Skoči na vsebino

Reality check za mazdo 6 III bencinarja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
9 hours ago, Bini said:

6 letna garancija je od lani naprej,prej pa  je bila 5  😉

Party pooper... Thx :D Torej una rdeča bo januarja iz garancije. Spet: a po preteku furate k pelkotu al ne? :D

 

 

8 hours ago, Matick said:

Tole G165 boš mogu kr v obrate vozt če boš hotu da se premakne. Ti ga pa vsaj pr 4000 obratih ne odreže 😀

Exactly. Ampak točno ta profil mi trenutno odgovarja: anemični econobox pri nižjih obratih, in zabavna zoomy zadeva pri 5k+. :D Pri 4k odreže? Torej dizl? :D 
 

 

6 hours ago, godlike said:

Mah, sem podobn ptič.

Rad vse preštofirim. Zadeve, za katere mislim, da so vredne, preštudiram kar na entuziastičen nivo. Ne grem pa do konca, ker mi je norost.

 

Tudi avto pogosto vozim normalno. Paše pa, po kaki ovinkasti cesti ,ga preluftat.

 

Kar si opisal, da bi rad imel. Bo zdaj boguskrunstvo. Je moj Focus.

Priznam da je M6 malenkost večja. Ima pa Focus vrhunsko podvozje. Če imaš športno, se lahko kosa z športnim od Giuliette.

Mašina se obnaša kot atmosferc. Ni anemično ob speljevanju in rada se vrti.

Samo uvoz, prodalo se jih je v SLO za prste na eni roki.

Mašina 182KM. Dovolj da skoči, še vedno pa človeška in ne brutalna.

 

Kaj več info, če te zanima.

No, to je to ja! Jasno ne do konca, potem bi pristali pri metalurgiji. :D 

A veš, da to je prva izbira bila! Verjamem, da tribatni heroj leti ko šus. Ampak ima dva velika problema. Najprej, premajhen je. Zahteva je, da lahko dva downhill bicikla spravim v avto in opremo za več kot mesec oz. enega nerazstavljenega. Hodiva kdaj po čudnih krajih in ni šans, da jih imava zunaj obešene. M6 je enkrat res po šivih pokala ampak se je izšlo. Na manjše ne upam. 😕 Drugi problem je pa, da punci ni interior všeč. :D :D Sicer pa hvala, podpišem! Sem imel že izbranega pa si premislil.

 

 

5 hours ago, Boss said:

 

O ja, sem hrumel po vasi, da so se vse bejbe za mano obračale. :hudicek:

 

OK, resno - sem sprobal po tisti cesti iz Iga na Kurešček in me je dobesedno minilo. Pa ne zato ker je n/a bencinar, ampak zato, ker se res dolgo nič kej dosti ne dogaja, sploh če je klanec navzgor. Območje kjer pa gre dobro je pa precej ozko mogoče res uporabnih dobrih 1000 obratov pred blokado tam nekje med 5000 in dobrih 6000 in seveda avto takrat hrumi, ampak ne tisti žlahtni hrup V6 al pa V8 ampak ena taka kakofonija raznih zvokov, ki bi se jo kasneje verjetno izogibal in le res redko posegal pri takih obratih.

 

Drugač pa, da ne bo narobe razumljeno. Da se lepo uglajeno peljat in če je človek take vrste voznik je to zelo dober motor in prijeten. Ampak tam kjer je prijeten in uglajen moči žal ni in to je dejstvo. Ampak vseeno bi ti priporočal, da ga prej res dobro sprobaš, da te ne bomo pol tu na forumu tolažili, če bi bil slučajno nezadovoljen. 😜

 

Idealen motor za Mazdo 6 bi bil 2.5 turbo 250KM z ročnim menjalnikom. Ampak žal nismo Ameri, da bi imeli bencinskega turbaka, ampak v tolažbo tudi tam nimajo ročnega menjalnika. Hehe.

Tako, da zame osebno, je še najboljši približek 150 al pa 175/184KM Turbodizel z ročnim menjalnikom. Torej je bila to pač logična izbira in verjetno en manjših kompromisov v množici drugih, ki sem ga moral sklenit sam s sabo.

