Skoči na vsebino

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku

Ustvari kratki URL


Samodejni vs. ročni menjalnik  

49 uporabnikov je glasovalo

  1. 1. Kakšen menjalnik najpogosteje uporabljaš



Priporočeno sporočilo

Napisano
Pravkar je Alex napisal:

Ta zapis pove vse, kar si tudi sam mislim. 

Tomaž Kaučič, voznik relija: 

»Ročno upravljanje menjalnika mi daje občutek, da jaz peljem avtomobil in ne on mene. In še čisto enostavno - rad imam to kontrolo.«👍

Eno je reli in drugo je družinski avto.

Če bi še enkrat kupoval hot hatcha bi vzel ročnega normalno. Ker je avto za preganjat:punk:

 

Roko na srce, ročni menjalniki bodo izumrli slej ko prej. Žal.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Menjavo olja priporoča v drugih vgradnjah, pri mazdi je kao doživljenjsko (do 300kkm).

 

Druge znamke avtov so veliko slabše, zato je tam več vzdrževanja.

 

Avtomatski menjalnik je boljši od ročnega v primerih, ko voziš poškodovan. Jaz sem ročnega suzukija vozil z gipsom na desni nogi. Če bi imel gips na levi nogi, bi potreboval avtomatika, ker nebi mogel stisnit kuplungo do konca.

 

 

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 13 urami je FuManchu napisal:

Eno je reli in drugo je družinski avto.

 

Če bi kupoval zgolj družinski avto bi kupil tanajcenejšo Dacio.

  • Haha 1
  • Žalosten 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 33 minutami je Boss napisal:

 

Če bi kupoval zgolj družinski avto bi kupil tanajcenejšo Dacio.

 

 

Noja... ampak rally pa tudi verjetno ne vozis s karavansko sestico :D ... pa tudi dirkas ne z njo po dirkaliscu... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 7 minutami je Jest napisal:

Noja... ampak rally pa tudi verjetno ne vozis s karavansko sestico :D ... pa tudi dirkas ne z njo po dirkaliscu... 

 

No ja, lahko pa bi 😜 kaj pa veš kaj se mi pripelje. s prejšnjo šestko mi je samo teden slabega vremena preprečil, da nisem šel nekaj krogov narest na Nurburgring. Pol me je pa minilo ampak me pa mika, da bi pa kakšen krog na dirkališču apet odpeljal.

33112_1.png

Napisano
pred 15 urami je Slivka napisal:

@Z M A J, se ti spomniš tistega MPL, ko si pripeljal eno testno? Avtomatik, pa komande še na volanu. Kako smo potem šli na testno vožnjo po planoti? Jaz imam še zdaj nočne more zaradi tega...

 

Cesta je precej razgibana. In v zelo kratkih razdaljah si sledijo hudi vzponi in hudi spusti. Ko smo šli dol, je avto dobil hitrost in menjal v višjo prestavo. Prišel že do tretje, ko se je cesta obrnila gor. Hitrost je padala, jaz pa pritiskal na gas. Avto v tretji ni zvozil, zato je menjal v drugo - ampak prepozno, ker smo že preveč izgubili hitrost. Pa je premenjal v prvo. Jaz pa sem gas pohodil že do konca. Ker je bilo spomladi, je bil na cesti še pesek od "zimske službe". In je avto začel kopat, dobil hitrost, prestavil v drugo, cesta pa se je obrnila dol. Nam je želodce kar privzdignilo, kot na kakšnem vlakcu smrti. Jaz sem gas sicer spustil, ampak po strmem bregu dol je dobil hitrost - in menjal v višje prestave. Ravno je prišel do četrte, ko se je cesta obrnila gor. In spet: hitrost je padala, jaz sem pritiskal gas, šlo ni nikamor dokler ni avtomatika premenjala do prve, potem nas je pa čez kucel pognalo da smo vsi skoraj pod strop zleteli. Da bi zadevo dobil pod komando, si potem ti nastavil na tipke na volanu. Ko sem speljal, je šlo vse fino, ko sem prišel v ovinke in volan vrtel, pa nisem več vedel, katere tipke so za gor in katere za dol. 

 

Pa ravno pred spanjem se tega spomnim. Spet me bo mora tlačila...

