Skoči na vsebino

Reality check za mazdo 6 III bencinarja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz bi rekel, samo novega 🙂

 

1.5 z verigo je kr ok. 2.3 pa zda bit težaven in rabi šolske servise.

 

Po drugi strani pa ima 5 let garancije.

 

Bi ti ponudil mojega za pelat, samo si jih spoznal.

 

Samo ST dizl se ja ne prodaja več? Vsaj tak je bilo nazadnje.

Napisano
pred 31 minutami je toto89 napisal:

Bejži stran of Forda :) Žena je mela Focusa pred Mazdo. Je šel 3x z avtovleko v zadnjih 2 mesecih lastništva.

 

Ko boš utegnil pa poglej to https://www.youtube.com/watch?v=S-PYa8aBM4Q

 

Moj frend (mlajši avtomehanik) pravi, da Ford samo zato obstaja, da ne bi biw več Op(L)el najslabši avto, heh

  • Haha 2
  • Ni všeč 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)

A bejž, zdaj sta Ford in Opel najslabša, ko pa se obrnem, se pa po Alfah pluva. Vag je pa vedno zlat, pa je edini, ki smo si ga ladtili in je bil več kot 14x v prvem letu na garanciji. Brez baba čula, baba rekla.

 

Pa pazi, na M2 mi je šla ABS enota. Original 2200€. Takih stroškov ni noben drugi naredil. Pa ne pljuvam tak po Mazdah 😉

 

@toto89

 

Kateri motor?

Zobati jermen v olje namočen?

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 2 minutama je godlike napisal:

Kateri motor?

Zobati jermen v olje namočen?

Če to leti na mene? 1.8 TDCi, letnik pa mislim da 2006. Elektronika ga je izdala. Mehanik je po 2 tednih rekel samo čim prej prodat, dokler še dela

Napisano
Pravkar je toto89 napisal:

Če to leti na mene? 1.8 TDCi, letnik pa mislim da 2006. Elektronika ga je izdala. Mehanik je po 2 tednih rekel samo čim prej prodat, dokler še dela

Ja.

 

Huh. To je verjetno PSA motor.

 

2008 Mondeo z 2.0 140km PSA TDCi, laufa pri 220k prevoženih.

Od prvega dne v družinskem lastništvu. Edina težava na motorju je, da so bile že 2x dihtunge menjane na glavni gredi, kjer gre proti sklopki. Masti....

Napisano

Sej pravim, težavna je bla v tem primeru elektronika. Zato sma tudi iskala 1,8 in ne 1,6, ki je mel statistično več hib.

Napisano (urejeno)

Tole me spominja na nek podoben zaplet v začetku tega leta. Po neizmernem zanimanju za Mazde z nešteto vprašanji na tem forumu, se je človek potem čez noč odločil in kupil Golfa. 😁 A gremo stavit, da tudi v tem primeru ne bo Mazda? 😃

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Jaz pa pravim, vsak naj si kupi po svojih željah za čim manj denarja. 

Nič pa nimam proti, da se vržejo na mizo plusi in minusi avtomobilskih znamk, saj smo vendarle avtoforum.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Tole me spominja na nek podoben zaplet v začetku tega leta. Po neizmernem zanimanju za Mazde z nešteto vprašanji na tem forumu, se je človek potem čez noč odločil in kupil Golfa. 😁 A gremo stavit, da tudi v tem primeru ne bo Mazda? 😃

 

 

To je tako, ko včasih v štacun gledaš vse možne pire in na koncu vzameš Uniona.

Ni premium a spet ne tako slab, da nebi bil za požret🤣

N7rRRL1.jpg

Napisano

 

3 hours ago, scania said:

Ecoboost ford motorja bi se jaz osebno izogibal. Prijateljski nasvet.

A to pravis zaradi explodiranih head gasketov ali selfdestruct coolant pipe? Ali kaj točno imaš v mislih?
 

 

2 hours ago, toto89 said:

Bejži stran of Forda :) Žena je mela Focusa pred Mazdo. Je šel 3x z avtovleko v zadnjih 2 mesecih lastništva.