Si že moral počet to brez avta po preveč pirih, da je bil show... :D 

 

To se čisto strinjam. Moja 2.0 v hrib je precej polomija, tudi gear ratio je hecen, da v drugi so res visoki obrati, če se hočeš premaknit, v tretji moraš jit pa precej hitro, da ji ne zmanjka moči. Ampak tega se zavedam, noben normalen bencinar nima za burek v hrib. Nevem, če je povsod drugod ok, je to verjetno nekaj s čimer trenutno lahko shajam, hmm... Kar se zvoka tiče, je meni je za simple 4-bangerja tale 2.0 res pri srcu, poslušaj! 2019 je pa tule slišat bolj umetno. Ali ima fake noise speljan v kabino? Se da izklopit?

Ampak to, da je švoh (in v bistvu ekonomičen) pri nizkih obratih je ok! Imam kot sem rekel potovalni econo box in nekaj bolj zabavnega v enem, vsaj na papirju no... Se pa spet strinjam s tem, da bi bilo sprobat najboljše. Jaz lahko še tako theorycraftam tu na forumu, pa je vsest se edini pravi odgovor. Ampak na trgu g165 NI! V petek, če se izide grem še eno cd150 zapeljat in bi super bilo primerjat z bencinarjem. Poznaš/te kako dobro dušo iz ljubljane, ki bi si vzela 20 min zame? Se stuširam, obljubim. :D 

Sliši se res hudo. :D Me je firbec matral kakšni bi novi V6 bili, ki so jih napovedovali, potem pa vse padlo v vodo... Sej nekega dne, ko bom večji avto kupoval bom obsojen na avtomatika. Zato bi rad še par let se zabaval. :D 

 

Sej 184km je avtomatik, ne? Načeloma se dizlu tudi iz zelenih razlogov izogibam, ker je res polom že kako je po mestu hodit, ko ti sami traktorji okol smrdijo, rabi ga pa skoraj noben. Čeprav novi imajo toliko filtrov, da so najbrš čisto primerljivi bencinarjem... Kakorkoli, pustimo, to je druga tema. :D Vseeno, imaš prav, ne izključujem cd150, je pa malo verjetno, da bo to to.

 

Mamo veliko na pladnju, pa vseeno, je tista rdeča ok? Oprema, cena... Sem poskušal pregledati glede na dane nasvete na prejšnjih straneh in ne vidim kakega red flaga.

Popravljeno od hermelin
Napisano
pred 5 urami je hermelin napisal:

Party pooper... Thx :D Torej una rdeča bo januarja iz garancije. Spet: a po preteku furate k pelkotu al ne? :D

 

 

Exactly. Ampak točno ta profil mi trenutno odgovarja: anemični econobox pri nižjih obratih, in zabavna zoomy zadeva pri 5k+. :D Pri 4k odreže? Torej dizl? :D 
 

 

No, to je to ja! Jasno ne do konca, potem bi pristali pri metalurgiji. :D 

A veš, da to je prva izbira bila! Verjamem, da tribatni heroj leti ko šus. Ampak ima dva velika problema. Najprej, premajhen je. Zahteva je, da lahko dva downhill bicikla spravim v avto in opremo za več kot mesec oz. enega nerazstavljenega. Hodiva kdaj po čudnih krajih in ni šans, da jih imava zunaj obešene. M6 je enkrat res po šivih pokala ampak se je izšlo. Na manjše ne upam. 😕 Drugi problem je pa, da punci ni interior všeč. :D :D Sicer pa hvala, podpišem! Sem imel že izbranega pa si premislil.

 

 

Zelo mi je žal zate....:(

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 6 urami je hermelin napisal:

Party pooper... Thx :D Torej una rdeča bo januarja iz garancije. Spet: a po preteku furate k pelkotu al ne? :D

 

 

Exactly. Ampak točno ta profil mi trenutno odgovarja: anemični econobox pri nižjih obratih, in zabavna zoomy zadeva pri 5k+. :D Pri 4k odreže? Torej dizl? :D 
 

 

No, to je to ja! Jasno ne do konca, potem bi pristali pri metalurgiji. :D 

A veš, da to je prva izbira bila! Verjamem, da tribatni heroj leti ko šus. Ampak ima dva velika problema. Najprej, premajhen je. Zahteva je, da lahko dva downhill bicikla spravim v avto in opremo za več kot mesec oz. enega nerazstavljenega. Hodiva kdaj po čudnih krajih in ni šans, da jih imava zunaj obešene. M6 je enkrat res po šivih pokala ampak se je izšlo. Na manjše ne upam. 😕 Drugi problem je pa, da punci ni interior všeč. :D :D Sicer pa hvala, podpišem! Sem imel že izbranega pa si premislil.

