Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne vse v enak koš metat, avti so zmeraj bolj kompleksni, stranke bi imele že včeraj vse narejeno in po možnosti zastonj. Dajte se postavit na drugo stran naprimer primer: dobiš avto ki ne vžge, preučis vse od goriva do vžigalnega sistema vglavnem porabil si že 8ur na njem, potem greš s pomočjo sheme preverjat vse konektorje in napetosti po 3dneh ugotoviš da je težava v enem kablu. Za kabel si dal 5€ in za menjavo si porabil 10min. Kaj boš računal stranki? Da si pogruntal in uredil si porabil 3dni zraven tega si delal popoldan izven delovnega casa da si imel mir. 

Vozila so vedno bolj kompleksna in terjajo dolocen cas za popravilo, ki ga pa vedno vec mehanikov nima. Najhuje je pa servisiranje vseh vozil, ce ze servisiras daj eno znamko in je to to.

  • Všeč 7
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 32 minutami je Janez007 napisal:

Ti ga pelješ naslednjič v BTC, potem pa še 4 x kam? 🤣

V BTC ga moram peljati, ker imam prvi  servis zastonj. Za naprej pa bomo videli. Mogoče ju z Gelipterjem zapeljeva kar v Trst na Mazda servis. 

Tam so res mački. 

Ker v Kp na uradnem servisu je res tuga glede tega. 

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Alex napisal:

V BTC ga moram peljati, ker imam prvi  servis zastonj. Za naprej pa bomo videli. Mogoče ju z Gelipterjem zapeljeva kar v Trst na Mazda servis. 

Tam so res mački. 

Ker v Kp na uradnem servisu je res tuga glede tega. 

Cena servisa je pa verjetno enaka pa še koffé je bolš in cenej kot v Kopru😉

Popravljeno od Bini
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 3 urami je Brane napisal:

Vztrajnik je bil  zrel za zamenjavo?

Ja to 100% da je bil 

pred 2 urama je FuManchu napisal:

Pred menjavo kompleta sklopke pa je avto normalno deloval?

Ne ni ravno zato je bilo treba zamnjat...vendar se šele sedah vidi da je težava šeena

pred 2 urama je Alex napisal:

Kot vsi ostali (zdravniki, zobozdravniki, polagali ploščic, zidarji, vozniki avtobusov in kamionov) so tudi mehaniki v večini primerov le še neki mutivode in šalabazerji, ki nobenega dela ne opravijo več kvalitetno in brez reklamacij. Hvala bogu, da imam sam vrhunskega mehanika. 😊

Ubistvu je zamenjal tako kot dogovorjeno vendar pa je šeena napaka ki jo bo treba rešit

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Kot vsi ostali (zdravniki, zobozdravniki, polagali ploščic, zidarji, vozniki avtobusov in kamionov) so tudi mehaniki v večini primerov le še neki mutivode in šalabazerji, ki nobenega dela ne opravijo več kvalitetno in brez reklamacij. Hvala bogu, da imam sam vrhunskega mehanika. 😊

 

Verjetno da je tvoja vrhunskost kriva, da imaš vrhunskega mehanika.

 

 

  • Všeč 3
  • Haha 3

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Potrebujem kak pameten nasvet. Lani avgusta sem na Opel Corsi D (2010) pri 225k km prvic menjal sklopko. Prejsnji teden se je po priblizno 10k prevozenih km zacela cudno obnasati. Ko je se skoraj cisto v podnu moram ze dodajati gas, da avto ne crkne. Danes zjutraj je punci baje skrtal menjalnik ni hotel v nobeno prestavo, kasneje se je sicer vozila brez problemov.

 

Zanima me vase mnenje, ali lahko zadevo sploh reklamiram po enem letu? Imam racun. Ce je skrtalo sumim, da je problem lahko tudi v menjalniku? Velikokrat gre tezje v vzvratno prestavo, druge prestave delujejo normalno med vožnjo, razen cukanja, ko šaltam iz druge v tretjo. Vsak nasvet dobrodosel.

Napisano

Tako je meni na mazdi naredilo kmalu po menjavi kompleta sklopke. Krivec bila zajla pedala sklopke, ki je potem tudi počila. 

Smo zajlo zamenjali in teraj guske dalje.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Preverite tudi količino olja v menjalniku.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hvala za odgovore. Torej danes preverim zavorno olje, sem ze zanc gledal in mi je delovalo kot da ga je premalo. Kako pa je to povezano s sklopko, me cisto zaradi firbca zanima?

 

Za druge stvari moram pa itak na diagnozo do mehanika peljat.

A potisni lezaj se ne menja skupaj s sklopko? Ce je glavni valj sklopke, bi najbrz lahko reklamiral zadevo po 10k km?

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo zadeva stoji takole. Zavornega olja je dovolj. Opazil sem da je problem predvsem zjutraj, ko je vlazno in megleno, takrat prakticno ne gre v nobeno prestavo. Izgleda kot da vlaga nekje vstopi v menjalnik oz sistem, ker sem tudi okoli rocne zjutraj opazil nekaj kondenza. Kaj svetujete razen hruske in strika :D

Napisano
pred 4 minutami je robz napisal:

Evo zadeva stoji takole. Zavornega olja je dovolj. Opazil sem da je problem predvsem zjutraj, ko je vlazno in megleno, takrat prakticno ne gre v nobeno prestavo. Izgleda kot da vlaga nekje vstopi v menjalnik oz sistem, ker sem tudi okoli rocne zjutraj opazil nekaj kondenza. Kaj svetujete razen hruske in strika :D

Predvsem dost močan štrik, da si ne polomiš kolkov ko se vtrga. Jaz bi šel do mehanika. Lahko pa tudi hruško izbereš:lol:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Bilo je na Renault 5. Po nesreči sem odvil vijak za olje menjalnika, namesto vijak za olje motorja. Olje iztočim, vlijem motornega in ugotovim, da ga je veliko čez max... Na srečo sem imel mehanika, ki je šrafval Hyundai-e, 70 m stran, pa še malo navzdol. Porinem avto v njegovo delavnico in mi nafila olje menjalnika z novim Hyundai oljem, ki ga je imel edinega na zalogi - je dejal, da je še boljši 🙃. Avto se je potem mrzel le stežka prestavljal, predvsem 1, 2, R prestava. Olje je bilo potem treba zamenjati z oljem, primernim za R5.

 

Mogoče je tudi tvoj primer povezan s pregostim oljem?

Napisano
pred 12 minutami je Brane napisal:

 Pa kaj imaš kabriolet da imaš kondenz na ročni,  potem ti streha slabo dihta.Probat še enkrat sklokpko spurgirat

Opel Corsa l. 2010 :D neke kapljice so na plastiki pod rocajem rocne.

  • Začuden 1
  • Zmeden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.