri tistih, ki so custom feltne dali gor. :D

 

 

1 hour ago, NevLado said:

Moje mnenje? Odločil si se za super avto! Takšnega z G165 in MT boš dobil v SLO prej ali slej, samo ne z glavo skozi zid!

 

Jaz ti predlagam, da greš na testno vožnjo z G165 in MT, da vidiš občutek. Potem pa lahko probaš še G192 in AT, da boš prepričan v svojo odločitev. Zakaj? Če boš uvažal iz Nemčije, te uvoz pride malo manj kot 2k. Na tem mestu se je smiselno prepričati v svojo odločitev. Cena G165 je tam tam Slo/Nem, tako da neke dodatne vrednosti NI, razen če pri nas res ne bo nobene pametne G165. Za G192, ki so pa v Slo težko dobavljive, se pa uvoz splača. To je moje mnenje!

 

Reality check je pa tak. Ko sem jaz avto uvozil novembra 2021, so bile cene takšne:

 

 

Tudi takrat bi lahko ceneje uvozil dizelskega Audija (ampak žal ne s tako opremo).

 

Najprej glede MT/AT. Ce se v avtu ne zabavam s heel/toe shiftanjem grem raje s kolesom. Relativno redno delam 5000km ture po Spaniji in verjamem, da je za nekatere to glavni razlog za avtomatika, meni bi pa nekaj pocilo, ce se nebi imel v 23 urni voznji s cim za igrati. :) Glede slovenskih g165 je pa tako kot je spodaj kolega napisal. Ena 2019 se je prodajala za 25k, za kar bi prodajalcu cestital. :D In to je to. V enem letu nevem, ce sem se kaksno drugo opazil, tako da upanja na slovenski trg nimam. Sploh ker mam omejeno okno v katerem moram dobiti nov avto.

 

Hmm, tezko sklepati kaksna je bila takrat cena 2012. Ce bi izgubila le 1000e na leto bi torej moral ciljati na 14k. Ne vrjamem pa, da bi me tip resno jemal ce pridem z 2000e manjso ponudbo. :D Kaj bi bila ok cena za 2012/2013 70k-120k km?

 

1 hour ago, Janez007 said:

Sem bil pred dobrim letom pred podobno dilemo in iskal Mazdo 6 bencinarko karavan tako na Avtonetu kot na mobile.de. Po razpoložljivih podatkih (brez predhodnega preizkusa) sem iskanje omejil na G165 MT. Morda tudi zato, ker je Pelko zagovornik tega neuničljivega motorja, in ga je predlagal tako meni, kot prejšnjemu lastniku naše Mazde 6.

 

V Nemčiji so cene od začetka mojega spremljanja junija 2021 pa vse do danes le rastle, in to za isti letnik (ne starost)! Pri nas na Avtonetu se sem in tja pojavi kakšen oglas za Mazdo 6 bencinarko, ampak redko, recimo 3-je avti na leto. Ena od teh je bila G145 letnik 2019, ki se je lansko jesen neuspešno prodajala za nerazumljivih 25.000, pred enim mesecem pa ponovno za nerazumljivih 19.000 in prodala v 5-ih minutah, čez 2 dni pa še enkrat, seveda po višji ceni. 🙃 In kar me je pa najbolj osupnilo, rabljene bencinske Mazde na Avtonetu danes kupujejo celo pooblaščeni Mazda trgovci in jih prodajajo naprej. 😮 Kriza. ;)

 

Ker sem vztrajen sem na Avtonetu pred letom našel enega G165 MT 2018 FL, in to celo z vso opremo, kar je za ta model zelo redko, tudi na mobile.de. :) Takoj sem poklical in se zmenil, brez preizkušnje. Na prevzemu me je nekoliko razočarala odzivnost motorja - vožnje, pričakoval sem več (mogoče tudi, ker sem presedlal s CD175). Avto vleče podobno, kot Opel Corsa ali Renault Clio 1,2. 

 

Nato se spomladi v oglasih pojavi ena šestka istega letnika z G194 AT motorjem. In jo kupim, da končno vidim, ali je motor 2.5 res tako boljši, saj ga hvalijo po raznih forumih.

 

Po istočasnem lastništvu obeh, vožnji enkrat enega, drugič drugega, lahko rečem, da je isti model Mazde 6 (2018 FL) z različnim motorjem (prvi G165 MT, drugi G194 AT), po občutku vožnje različen avto. Občutek vožnje z G194 je 1 nivo višji, bolj tiha in udobna vožnja, občutek večje moči motorja. Na Mazda servisu sem kasneje glavnega mehanika ter dva sprejemnika vprašal, katerega od teh dveh avtov naj obdržim. Vsi trije so rekli G194 AT. In dam jim prav, pa naj Pelko še tako zagovarja G165. 😀 In tistega pol litra do liter več goriva na 100 km se splača, saj se pelješ v japonskemu "BMW" namesto v japonskemu "Oplu". :)

 

Aja no evo, celo g145 je bil, sva ocitno isto norost gledala. :D Btw tole je pomoje strah nemcev zdaj, imajo kar nek odpor prodajati importerjem ker nocejo podpirati preprodajanja.