 

 

Si že moral počet to brez avta po preveč pirih, da je bil show... :D 

 

To se čisto strinjam. Moja 2.0 v hrib je precej polomija, tudi gear ratio je hecen, da v drugi so res visoki obrati, če se hočeš premaknit, v tretji moraš jit pa precej hitro, da ji ne zmanjka moči. Ampak tega se zavedam, noben normalen bencinar nima za burek v hrib. Nevem, če je povsod drugod ok, je to verjetno nekaj s čimer trenutno lahko shajam, hmm... Kar se zvoka tiče, je meni je za simple 4-bangerja tale 2.0 res pri srcu, poslušaj! 2019 je pa tule slišat bolj umetno. Ali ima fake noise speljan v kabino? Se da izklopit?

Ampak to, da je švoh (in v bistvu ekonomičen) pri nizkih obratih je ok! Imam kot sem rekel potovalni econo box in nekaj bolj zabavnega v enem, vsaj na papirju no... Se pa spet strinjam s tem, da bi bilo sprobat najboljše. Jaz lahko še tako theorycraftam tu na forumu, pa je vsest se edini pravi odgovor. Ampak na trgu g165 NI! V petek, če se izide grem še eno cd150 zapeljat in bi super bilo primerjat z bencinarjem. Poznaš/te kako dobro dušo iz ljubljane, ki bi si vzela 20 min zame? Se stuširam, obljubim. :D 

Sliši se res hudo. :D Me je firbec matral kakšni bi novi V6 bili, ki so jih napovedovali, potem pa vse padlo v vodo... Sej nekega dne, ko bom večji avto kupoval bom obsojen na avtomatika. Zato bi rad še par let se zabaval. :D 

 

Sej 184km je avtomatik, ne? Načeloma se dizlu tudi iz zelenih razlogov izogibam, ker je res polom že kako je po mestu hodit, ko ti sami traktorji okol smrdijo, rabi ga pa skoraj noben. Čeprav novi imajo toliko filtrov, da so najbrš čisto primerljivi bencinarjem... Kakorkoli, pustimo, to je druga tema. :D Vseeno, imaš prav, ne izključujem cd150, je pa malo verjetno, da bo to to.

 

Mamo veliko na pladnju, pa vseeno, je tista rdeča ok? Oprema, cena... Sem poskušal pregledati glede na dane nasvete na prejšnjih straneh in ne vidim kakega red flaga.

Iz Lj.in okolice jih veliko vozi tja na servis, kvalitetno in ugodno opravi svoje storitve. 👌

Napisano
pred 6 urami je hermelin napisal:

A veš, da to je prva izbira bila! Verjamem, da tribatni heroj leti ko šus. Ampak ima dva velika problema. Najprej, premajhen je. Zahteva je, da lahko dva downhill bicikla spravim v avto in opremo za več kot mesec oz. enega nerazstavljenega. Hodiva kdaj po čudnih krajih in ni šans, da jih imava zunaj obešene. M6 je enkrat res po šivih pokala ampak se je izšlo. Na manjše ne upam. 😕 Drugi problem je pa, da punci ni interior všeč. :D :D Sicer pa hvala, podpišem! Sem imel že izbranega pa si premislil.

Interior opremljenega avta je totalno drugač suhega, kot se večina prodaja.

Črn strop, sync3 rdeči šivi in podobno naredi avto drugačn.

Ampak ja. Vsake oke imajo svojega malarja.

 

Hja. Pa je M6 tolko večja? Focus je po merah z Octavio tu tu.

Jaz spravim noter Rog Seniora. Brez da kolo dol jemljem. Svojemu 27.5 hardtailu, pa kolo dol jemljem.

Napisano (urejeno)
9 hours ago, Matick said:

@hermelin, bencinar, 3ka, samo je s software-om omejen na 120km.

Pa lahko to kam pelješ, da ga odomejijo? :D Zakaj je sploh tako? Tovarniško?