 

Ko boš utegnil pa poglej to https://www.youtube.com/watch?v=S-PYa8aBM4Q

 

Hudo! Hvala! Sem pogledal. Izredno zanimivo. Torej od ~2020 naprej bi morali biti ok? Bom prašal, če lahko prek VINa pogledajo ali ima ta nov blok. Seveda po tej logiki tista 2019 odpade. Bi ti po 2020 še kar bežal? :) 

 

3 hours ago, godlike said:

Jaz bi rekel, samo novega 🙂

 

1.5 z verigo je kr ok. 2.3 pa zda bit težaven in rabi šolske servise.

 

Po drugi strani pa ima 5 let garancije.

 

Bi ti ponudil mojega za pelat, samo si jih spoznal.

 

Samo ST dizl se ja ne prodaja več? Vsaj tak je bilo nazadnje.

Čaki, a nisi ravno ti mi predlagal focusa? :D Ni bilo videt, da predlog velja le za novega... 

Preden sem gledal totov video sem hotel napisat, da sem researchal motorje in pravijo, da se velja izognit predvsem 1.0 ecoboostu (coolant boom) in na splosno vsem motorjem pred 2015 (head gasket boom in ker so uporabljali timing belt, ne pa ketne).

 

Kontradiktorne informacije sem dobil pa glede menjave timing ketne. Nekje pravijo, da ima doživljenski rok trajanja, kje pa da se menja pri 100kkm. Je v tem primeru mišljen belt pri starejši različici motorja?

Ja, furajo se res dobro, me je hitro prepričal, kot dobra alternativa. Nov dizel ne, jih pa dobiš 2019+ tudi pri nas, sicer pa import. Tudi ok opcija ampak glede na mojo vožnjo, kjer večino leta štepam kratke relacije se mi zdi da ni najboljši fit. Ali pač? Ceneje že je...
 

2 hours ago, Janez007 said:

Tole me spominja na nek podoben zaplet v začetku tega leta. Po neizmernem zanimanju za Mazde z nešteto vprašanji na tem forumu, se je človek potem čez noč odločil in kupil Golfa. 😁 A gremo stavit, da tudi v tem primeru ne bo Mazda? 😃

Težko primerjaš glede na to, da sem na forumu že kar nekaj časa (čeprav sporadično aktiven ker me življenje malo povozi vsake toliko :D) in je zaradi vseh vas prvi avto bil mazda, skoraj bi pa tudi mx5 nabavil. Tudi, če zmagaš stavo je še vedno 1:1. :D Pa saj ne dobiš commissiona na prodajo... Ste gotovo večji avto stručkoti kot sem sam, zato pa zaupam vašemu mnenju in je mega, če mi pomagate naredit pravilno odločitev. Oz vsaj slabe ne. :D 
 

 

2 hours ago, jacques33 said:

Jaz pa pravim, vsak naj si kupi po svojih željah za čim manj denarja. 

Nič pa nimam proti, da se vržejo na mizo plusi in minusi avtomobilskih znamk, saj smo vendarle avtoforum.

Ja, jaz vas vidim kot avto entuziaste, ki ste se srečali zaradi mazde, ne pa MazdaKult. :D 

 

1 hour ago, FuManchu said:

To je tako, ko včasih v štacun gledaš vse možne pire in na koncu vzameš Uniona.

Ni premium a spet ne tako slab, da nebi bil za požret🤣

Če se focus ne izide bo vseeno mazda. Torej mazda=... :D 

 

--------------------------------------------------------------------

 

Po zadnjih informacijah glede motorjev je potencialno ok opcija TOLE. Thoughts? Ampak je ressssss že redline kar se cene tiče, tko da nič ni še ziher. V roku dobrega tedna se pa le moram odločit. 

 

 

Napisano

Sem jaz predlagal Focusa. Tudi sam ga imam.

 

2.3 zna bit težaven, blok rad poči, in z vsako verzijo motorja nekaj pimpajo. Kanalčki za hlajenje med cilindri in podobne fore.

Če se ne menjava šolsko olje, se hitro kje v kanalih nabere svinjarija in se ne hladi prav.

Kaj pa je delal človek s takim, pa pitaj boga. Sploh če ga prodaja po par letih.

 

1.5/1.0 so težavni, če imajo jermen. Šolsko piše 10 let ali 200k km. Jermen pa se dejansko začne dosti prej v olju razstapljat, zaradi prepoznih intervalov menjave olja.

