Skoči na vsebino

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku

Ustvari kratki URL


Samodejni vs. ročni menjalnik  

49 uporabnikov je glasovalo

  1. 1. Kakšen menjalnik najpogosteje uporabljaš



Priporočeno sporočilo

Napisano

Točno tako @Janez007 , pri rabljenem pač upaš, da je bilo prej vse v redu in da so z avtom lepo ravnali. Zato mi ni jasno kako so ljudje pripravljeni za 250.000km avtomobile stare 10+ let plačevati več kot 5k€. Pri tolk km moraš met še 5k€ v rezervi za vsa popravila in menjave.

33112_1.png

Napisano
pred 10 minutami je Janez007 napisal:

Zdaj mi pa ti @dvorjanpovej, kako naj ugotovim, ali prodajalec (ali njegova žena, otroci, ki tudi vozijo avto, ali prejšnji lastniki) grdo pretika MT ali da je prodajalec (ali njegova žena, otroci, ki tudi vozijo avto, ali prejšnji lastniki) analfabet pri AT? 😉 😀

 

Glede ohranjenosti kot celote v povezavi z MT ot. AT s tabo ne strinjam. So avti z 200.000 km včasih bolje ohranjeni od enakega modela in letnika s 50.000 km. Nekateri jih imajo za na lepše, se z njimi niti v snegu ne vozijo, ampak samo na nedeljske izlete po lepih asfaltiranih cestah, drugi vanje bašejo drva in celo hlevski gnoj in jih terajo po luknjastih hribovskih cestah, tretji jih uporabljajo za dolge službene poti. 😀 Kaj ima to zveze z MT/AT?

Najboljši nasvet tukaj je ta, da ob nakupu rabljenega avta najprej prosiš prodajalca, če lahko malo on pelje na začetku testne vožnje. Hitro vidiš kak slog vožnje ima.

 

Ko pa kupuješ iz Nemčije, tako kot jaz, ti pa ročka o menjalniku veliko pove. Al je bila zamenjana, al je bil pa avto dejansko samo prestavljen v D in se ga je vozilo brez pretikanja.

pred 6 minutami je Boss napisal:

Točno tako @Janez007 , pri rabljenem pač upaš, da je bilo prej vse v redu in da so z avtom lepo ravnali. Zato mi ni jasno kako so ljudje pripravljeni za 250.000km avtomobile stare 10+ let plačevati več kot 5k€. Pri tolk km moraš met še 5k€ v rezervi za vsa popravila in menjave.

Točno tako. In ko uvoziš 4 leta staro mazdo (kot sem sam) bi strošek rabljenega avta + nov menjalnik + nov motor + karoserijski deli na koncu nanesli bistveno manj, kot nov tak za 40k.

Napisano (urejeno)
pred 3 minutami je NevLado napisal:

Najboljši nasvet tukaj je ta, da ob nakupu rabljenega avta najprej prosiš prodajalca, če lahko malo on pelje na začetku testne vožnje. Hitro vidiš kak slog vožnje ima.

 

Ko pa kupuješ iz Nemčije, tako kot jaz, ti pa ročka o menjalniku veliko pove. Al je bila zamenjana, al je bil pa avto dejansko samo prestavljen v D in se ga je vozilo brez pretikanja.

To je tudi bolj tako. Ko prodajaš avto, je normalno, da ga voziš kot DeSUSovec, bi rekel zmaj. Da ja kupec vidi, da ga čuvaš. Tako, da to ni nek pokazatelj. 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
  • Hvala 1

 

 

Napisano

A ste že kdaj kupili kak rabljen avto? Najbolje, da si greste pogledat več primerkov vozila, ki ga želite kupiti, morebiti celo novega (ali malo rabljenega) najprej in potem rabljene. Ter kupite tistega, ki je najbližje "idealu".

 

Glede stila vožnje so že napisali: rečeš lastniku naj te zapelje en krog. Če je "levak", pač ne bo mogel niti enega kroga "fejkati".