 

Ma glede odzivnosti, meni je uzitek nabijati masino na 6k+rpm, ko rabim moc. 2005 2.0 hp/weight ratio je 0.092, za 2012 g165 je 0.114, torej vleklo bo zadosti za zabavo, vseeno pa porabilo precej manj kot g194 na dolgih road tripih. Po pravici ne razumem cisto folka, ki ima 300 konjske BMWje itd. A to kadarkoli res nabijajo po ovinkih, ali samo enkrat, zadnjic? Sej ves isti rek: "better to drive a slow car fast, than a fast car slow". :D
----------------

 

Ok torej, mnenja zaenkrat so:

- pocakaj pol leta (verjetno se nebo v realnosti dosti spremenilo)

- cakaj na slovensko g165 (cene tukaj za rabljene bencinarke so se bolj usekane kot nemske)

- poglej g194 (nimam kje :D ampak nebi avtomatika)

 

Konkretno, tista 2012 z 72kkm je na papirju perfektna, ampak kot napisano se mi zdi absurdno dati na koncu do 18k(16k + import) za 10 letni avto. Kaj bi bila realna trenutna cena za tak avto, ki jo lahko tipu ponudim? Naj gledam centerline pa 19" butnem gor? Je kaksen drug letnik bolj vredno gledat? Ali je TOLE veliko bolj smotrno? Meni se je zdelo neumno toliko denarja dajat za avto, ki ni 2. FL in nima android/apple connectivity. Se motim?

 

Sem v glavi imel logiko, da ali 2012+ ker se bo furalo fino in bilo cenejse, ali FL2, ker ga bo bolje prodat, vse vmes pa ne, ampak so cene vbistvu se slabse za starejse. 

In hvala vsem za mnenja in pomoc! Saj vem, da je tezko svetovati kaj naredit z denarjem, ampak sem vesel tudi "ce bi bil jaz, bi..." mnenj. :D

p.s. Mk3 je lepsa kot Mk3 FL1. :D

Napisano (urejeno)

Jaz sem bil v podobni situaciji, na mojo srečo se je Janez007 eni 6ki odpovedal. Ko sem začel kupovat sem mislil da bom vzel okol 2016 letnik za okoli 16k-18k, ampak takih normalnih avtov enostavno ni bilo na trgu. Sem imel kar par debat doma, da sem na koncu lahko šel iskat...

 

Zaenkrat me ta večji strošek zavarovanja in liter bencina več ne moti, ker se mi avto res dopade. Upam, da se mi življenjska situacija ne spremeni tako drastično, da bi me začelo...

 

Edit: nevem pa kaj je z ženskami in avtomatiki...ker toliko strahu kot sem ga tu doživel, si res nisem predstavljal. Raje bi šaltala. Morm se navadit. Navadit česa, da stisneš gas in ti ni treba delat nič? 🤔

 

 

 

Popravljeno od SeekK
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 8 minutami je hermelin napisal:

Tezava je, da imam avto, ki niti ni vec primeren za 5000km potovanja, tako da sem vbistvu stuck dokler si ne omislim cesa novega. Kolikor mi je uspelo dobiti informacij, ni nihce mnenja, da bo pol leta pomenilo kaj vec kot 3% padca v cenah. To pa ni vse skupaj nic. Se celo na slabse naj bi slo ker sedaj nekaj casa ni bilo dosti novih avtov. To pomeni, da ni druge, kot da cene starejsih se naprej rastejo, dokler ne mine nekaj let, da se trg napolni z bolj stevilcno zasedbo letnika 2022+.

Pa bolj direktno, kaj bi pa bila smiselna cena za tak opisan 2012 g165 s polno opremo? Recimo tisti ki ima 72kkm. Sedaj je 16k. Pomoje bi moral biti max 14k ampak dvomim, da bi to sprejeli ali pa da bo cena toliko padla. Kak predlog kaksno ceno ciljat?

 

 

Hja, kot receno, smiselno to po logiki ravno ni. Avtov je na trgu toliko kot jih je. Tudi bolj stevilcni novi na rabljeni trg nebi smeli vplivat dokler sami niso 2+ let stari in zacenjo "obstajati" za kupce rabljenih. Super pa glede opreme! Mogoce pa potem eno center line pa 19" feltne gor ruknit? Kaj je se kaksna stvar, ki je na sport line, ni pa na center? Da sem lahko ziher pri tistih, ki so custom feltne dali gor. :D

 

 

Najprej glede MT/AT. Ce se v avtu ne zabavam s heel/toe shiftanjem grem raje s kolesom. Relativno redno delam 5000km ture po Spaniji in verjamem, da je za nekatere to glavni razlog za avtomatika, meni bi pa nekaj pocilo, ce se nebi imel v 23 urni voznji s cim za igrati. :) Glede slovenskih g165 je pa tako kot je spodaj kolega napisal. Ena 2019 se je prodajala za 25k, za kar bi prodajalcu cestital. :D In to je to. V enem letu nevem, ce sem se kaksno drugo opazil, tako da upanja na slovenski trg nimam. Sploh ker mam omejeno okno v katerem moram dobiti nov avto.