Če bi olje menjaval pogosto in ne po intervalih bi držal. Tudi jermen ne škodi odpret in pogledat če razpada.

Verigo se bi naj uradno menjalo, ob težavah.

 

Sam imam 1.5 2019 (MY2020, dobavljen prvi MY2020 v Slovenijo). Naročil in čakal.

Stroj je nor in lahko potrdim, da leži na cesti kot Giulietta.

 

Če ima ketno ali jermen, vidiš ko pogleš pod haubo. Pokrova ketne / jermena.

 

V vseh Ecoboost-i se baje zna nabirat svinjarija in zgubi moč. Sledi razstava bloka in čiščenje, pa vozijo naprej. To bi naj rešilo tudi bolj redno menjavanje olja.

 

Ima pa moj interval na 2leti ali 30k km. Avto ga sam zahteva po 16-17k glede na moj način vožnje.

 

Moj ima prevoženih 39k km.

So zdaj izredno na servisu, ker je pedal sklopke pokal in ker je mastil pri verigi, so odprli na novo nanesli tesnilno maso in zaprli.

Oboje pokrilo jamstvo.

 

Jaz osebno ga za enkrat samo priporočam. Kaj pa je delal lastnik pred prodajo, pa težko rečem.

 

Napisano
pred 8 urami je hermelin napisal:

Bi ti po 2020 še kar bežal? :) 

Sej vsak nov ali dokaj nov avto je v redu, tut Dacia. Pač stvar okusa je za kaj se odločiš in kak budget imaš.

Pokvari se lahko pa tudi še tako "ziher" mašina. K temu lahko pripomore lastnik, lahko pa enostavno nimaš sreče z nakupom avta, loterija je..

Napisano

 

pred 23 minutami je toto89 napisal:

K temu lahko pripomore lastnik, lahko pa enostavno nimaš sreče z nakupom avta, loterija je..

Edino kar bi še dodal.

Če si bolj nesrečne sorte, se splača spremljat verjetnost dobitka na loteriji. 😄

Napisano (urejeno)
8 hours ago, godlike said:

Sem jaz predlagal Focusa. Tudi sam ga imam.

 

2.3 zna bit težaven, blok rad poči, in z vsako verzijo motorja nekaj pimpajo. Kanalčki za hlajenje med cilindri in podobne fore.

Če se ne menjava šolsko olje, se hitro kje v kanalih nabere svinjarija in se ne hladi prav.

Kaj pa je delal človek s takim, pa pitaj boga. Sploh če ga prodaja po par letih.

 

1.5/1.0 so težavni, če imajo jermen. Šolsko piše 10 let ali 200k km. Jermen pa se dejansko začne dosti prej v olju razstapljat, zaradi prepoznih intervalov menjave olja.

Če bi olje menjaval pogosto in ne po intervalih bi držal. Tudi jermen ne škodi odpret in pogledat če razpada.

Verigo se bi naj uradno menjalo, ob težavah.

 

Sam imam 1.5 2019 (MY2020, dobavljen prvi MY2020 v Slovenijo). Naročil in čakal.

Stroj je nor in lahko potrdim, da leži na cesti kot Giulietta.

 

Če ima ketno ali jermen, vidiš ko pogleš pod haubo. Pokrova ketne / jermena.

 

V vseh Ecoboost-i se baje zna nabirat svinjarija in zgubi moč. Sledi razstava bloka in čiščenje, pa vozijo naprej. To bi naj rešilo tudi bolj redno menjavanje olja.

 

Ima pa moj interval na 2leti ali 30k km. Avto ga sam zahteva po 16-17k glede na moj način vožnje.

 

Moj ima prevoženih 39k km.

So zdaj izredno na servisu, ker je pedal sklopke pokal in ker je mastil pri verigi, so odprli na novo nanesli tesnilno maso in zaprli.

Oboje pokrilo jamstvo.

 

Jaz osebno ga za enkrat samo priporočam. Kaj pa je delal lastnik pred prodajo, pa težko rečem.

 

A ni tako da gasket poci ne sam blok? 