 

9 hours ago, FuManchu said:

Zelo mi je žal zate....:(

Ti ni treba bit! :D Je bila bolj šala v smislu, da ji je mazdin interior bolj pri srcu. Glavni in v bistvu edini pravi razlog je velikost prtljažnika.

 

8 hours ago, Bini said:

Iz Lj.in okolice jih veliko vozi tja na servis, kvalitetno in ugodno opravi svoje storitve. 👌

Vem, sem tam odkar imam mazdo in je skoraj vedno zelo zabavna izkušnja. :D Nisem pa praktično nikoli videl novejših mazd, razen za gume menjat. A v sloveniji se počne tisto, da pelko izda račun, potem pa pri pooblaščencu (ali celo preko maila??) poskrbiš, da gre v elektronsko servisno knjigo?

 

8 hours ago, godlike said:

Interior opremljenega avta je totalno drugač suhega, kot se večina prodaja.

Črn strop, sync3 rdeči šivi in podobno naredi avto drugačn.

Ampak ja. Vsake oke imajo svojega malarja.

 

Hja. Pa je M6 tolko večja? Focus je po merah z Octavio tu tu.

Jaz spravim noter Rog Seniora. Brez da kolo dol jemljem. Svojemu 27.5 hardtailu, pa kolo dol jemljem.

True. Saj je čisto ok, vseeno pa precej bolj plastičen kot npr mazda. Vsaj po spominu sedaj... Ampak spet, ni to realen razlog, velikost je. :D 

Je manjši. Ko sem začel researchat je bila octavia vrs na spisku, pa je tako ozek avto, da ni šans. Focus ima enak problem, pa še krajši je se mi zdi. Moj use case je, da 2m dolg 29" enduro bajk zarolam notri in je to to. Ko pa dva prevažam in nekaj manj opreme pa samo sprednja kolesa dol na obeh in jih notri položim zic proti zicu.

Popravljeno od hermelin
Napisano

Ta digitalna servisna knjiga je ena invalidna evidenca. Vanjo so vpisani le redni servisi narejeni pri pooblaščenem serviserju. Nobenih izrednih dogodkov - okvar, nobenih popravil v okviru vpoklicov. Skratka, šminkersko in dokaj neuporabno za drugega lastnika, ki ga zanima zgodovina vozila.

  • Všeč 7
  • Ljubim 1
Napisano
pred 2 urama je hermelin napisal:

Pa lahko to kam pelješ, da ga odomejijo? :D Zakaj je sploh tako? Tovarniško?

 

Ti ni treba bit! :D Je bila bolj šala v smislu, da ji je mazdin interior bolj pri srcu. Glavni in v bistvu edini pravi razlog je velikost prtljažnika.

 

Vem, sem tam odkar imam mazdo in je skoraj vedno zelo zabavna izkušnja. :D Nisem pa praktično nikoli videl novejših mazd, razen za gume menjat. A v sloveniji se počne tisto, da pelko izda račun, potem pa pri pooblaščencu (ali celo preko maila??) poskrbiš, da gre v elektronsko servisno knjigo?

 

True. Saj je čisto ok, vseeno pa precej bolj plastičen kot npr mazda. Vsaj po spominu sedaj... Ampak spet, ni to realen razlog, velikost je. :D 

Je manjši. Ko sem začel researchat je bila octavia vrs na spisku, pa je tako ozek avto, da ni šans. Focus ima enak problem, pa še krajši je se mi zdi. Moj use case je, da 2m dolg 29" enduro bajk zarolam notri in je to to. Ko pa dva prevažam in nekaj manj opreme pa samo sprednja kolesa dol na obeh in jih notri položim zic proti zicu.

M6 ima s podrtimi zici 7-8 cm daljši kuferaum ko Focus.

 

Saj ne pravim, da moreš Focusa vzet, samo tvoji argumenti so na trhlih temeljih 😉

Napisano
pred 3 urami je hermelin napisal:

Pa lahko to kam pelješ, da ga odomejijo? :D Zakaj je sploh tako? Tovarniško?

 

Seveda lahko. Chiptuning in dobiš 160 - 170.

