scania Napisano 7. oktober, 2022 Prijavi Napisano 7. oktober, 2022 Ne vse v enak koš metat, avti so zmeraj bolj kompleksni, stranke bi imele že včeraj vse narejeno in po možnosti zastonj. Dajte se postavit na drugo stran naprimer primer: dobiš avto ki ne vžge, preučis vse od goriva do vžigalnega sistema vglavnem porabil si že 8ur na njem, potem greš s pomočjo sheme preverjat vse konektorje in napetosti po 3dneh ugotoviš da je težava v enem kablu. Za kabel si dal 5€ in za menjavo si porabil 10min. Kaj boš računal stranki? Da si pogruntal in uredil si porabil 3dni zraven tega si delal popoldan izven delovnega casa da si imel mir. Vozila so vedno bolj kompleksna in terjajo dolocen cas za popravilo, ki ga pa vedno vec mehanikov nima. Najhuje je pa servisiranje vseh vozil, ce ze servisiras daj eno znamko in je to to. 7 1 1 Citiraj
Alex Napisano 7. oktober, 2022 Prijavi Napisano 7. oktober, 2022 pred 32 minutami je Janez007 napisal: Ti ga pelješ naslednjič v BTC, potem pa še 4 x kam? 🤣 V BTC ga moram peljati, ker imam prvi servis zastonj. Za naprej pa bomo videli. Mogoče ju z Gelipterjem zapeljeva kar v Trst na Mazda servis. Tam so res mački. Ker v Kp na uradnem servisu je res tuga glede tega. 1 2 Citiraj
Bini Napisano 7. oktober, 2022 Prijavi Napisano 7. oktober, 2022 (urejeno) pred 3 urami je Alex napisal: V BTC ga moram peljati, ker imam prvi servis zastonj. Za naprej pa bomo videli. Mogoče ju z Gelipterjem zapeljeva kar v Trst na Mazda servis. Tam so res mački. Ker v Kp na uradnem servisu je res tuga glede tega. Cena servisa je pa verjetno enaka pa še koffé je bolš in cenej kot v Kopru😉 Popravljeno 7. oktober, 2022 od Bini 1 1 Citiraj
Loli Napisano 7. oktober, 2022 Avtor Prijavi Napisano 7. oktober, 2022 pred 3 urami je Brane napisal: Vztrajnik je bil zrel za zamenjavo? Ja to 100% da je bil pred 2 urama je FuManchu napisal: Pred menjavo kompleta sklopke pa je avto normalno deloval? Ne ni ravno zato je bilo treba zamnjat...vendar se šele sedah vidi da je težava šeena pred 2 urama je Alex napisal: Kot vsi ostali (zdravniki, zobozdravniki, polagali ploščic, zidarji, vozniki avtobusov in kamionov) so tudi mehaniki v večini primerov le še neki mutivode in šalabazerji, ki nobenega dela ne opravijo več kvalitetno in brez reklamacij. Hvala bogu, da imam sam vrhunskega mehanika. 😊 Ubistvu je zamenjal tako kot dogovorjeno vendar pa je šeena napaka ki jo bo treba rešit 2 Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 7. oktober, 2022 Prijavi Napisano 7. oktober, 2022 pred 3 urami je Alex napisal: Kot vsi ostali (zdravniki, zobozdravniki, polagali ploščic, zidarji, vozniki avtobusov in kamionov) so tudi mehaniki v večini primerov le še neki mutivode in šalabazerji, ki nobenega dela ne opravijo več kvalitetno in brez reklamacij. Hvala bogu, da imam sam vrhunskega mehanika. 😊 Verjetno da je tvoja vrhunskost kriva, da imaš vrhunskega mehanika. 3 3 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
robz Napisano 10. oktober, 2022 Prijavi Napisano 10. oktober, 2022 Potrebujem kak pameten nasvet. Lani avgusta sem na Opel Corsi D (2010) pri 225k km prvic menjal sklopko. Prejsnji teden se je po priblizno 10k prevozenih km zacela cudno obnasati. Ko je se skoraj cisto v podnu moram ze dodajati gas, da avto ne crkne. Danes zjutraj je punci baje skrtal menjalnik ni hotel v nobeno prestavo, kasneje se je sicer vozila brez problemov. Zanima me vase mnenje, ali lahko zadevo sploh reklamiram po enem letu? Imam racun. Ce je skrtalo sumim, da je problem lahko tudi v menjalniku? Velikokrat gre tezje v vzvratno prestavo, druge prestave delujejo normalno med vožnjo, razen cukanja, ko šaltam iz druge v tretjo. Vsak nasvet dobrodosel. Citiraj