Glede tega avta sem klical in dejansko sta bila dva privat lastnika, to je malo jajc, ampak za zadnjega se ve da je 40 letni tip, ki je hotel večji avto in kupil SUV-ja. Baje zelo ohranjen avto ampak bejž no, če je 2020 letnik. 0o
Tukaj me zanimajo naslednje zadeve:

  1. Garancija je 5 let, torej sem za 2 leti dober? Je kakšna caka?
  2. Če preventivno naredim velik servis (odprejo mašino, ~1500€ si predstavljam), je to dovolj, da se rešimo pitanja boga?
  3. Kje servisiraš v sloveniji? Velike zadeve on the book pri uradnem serviserju, olja itd pelko? Najbrš moraš zaradi garancije vse pri uradnem, razen če ne beležiš?

Jup, hvala, sem bral o jermenu ja, ampak tale mislim, da ima verigo afaik.

 

To imaš 150ps varjanto, ne? Sicer vozno enak kot 125ps? A po tej logiki bi popravljene 2020 mašine bile že v 2019 avtih? Iz videa ni bilo tako razumeti.

Ampak tu je govora o tisti ketni v motorju, to ne vidiš kar tako, ne?

 

Thanks! Ja, zato pomoje ni druge kot velik servis ko dobiš rabljenega, očitno. 😕 Olje sem bral folk menja na 5000km kar je skoraj mal preanalno. 

 

Lepo mlad. :D Tale, ki ga gledam je na 73kkm. ne slabo ne dobro, pač klasičnih 24kkm/leto.

 

Saj zato pa sedaj poskušam razumet ali je veliki servis dovolj za mirno vest, ali so še kake druge skrite zadeve. S sklopko itd naj nebi imel ravno težav npr. Hvala ti za ves info! 

 

8 hours ago, toto89 said:

Sej vsak nov ali dokaj nov avto je v redu, tut Dacia. Pač stvar okusa je za kaj se odločiš in kak budget imaš.

Pokvari se lahko pa tudi še tako "ziher" mašina. K temu lahko pripomore lastnik, lahko pa enostavno nimaš sreče z nakupom avta, loterija je..

Jup... Se zavedam, ampak je zoprno ker izbire bajne pa spet ni na trgu. Vsaj za to kar gledam ne. Potem, če pa ga dobiš z malo kilometri se sprašuješ zakaj ga je prodal, če ga blizu 100kkm pa sumiš, da se velikemu servisu zaradi kake hibe hoče izognit. Tko kot so se rx8 prodajale za 4 jurje. :D

 

7 hours ago, godlike said:

 

Edino kar bi še dodal.

Če si bolj nesrečne sorte, se splača spremljat verjetnost dobitka na loteriji. 😄

Je dobitek v našem primeru pozitiven ali negativen izid? :D 

Popravljeno od hermelin
Napisano (urejeno)

Poči lahko tudi blok med cilindri oz. stena med cilindri.

 

2+3 jamstva. Tak da za mašino ti ziher krije.

 

Servisiram pri Reberniku v Breznem. Za 1x by the book. Ko bo izven garancije, bom interval prepolovil in tega vmesnega delal sam.

 

Jaz imam najredkejšo varianto Focusa v Sloveniji. 1.5, 182 konjev. Identična mašina je 1.5 150 konjev, dejansko je nad 3-4k obratov zadušen, navor je isti. Prodajat se je nehal v prvi polovici 2020.

Imam STLine business, torej športno podvoje in doplačane 18". Poglej mojo temo za slike.

https://www.mazda-si.net/topic/13605-mazda2-gta-ford-focus-st-line-182-by-godlike/?do=findComment&comment=423339

 

Pogosto se novo modelsko leto lansira konec tekočega leta. Torej moj je bil dobavljen konec novembra.

Ja poznam zadevo za 1.5 mašino, da je znala pri brutalni vožnji olje spenit in zaribat. Vejretno je moja popravljena, ker sem ga imel v Kopru 1 mesec, da je nova homologacija prišla.

 

Pokrov na ketni je drugačen kot na jermenu, ker ni namenjen rednemu servisiranju. Vprašaj googla, boš takoj videl razliko.

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)
5 hours ago, godlike said:

Poči lahko tudi blok med cilindri oz. stena med cilindri.

 

2+3 jamstva. Tak da za mašino ti ziher krije.