 

pri ročnem menjalniku:

- sinhrone slišiš in čutiš, če so problem

- prav tako lahko zaznaš, kdaj in kako prime sklopka

- pa kako gre v prestavo

 

pri avtomatiku:

- pozorno spremljaš kako menja gor in dol (brez trzanj, tresljajev ...)

 

Pa dobro kupite.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 8 minutami je Alex napisal:

To je tudi bolj tako. Ko prodajaš avto, je normalno, da ga voziš kot DeSUSovec, bi rekel zmaj. Da ja kupec vidi, da ga čuvaš. Tako, da to ni nek pokazatelj. 

Aja, to je spet ista fora kot za poraba.com in slično, folk laže? Zakaj si ti tako nezaupljiv? :D 

 

Pa še anekdota kot sem prodajal mojo Toyoto, me je kupec prosil, če lahko dam po gasu in bo šel on za mano z Civicom, da vidi če kaj kadi motor. Sva šla od BTC do zaloške, pa je rekel da ni zadovoljen ker ni nič videl - sem tako žgal, da me ni mogel dohajat. Zdaj je pa na tebi, a mi boš verjel :D 

Napisano
pred 2 minutama je NevLado napisal:

Aja, to je spet ista fora kot za poraba.com in slično, folk laže? Zakaj si ti tako nezaupljiv? :D 

 

Pa še anekdota kot sem prodajal mojo Toyoto, me je kupec prosil, če lahko dam po gasu in bo šel on za mano z Civicom, da vidi če kaj kadi motor. Sva šla od BTC do zaloške, pa je rekel da ni zadovoljen ker ni nič videl - sem tako žgal, da me ni mogel dohajat. Zdaj je pa na tebi, a mi boš verjel :D 

Saj ni v tem štos ali si nezaupljiv ali ne. 

Ko sem sam prodajal pred kratkim ta staro mazdo 6 sem vozil na začetku normalno kot vsi. Kupec je sedel zdraven. Nato me je vprašal, če lahko vozi on. Ker je moj sodelavec sem mu seveda  dovolil. 😊 In je pohodil gas in ga je lepo zalepilo na sedež. Vse, kar je izdavil je bilo:"to pa gre boljše kot moj bmw". Tako, da sca sklenila kupčijo po le 5 prevoženih kilometrih. 😊

In je mož lepo prodal svoj bmw (isti letnik 2004) in ne more prehvaliti mazde. Jaz zadovoljen, ker sem dobil precej za njo, on pa tudi. 😊

 

 

Napisano

V službi sem naročil cx50😆 dobil pa vag-a 4motio z ročnim menjalnikom.

Privat na moji vag-ici pa je AT z komandami na volanu. To pa je zakon zadeva🤟 in velikokrat to uporabljam. Pri prehitevanju, pri zaviranju,.... 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je dvorjan napisal:

A ste že kdaj kupili kak rabljen avto? Najbolje, da si greste pogledat več primerkov vozila, ki ga želite kupiti, morebiti celo novega (ali malo rabljenega) najprej in potem rabljene. Ter kupite tistega, ki je najbližje "idealu".

 

Glede stila vožnje so že napisali: rečeš lastniku naj te zapelje en krog. Če je "levak", pač ne bo mogel niti enega kroga "fejkati".

 

pri ročnem menjalniku:

- sinhrone slišiš in čutiš, če so problem

- prav tako lahko zaznaš, kdaj in kako prime sklopka

- pa kako gre v prestavo

 

pri avtomatiku:

- pozorno spremljaš kako menja gor in dol (brez trzanj, tresljajev ...)

 

Pa dobro kupite.

 

Evo, to je to. 👍 Občutki morajo biti dobri, najlažje na osnovi primerjave z referenco - čim bolj podobnim avtom, ki ga dobro poznaš. 