 

Avtomatik je za u klance zelo "butast" (v vsakem avtu), takrat je res najboljš dat v ročni režim

Napisano
pred 39 minutami je Boss napisal:

 

No ja, lahko pa bi 😜 kaj pa veš kaj se mi pripelje. s prejšnjo šestko mi je samo teden slabega vremena preprečil, da nisem šel nekaj krogov narest na Nurburgring. Pol me je pa minilo ampak me pa mika, da bi pa kakšen krog na dirkališču apet odpeljal.

Samo sanke pa obvezno dol dat. Vsaka desetinka sekunde na krog se pozna proti ferrarijem in porschejem. 😉

 

 

Napisano

Ma sej ne gre za tekmovanje... to je za lastne užitke. Jaz pač nisem tiste vrste oseba, ki se mora postavljat pred drugimi oziroma se obnašat kot attention whore. Pač to je za moj filing.

 

Drugač pa ja... sanke so zaviralo kot recimo preširoke gume.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Ma sej ne gre za tekmovanje... to je za lastne užitke. Jaz pač nisem tiste vrste oseba, ki se mora postavljat pred drugimi oziroma se obnašat kot attention whore. Pač to je za moj filing.

 

Drugač pa ja... sanke so zaviralo kot recimo preširoke gume.

Ampak široke gume so dobre za hitre ovinke, bolj stabilna vožnja. 😊 

 

 

Napisano
pred 3 urami je Deeyan napisal:

 

Avtomatik je za u klance zelo "butast" (v vsakem avtu), takrat je res najboljš dat v ročni režim

Se strinjam. Zdaj ko sem bil v Dolomitih sem imel v športnem načinu, da je šlo bolj na obrate in še sem šaltal na volanu za gor in za dol. Če ne je jeba oz. kr neki vozit po ovinkih.

Napisano

Danes sem peljal 6-ko na menjavo diskov in bakrenih podložk. In je moj mehanik občudoval cx30 s katero sem pospremil sina, da sem ga peljal domov. Prosil me je za en giro z njo. Bil je totalno navdušen, pa vozi od vedno bmw-je. Pravi, da tako dobrega ročnega menjalnika ni še videl v vsej svoji dolgi dobi mehanika. Niti na, svojih bmw-jih. 😊

To samo potrjuje moj pravilen nakup z ročnim menjalnikom. 🤗

  • Všeč 3
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 5 minutami je Alex napisal:

Danes sem peljal 6-ko na menjavo diskov in bakrenih podložk. In je moj mehanik občudoval cx30 s katero sem pospremil sina, da sem ga peljal domov. Prosil me je za en giro z njo. Bil je totalno navdušen, pa vozi od vedno bmw-je. Pravi, da tako dobrega ročnega menjalnika ni še videl v vsej svoji dolgi dobi mehanika. Niti na, svojih bmw-jih. 😊

To samo potrjuje moj pravilen nakup z ročnim menjalnikom. 🤗

Je komentiral in rekel, da tole je absolutno PREMIUM avto?

  • Haha 3
  • Zmeden 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 8 minutami je Alex napisal:

Danes sem peljal 6-ko na menjavo diskov in bakrenih podložk. In je moj mehanik občudoval cx30 s katero sem pospremil sina, da sem ga peljal domov. Prosil me je za en giro z njo. Bil je totalno navdušen, pa vozi od vedno bmw-je. Pravi, da tako dobrega ročnega menjalnika ni še videl v vsej svoji dolgi dobi mehanika. Niti na, svojih bmw-jih. 😊

To samo potrjuje moj pravilen nakup z ročnim menjalnikom. 🤗

Japonci imajo itak za moje pojme najboljše menjalnike. Nemci in še kdo drug se lahko samo čudijo jim.

  • Všeč 2
  • Hvala 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 minutama je Z M A J napisal:

Je komentiral in rekel, da tole je absolutno PREMIUM avto?

V bistvuu mu je bila vožnja zelo všeč.😉 Še posebno ga je navdušila   notranjost. 

 

 

Napisano
Pravkar je Alex napisal:

V bistvuu mu je bila vožnja zelo všeč.😉 Še posebno ga je navdušila   notranjost. 

Se je možakar končno spet v dobrem avtu peljal :punk:

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Čez vikend sem imel novo 3 in edino kar sem pogrešal na 120 KM motorju je avtomatski menjalnik. Avto uporabljam za vožnjo in lahko uživam v vožnji in te užitke lahko nudi tudi avtomatski, ker ko ga voziš en čas se ga navadiš in uporabljaš z enakim užitkom. 
 