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Ta digitalna servisna knjiga je ena invalidna evidenca. Vanjo so vpisani le redni servisi narejeni pri pooblaščenem serviserju. Nobenih izrednih dogodkov - okvar, nobenih popravil v okviru vpoklicov. Skratka, šminkersko in dokaj neuporabno za drugega lastnika, ki ga zanima zgodovina vozila.

Še enkrat bom napisal v tej temi, ker je bila govora o garanciji. Do letošnjega leta je imela mazda samo 3 leta garancije + 2 PROTI PLAČILU. In tako skupaj 5 let....

 

Ko dobiš izpisek iz digitalne servisne knjige ki ga omenja Janez, ti gor piše, če je garancija še veljavna in do kdaj - tako boš najlažje preveril, če je bila ob nakupu doplačana. V slo je bilo to kar samoumevno, bolj na severu pa pač ne.

 

Potem pa pejdi z VIN na en pooblaščen servis in jim daj za kavo, pa ti bodo pogledali, če je bilo kaj izven garancijsko popravljeno.

Napisano
2 hours ago, Janez007 said:

Ta digitalna servisna knjiga je ena invalidna evidenca. Vanjo so vpisani le redni servisi narejeni pri pooblaščenem serviserju. Nobenih izrednih dogodkov - okvar, nobenih popravil v okviru vpoklicov. Skratka, šminkersko in dokaj neuporabno za drugega lastnika, ki ga zanima zgodovina vozila.

:D  Torej lahko jo updataš za potencialno naslednjega lastnika, če se bo boljše počutil zaradi tega, kot kupcu ti pa ne pomaga kaj dosti. Thx.

 

1 hour ago, godlike said:

M6 ima s podrtimi zici 7-8 cm daljši kuferaum ko Focus.

 

Saj ne pravim, da moreš Focusa vzet, samo tvoji argumenti so na trhlih temeljih 😉

Še enkrat googlam in... pojma nimam več. Težko je dobit mere prtljažnika na isti strani za oba avta. Mogoče sem ravno zaradi tega zajebal, ko sem nazadnje to gledal. Tko da evo, grem v petek/soboto oba sprobat, če najdem v ljubljani in bom zmeril. :)

 

1 hour ago, toto89 said:

Seveda lahko. Chiptuning in dobiš 160 - 170.

Ja to že, saj so mi tudi že v tej temi priporočali 140km verzijo tunano na 165. Samo je rekel tako, kot da so mu ga zaklenili podobno kot najstnikom motor. :D 

 

55 minutes ago, NevLado said:

Še enkrat bom napisal v tej temi, ker je bila govora o garanciji. Do letošnjega leta je imela mazda samo 3 leta garancije + 2 PROTI PLAČILU. In tako skupaj 5 let....

 

Ko dobiš izpisek iz digitalne servisne knjige ki ga omenja Janez, ti gor piše, če je garancija še veljavna in do kdaj - tako boš najlažje preveril, če je bila ob nakupu doplačana. V slo je bilo to kar samoumevno, bolj na severu pa pač ne.

 

Potem pa pejdi z VIN na en pooblaščen servis in jim daj za kavo, pa ti bodo pogledali, če je bilo kaj izven garancijsko popravljeno.

Perfect. Super info. Hvala!

 

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Še enkrat bom napisal v tej temi, ker je bila govora o garanciji. Do letošnjega leta je imela mazda samo 3 leta garancije + 2 PROTI PLAČILU. In tako skupaj 5 let....

 

Ko dobiš izpisek iz digitalne servisne knjige ki ga omenja Janez, ti gor piše, če je garancija še veljavna in do kdaj - tako boš najlažje preveril, če je bila ob nakupu doplačana. V slo je bilo to kar samoumevno, bolj na severu pa pač ne.

 

Potem pa pejdi z VIN na en pooblaščen servis in jim daj za kavo, pa ti bodo pogledali, če je bilo kaj izven garancijsko popravljeno.

Skoraj kot Beko bela tehnika :bravo:

Sam da je zastonj pri Turkih.

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

:D

 

Oprostite glede teženja, ampak bi si vseeno kdo upal komentirati ceno tiste rdeče mazde? Da jaz malo paraleliziram zadeve, da ne zgine še ta. Ena na papirju super (podoben spec za 20k) se je prodala v dnevu ali dveh. V primeru, da me focus in cd150 ne prepričata bi verjetno kar tole poskusil dobit. 74kkm, 01/2019, za opremo itd. klikklik!

