Skoči na vsebino

Reality check za mazdo 6 III bencinarja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Se potuje in raziskuje...po nemčiji.....oz.mogoče mu je zmanjkalo mobile data 😉🤭in ne more preko gsm javiti da je kupil premium avto🤔😉

Popravljeno od sportman333
Napisano
pred 5 minutami je Bini napisal:

Saj se bo javil,brez skrbi......😉

Če ne prej ko bo napisal, da je kupil polizdelek nemške trojice, ki je bla včasih sveta🤣

  • Všeč 1
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Nedaj bože.

Samo upam da ni doživel kak "scam", tipa ni are in ni avta.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

Ja, mene tudi skrbi vse skupaj.

Tako navdušenje, akcija, potem pa ... nobenega glasu več.

Samo da ni kaka prometna nesreča v igri ...

Pa saj se bo jutri javil ...

  • Všeč 3
  • Začuden 1
Napisano

Ej 165KM 2.0 bencinar N/A - a sploh veste kolk cajta rab to do doma. 🤪

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

Ej 165KM 2.0 bencinar N/A - a sploh veste kolk cajta rab to do doma. 🤪

No no, jaz sem 3/4 Evrope brez problema z G165 zvozil 😋 

Je pa res da če bi še enkrat zbiral bi bila g194 😁

Napisano
pred 16 urami je Boss napisal:

Ej 165KM 2.0 bencinar N/A - a sploh veste kolk cajta rab to do doma. 🤪

Pojdi kdaj v realnost, na slovenske avtoceste, ko gre s težavo 100 po levem pasu, al pa v tunelu 80, umaknat se pa ne..

Italjani sploh radi vozijo kr čez 2 pasa..

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)

Hoj! Oprostite za delay! Sva s punco podaljsala dopust, nekaj po nemciji, nekaj se doma naokoli. :D Sem hotel si vzet cajt, da na veliko napisem celo izkusnjo in kako in kaj tudi z legalizacijo pri nas, pa se vse skupaj rahlo vlece, tako da bom pac zdaj.

 

Najprej komentarji...

 

dne 17. 8. 2023 ob 8:04 je sportman333 napisal:

kako si potem uredil s plačilom, si nakazal samo "aro" 10% in ostalo potem ko avto vidiš, ali nič in greš najprej pogledat, ali vse in greš samo še iskat avto?

S prodajalcem sva se SUPER ujela. In mi je sel izredno na roko. Dal sem mu par 100 evrov in je ze odstranil oglas. Ostalo z nakazilom po videnem avtu in testni voznji. :)

 

dne 21. 8. 2023 ob 16:51 je mazdaman napisal:

Napisal je, da gre še na izlet po Nemčiji, pa ga zato pogoje ni tu gor in uživa z avtom

Tocno tako, sem hotel si vzet cas in res izcrpno spisat cel proces, tudi kaj o nemciji itd itd. :D Sem imel pa tudi po povratku vrh glave obveznosti in tik pred spanjem brez energije tudi ni zabavno pisariti romanov...

Vsi ostali, se opravicujem se enkrat za delay. Hotel sem kul announcement spisat, ne pa samo "yo, mam avto, se slismo kasnej".

 

-------------------------------------------------------

 

Zdej pa juice...

Pred potovanjem:

  1. Po telefonu sem se s prodajalcem zmenil, da ni treba vsega placati, ceprav naceloma nemorejo avta drugace rezervirati.
  2. Ker sva se super ujela mi je naredil uslugo in sem mu nakazal 500 evrov. Vseeno mu je bilo koliko in bi tudi pol manj bilo pomoje ok.
  3. Odlocila sva se, da greva z vlakom, ceprav je oce ponudil, da naju pelje. Z najino izbiro vlakov bi dejansko bilo z avtom malo ceneje.
  4. Ker so slovenski vlaki bili v riti zaradi poplav, naju je oce zategnil do beljaka.
  5. Izbrala sva vlake, ki nama najbolj casovno odgovarjajo. Do Kolna je bilo 125 po osebi.

 

Potovanje:

  1. Na splosno brez problemov. Prestop v minhnu je bil sicer pester ker na tako veliki postaji imas ponoci cudo in pol bolj ali manj sketchy prislekov. :D
  2. Na spalnem vagonu do kolna so se nekje na sredi poti vkrcale neke ukrajinke/rusinje in jih je bilo treba malo umirit. Ampak so scasoma spet zacele nabijat in se hahljat. Za skozi okno. :)
  3. Ob 6h zjutraj je bilo treba prestopiti na drug vlak, ki pa je imel okvaro, tako da smo se kot sardele guzvali s folkom, ki je sel na siht. Not fun.
  4. V kolnu sva zastonj sla na vlak do duisberga, ker so ji po prejetju kart nevem zakaj naredili refund. Vlak je spet bil nabit do amena. Skoraj kot azijski vlaki, ko sprevodniki z nogo rinejo folk skozi vrata.
  5. V duisbergu spet vlak do moersa. Ker nisva hotela sedeti na dodeljenih sedezih poleg dveh turkov, ki sta skoraj izkasljala organe, sva sla na drug sedez. Seveda imajo vsi dodeljena mesta, vlak je bil hitro poln in sva preostalih 20 min prezivela raje kar med vagonoma. :D
  6. V moersu setnja do mazda salona. Prvi vtisi so bili precej klavrni. Kot neka ruralna vasica z razpadajocimi ogromnimi parkirisci nekje v ohiu. Treba je bilo odtocit, tako da sva sla v knjiznico/solski center in naju je pricakal napis, da so stranisca zaklenjena zaradi vandalizma. :D Ko sem vprasal neko zensko, ce se da odkleniti je bleknila nekaj v stilu "ughhh no tongue, no.. sorry" in tekla stran. Po premisleku, sva ugotovila da 3 nakupovalne vrece dajejo zelo hobotastic vibe. :D Vseeno nama je uspelo priti do kljucev v zameno za osebno izkaznico. :D
  7. No, sam avto salon je bil super. Lepo urejen, ljudje normalni in koncno sva spoznala gospoda Piet-a.

 

Nakup:

  1. Piet nama je lepo postregel s kavo in cajem, smo se malo pomenili, povedal je, da v moers hodi le delat, sicer nima nihce tu kaj iskat. :D Nato smo sli do avta. Izgledalo je vse kul, a smo morali pocakati, da dobi nazaj testne tablice, tako da sva izkoristila guzvo in sla do urada se zmenit za termin.
  2. Zenska na okencu mi pove naj vzamem listek in se narocim. Super, hvala! S QR kodo prides do strani za narocanje in - 3 tedni??!?!??!?!? Bro, wat. :D Je Piet opozoril, da znajo bit malce trdi... Pa sem vseeno uspel izprositi, da me v istem dnevu obdelajo. Pridi nazaj med 2h in 4h. Kul, see ya.
  3. Grem do cumnate kjer prodajajo zavarovanje in delajo tablice. Zenska res zabavna in se zaklepetava. Pravi, da niti ne ve kaj njeno zavarovanje krije, tako da naj raje pri sosednji ponudnici vzamem, da bom ziher. :D Izvem veliko o mestu itd. Pravi, da ji je vsec, da je vse mirno in pocasno, le da so na uradu EXTREMNO nemski in picajzli, tudi za njihove standarde. :D Ker sva imela 2h za zabiti sva si ogledala mesto.
  4. Greva nazaj do avtohise, testna voznja je bila ok, tako da smo precej hitro prisli do placila. Nakazilo je slo takoj cez, sedaj pa birokracija...
  5. Res proces... Z dokumentacijo najprej pes nazaj do prodajalne tablic. Prodajajo le osnovno zavarovanje, ce hoces kaj vec moras narediti deal direktno s katero od zavarovalnic. Piet ni uspel doklicati zavarovalniskega kolega, tako da sem se odlocil, da se nama ne ljubi zapravljati casa in bova riskirala.
  6. Nato nazaj v urad cakat. Zacuda, so me hitro sprejeli in je bila zenska spet izredno zabavna. :D "Wait wait, i need to find my glasses... Oh. Ugh, they are on my head hah... What a day eh?". :D Tu se je pokazalo eno od cudes nemcije, namrec, na veliko lokacijah (tudi na posti npr.) ne mores placati s kreditno kartico! In kartica N26 je tudi kreditna. Svasta. Treba stopiti v avlo do nekega predpotopnega placilnega avtomata. Tudi ne dela. Recem tipu na informacijah, da bom laufal do bankomata. Dobim nazaj "or you can walk". :D
  7. Vse poravnam in grem nazaj do cumnate, da mi naredijo tablice.
  8. Pes nazaj do avtohise, kjer so avto vmes se enkrat oprali in nalozili zimska kolesa in gume.
  9. Piet nama je dal izcrpne podatke kaj naj si ogledava na tistih koncih. Izmenjali smo si tudi osebne konakte, ker je res faca, dala sva mu slovensko craft pivo, ki sva mu ga prinesla in nato z avtom spet nazaj do urada.
  10. Tam preverijo VIN, dajo neko nalepko na tablico in to je to! Koncno fertik!