 

Hmm, tezko sklepati kaksna je bila takrat cena 2012. Ce bi izgubila le 1000e na leto bi torej moral ciljati na 14k. Ne vrjamem pa, da bi me tip resno jemal ce pridem z 2000e manjso ponudbo. :D Kaj bi bila ok cena za 2012/2013 70k-120k km?

 

Aja no evo, celo g145 je bil, sva ocitno isto norost gledala. :D Btw tole je pomoje strah nemcev zdaj, imajo kar nek odpor prodajati importerjem ker nocejo podpirati preprodajanja.

 

Ma glede odzivnosti, meni je uzitek nabijati masino na 6k+rpm, ko rabim moc. 2005 2.0 hp/weight ratio je 0.092, za 2012 g165 je 0.114, torej vleklo bo zadosti za zabavo, vseeno pa porabilo precej manj kot g194 na dolgih road tripih. Po pravici ne razumem cisto folka, ki ima 300 konjske BMWje itd. A to kadarkoli res nabijajo po ovinkih, ali samo enkrat, zadnjic? Sej ves isti rek: "better to drive a slow car fast, than a fast car slow". :D
----------------

 

Ok torej, mnenja zaenkrat so:

- pocakaj pol leta (verjetno se nebo v realnosti dosti spremenilo)

- cakaj na slovensko g165 (cene tukaj za rabljene bencinarke so se bolj usekane kot nemske)

- poglej g194 (nimam kje :D ampak nebi avtomatika)

 

Konkretno, tista 2012 z 72kkm je na papirju perfektna, ampak kot napisano se mi zdi absurdno dati na koncu do 18k(16k + import) za 10 letni avto. Kaj bi bila realna trenutna cena za tak avto, ki jo lahko tipu ponudim? Naj gledam centerline pa 19" butnem gor? Je kaksen drug letnik bolj vredno gledat? Ali je TOLE veliko bolj smotrno? Meni se je zdelo neumno toliko denarja dajat za avto, ki ni 2. FL in nima android/apple connectivity. Se motim?

 

Sem v glavi imel logiko, da ali 2012+ ker se bo furalo fino in bilo cenejse, ali FL2, ker ga bo bolje prodat, vse vmes pa ne, ampak so cene vbistvu se slabse za starejse. 

In hvala vsem za mnenja in pomoc! Saj vem, da je tezko svetovati kaj naredit z denarjem, ampak sem vesel tudi "ce bi bil jaz, bi..." mnenj. :D

p.s. Mk3 je lepsa kot Mk3 FL1. :D

 

G192/G194 je samo AT, sploh ni opcije MT.

 

Jaz za 10 let star avto ziher ne bi dajal 15 tisoč, če vem, da je 5 let star 20 :D 

Napisano (urejeno)
pred 59 minutami je hermelin napisal:


Pa bolj direktno, kaj bi pa bila smiselna cena za tak opisan 2012 g165 s polno opremo? Recimo tisti ki ima 72kkm. Sedaj je 16k. Pomoje bi moral biti max 14k ampak dvomim, da bi to sprejeli ali pa da bo cena toliko padla. Kak predlog kaksno ceno ciljat?

 

Aja no evo, celo g145 je bil, sva ocitno isto norost gledala. :D 

 

Kje so tisti časi ...? Brskam malo po stari e-pošti:

 

Junija 2021 se je bela M6 G165 MT, letnik 2016, nekaj čez 60.000 km, z vso opremo (pri nas Revolution Top) + zimske gume, v Munchnu prodajala za 16.800.

 

Spomnim se rdeče M6 G165 MT letnik 2019/10, 35.000 km, oprema Revolution (ni usnjenih sedežev) z 19" original platišči in dodatnimi 17" platišči in zimskimi gumami - prodajala se je za 22.000, ponudil jo je za 21.700€ - ko sem hotel zaarati, me je prehitel dealer iz Poljske.

 

 

Tista G145 pa se je mesec nazaj prodajala in takoj prodala za 18.999 € (vključuje prečke in nosilci za kolesa). Kje si bil? 😀

 

Ne ena ne druga ne ustreza tvoji zahtevi o rdeči "Alex" barvi. Tudi težko boš našel vse svoje želje v enem rabljenem avtu. Rabljen avto je skoraj vedno kompromis. 😔

 

2012 g165 s polno opremo?  Po občutku okoli 12.000 € - avto je 10 let star!