 

Ljudje so že kupili rabljen avto, brez da so se vanj usedli, brez da so odprli pokrov motorja. 🙃 Sto ljudi, sto čudi. 🙂

 

Pri prejšnji M6 CD175 MT moji prvi občutki vožnje niso bili dobri. Niti ženini (to je na žalost povedala šele kasneje, jaz pa njej). Ne vem zakaj sem se tolk zaletel v tisti avto, verjetno zaradi lepe oblike in brezhibne ohranjenosti, ki mi je zameglila razsodnost. Potem sem se spraševal, zakaj sem plačal 4 x vrednost 11 let stare Honde Accord za 3,5 leta staro Mazdo 6, s katero se celo slabše pelje, slabše zavira, v MT menjalniku je včasih kar nekaj klokotalo (menda normalno za dvomasno sklopko). 🤔 Še slabše sem se počutil, ko so se začele prižigati rumene lučke in sem počasi ugotovil, da se bo treba na to navaditi. 😏 Prvi vtis je zelo pomemben in ne ga skrivat pred ženo in obratno. 😃

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 4 urami je Slivka napisal:

 

Ja. In to z velikim veseljem. Zakaj vprašaš?

Čist tko, da vidim kake so vaše izkušnje, ker kogarkoli vprašam, ki vozi AT pravi, da ne gre več nazaj na ročnega :) 

Kaj pa vem, zase lahko tudi rečem, da sedaj ko imam AT, bo naslednji avto po vsej verjetnosti zopet z avtomatskim menjalnikom. 😊

 

 

Napisano

Jaz bom zase naslednji avto tudi gledal, da bo avtomatik noter. Če bo Aisin bo že kičasto.

Najbolj pride do izraza v gužvi. 

Spustiš zavoro in gremo. Nobenega pretikanje in motoviljenja. Simpl ko pasulj.

Pa sem bil velik zagovornik ročnik menjalnikov. Tudi sem rekel, da nikoli v življenju avtomatski menjalnik.

 

Dobro vemo, da se zarečenega kruha največ poje.

Je pa res, da ne smeš pozabiti na servisiranje menjalnika. Če tle zajebeš potem denarnica najebe.

 

Uglavnem avtomatik je zakon za te potrebe, kar jaz potrebujem avto.

 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 29 minutami je FuManchu napisal:

Je pa res, da ne smeš pozabiti na servisiranje menjalnika. Če tle zajebeš potem denarnica najebe.

Tukaj pa sem zmeden. 🤔 A ni tako, da proizvajalec Mazda svetuje, da se v AT ne posega, da je že v konceptu narejen, da brez vzdrževanja preživi življenjsko dobo avta?

 

Kako bi v ribjih konzervah menjal olje, da ne bi pokvaril rib, saj vsak (netovarniški) poseg v zaprt sistem pomeni določeno tveganje, da več pokvariš, kot pridobiš? 😉

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Saj ni v tem štos ali si nezaupljiv ali ne. 

Ko sem sam prodajal pred kratkim ta staro mazdo 6 sem vozil na začetku normalno kot vsi. Kupec je sedel zdraven. Nato me je vprašal, če lahko vozi on. Ker je moj sodelavec sem mu seveda  dovolil. 😊 In je pohodil gas in ga je lepo zalepilo na sedež. Vse, kar je izdavil je bilo:"to pa gre boljše kot moj bmw". Tako, da sca sklenila kupčijo po le 5 prevoženih kilometrih. 😊

In je mož lepo prodal svoj bmw (isti letnik 2004) in ne more prehvaliti mazde. Jaz zadovoljen, ker sem dobil precej za njo, on pa tudi. 😊

Alex, Alex, kdo ne bi vedel-verjel, tukaj na forumu, pa mislim tudi na tvoje sodelavce, da so tvoje Mazde rdečke najbolje ohranjeni primerki svoje populacije? Ta zadnji vedno premijski. 😄 Saj če en to nonstop posluša, začne v to verjeti, čeprav ni res. 😔