 

Dopust:

  1. Nevem koliko vas to zanima... V glavnem, prve dni sva si ogledala Dusseldorf, Koln in Bonn. Dusseldorf ima res lepo arhitekturo, presenetile so pa naju gosi, ki so se v kar velikem tropu mirno setale po sredi glavnega krizisca. Vsi avti cakali. :D Njeno najljubse mesto z izleta.
  2. Bonn je bil moje najljubse, ker so bili vajbi kot ena velika metelkova (je bil petek...). Folk povsod vesel, mesto izredno slikovito. Sla sva tudi v bike discount megastore pogledat, ce je kdo v teh vodah, ampak ni tako mega kot oglasujejo. Je spletna ponudba veliko bolj pestra.
  3. Koln je bil se najbolj brutalisticen, je pa katedrala nora! Pa nek velik most imajo, ki je v celoti prekrit s slikovitimi kljucavnicami (baje je nek film sprozil to norijo, sedaj morajo pa tone kljucev pobirati iz reke :D). Tu sem nenamerno zganjal profi fotografa, ker sva se zabavala s fotoshootingom na mostu in so me prosili da se druge pare slikam. Ker jim je bilo vsec se je pa potem mala vrsta naredila haha... :D Pogledat sva sla pa tudi lanxess areno, ki je vsaj v mojih krogih znana predvesm po esport tekmovanjih.
  4. V mestih sva parkirala izkljucno v parkirnih hisah, da je kar se da varno. Tudi vecina prenocisc je imela privat garazo.
  5. No, highlight celotnega tripa je pa zame brez vsakega dvoma bil NURBURGRING! :D Spet, cisto po sreci sva zadela dan odprtih vrat, kar je pomenilo, da so familije prisle na svoj racun, otroci so lahko furali kroske v avli ali pa preizkusali profesionalne training simulatorje itd., vsi pa smo prisli na svoj racun ker smo lahko sli tako na tribune gp tracka, kot dol v pitstop in garaze! Imam cudo in pol slik in posnetkov. Nori dirkalniki svigali 2m od mene. Ob startu je en tako nabil obrate, da me je izpuh fizicno premaknil. Vesel kot otrok... Nabavil merchandise, poslikal vse kar lahko, ZIHER grem nazaj. Jeseni ali spomladi. Na sam nurburgring z avtom tokrat nisem sel ker je bilo za eno polje avtomobilov v cakalni vrsti, pa tudi zavarovanja nisem imel. :D
  6. Zadnji dan sva sla pa v neko srednjevesko mesto, ki je znano po specialiteti "handkase mit musik". Rocni sir z glasbo. Stos je, da turisti prasajo kaj je ta glasba in dobijo odgovor "glasba pride kasneje". Ker prdis po marinirani cebuli haha. :D

 

Pot nazaj:

  1. Nic posebnega. Avtocesta. Je pa nekje pred beljakom bila huda nesreca in smo obstali za 3h. Vecina je sla kar spat in so vozniki naredili budnico s hupami, ko smo se spet priceli premikati.
  2. Domov sva prisla enkrat dopoldne cisto skrokana in sem se odpeljal kar direkt na homologacijo. Potem pa v dedkovo garazo cakat na papirje. :D

 

Birokracija doma:

  1. Homologacija brez problema. Pocakal 20min na papir.
  2. DMV super simple spletna forma kjer prilozis scane/slike vseh papirjev. Ni mi cisto jasno a mi je tip prejle pravilno sporocil stanje zahtevka, ampak ocitno so mi v postojni zadevo obdelali v POL URE od oddaje! Samo potem so mi poslali domov namesto na mail, zato cakam.
  3. Zavarovanje bo verjetno 1220 evrov z 1% odbitno (~380 evrov) ali 1380 z 0.5% (180 evrov), ce sem pravilno razumel. Za kaj ste se ostali odlocili?

 

Plusi in minusi nemcije:

  1. Autobahn je res nekaj specialnega. Vsi se brez izjeme drzijo pravila, da se vozi po desnem pasu, ostali pa so le za prehitevanje ali max speed. Tudi na obremenjenih dvopasovnicah ni tega slovenskega cjazenja s 5kmh hitreje na levem pasu.
  2. Odseki brez limita so zabavni. sem sel do ~210kmh in zadeva spila. :D Pri ekonomicni voznji nekje do 120kmh je poraba med 5.5 in 6L.
  3. Po drugi strani imajo pa meni povsem nerazumne omejitve povsod drugod. Na avtocesti se NIC ne spremeni, nobenih izvozov itd pa je randomly omejitev 120 za par minut. Tudi na lokalnih cestah je sicer 100kmh in tako ostane na nevarnejsih odsekih, ko pa se cesta malo izravna pa pocijo 70kmh. Zakaj?!  Ponekov, sploh na lokalnih je tudi ekscesno spreminjanje omejitev. 50, 100, 70 , 100, 50 vsake par ovinkov. 0o
  4. Tudi oznak za radarje ocitno ni, tako imas na avtocesti neomejeno, potem 120, potem spet neomejeno, zelo kmalu pa radar na 60. Ljudje potem sunkovito bremzajo, da je prav nevarno. Enega sem tudi fasal, ker sem zaobsel tipa, ki se je skoraj ustavil pred mano. Tudi z varnostno razdaljo je bilo kar sketchy. Bomo videli ali dobim poloznico. :D
  5. Skratka ne razumem zakaj nemci hogajo levi pas pri nas, v nemciji je pa res perfektno. Je pa hecno ker vsakic, ko tam nekdo ni usposteval pravil na avtocesti, se je izkazalo, da gre za tujca. Madzar, italjan, francoz... :D
  6. Cena vode. Norci. V restavracijah ne strezejo iz pipe. Dobis le 0.7L za 7.5 evrov. 😱 Pri sirckih sva rekla, da nebova pila, ker nama je slo ze res v nos, pa je tip kasneje prisel in prinesel dva kozarca vode ker naju bojda ni mogel vec gledati v vrocini brez pijace. :D No, ni bila iz pipe ampak najdrazja radenska. Svasta. Tudi v trgovinah je izredno zasoljeno. Liter mislim da je 3 evre? Nevem zakaj si nisva iz pitnikov v mestu tocila... Po nekaj guglanja je ocitno voda tam statusni simbol.....................
  7. Jedla sva samo nemsko tradicionalno hrano po restavracijah in sva prijetno presenecena! Wursti in sauerkraut na vse mozne nacine. :D
  8. Ljudje so po vecini prav zabavni, ali pa sva samo midva imela sreco. V zadnjem hotelu je receptorka skoraj plesala vmes ko se je s strankami ubadala. Tudi, ce znas vsaj malo nemsko se zelo potrudijo, da pomagajo tudi v anglescini.
  9. Avto je super! Vbistvu predober, kar se zabavne voznje tice. Vse naredi namesto tebe. V ovinkih cisto priliman. Moram sedaj s praznim malo izklopit vso pomoc, da vidim a ga uspem kaj zadriftat. Poraba je za moje dosedanje izkusnje mega. Moci pa je tudi dovolj za afnat se, pa da ima se vedno potovalno porabo. Oprema je maximalna, tako da tu ni kaj komentirat, razen da je android auto samo na kabel in da vsake toliko crashne (bojda zaradi power saving moda na telefonu...). Pedala so bolj heel&toe friendly kot v dizlu, ki sem ga preizkusal. Zvoka v sanjah nebi zamenjal za dizel traktor, tako lepo ga rola pri 6k. Volan je gut. Sedezi so pa na vrhnjem delu pregloboki in mi je ramo potiskalo naprej dokler se ni cisto razbolela. Bom moral neko podlogo si nastimat. 

 

Cena vsega skupaj:

  1. Nisva sparala. Vlak ni bil najcenejsi. Jedla sva samo v restavracijah in kupovala ustekleniceno vodo. Spala sva v budget hotelih preko bookinga (80-90 evrov/noc). Parkirala v relativno dragih garazah. Zapravljal sem na nurburgringu (kakih 80 evrov). Na avtocesti sem tudi kaj pritisnil...
  2. Vse skupaj, vkljucno s homologacijo IN DMVjem (ki bo 150) je se vedno vsaj dobrih 700 evrov ceneje, kot ce bi placal ferlinu za uvoz. :)

 

Upam, da je komu zabavno in poucno tole prebrat in ga motivira, da kaj podobnega tudi sam kdaj izpelje. Ni kunstno. Niti ni prevec drago. Birokracija je hecno enostavna. Same izkusnje so pa itak najvec vredne. Pa se novega kolega sem dobil in se menimo, da pride v slovenijo pozdravit (ker so mu gore vsec). Sicer pa se dobimo konec leta ali spomladi na nurburgringu. :D Seveda hvala vsem, ki ste mi pomagali tako pri izbiri avta kot pri planiranju celotnega prevzema. Brez tega verjetno nebi kar na slepo se sel igrackat. :)

 

-------------------

 

Za konec pa, poln kasko z 1% ali 0.5% odbitno? Moram se enkrat vprasat, ampak ce je le 160 vec na leto pa pol manj odbitne, potem je 0.5% cist lustno.

Popravljeno od hermelin
  • Všeč 16
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
pred 17 minutami je hermelin napisal:

Hoj! Oprostite za delay! Sva s punco podaljsala dopust, nekaj po nemciji, nekaj se doma naokoli. :D Sem hotel si vzet cajt, da na veliko napisem celo izkusnjo in kako in kaj tudi z legalizacijo pri nas, pa se vse skupaj rahlo vlece, tako da bom pac zdaj.

 

Najprej komentarji...

 

S prodajalcem sva se SUPER ujela. In mi je sel izredno na roko. Dal sem mu par 100 evrov in je ze odstranil oglas. Ostalo z nakazilom po videnem avtu in testni voznji. :)

 

Tocno tako, sem hotel si vzet cas in res izcrpno spisat cel proces, tudi kaj o nemciji itd itd. :D Sem imel pa tudi po povratku vrh glave obveznosti in tik pred spanjem brez energije tudi ni zabavno pisariti romanov...