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 56 minutami je SeekK napisal:

Edit: nevem pa kaj je z ženskami in avtomatiki...ker toliko strahu kot sem ga tu doživel, si res nisem predstavljal. Raje bi šaltala. Morm se navadit. Navadit česa, da stisneš gas in ti ni treba delat nič? 🤔

Da nimava istih 👼 ? ?zmeden?

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano
57 minutes ago, SeekK said:

Jaz sem bil v podobni situaciji, na mojo srečo se je Janez007 eni 6ki odpovedal. Ko sem začel kupovat sem mislil da bom vzel okol 2016 letnik za okoli 16k-18k, ampak takih normalnih avtov enostavno ni bilo na trgu. Sem imel kar par debat doma, da sem na koncu lahko šel iskat...

 

Zaenkrat me ta večji strošek zavarovanja in liter bencina več ne moti, ker se mi avto res dopade. Upam, da se mi življenjska situacija ne spremeni tako drastično, da bi me začelo...

 

Edit: nevem pa kaj je z ženskami in avtomatiki...ker toliko strahu kot sem ga tu doživel, si res nisem predstavljal. Raje bi šaltala. Morm se navadit. Navadit česa, da stisneš gas in ti ni treba delat nič? 🤔

Ja evo, zdej pa hocjo 16k za 2012 lol. Avti normalni so, sam ne za normalno ceno ocitno. :D

 

Ma ja saj na koncu, ni tak zalogaj to, ampak se mi gre bolj za to da nocem avtomatika ker je prevec dolgocasno. Rev matchat iz 4. v 2. pred ovinkom je pac drug filing kot tappat tista usesa za volanom. :D

 

Jaz mojo heel/toe ucim. :D

 

58 minutes ago, NevLado said:

 

G192/G194 je samo AT, sploh ni opcije MT.

 

Jaz za 10 let star avto ziher ne bi dajal 15 tisoč, če vem, da je 5 let star 20 :D 

Vem, zato pa iscem g165. g145 je zal premalo.

Haha, evo. Tocno to je glavni vir frustracije. Zakaj so starjsi letniki tako zasoljeni?! Po terenu po kakrsnem vcasih vozim bi skoraj imelo smisel imet land cruiserja, tako da 20k+ dajat je pa spet vprasanje koliko bom dobil za potencialno popraskan avto po 2, 3 letih in lahko zgubis vec kot z drazjim starejsim. 😕 Saj vem, da kompliciram, je pa to kar si omenil glavni razlog da sem odprl to debato. :D Lahko bi naslov bil "Naj mi kdo pove kater letnik, koliko kilometrov in za kaksno ceno naj vzamem". :D 

 

 

14 minutes ago, Janez007 said:

 

Kje so tisti časi ...? Brskam malo po stari e-pošti:

 

Junija 2021 se je bela M6 G165 MT, letnik 2016, nekaj čez 60.000 km, z vso opremo (pri nas Revolution Top) + zimske gume, v Munchnu prodajala za 16.800.

 

Spomnim se rdeče M6 G165 MT letnik 2019/10, 35.000 km, oprema Revolution (ni usnjenih sedežev) z 19" original platišči in dodatnimi 17" platišči in zimskimi gumami - prodajala se je za 22.000, ponudil jo je za 21.700€ - ko sem hotel zaarati, me je prehitel dealer iz Poljske.

 

 

Tista G145 pa se je mesec nazaj prodajala in takoj prodala za 18.999 € (vključuje prečke in nosilci za kolesa). Kje si bil? 😀

 

Ne ena ne druga ne ustreza tvoji zahtevi o rdeči "Alex" barvi. Tudi težko boš našel vse svoje želje v enem rabljenem avtu. Rabljen avto je skoraj vedno kompromis.

 

Ufff wow... To bi bilo ja. In ja evo, 2019 za 22k. Zdej mas 2017 za toliko. 😕

Haha 145 je pa res premalo. :D In ja seveda je kompromis. Tiste tri 2012 omenjene zgoraj so tocno to kar sem imel v mislih, tudi barva (pa bi lahko bila tudi kaj drugega, ni to hard requirement tako kot manual), pa so cene absurdne. Tako kot je NeVlado rekel, zakaj bi clovek dal za 2012 16k, ce imas 2017 za 21/22k? Pa menda ne zgubljajo samo 1000e na leto...

 

Na drugi strani imas pa potem tole letnik 2019 fl2 za 23.7k s skoraj nic kilometri. Nobenega smisla s cenami starejsih.
Koliko bi realno ponudil za TOLE?