 

Potem mu je nisi prodal po pošteni tržni ceni, ki jo ti, ne dvomim, najbolje poznaš. Se še spomnim, kako so bile meni ugodne cene servisa tebi še enkrat previsoke. Glede na to bi rekel, da si jo prodal za ene 2.000 €. 😃

 

Zdaj pa zares. Čestitam za dobro prodajo 👍, avto si po mojem zgledno vzdrževal, le laka je bilo na njej bolj malo - prevečkrat spolirana. :) 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 15 minutami je Janez007 napisal:

Tukaj pa sem zmeden. 🤔 A ni tako, da proizvajalec Mazda svetuje, da se v AT ne posega, da je že v konceptu narejen, da brez vzdrževanja preživi življenjsko dobo avta?

 

Kako bi v ribjih konzervah menjal olje, da ne bi pokvaril rib, saj vsak (netovarniški) poseg v zaprt sistem pomeni določeno tveganje, da več pokvariš, kot pridobiš? 😉

 

 

Svetujejo marsikaj. Aisin, proizvajalec menjalnikov (so tudi v mazdah) priporoča menjavo olja na 90Kkm. Če veliko vlečeš prikolico pa na manj. 

Aisin menjalniki so redki, ki nimajo oljnega filtra noter. 

 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 12 minutami je FuManchu napisal:

Svetujejo marsikaj. Aisin, proizvajalec menjalnikov (so tudi v mazdah) priporoča menjavo olja na 90Kkm. Če veliko vlečeš prikolico pa na manj. 

Aisin menjalniki so redki, ki nimajo oljnega filtra noter. 

 

 

Menjavo olja priporoča v drugih vgradnjah, pri mazdi je kao doživljenjsko (do 300kkm).

 

Ima pa mazdin notri tudi filter v teh novejših in magnet za lovljenje okruškov.

Napisano
pred 1 minuto je NevLado napisal:

Menjavo olja priporoča v drugih vgradnjah, pri mazdi je kao doživljenjsko (do 300kkm).

 

Ima pa mazdin notri tudi filter v teh novejših in magnet za lovljenje okruškov.

:jupiii: 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 22 minutami je NevLado napisal:

Menjavo olja priporoča v drugih vgradnjah, pri mazdi je kao doživljenjsko (do 300kkm).

 

Ima pa mazdin notri tudi filter v teh novejših in magnet za lovljenje okruškov.

 

Ja, če Mazdin (no, Aisinov) avtomatski menjalnik ne bi rabil menjave olja, zakaj ima potem vijak za izpust olja ter šipko za preverjanje nivoja olja?

 

Prav tako se v teh menjalnikih zamenja filter olja.

 

Je pa res, da sem jaz to na Mazdi 6 2.2 dizel prvič narediš šele pri 200.000 km in sem bil kar presenečen nad ohranjenostjo. Na tistem magnetku ni bilo skoraj nič opiljkov.

 

Bi pa vsem, ki imajo namen svoje Mazde avtomatike imeti dolgo (kar utegne v teh časih biti kar smotrna odločitev), svetoval, da olje v avtomatskem menjalniku zamenjajo vsaj vsakih 100.000 km.

  • Všeč 2
  • Začuden 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 44 minutami je Janez007 napisal:

Alex, Alex, kdo ne bi vedel-verjel, tukaj na forumu, pa mislim tudi na tvoje sodelavce, da so tvoje Mazde rdečke najbolje ohranjeni primerki svoje populacije? Ta zadnji vedno premijski. 😄 Saj če en to nonstop posluša, začne v to verjeti, čeprav ni res. 😔

 

Potem mu je nisi prodal po pošteni tržni ceni, ki jo ti, ne dvomim, najbolje poznaš. Se še spomnim, kako so bile meni ugodne cene servisa tebi še enkrat previsoke. Glede na to bi rekel, da si jo prodal za ene 2.000 €. 😃

 

Zdaj pa zares. Čestitam za dobro prodajo 👍, avto si po mojem zgledno vzdrževal, le laka je bilo na njej bolj malo - prevečkrat spolirana. :) 

Ni bila rdečka. 😊In laka je bilo gor ob prodaji skoraj duplo več kot na rdečkah(od 120-150 mikronov). 