Vsi ostali, se opravicujem se enkrat za delay. Hotel sem kul announcement spisat, ne pa samo "yo, mam avto, se slismo kasnej".

 

-------------------------------------------------------

 

Zdej pa juice...

Pred potovanjem:

  1. Po telefonu sem se s prodajalcem zmenil, da ni treba vsega placati, ceprav naceloma nemorejo avta drugace rezervirati.
  2. Ker sva se super ujela mi je naredil uslugo in sem mu nakazal 500 evrov. Vseeno mu je bilo koliko in bi tudi pol manj bilo pomoje ok.
  3. Odlocila sva se, da greva z vlakom, ceprav je oce ponudil, da naju pelje. Z najino izbiro vlakov bi dejansko bilo z avtom malo ceneje.
  4. Ker so slovenski vlaki bili v riti zaradi poplav, naju je oce zategnil do beljaka.
  5. Izbrala sva vlake, ki nama najbolj casovno odgovarjajo. Do Kolna je bilo 125 po osebi.

 

Potovanje:

  1. Na splosno brez problemov. Prestop v minhnu je bil sicer pester ker na tako veliki postaji imas ponoci cudo in pol bolj ali manj sketchy prislekov. :D
  2. Na spalnem vagonu do kolna so se nekje na sredi poti vkrcale neke ukrajinke/rusinje in jih je bilo treba malo umirit. Ampak so scasoma spet zacele nabijat in se hahljat. Za skozi okno. :)
  3. Ob 6h zjutraj je bilo treba prestopiti na drug vlak, ki pa je imel okvaro, tako da smo se kot sardele guzvali s folkom, ki je sel na siht. Not fun.
  4. V kolnu sva zastonj sla na vlak do duisberga, ker so ji po prejetju kart nevem zakaj naredili refund. Vlak je spet bil nabit do amena. Skoraj kot azijski vlaki, ko sprevodniki z nogo rinejo folk skozi vrata.
  5. V duisbergu spet vlak do moersa. Ker nisva hotela sedeti na dodeljenih sedezih poleg dveh turkov, ki sta skoraj izkasljala organe, sva sla na drug sedez. Seveda imajo vsi dodeljena mesta, vlak je bil hitro poln in sva preostalih 20 min prezivela raje kar med vagonoma. :D
  6. V moersu setnja do mazda salona. Prvi vtisi so bili precej klavrni. Kot neka ruralna vasica z razpadajocimi ogromnimi parkirisci nekje v ohiu. Treba je bilo odtocit, tako da sva sla v knjiznico/solski center in naju je pricakal napis, da so stranisca zaklenjena zaradi vandalizma. :D Ko sem vprasal neko zensko, ce se da odkleniti je bleknila nekaj v stilu "ughhh no tongue, no.. sorry" in tekla stran. Po premisleku, sva ugotovila da 3 nakupovalne vrece dajejo zelo hobotastic vibe. :D Vseeno nama je uspelo priti do kljucev v zameno za osebno izkaznico. :D
  7. No, sam avto salon je bil super. Lepo urejen, ljudje normalni in koncno sva spoznala gospoda Piet-a.

 

Nakup:

  1. Piet nama je lepo postregel s kavo in cajem, smo se malo pomenili, povedal je, da v moers hodi le delat, sicer nima nihce tu kaj iskat. :D Nato smo sli do avta. Izgledalo je vse kul, a smo morali pocakati, da dobi nazaj testne tablice, tako da sva izkoristila guzvo in sla do urada se zmenit za termin.
  2. Zenska na okencu mi pove naj vzamem listek in se narocim. Super, hvala! S QR kodo prides do strani za narocanje in - 3 tedni??!?!??!?!? Bro, wat. :D Je Piet opozoril, da znajo bit malce trdi... Pa sem vseeno uspel izprositi, da me v istem dnevu obdelajo. Pridi nazaj med 2h in 4h. Kul, see ya.
  3. Grem do cumnate kjer prodajajo zavarovanje in delajo tablice. Zenska res zabavna in se zaklepetava. Pravi, da niti ne ve kaj njeno zavarovanje krije, tako da naj raje pri sosednji ponudnici vzamem, da bom ziher. :D Izvem veliko o mestu itd. Pravi, da ji je vsec, da je vse mirno in pocasno, le da so na uradu EXTREMNO nemski in picajzli, tudi za njihove standarde. :D Ker sva imela 2h za zabiti sva si ogledala mesto.
  4. Greva nazaj do avtohise, testna voznja je bila ok, tako da smo precej hitro prisli do placila. Nakazilo je slo takoj cez, sedaj pa birokracija...
  5. Res proces... Z dokumentacijo najprej pes nazaj do prodajalne tablic. Prodajajo le osnovno zavarovanje, ce hoces kaj vec moras narediti deal direktno s katero od zavarovalnic. Piet ni uspel doklicati zavarovalniskega kolega, tako da sem se odlocil, da se nama ne ljubi zapravljati casa in bova riskirala.
  6. Nato nazaj v urad cakat. Zacuda, so me hitro sprejeli in je bila zenska spet izredno zabavna. :D "Wait wait, i need to find my glasses... Oh. Ugh, they are on my head hah... What a day eh?". :D Tu se je pokazalo eno od cudes nemcije, namrec, na veliko lokacijah (tudi na posti npr.) ne mores placati s kreditno kartico! In kartica N26 je tudi kreditna. Svasta. Treba stopiti v avlo do nekega predpotopnega placilnega avtomata. Tudi ne dela. Recem tipu na informacijah, da bom laufal do bankomata. Dobim nazaj "or you can walk". :D
  7. Vse poravnam in grem nazaj do cumnate, da mi naredijo tablice.
  8. Pes nazaj do avtohise, kjer so avto vmes se enkrat oprali in nalozili zimska kolesa in gume.
  9. Piet nama je dal izcrpne podatke kaj naj si ogledava na tistih koncih. Izmenjali smo si tudi osebne konakte, ker je res faca, dala sva mu slovensko craft pivo, ki sva mu ga prinesla in nato z avtom spet nazaj do urada.
  10. Tam preverijo VIN, dajo neko nalepko na tablico in to je to! Koncno fertik!

 

Dopust:

  1. Nevem koliko vas to zanima... V glavnem, prve dni sva si ogledala Dusseldorf, Koln in Bonn. Dusseldorf ima res lepo arhitekturo, presenetile so pa naju gosi, ki so se v kar velikem tropu mirno setale po sredi glavnega krizisca. Vsi avti cakali. :D Njeno najljubse mesto z izleta.
  2. Bonn je bil moje najljubse, ker so bili vajbi kot ena velika metelkova (je bil petek...). Folk povsod vesel, mesto izredno slikovito. Sla sva tudi v bike discount megastore pogledat, ce je kdo v teh vodah, ampak ni tako mega kot oglasujejo. Je spletna ponudba veliko bolj pestra.
  3. Koln je bil se najbolj brutalisticen, je pa katedrala nora! Pa nek velik most imajo, ki je v celoti prekrit s slikovitimi kljucavnicami (baje je nek film sprozil to norijo, sedaj morajo pa tone kljucev pobirati iz reke :D). Tu sem nenamerno zganjal profi fotografa, ker sva se zabavala s fotoshootingom na mostu in so me prosili da se druge pare slikam. Ker jim je bilo vsec se je pa potem mala vrsta naredila haha... :D Pogledat sva sla pa tudi lanxess areno, ki je vsaj v mojih krogih znana predvesm po esport tekmovanjih.
  4. V mestih sva parkirala izkljucno v parkirnih hisah, da je kar se da varno. Tudi vecina prenocisc je imela privat garazo.
  5. No, highlight celotnega tripa je pa zame brez vsakega dvoma bil NURBURGRING! :D Spet, cisto po sreci sva zadela dan odprtih vrat, kar je pomenilo, da so familije prisle na svoj racun, otroci so lahko furali kroske v avli ali pa preizkusali profesionalne training simulatorje itd., vsi pa smo prisli na svoj racun ker smo lahko sli tako na tribune gp tracka, kot dol v pitstop in garaze! Imam cudo in pol slik in posnetkov. Nori dirkalniki svigali 2m od mene. Ob startu je en tako nabil obrate, da me je izpuh fizicno premaknil. Vesel kot otrok... Nabavil merchandise, poslikal vse kar lahko, ZIHER grem nazaj. Jeseni ali spomladi. Na sam nurburgring z avtom tokrat nisem sel ker je bilo za eno polje avtomobilov v cakalni vrsti, pa tudi zavarovanja nisem imel. :D
  6. Zadnji dan sva sla pa v neko srednjevesko mesto, ki je znano po specialiteti "handkase mit musik". Rocni sir z glasbo. Stos je, da turisti prasajo kaj je ta glasba in dobijo odgovor "glasba pride kasneje". Ker prdis po marinirani cebuli haha. :D

 

Pot nazaj:

  1. Nic posebnega. Avtocesta. Je pa nekje pred beljakom bila huda nesreca in smo obstali za 3h. Vecina je sla kar spat in so vozniki naredili budnico s hupami, ko smo se spet priceli premikati.
  2. Domov sva prisla enkrat dopoldne cisto skrokana in sem se odpeljal kar direkt na homologacijo. Potem pa v dedkovo garazo cakat na papirje. :D

 

Birokracija doma:

  1. Homologacija brez problema. Pocakal 20min na papir.
  2. DMV super simple spletna forma kjer prilozis scane/slike vseh papirjev. Ni mi cisto jasno a mi je tip prejle pravilno sporocil stanje zahtevka, ampak ocitno so mi v postojni zadevo obdelali v POL URE od oddaje! Samo potem so mi poslali domov namesto na mail, zato cakam.
  3. Zavarovanje bo verjetno 1220 evrov z 1% odbitno (~380 evrov) ali 1380 z 0.5% (180 evrov), ce sem pravilno razumel. Za kaj ste se ostali odlocili?