 

----------

 

Zaenkrat izpade skoraj kot da se ne splaca gledat starejsih od 2017, ce med 2017 in 2019 dobis zadevo za 20 do 24k. :(

Napisano (urejeno)
pred 20 minutami je hermelin napisal:

Ja evo, zdej pa hocjo 16k za 2012 lol. Avti normalni so, sam ne za normalno ceno ocitno. :D

 

Zaenkrat izpade skoraj kot da se ne splaca gledat starejsih od 2017, ce med 2017 in 2019 dobis zadevo za 20 do 24k. :(

Rajši kot 15.900 + strošek uvoza (avto vidim da je severu Nemčije :( ), bi sam vzel tole in ga teral do konca (do avtomobilsko boljših časov) - je sicer 2 leti starejši (ni pa karavan) in se neuspešno prodaja že nekaj mesecev:

 

image.png

 

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 2.5i GTA, letnik:2010,7190 EUR :: www.Avto.net ::
Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 49 minutami je Janez007 napisal:

Da nimava istih 👼 ? ?zmeden?

Raje bi "šaltala". Hm... Veliko njih bi rade šaltale. Ene menjalnike druge pa... 😊

Kje so cajti, ko si dobil rabljen avto zelo  poceni. Spomnim se moje 6-ke. Proti tem današnjim cenam je bila moja zastonj. 🤔 Pa saj ni niti toliko nazaj... 

 

 

Napisano
7 minutes ago, Janez007 said:

Rajši kot 15.900 + strošek uvoza (avto vidim da je severu Nemčije :( ), bi sam vzel tole in ga teral do konca (do avtomobilsko boljših časov) - je sicer 2 leti starejši (ni pa karavan) in se neuspešno prodaja že nekaj mesecev:

 

image.png

 

 

WWW.AVTO.NET

Mazda Mazda6 2.5i GTA, letnik:2010,7190 EUR :: www.Avto.net ::

No, karavan je absolutno edina opcija. Hodim na 1 mesecne roadtripe po evropi z dvema bicikloma in kupom opreme. Bi skoraj bolje cez prisel z avtodomom, ampak ajde, dok smo mladi al neki... :D
Je pa to alternativa o kateri sem tudi razmisljal, vzamem mk2 mazdo 6 in jo gonim 2 leti... Ni ravno tak uzitek/luksuz ampak ok. Definitivno ima predlog precej teze. Kako pa se vozijo te Mk2? moja 2005 je imela nek sport paket ali nekaj ker mi je izgledala nizja kot ostale, trd volan in se fura kot BMW, kater paket bi bil to v primeru MK2?

Napisano
pred 28 minutami je hermelin napisal:

Ja evo, zdej pa hocjo 16k za 2012 lol. Avti normalni so, sam ne za normalno ceno ocitno. :D

 

Ma ja saj na koncu, ni tak zalogaj to, ampak se mi gre bolj za to da nocem avtomatika ker je prevec dolgocasno. Rev matchat iz 4. v 2. pred ovinkom je pac drug filing kot tappat tista usesa za volanom. :D

 

Jaz mojo heel/toe ucim. :D

 

Vem, zato pa iscem g165. g145 je zal premalo.

Haha, evo. Tocno to je glavni vir frustracije. Zakaj so starjsi letniki tako zasoljeni?! Po terenu po kakrsnem vcasih vozim bi skoraj imelo smisel imet land cruiserja, tako da 20k+ dajat je pa spet vprasanje koliko bom dobil za potencialno popraskan avto po 2, 3 letih in lahko zgubis vec kot z drazjim starejsim. 😕 Saj vem, da kompliciram, je pa to kar si omenil glavni razlog da sem odprl to debato. :D Lahko bi naslov bil "Naj mi kdo pove kater letnik, koliko kilometrov in za kaksno ceno naj vzamem". :D 

 

 

Ufff wow... To bi bilo ja. In ja evo, 2019 za 22k. Zdej mas 2017 za toliko. 😕

Haha 145 je pa res premalo. :D In ja seveda je kompromis. Tiste tri 2012 omenjene zgoraj so tocno to kar sem imel v mislih, tudi barva (pa bi lahko bila tudi kaj drugega, ni to hard requirement tako kot manual), pa so cene absurdne. Tako kot je NeVlado rekel, zakaj bi clovek dal za 2012 16k, ce imas 2017 za 21/22k? Pa menda ne zgubljajo samo 1000e na leto...

 

Na drugi strani imas pa potem tole letnik 2019 fl2 za 23.7k s skoraj nic kilometri. Nobenega smisla s cenami starejsih.
Koliko bi realno ponudil za TOLE?

 

----------

 

Zaenkrat izpade skoraj kot da se ne splaca gledat starejsih od 2017, ce med 2017 in 2019 dobis zadevo za 20 do 24k. :(

Ej, a si probal G145/G165/G192. Res svetujem, da probaš razlike med temi motorji. Za taplavo drugače ne kaže, da je nekarambolirana, kar je zame instant obvoz. Rdeča ima POMOJE zamenjan volan, ker so bili original temnejše barve. Gor je številka šasije tako da lahko preveriš pri nas (pokličeš v mazda salon), če so znotraj garancije menjali še kaj. Se strinjam z @Janez007, avto je res na severu, kar je prec par sto eur dražji transport. Jaz bi ponudil 13 tisoč za njo tako od oka, ker je pač 10 let star avto.