 

Servisiram pri Reberniku v Breznem. Za 1x by the book. Ko bo izven garancije, bom interval prepolovil in tega vmesnega delal sam.

 

Jaz imam najredkejšo varianto Focusa v Sloveniji. 1.5, 182 konjev. Identična mašina je 1.5 150 konjev, dejansko je nad 3-4k obratov zadušen, navor je isti. Prodajat se je nehal v prvi polovici 2020.

Imam STLine business, torej športno podvoje in doplačane 18". Poglej mojo temo za slike.

https://www.mazda-si.net/topic/13605-mazda2-gta-ford-focus-st-line-182-by-godlike/?do=findComment&comment=423339

 

Pogosto se novo modelsko leto lansira konec tekočega leta. Torej moj je bil dobavljen konec novembra.

Ja poznam zadevo za 1.5 mašino, da je znala pri brutalni vožnji olje spenit in zaribat. Vejretno je moja popravljena, ker sem ga imel v Kopru 1 mesec, da je nova homologacija prišla.

 

Pokrov na ketni je drugačen kot na jermenu, ker ni namenjen rednemu servisiranju. Vprašaj googla, boš takoj videl razliko.

Svašta... ampak ja ok dve leti garancije in velik servis. Bi moralo bit ok.

 

Hvala ampak malo daleč haha... :D Ampak kul taktika. Pri pooblaščencu, kasneje pa pol pol. Noted.

 

Wow res hud! Čestitke! Pa za 30 jurjev nov?? V nemčiji so očitno od 25k 2020 letnik naprej. Ta ST, ki ga gledam je 27k, 2020, ~60kkm (prejšnji je kadilski jao...). Hecno mala razlika, 2k€, ne? 0o Pa oprostite vsi ker stalno težim za mnenja, ampak kak komentar na zadnji avto? Oprema je top. Spet dva lastnika pri 60kkm. Cena? Če se tale ne izide so več ali manj le modri še ostali. 😕 

 

Ok, hvala, torej načeloma bi morali 2020 imeti novo mašino. Bom jutri preveril pri dealerju z VIN. Kako, da si ga mel tam? Ne razumem čisto, homologacija za kaj? Za update mašine? 0o

 

Ja vidim, nek simple pokrov pri jermenu, bolted on kovinski pokrov pri ketni. Smiselno. :)

 

 

Popravljeno od hermelin
Napisano (urejeno)

Včeraj sem 6 ur vozil Kio Sportage 1.6  ... armatura kot v avionu, ampak mi je sedaj moja Mazda še bolj všeč, zakaj?

- najprej sem Kio komaj vžal - moral sem se prej pripeti, pritisniti pedal sklopke + zavore

- line assist nisem znal trajno izklopiti ... z vklopljenim pa mi je bil občutek vožnje podoben pokvarjenemu podvozju

- čeprav ima avto ročni menjalnik se pojavlja občutek avtomatskega oziroma včasih kakšno sekundo ali 2 neodzivnosti ... avto preklaplja v t.i. "jadranje" ... po občutku sam odmika sklopko, ko ne rabi navora

- čeprav ima po občutku turbino in lahko da iz sebe veliko moči, moč motorja ne sledi zvezno pedalu za plin

- večina gumbov je na dotik .. tudi za uravnavanje ventilacije ... v soncu slabo vidnih oz. ni jasna nastavitev

- lega na cesti OK, ampak dosti slabša od Mazde 3 ali Mazde 6

 

Skratka, naših 5 let starih Mazd, Mazde 3 2.0 G120 MT in Mazde 6 2.0 G165 MT, obeh z odlično lego na cesti, odlično delujočim neproblematičnim, zanesljivim in vzdržljivim motorjem, nepogrešljivimi mehanskimi gumbi na konzoli, kljub muzejskim info in navigacijskim sistemom, ne bi nikoli zamenjal za novo Kio Sportage. 🙂

 

Tole kar pa berem o Fordovih mašinah z nekaj 10.000 km, pa mi postane kar slabo, če pomislim, da bi imel tak avto ... 😀 Pri Mazdinih bencinarjih je lahko še ena nula zraven (nekaj 100.000 km), pa ni takih težav.