 

Plusi in minusi nemcije:

  1. Autobahn je res nekaj specialnega. Vsi se brez izjeme drzijo pravila, da se vozi po desnem pasu, ostali pa so le za prehitevanje ali max speed. Tudi na obremenjenih dvopasovnicah ni tega slovenskega cjazenja s 5kmh hitreje na levem pasu.
  2. Odseki brez limita so zabavni. sem sel do ~210kmh in zadeva spila. :D Pri ekonomicni voznji nekje do 120kmh je poraba med 5.5 in 6L.
  3. Po drugi strani imajo pa meni povsem nerazumne omejitve povsod drugod. Na avtocesti se NIC ne spremeni, nobenih izvozov itd pa je randomly omejitev 120 za par minut. Tudi na lokalnih cestah je sicer 100kmh in tako ostane na nevarnejsih odsekih, ko pa se cesta malo izravna pa pocijo 70kmh. Zakaj?!  Ponekov, sploh na lokalnih je tudi ekscesno spreminjanje omejitev. 50, 100, 70 , 100, 50 vsake par ovinkov. 0o
  4. Tudi oznak za radarje ocitno ni, tako imas na avtocesti neomejeno, potem 120, potem spet neomejeno, zelo kmalu pa radar na 60. Ljudje potem sunkovito bremzajo, da je prav nevarno. Enega sem tudi fasal, ker sem zaobsel tipa, ki se je skoraj ustavil pred mano. Tudi z varnostno razdaljo je bilo kar sketchy. Bomo videli ali dobim poloznico. :D
  5. Skratka ne razumem zakaj nemci hogajo levi pas pri nas, v nemciji je pa res perfektno. Je pa hecno ker vsakic, ko tam nekdo ni usposteval pravil na avtocesti, se je izkazalo, da gre za tujca. Madzar, italjan, francoz... :D
  6. Cena vode. Norci. V restavracijah ne strezejo iz pipe. Dobis le 0.7L za 7.5 evrov. 😱 Pri sirckih sva rekla, da nebova pila, ker nama je slo ze res v nos, pa je tip kasneje prisel in prinesel dva kozarca vode ker naju bojda ni mogel vec gledati v vrocini brez pijace. :D No, ni bila iz pipe ampak najdrazja radenska. Svasta. Tudi v trgovinah je izredno zasoljeno. Liter mislim da je 3 evre? Nevem zakaj si nisva iz pitnikov v mestu tocila... Po nekaj guglanja je ocitno voda tam statusni simbol.....................
  7. Jedla sva samo nemsko tradicionalno hrano po restavracijah in sva prijetno presenecena! Wursti in sauerkraut na vse mozne nacine. :D
  8. Ljudje so po vecini prav zabavni, ali pa sva samo midva imela sreco. V zadnjem hotelu je receptorka skoraj plesala vmes ko se je s strankami ubadala. Tudi, ce znas vsaj malo nemsko se zelo potrudijo, da pomagajo tudi v anglescini.
  9. Avto je super! Vbistvu predober, kar se zabavne voznje tice. Vse naredi namesto tebe. V ovinkih cisto priliman. Moram sedaj s praznim malo izklopit vso pomoc, da vidim a ga uspem kaj zadriftat. Poraba je za moje dosedanje izkusnje mega. Moci pa je tudi dovolj za afnat se, pa da ima se vedno potovalno porabo. Oprema je maximalna, tako da tu ni kaj komentirat, razen da je android auto samo na kabel in da vsake toliko crashne (bojda zaradi power saving moda na telefonu...). Pedala so bolj heel&toe friendly kot v dizlu, ki sem ga preizkusal. Zvoka v sanjah nebi zamenjal za dizel traktor, tako lepo ga rola pri 6k. Volan je gut. Sedezi so pa na vrhnjem delu pregloboki in mi je ramo potiskalo naprej dokler se ni cisto razbolela. Bom moral neko podlogo si nastimat. 