Tale se drugače prodaja že 1 leto. Zakaj, nimam pojma - https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=335647368&action=parkItem

 

Tepihov nima original pa ful so umazani, mogoče je bila poplavljena. Probaj kaj zdilat :D 

Popravek, tepihi so original, pozabu da je star model čeprou je 2018

Napisano

Mojih par centov na situacijo:

1) letniki 2012 obvoz (cisto prvi letnik), raje konec 2013/2014, če že tole, še raje FL 2016/2017 (sploh za Android Auto/Apple CarPlay, ki se omenja)

2) motor G145 je identičen G165, obisk pri tunerju pa bo 175 vrancev

3) Pa glej še srednjo raven opreme, če so tisti "naloudani" predragi. So ene 19 feltne cenejše ...

 

Tudi ne vem, kako lahko date tem firmam, ki uvažajo avte, 2 jurja za storitev. Za ta denar vam tudi jaz pripeljem avto na dom. 😃

Mislim, DMV za M6 G165 letnik 2012 pride 134 evrov, homologacija 96, ostalo so pa stroški, ki nastanejo na poti - zakaj se ne bi zapeljali sami po avto (in občutno prihranili)?

 

In ja, za 2012 letnik, torej 10 let star avto, jaz človeku ne bi ponudil več kot deset jurjev. Še lani jih ne bi videl ... ne pa 16k.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 6 minutami je dvorjan napisal:

Mojih par centov na situacijo:

1) letniki 2012 obvoz (cisto prvi letnik), raje konec 2013/2014, če že tole, še raje FL 2016/2017 (sploh za Android Auto/Apple CarPlay, ki se omenja)

2) motor G145 je identičen G165, obisk pri tunerju pa bo 175 vrancev

3) Pa glej še srednjo raven opreme, če so tisti "naloudani" predragi. So ene 19 feltne cenejše ...

 

Tudi ne vem, kako lahko date tem firmam, ki uvažajo avte, 2 jurja za storitev. Za ta denar vam tudi jaz pripeljem avto na dom. 😃

Mislim, DMV za M6 G165 letnik 2012 pride 134 evrov, homologacija 96, ostalo so pa stroški, ki nastanejo na poti - zakaj se ne bi zapeljali sami po avto (in občutno prihranili)?

 

In ja, za 2012 letnik, torej 10 let star avto, jaz človeku ne bi ponudil več kot deset jurjev. Še lani jih ne bi videl ... ne pa 16k.

2018 in naprej (FL2) imajo carplay!!!! 2017 ga NIMA, lahko pa naknadno dokupiš na pooblaščenem servisu enoto za okoli 400 eur z vgradnjo vret

Napisano (urejeno)
38 minutes ago, Alex said:

Raje bi "šaltala". Hm... Veliko njih bi rade šaltale. Ene menjalnike druge pa... 😊

Kje so cajti, ko si dobil rabljen avto zelo  poceni. Spomnim se moje 6-ke. Proti tem današnjim cenam je bila moja zastonj. 🤔 Pa saj ni niti toliko nazaj... 

3800e za 2005 lol. Fura se pa kot kolegov beemer skoraj. Absurd te dni...

 

 

30 minutes ago, NevLado said:

Ej, a si probal G145/G165/G192. Res svetujem, da probaš razlike med temi motorji. Za taplavo drugače ne kaže, da je nekarambolirana, kar je zame instant obvoz. Rdeča ima POMOJE zamenjan volan, ker so bili original temnejše barve. Gor je številka šasije tako da lahko preveriš pri nas (pokličeš v mazda salon), če so znotraj garancije menjali še kaj. Se strinjam z @Janez007, avto je res na severu, kar je prec par sto eur dražji transport. Jaz bi ponudil 13 tisoč za njo tako od oka, ker je pač 10 let star avto.

Nisem ker nimam kje, primerjam pa s svojo glede na konji/teza in g145 je manjsi ratio, tako da bo manj vleklo in ne pride v postev. Saj vem da ima tudi torque veze, ampak ga ima ta nova tako ali tako vec. g165 pa ostane ker avtomatik je predolgocasen. Ce se kje motim me kar popravi! :D

Glede nekaramboliranosti mislim, da ze ce ima nepovrsinsko prasko, ni vec nekaramboliran, tako da je treba pac preverit kaj se je zgodilo. Za volan pa res hecno, mogoce je svetlejsi zard belega interiorja? A cena je sicer smiselna za rdeco?