E, takrat niso ekološko  šparali barve kot dan danes. 🙄

Ja, s ceno si zelo blizu. Skupaj z zimskimi feltnami in gumami si pa v bistvu kar zadel. 👍

 

 

Napisano

Jaz se držim teh 90Kkm, kakor predpisuje proizvajalec Aisin. 

Je pa zanimivo da potem vsak proizvajalec avt (Ford, Citroen, Peugeot, Mazda, SAAB) predpisuje svoja olja za enak tip menjalnika. Bolj mi je to čudno.

 

Recimo SAAB predpisuje mineralno olje in ne sintetično. Zanimivo. 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 41 minutami je NevLado napisal:

Menjavo olja priporoča v drugih vgradnjah, pri mazdi je kao doživljenjsko (do 300kkm).

 

Ima pa mazdin notri tudi filter v teh novejših in magnet za lovljenje okruškov.

Tretje generacije Mazde nimajo več od Aisin menjalnikov. Majo neke svoje.

 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Še vedno je osnova aisin kot vem. Ni nič novega ampak prej kot ne zastarela tehnologija. Preverjena ampak z omejitvami.

Napisano

Za Fordov powershift avtomat je bila cena lani za servis 700€. 

Ne vem kaj menjajo, ampak to je pa pretirano.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Osebno spoznanje; edini menjalnik, kjer me je avtomatski popolnoma navdušil, je DSG v Holcgraben vozilih. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@Z M A J, se ti spomniš tistega MPL, ko si pripeljal eno testno? Avtomatik, pa komande še na volanu. Kako smo potem šli na testno vožnjo po planoti? Jaz imam še zdaj nočne more zaradi tega...

 

Cesta je precej razgibana. In v zelo kratkih razdaljah si sledijo hudi vzponi in hudi spusti. Ko smo šli dol, je avto dobil hitrost in menjal v višjo prestavo. Prišel že do tretje, ko se je cesta obrnila gor. Hitrost je padala, jaz pa pritiskal na gas. Avto v tretji ni zvozil, zato je menjal v drugo - ampak prepozno, ker smo že preveč izgubili hitrost. Pa je premenjal v prvo. Jaz pa sem gas pohodil že do konca. Ker je bilo spomladi, je bil na cesti še pesek od "zimske službe". In je avto začel kopat, dobil hitrost, prestavil v drugo, cesta pa se je obrnila dol. Nam je želodce kar privzdignilo, kot na kakšnem vlakcu smrti. Jaz sem gas sicer spustil, ampak po strmem bregu dol je dobil hitrost - in menjal v višje prestave. Ravno je prišel do četrte, ko se je cesta obrnila gor. In spet: hitrost je padala, jaz sem pritiskal gas, šlo ni nikamor dokler ni avtomatika premenjala do prve, potem nas je pa čez kucel pognalo da smo vsi skoraj pod strop zleteli. Da bi zadevo dobil pod komando, si potem ti nastavil na tipke na volanu. Ko sem speljal, je šlo vse fino, ko sem prišel v ovinke in volan vrtel, pa nisem več vedel, katere tipke so za gor in katere za dol. 

 

Pa ravno pred spanjem se tega spomnim. Spet me bo mora tlačila...

Napisano

Ta zapis pove vse, kar si tudi sam mislim. 

Tomaž Kaučič, voznik relija: 

»Ročno upravljanje menjalnika mi daje občutek, da jaz peljem avtomobil in ne on mene. In še čisto enostavno - rad imam to kontrolo.«👍

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.