 

Cena vsega skupaj:

  1. Nisva sparala. Vlak ni bil najcenejsi. Jedla sva samo v restavracijah in kupovala ustekleniceno vodo. Spala sva v budget hotelih preko bookinga (80-90 evrov/noc). Parkirala v relativno dragih garazah. Zapravljal sem na nurburgringu (kakih 80 evrov). Na avtocesti sem tudi kaj pritisnil...
  2. Vse skupaj, vkljucno s homologacijo IN DMVjem (ki bo 150) je se vedno vsaj dobrih 700 evrov ceneje, kot ce bi placal ferlinu za uvoz. :)

 

Upam, da je komu zabavno in poucno tole prebrat in ga motivira, da kaj podobnega tudi sam kdaj izpelje. Ni kunstno. Niti ni prevec drago. Birokracija je hecno enostavna. Same izkusnje so pa itak najvec vredne. Pa se novega kolega sem dobil in se menimo, da pride v slovenijo pozdravit (ker so mu gore vsec). Sicer pa se dobimo konec leta ali spomladi na nurburgringu. :D Seveda hvala vsem, ki ste mi pomagali tako pri izbiri avta kot pri planiranju celotnega prevzema. Brez tega verjetno nebi kar na slepo se sel igrackat. :)

 

-------------------

 

Za konec pa, poln kasko z 1% ali 0.5% odbitno? Moram se enkrat vprasat, ampak ce je le 160 vec na leto pa pol manj odbitne, potem je 0.5% cist lustno.

 

Super, da si se javil. Eni smo že skoraj obupali. :) 

Pa toliko vtisov. 👍 O avtu pa skoraj nič??? 😪

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
pred 16 minutami je Janez007 napisal:

 

Super, da si se javil. Eni smo že skoraj obupali. :) 

Pa toliko vtisov. O avtu pa skoraj nič???

Je bil vedno plan, ampak tam sva bila stalno v pogonu, zvecer pa sva samo v posteljo padla. Ni bilo dobre sanse lepo spisat celotnega procesa. Bi pa lahko sporocil, da je vse ok, sorry. 😕

 

Umm, saj sem napisal? Kaj vec kot to tezko, ker sem imel poln avto. 4 kolesa zadaj, brez zavarovanja, tako da prav premetaval itd. ga se nisem. Za potovanje in udobje sem pa vbistvu pozabil nekaj opisat... Asistencni sistemi so ZAKON. Resno. Si ne predstavljam vec potovanja z avtom, ki nima tega. Sploh, ko si zmatran so head up, blind spot, adaptive cruise, na zalost na poti nazaj tudi zaviranje v sili, se posebej pa lane assist vredni zlata. Prepoznavanje znakov ni vedno cisto 100%. Kdaj sfali kaj ampak je jasno, da nemore bit 60kmh na avtocesti npr... :D Barva lepa. Keyless entry mi da obcutek, kot da sem nek direktor haha... Masina pa tudi, jaz nevem a eni ujckate avto malo prevec ali kaj je tezava. Ce ga ogretega narolam na 6krpm+ je cisto kul! Po regionalnih ovinkih pa tudi ne rabis dirkalnega pospeska, tako da vse cisto po pricakovanjih!

 

pred 14 minutami je Tilen5 napisal:

hehe model šel na izlet, jebeš avto 😛

 

hec hec

Ni hec. To je 100% res. :D

 

pred 5 minutami je Shrek napisal:

Bravo. 

Lepo napisano. 

Srečno in varno vožnjo s super avtekom. 

Hvala hvala! Je res mega! :) Moram se nekaj za siht naredit, potem pa zvecer par slik s podviga prilimam.

Popravljeno od hermelin
Napisano

Super ste tole izpeljali, prava dogodivščina 😛 Čestitke za nakup, naj avto dobro služi, velik varnih km :zoom-zoom:

 

 

Napisano

Najboljši potopis kar sem jih kdaj bral.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 10 minutami je Z M A J napisal:

Najboljši potopis kar sem jih kdaj bral.

 

 

Se je splacalo malo pocakat na potopis :D

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Čak, dej napisi bolj podrobno kako je bilo z nakazilom. A to si prek spletne banke nakazal? Kera banka? Kok časa je trajalo da je prejel denar...itd.

 

Napisi še kaj bi naredil drugače če bi šel še enkrat gor.

 

Man tud sam podoben namen, zato rabim podrobnosti. Sam bi rad to uredil v enem dnevu, pa me placilo slrbi.

Napisano
pred 5 urami je hermelin napisal:

Za konec pa, poln kasko z 1% ali 0.5% odbitno? Moram se enkrat vprasat, ampak ce je le 160 vec na leto pa pol manj odbitne, potem je 0.5% cist lustno.

Če se da, 0.5%.

 

1x sem jo plačeval, pa me je 1% bolel. Takrat al ni blo 0.5% al pa nisem vedel zanj.

 

Cena franšize je brez popustov, tako da boli, če ti dajo 4-7k€ popusta ob nakupu novega.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.