 

Ok 13k, to rabim, malo vec mnenj koliko bi vi zmetali za razlicne letnike, da si ustvarim neko realno mnenje, ker takole na mobile.de gledat me samo stresira, ce ne vem ali sem nategnjen ali ne. :D

 

22 minutes ago, dvorjan said:

Mojih par centov na situacijo:

1) letniki 2012 obvoz (cisto prvi letnik), raje konec 2013/2014, če že tole, še raje FL 2016/2017 (sploh za Android Auto/Apple CarPlay, ki se omenja)

2) motor G145 je identičen G165, obisk pri tunerju pa bo 175 vrancev

3) Pa glej še srednjo raven opreme, če so tisti "naloudani" predragi. So ene 19 feltne cenejše ...

 

Tudi ne vem, kako lahko date tem firmam, ki uvažajo avte, 2 jurja za storitev. Za ta denar vam tudi jaz pripeljem avto na dom. 😃

Mislim, DMV za M6 G165 letnik 2012 pride 134 evrov, homologacija 96, ostalo so pa stroški, ki nastanejo na poti - zakaj se ne bi zapeljali sami po avto (in občutno prihranili)?

 

In ja, za 2012 letnik, torej 10 let star avto, jaz človeku ne bi ponudil več kot deset jurjev. Še lani jih ne bi videl ... ne pa 16k.

1.) Zakaj pa? Ko sem gledal issue reporte so se z leti samo stopnjevali in je 2014 najslabse leto. Lahko je sicer to klasicna statistika in je samo vec ljudi imelo takrat M6. :D
2.) Huh? Interesting. Kaksen kontakt kjer lahko povprasam glede tega? Seveda imam takoj spisek: kako je z homologacijo (kar na crno?), reliability (a je pol tut g192 ista masina natunana? torej majo razlicne samo zaradi razlicnih zelj po porabi??)
3.) Ja, ce ni nobene razlike v voznji, potem good point.

Hahah, seveda, punca tudi navija za road trip, ampak sam sem imel neko predstavo, da tisti ki gre do avta vseeno zna bolje presodit a je zadeva ok ali ne? Se motim? Kako se ne nategnem potem? :D


Seveda, cena je absurd. Torej sedaj 10-13k. Tale rdeca sicer ima nabito ceno zaradi kilometrov. Npr 72kkm=16k, 108kkm=14.5k, 123kkm=13.4k, nekako takole so trenutno na voljo. Iz druge na prvo se mi je pa vseeno zdelo da 1400e za 36kkm pa mogoce ima smisel (ce bi obe bili v celoti cenejsi seveda)?

 

In @Janez007vidim, da trenutno Mk2 ni nobene bencinske karavanke na avto.net. :D jao...
 

Popravljeno od hermelin
Napisano

Ne, G192 je že 2,5 litrska mašina, s tuningom gre tja proti 210-215 konjev ... Ampak jo dobiš samo v kombinaciji z avtomatikom, česar ti ne želiš.

G145 ti pa na 175 konjev spravi "vsak" tuner, če drugače ne, na netu kupi ustrezno mapo in jo naloži. Tu neke hude filozofije ni.

 

Napisano
Citat

Glede nekaramboliranosti mislim, da ze ce ima nepovrsinsko prasko, ni vec nekaramboliran, tako da je treba pac preverit kaj se je zgodilo. Za volan pa res hecno, mogoce je svetlejsi zard belega interiorja? A cena je sicer smiselna za rdeco?

Načeloma si želiš, da je bil volan menjan, ker določeni avti so imeli katastrofalno obrabo in so jih v garanciji menjal no questions asked. Pravim samo, da preveri, če so menjali še kaj.

Napisano
1 hour ago, dvorjan said:

Ne, G192 je že 2,5 litrska mašina, s tuningom gre tja proti 210-215 konjev ... Ampak jo dobiš samo v kombinaciji z avtomatikom, česar ti ne želiš.

G145 ti pa na 175 konjev spravi "vsak" tuner, če drugače ne, na netu kupi ustrezno mapo in jo naloži. Tu neke hude filozofije ni.

 

Ok, se nisem se poglabljal v to. Kul, ce je simple. Sem pa pogledal cene in nic ne pridobis z g145. :( 2014 center-line za 16k.

 

1 hour ago, NevLado said:

Načeloma si želiš, da je bil volan menjan, ker določeni avti so imeli katastrofalno obrabo in so jih v garanciji menjal no questions asked. Pravim samo, da preveri, če so menjali še kaj.

Ok, to sem opazil, da so kaksni volani kar lupijo. Thx, good to know.
 

 

 

Napisano
pred 22 minutami je hermelin napisal:

Ok, se nisem se poglabljal v to. Kul, ce je simple. Sem pa pogledal cene in nic ne pridobis z g145. :( 2014 center-line za 16k.

 

Ok, to sem opazil, da so kaksni volani kar lupijo. Thx, good to know.
 