FuManchu Napisano 10. oktober, 2022 Prijavi Napisano 10. oktober, 2022 Tako je meni na mazdi naredilo kmalu po menjavi kompleta sklopke. Krivec bila zajla pedala sklopke, ki je potem tudi počila. Smo zajlo zamenjali in teraj guske dalje. 1 Citiraj
Z M A J Napisano 10. oktober, 2022 Prijavi Napisano 10. oktober, 2022 Preverite tudi količino olja v menjalniku. 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Brane Napisano 10. oktober, 2022 Prijavi Napisano 10. oktober, 2022 Varianta 1 ni zavornega olja, varianta 2 potisni ležaj je spustil dušo, varianta 3 glavni valj skloke je fuč 4 Citiraj
robz Napisano 10. oktober, 2022 Prijavi Napisano 10. oktober, 2022 Hvala za odgovore. Torej danes preverim zavorno olje, sem ze zanc gledal in mi je delovalo kot da ga je premalo. Kako pa je to povezano s sklopko, me cisto zaradi firbca zanima? Za druge stvari moram pa itak na diagnozo do mehanika peljat. A potisni lezaj se ne menja skupaj s sklopko? Ce je glavni valj sklopke, bi najbrz lahko reklamiral zadevo po 10k km? Citiraj
FuManchu Napisano 10. oktober, 2022 Prijavi Napisano 10. oktober, 2022 Sklopka in zavore se z enako župo napajajo 2 Citiraj
Brane Napisano 10. oktober, 2022 Prijavi Napisano 10. oktober, 2022 Potisni ležaj se menja skupaj z sklopko,glavni valj pa se menja kadar spusti dušo.Štrik in hruška so pripravljeni 1 2 1 Citiraj
Loli Napisano 13. oktober, 2022 Avtor Prijavi Napisano 13. oktober, 2022 Je gdo imel že težave z injektorji? 🙂 Citiraj
robz Napisano 27. oktober, 2022 Prijavi Napisano 27. oktober, 2022 Evo zadeva stoji takole. Zavornega olja je dovolj. Opazil sem da je problem predvsem zjutraj, ko je vlazno in megleno, takrat prakticno ne gre v nobeno prestavo. Izgleda kot da vlaga nekje vstopi v menjalnik oz sistem, ker sem tudi okoli rocne zjutraj opazil nekaj kondenza. Kaj svetujete razen hruske in strika :D Citiraj
FuManchu Napisano 27. oktober, 2022 Prijavi Napisano 27. oktober, 2022 pred 4 minutami je robz napisal: Evo zadeva stoji takole. Zavornega olja je dovolj. Opazil sem da je problem predvsem zjutraj, ko je vlazno in megleno, takrat prakticno ne gre v nobeno prestavo. Izgleda kot da vlaga nekje vstopi v menjalnik oz sistem, ker sem tudi okoli rocne zjutraj opazil nekaj kondenza. Kaj svetujete razen hruske in strika Predvsem dost močan štrik, da si ne polomiš kolkov ko se vtrga. Jaz bi šel do mehanika. Lahko pa tudi hruško izbereš 3 Citiraj
Janez007 Napisano 27. oktober, 2022 Prijavi Napisano 27. oktober, 2022 Bilo je na Renault 5. Po nesreči sem odvil vijak za olje menjalnika, namesto vijak za olje motorja. Olje iztočim, vlijem motornega in ugotovim, da ga je veliko čez max... Na srečo sem imel mehanika, ki je šrafval Hyundai-e, 70 m stran, pa še malo navzdol. Porinem avto v njegovo delavnico in mi nafila olje menjalnika z novim Hyundai oljem, ki ga je imel edinega na zalogi - je dejal, da je še boljši 🙃. Avto se je potem mrzel le stežka prestavljal, predvsem 1, 2, R prestava. Olje je bilo potem treba zamenjati z oljem, primernim za R5. Mogoče je tudi tvoj primer povezan s pregostim oljem? 3 Citiraj
Brane Napisano 27. oktober, 2022 Prijavi Napisano 27. oktober, 2022 Pa kaj imaš kabriolet da imaš kondenz na ročni, potem ti streha slabo dihta.Probat še enkrat sklokpko spurgirat 1 Citiraj
robz Napisano 27. oktober, 2022 Prijavi Napisano 27. oktober, 2022 pred 12 minutami je Brane napisal: Pa kaj imaš kabriolet da imaš kondenz na ročni, potem ti streha slabo dihta.Probat še enkrat sklokpko spurgirat Opel Corsa l. 2010 neke kapljice so na plastiki pod rocajem rocne. 1 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.