 

20230808_100444.jpg

 

20230809_070424.jpg

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 5 urami je hermelin napisal:

Wow res hud! Čestitke! Pa za 30 jurjev nov??

 

Ok, hvala, torej načeloma bi morali 2020 imeti novo mašino. Bom jutri preveril pri dealerju z VIN. Kako, da si ga mel tam? Ne razumem čisto, homologacija za kaj? Za update mašine? 0o

 

Take so bile takrat cene. In to je veljalo za drago takrat. Seveda nov.

ST z isto opremo, je bil takrat 38k s popustom.

Danes je okoli 42k. Glede na to, da so Škode zlezle proti 50k, je novi ST zastojn, čeprav ni.

Škoda pa je, da so zaradi doseganja emisij ukinli moj motor, ker je bomba. Kafe mlinčka 1.0 jaz res ne bi imel.

Poznam že 2, ki sta rekla, če bi se mojega dalo kupit, bi ga takoj, sploh zaradi slabe ponudbe na trgu.

 

In vse kar pride v Slovenijo gre v Koper v skladišče,  potem pa se prodajalcem od tam razvozi.

Ja informacija je bila, da ni homologacije, ker so bile spremembe na mašini in je to prvi taki avto v Sloveniji.

 

Serviserji po navadi nimajo pojma o teh spremembah. Sem 1x celo gnjavil, če je update mašine. Pa ni bilo nekega pametnega odogovra.

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)
5 hours ago, Janez007 said:

Včeraj sem 6 ur vozil Kio Sportage 1.6  ... armatura kot v avionu, ampak mi je sedaj moja Mazda še bolj všeč, zakaj?

- najprej sem Kio komaj vžal - moral sem se prej pripeti, pritisniti pedal sklopke + zavore

- line assist nisem znal trajno izklopiti ... z vklopljenim pa mi je bil občutek vožnje podoben pokvarjenemu podvozju

- čeprav ima avto ročni menjalnik se pojavlja občutek avtomatskega oziroma včasih kakšno sekundo ali 2 neodzivnosti ... avto preklaplja v t.i. "jadranje" ... po občutku sam odmika sklopko, ko ne rabi navora

- čeprav ima po občutku turbino in lahko da iz sebe veliko moči, moč motorja ne sledi zvezno pedalu za plin

- večina gumbov je na dotik .. tudi za uravnavanje ventilacije ... v soncu slabo vidnih oz. ni jasna nastavitev

- lega na cesti OK, ampak dosti slabša od Mazde 3 ali Mazde 6

 

Skratka, naših 5 let starih Mazd, Mazde 3 2.0 G120 MT in Mazde 6 2.0 G165 MT, obeh z odlično lego na cesti, odlično delujočim neproblematičnim, zanesljivim in vzdržljivim motorjem, nepogrešljivimi mehanskimi gumbi na konzoli, kljub muzejskim info in navigacijskim sistemom, ne bi nikoli zamenjal za novo Kio Sportage. 🙂

 

Tole kar pa berem o Fordovih mašinah z nekaj 10.000 km, pa mi postane kar slabo, če pomislim, da bi imel tak avto ... 😀 Pri Mazdinih bencinarjih je lahko še ena nula zraven (nekaj 100.000 km), pa ni takih težav.

 

Hud breakdown! Kar se pa fordovih mašin tiče sem imel pa sedaj dolg pogovor s šefom lokalnega ford servisa. In... Boš kar vindicated. :D Pravi, da preventivno menjanje tesnila glave je neumnost in motor nikoli nebo enak. Torej vse kar lahko narediš je, da redno menjaš olje. Na veliko pokajo tudi neki konektorji, ki te vsakič koštajo kar nekaj 100€. Poleg tega garancija je le 3 leta, extra 2 pa z doplačilom. Vse to le pod pogojem, da izvajaš redne predpisane servise, ki morajo biti v digitalni servisni knjigi. No... Junak zadnjega avta, ki sem ga gledal je izpustil drugi servis. :)

 

5 hours ago, godlike said:

 

Take so bile takrat cene. In to je veljalo za drago takrat. Seveda nov.

ST z isto opremo, je bil takrat 38k s popustom.

Danes je okoli 42k. Glede na to, da so Škode zlezle proti 50k, je novi ST zastojn, čeprav ni.