 

Btw @godlike, kakšno porabo dobiš na avtocesti s focusom pri potovalni hitrosti npr 110kmh ali malo brže 140kmh?

Popravljeno od hermelin
Napisano

140km/h bi rekel okoli 7.5.

110km/h mi je težko vozit. Mogoče IGL 100km/h po avstriji. To pa lahko samo od oka rečem. Nekje okoli 5.7-6 ali majn.

 

Poln avto, malo več. Pecikli na strehi, krepko več. Je pre eč obremenjen, da bi pri 140km/h izklapljal srednji cilinder.

 

Kuferaum ti bom zmeri za vikend.

Napisano
pred 4 urami je hermelin napisal:

:D

 

Oprostite glede teženja, ampak bi si vseeno kdo upal komentirati ceno tiste rdeče mazde? Da jaz malo paraleliziram zadeve, da ne zgine še ta. Ena na papirju super (podoben spec za 20k) se je prodala v dnevu ali dveh. V primeru, da me focus in cd150 ne prepričata bi verjetno kar tole poskusil dobit. 74kkm, 01/2019, za opremo itd. klikklik!

 

Btw @godlike, kakšno porabo dobiš na avtocesti s focusom pri potovalni hitrosti npr 110kmh ali malo brže 140kmh?

 

1. Ugibam, da je letnik proizvodnje 2018 (jesen)???

2. Kaj je tista ključavnica s posebnimi ključi?

3. Prodajalec je Mazda prodajalec - po eni strani manj skrbi, po drugi višja cena

4. Rabljeni avti pri dealerjih gredo skozi nekaj dnevno "pripravo" in potem izgledajo "kot novi" - zaradi priprave, ne, ker so dejansko novi :)

5. Po slikah izgleda avto OK

6. Za letnik 2018 je za moje pojme cena visoka - prišel te bo cca 23.500, ... take so bile cene tega letnika pri nas zadnji 2 leti, sedaj pa so verjetno že popustile (ja, problem je, ker skoraj ni ponudbe takih)

 

Napisano
pred 8 urami je hermelin napisal:

Še enkrat googlam in... pojma nimam več. Težko je dobit mere prtljažnika na isti strani za oba avta. Mogoče sem ravno zaradi tega zajebal, ko sem nazadnje to gledal. Tko da evo, grem v petek/soboto oba sprobat, če najdem v ljubljani in bom zmeril. :)

 

Še tu se malo potrudi, če te že tako zanima delovanje asistenčnih sistemov 😁

 

 

WWW.CAR.INFO

466 registered specifications for Mazda 6 Wagon. Engine & Performance, Dimensions & Weight, Exterior, Interior, Features, Safety...

 

 

 

 

WWW.CAR.INFO

359 registered specifications for Ford Focus Active Combi 1.5 EcoBoost SelectShift, 182hp, 2019. Engine & Performance, Dimensions & Weight...

 

 

mazda-prt.jpg

focus.jpg

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

2. Kaj je tista ključavnica s posebnimi ključi?

 

Dodatna zaščita proti kraji ... 

 

WWW.BEARLOCK.NL

BearLock is de nummer 1 in autodiefstalbeveiliging. Bescherm uw privé en leaseauto met een gecertificeerd BearLock-slot. 10 jaar garantie.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 12 urami je hermelin napisal:

 

 

Ja to že, saj so mi tudi že v tej temi priporočali 140km verzijo tunano na 165. Samo je rekel tako, kot da so mu ga zaklenili podobno kot najstnikom motor. :D 

 



 

 

Počutim se že tko :D
Sem razmišljov da bi šel to delat, samo ker mam plan v roku kakšnega leta menjat, se mi ne da s tem ukvarjat, pol pa nazaj dajat za prodajo.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)

Meibi malo offtopic al pa tut ne 🤷‍♂️

Tok ste velik napisal ampak ene primerjave pa ne. 

Sam imam dizelco 6ko avtomatik 184km 2019, karavan obvezno, prevozenih 140.000, avto je klasa oprema je takumi+ se pravi max.... 

Ampak ne vem, vlece me na bencin kaj pa vem a sem cuden? 