Pa se odgovor slavkotu, po hribu navzdo imaš možnost ročnega pretikanja in lepo ostane v brzini. Tudi v avto načinu pa zna sam zavirati OZ držati v brzini.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Vozim avtomatik že leta in leta pa ne morem rečt da imam ob vožnji v hribe probleme...

 

image.jpeg

 

Napisano (urejeno)
pred 29 minutami je TiEn napisal:

Vozim avtomatik že leta in leta pa ne morem rečt da imam ob vožnji v hribe probleme...

 

Sumim, da je to povezano tudi z vrsto goriva oz. krivuljo navora. Pri dizlu je zato za AT in tudi za MT veliko manj dela (potrebnega pretikanja), kot pri bencinarju, kar se pozna še posebno v "gor/dol/gor/dol/gor/ ..." hribih. 🤔

 

Is there any difference between transmission systems of petrol and diesel  engines? - Quora

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 27 minutami je TiEn napisal:

Vozim avtomatik že leta in leta pa ne morem rečt da imam ob vožnji v hribe probleme...

 

sej ne, da so problemi, sam skoz šalta, ker sam neve kira prestava je najbolj optimalna :)

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano
pred 12 urami je mazdaman napisal:

... ... ... ... ... ...

 

Pa se odgovor slavkotu, po hribu navzdo imaš možnost ročnega pretikanja in lepo ostane v brzini. Tudi v avto načinu pa zna sam zavirati OZ držati v brzini.

 

Ja, saj sem napisal. Na volanu ima tipko gor in tipko dol, pa je @Z M A J nastavil, da ne bo avtomatika prestavljala ampak da bom jaz preko tistih tipk. Dokler je bila cesta samo gor - dol, je šlo. Ko je bila cesta levogor - desnodol, sem pa volan zavrtel n-krat pa nisem več vedel, katera tipka je + in katera -. Pa sem prestavljal kar nekam, še slabše kot avtomatika... Če bi imel čas gledat volan, bi šlo, ampak sem poskušal vozit tako dinamično kot z ročnim menjalnikom in ni bilo časa gledat, kam je volan obrnjan...

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je Deeyan napisal:

 

sej ne, da so problemi, sam skoz šalta, ker sam neve kira prestava je najbolj optimalna :)

Ne prestavlja sploh toliko, drugače če tko pogledaš če ne bi šaltalo menjalnik ne bi imel dela hehe 😁 tukaj elektrika reši težavo

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 22 minutami je Janez007 napisal:

 

Sumim, da je to povezano tudi z vrsto goriva oz. krivuljo navora. Pri dizlu je zato za AT in tudi za MT veliko manj dela (potrebnega pretikanja), kot pri bencinarju, kar se pozna še posebno v "gor/dol" hribih. 🤔

 

Zna biti, da imaš celo prav...

Napisano
dne 21. 9. 2022 ob 12:15 je NevLado napisal:

...dokler se voziš DO 15 km na dan. Ko se pa enkrat voziš 150 km na dan ti pa ta pot posesa vso voljo tega življenja. 

 

Potem imaš pa zelo malo volje do tega življenja...

 

Ta zapis me je spodbudil in sem vzel s seboj sina, ki je vestno beležil vsak premik prestavne ročice. Že v garaži, preden sem sploh speljal. Štart, kot omenjeno, v naši garaži, ki leži na 965 metrov nadmorske višine. Nato sva se po vijugasti hribovski cesti spustila v dolino (93 metrov nad morjem). Pot sva nadaljevala skozi naselja in izven naselij do avtoceste, po avtocesti do Vipave (108 metrov nadmorske višine). Sin je nato počakal v avtu, jaz sem opravil razgovor, nato pa po isti poti nazaj s tem, da sem se v Novi Gorici ustavila še na banki. Pot je bila dolga 121,7 km, na tej poti skupaj z vsemi manevri parkiranj pa sem menjalnik prestavil 94 krat. Če ti to posesa vso voljo do tega življenja, imaš zelo malo volje... Bom pa kdaj preštel, kolikokrat premenjam prestave na kakšni daljši poti, recimo, ko bomo šli k tašči na obisk. Mislim, da ne bo bistveno večkrat, ker je samo več avtoceste, kjer itak nimaš kaj dosti za prestavljat.

  • Všeč 2
  • Haha 4

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.