Škoda pa je, da so zaradi doseganja emisij ukinli moj motor, ker je bomba. Kafe mlinčka 1.0 jaz res ne bi imel.

Poznam že 2, ki sta rekla, če bi se mojega dalo kupit, bi ga takoj, sploh zaradi slabe ponudbe na trgu.

 

In vse kar pride v Slovenijo gre v Koper v skladišče,  potem pa se prodajalcem od tam razvozi.

Ja informacija je bila, da ni homologacije, ker so bile spremembe na mašini in je to prvi taki avto v Sloveniji.

 

Serviserji po navadi nimajo pojma o teh spremembah. Sem 1x celo gnjavil, če je update mašine. Pa ni bilo nekega pametnega odogovra.

Ma še vedno je to preveč za kolikor sem ta hip pripravljen dat. In dejansko v nemčiji se novi STji z neko hudo akcijo prodajajo za 34k, ampak je izvoz prepovedan! To bi dal, ampak afaik tega pri nas ni. 😕 

1.0 sem poskusil in ni šans, ja.

 

Ja za tvojega daš 25k+, kar ga naredi očitno najboljši nakup leta 2020. :D 5 jurjev izgubil v 3h letih?! Noro. Čestitam! :D 

 

Kul hvala za info, zanimivo.

 

Jap, sem mu težil, če lahko pogleda kater blok motorja je, ali ima tiste luknje namesto zarez pa je vse kar je iz sebe spravil glede tega, da je 2019+ motor. Kar verjetno pomeni updatano mašino glede na to da je prejšnja pokala od 2017.

 

--------------------------------------------------------------------

 

Bottom line ford zgodbe: kupi novega in menjaj olje na krajši interval kot predpisano in pazi na redne servise. Rabljen turbo je ticking time bomb, ki te košta 6 jurjev za novo mašino. :)

 

Izredno dobri avti za vozit ampak na žalost njihov performance čisto podvžen volji prejšnjega lastnika. Ko se stanje na trgu in v žepu normalizira se grem igrat s tem, za zdaj pa Mazda. Nimam več časa se zajebavat in kolebat. @Janez007 kaj dobim ker nisi zmagal? :D

Popravljeno od hermelin
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
5 minutes ago, Bini said:

Mazda je vedno pravi odgovor.... 🤗:zoom-zoom:

Jup. Očitno. :D Samo nekaj veliko izbire nekadilskih avtov pa prav ni. 😮 Npr. tale ima super ceno, trik je pa v tem, da gre za rental avto. Glede na to da ga vseeno prodaja mazda dealer? Vseeno ognit se?

 

 

Napisano
pred 3 minutami je hermelin napisal:

Jup. Očitno. :D Samo nekaj veliko izbire nekadilskih avtov pa prav ni. 😮 Npr. tale ima super ceno, trik je pa v tem, da gre za rental avto. Glede na to da ga vseeno prodaja mazda dealer? Vseeno ognit se?

 

 

Ne obremenjuj se s tem, če je rental avto. Če so servisi poštimani (narejeni po intervalu) in da je avto nerazbit, nimaš kaj razmišlat. Nekateri od prvega lastnika pa so lahko kupljeni v sloveniji so lahko slabši kot rental avti.

Napisano (urejeno)
24 minutes ago, NevLado said:

Ne obremenjuj se s tem, če je rental avto. Če so servisi poštimani (narejeni po intervalu) in da je avto nerazbit, nimaš kaj razmišlat. Nekateri od prvega lastnika pa so lahko kupljeni v sloveniji so lahko slabši kot rental avti.

Gotcha. Hvala. Edina hecna zadeva je da imajo dva avta listana, drugi še z manj kilometri, ampak imata oba iste slike! Malo so bili lazy, čeprav je pri prvem prodajalec trdil, da je točno ta avto na sliki. Bom še drugega klical in bomo videli... :D 

 

edit: Tale drug ma neko prebarvano prasko na vratih, sicer je ok. Tip je pa tok prijazen, da mi bo prek whatsappa streamal avto in greva pogledat. Svašta... Je kar sam predlagal. :D Pa fan slovenije je, rad pride na dopust sem. 

Popravljeno od hermelin

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.