Mel bi bencinsko sestico 194, a bi to ful brcnu u temo, mislm kasna je primerjava, pa poraba in tko. Za dizla sem sure da bo sov 400jurjev, kako pa je z bencinskim 2.5, slis se ok. 

(G120, G145, G165 pomoje ne spadajo v ta okvir primerjave ali pa se motim) 

A je kdo uglavnem vozil obe da loh res poda fer mnenje, tenk yu veri much 😀

Popravljeno od Andymc
Popravki
Napisano (urejeno)

Optimist. 400 jurjev. 

Moja 165 bencinar že ima 215 bp... 

Popravljeno od Shrek
Napisano
pred 7 urami je Andymc napisal:

Meibi malo offtopic al pa tut ne 🤷‍♂️

Tok ste velik napisal ampak ene primerjave pa ne. 

Sam imam dizelco 6ko avtomatik 184km 2019, karavan obvezno, prevozenih 140.000, avto je klasa oprema je takumi+ se pravi max.... 

Ampak ne vem, vlece me na bencin kaj pa vem a sem cuden? 

Mel bi bencinsko sestico 194, a bi to ful brcnu u temo, mislm kasna je primerjava, pa poraba in tko. Za dizla sem sure da bo sov 400jurjev, kako pa je z bencinskim 2.5, slis se ok. 

(G120, G145, G165 pomoje ne spadajo v ta okvir primerjave ali pa se motim) 

A je kdo uglavnem vozil obe da loh res poda fer mnenje, tenk yu veri much 😀

Če ti je všeč  dozelca ne vidim razloga, zakaj bi jo zamenjal. Zavedati se moraš, da mazdine benzinarka so vse brez turbine (razen MPS-ke) Torej, razlika v vožnji je  predvsem v  velikem navoru, ki ga imaš sedaj na voljo. Dogovori se s kakim tu s foruma, ki ima 2.5 benzinarko pa boš lahko primerjal. 

Brez veze, da se zanašaš na mnenja drugih. Vsak svojega konja hvali. 😉

 

 

Napisano
pred 8 urami je Andymc napisal:

Meibi malo offtopic al pa tut ne 🤷‍♂️

Tok ste velik napisal ampak ene primerjave pa ne. 

Sam imam dizelco 6ko avtomatik 184km 2019, karavan obvezno, prevozenih 140.000, avto je klasa oprema je takumi+ se pravi max.... 

Ampak ne vem, vlece me na bencin kaj pa vem a sem cuden? 

Mel bi bencinsko sestico 194, a bi to ful brcnu u temo, mislm kasna je primerjava, pa poraba in tko. Za dizla sem sure da bo sov 400jurjev, kako pa je z bencinskim 2.5, slis se ok. 

(G120, G145, G165 pomoje ne spadajo v ta okvir primerjave ali pa se motim) 

A je kdo uglavnem vozil obe da loh res poda fer mnenje, tenk yu veri much 😀

 

Če drži, kar si napisal, ostani pri obstoječem. 

 

 

Napisano (urejeno)

@Shrek hja kaj pa vem mogoce res ne, dns je vse u pizdi stemi motorji pa pomoje da nima veze kero znamko uzames al pa gledas...

Pred to mazdo sem imel se eno mazdo isto dizel, no pred obema pa hondo accord 2005 letnik 2.2 dizel 140km executive in je sla do 460 jurjev zmano in kar se tice eletrike, motorja, pleha use bp.. , potem sem jo prodal in jo se videl na cesti, bolnca od avta in motorja.... Dns je pa kurac k ne vem ker avto si naj kupm da mi bo delu usaj 10 let k delam velik kilometrov... 

 

@Alex ja good point, sm razmislu o tem ja...

 

Kako pa je glede porabe pri 2.5 a kdo ve? 

Popravljeno od Andymc
Popravki
Napisano

Takole. 

Če delaš relacije in ne prekinjaš regeneracije, redno menjaš olje pravi čas, je opcija ohoho km delat. 

S starimi dizli je bilo pol milijona bp delat...

Napisano

@Andymc:

Poraba 2.5 bencinarja bo verjetno nekje med 8 in 9l/100km, odvisno od tega, kakšne vožnje imaš. Na "lepih" relacijah pa tudi 7 ne bi smela biti težava. Najbolje, da se s kakim forumašem dogovoriš za eno pivo in en krog. 😃

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.