 

 

 

Napisano (urejeno)

Še ena star, ki bi mene motila pri rdečki G165 MT za 15.900. "Beli" usnjeni sedeži, ki nikoli več ne bodo beli, razen če jih daš obnovit. In lepše se vsaj meni sedi na sedežih iz blaga.

 

Osnovna oprema bi bila meni dovolj, sploh pa od FL 2018 naprej (pri tej je 360 stopinjska kamera celo veliko slabše kakovosti, kot zadnja pred FL). Sicer je FL2018 zame vreden tista 2.000 €, že zaradi oblike armature.

 

Usnjeni memory sedeži, strešno okno, vlečna kljuka,   ... vsa ta dodatna oprema pomeni še težji avto pri že sicer podhranjenim 2.0 motorju.

 

 

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • NLB delnica leta, popravek pri bitcoinu, zlato z največjim padcem v štirih letih WWW.RTVSLO.SI Trumpove napovedi dodatnih carin so v torek navzdol poslale evropske borze, največ so izgubile avtomobilske delnice. V New Yorku nič...  
    • Ja ampak za taksirat pa Mx5 ne bi bila, ali pa bolj za "unikatne" stranke in to v ednini
    • V smislu, da mi NI všeč, da imaš težave z zavorami, kar je res žalostno oz mi NI VŠEČ, kot naj bi ponazarjal tudi "dislike"
    • Tole me spomni na začetek stoletja, ko sem se spravljal graditi hišo. Bil sem pod vtisom obiska prijateljev na Danskem, kjer si za razliko od Slovencev ne delajo hiš za 1.000 let, ampak za obdobje ene generacije. V njihovem primeru: - otroci odidejo od doma pred 20-tim letom v dijaške-študentske domove - ko dobijo službo kupijo družinsko nepremičnino na hipoteko za 25 let - ko njihovi otroci odidejo od doma prodajo preveliko hišo in kupijo manjšo za 2 človeka - ko se starša postarata prodata manjšo hišo in kupita varovano stanovanje   Mene sta oče in stric nagovarjala, kako moram hišo obvezno podkletiti. Sem jima rekel, da jo, če jo plačata.   Ti naši Danci pa so preživeli s pritlično hišo 150 m2, brez kleti, z eno manjšo lopo na vrtu in enim nadstreškom za avto. Pa sem naredil podobno. Po 20-tih letih pogrešam klet?   Če bi jo imel, bi verjetno notri gnilo vrsto stvari in na koncu segnilo - romalo na smetišče. Sedaj veliko tega gnije na podstrešju in v lopah. Še nekaj let in bova z ženo sama v 200 m2 veliki hiši ... eno otroško sobo 14 m2 lahko namenim za shranjevanje.    Tipična družinska hiša v urejenem naselju podobnih hiš na Danskem pred 20-timi leti
    • Za diktatorje (prihod na oblast, obstanek na oblasti) obstajajo neka splošna pravila. Pomaga, da ljudi strašiš bodi si z notranjim ali zunanjim sovražnikom, recimo danes so to migranti, 100 let nazaj so bili Judi, ... tudi v Jugoslaviji je Tito poskrbel za to, kot je omenil @Alex:   How to Become a Tyrant  Watch How to Become a Tyrant | Netflix Official Site WWW.NETFLIX.COM Ruling with an iron fist requires an aspiring dictator to know the playbook for absolute power, as history's despots prove in this sardonic docuseries. Prevzem oblasti (Seize Power) Zanimanje za postati tiran? Obstajajo pravila, in priročnik za vzpon v diktaturo se začne z enim najbolj brutalnih v zgodovini: Adolfom Hitlerjem. Zatreti svoje tekmece (Crush Your Rivals) Zavarovali ste si mesto na vrhu, vendar ohranjanje moči pomeni, da morate paziti na hrbet. Nihče tega ni počel bolje ali bolj neusmiljeno kot Saddam Hussein. Vladati s terorjem (Reign Through Terror) Ko nadzorujete svoje prebivalstvo, je bolje biti ljubljen ali strahovan? Idi Amin je zagotovo mislil, da pozna pravi odgovor na to vprašanje. Nadzorovati resnico (Control the Truth) S pomočjo javnih odnosov, revizionistične zgodovine in cenzure. Sovjetski avtokrat Joseph Stalin je našel določeno prilagodljivost z resnico koristno. Ustvariti novo družbo (Create a New Society) Svoboda govora? Pravica do zbiranja? Upornik, ki je postal diktator, Muammar Gaddafi, je ugotovil, da morajo civilne svoboščine izginiti pri preoblikovanju družbe. A postal je mehak. Vladati večno (Rule Forever) Prevzem oblasti je težak, a ohranjanje je še težje. V Severni Koreji je dinastija Kim odkrila skrivnost večnega vladanja: razglasili so se za bogove.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.