Skoči na vsebino

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku

Ustvari kratki URL


Samodejni vs. ročni menjalnik  

49 uporabnikov je glasovalo

  1. 1. Kakšen menjalnik najpogosteje uporabljaš



Priporočeno sporočilo

Napisano

Mater kot bi slutil s prvim postom te teme in upam, da nisem bil triger, da se je to zgodilo.

 

Srečam bivšega sodelavca in mi potarna, da je mel karambol. Pa ga vprašam, kaj je počenjal pa mi reče, da je stal na miru. Ena tetica spredaj pred rdečim semaforjem je naenkrat brez razloga dala AT menjalnik v R. Je rekel, da so se samo rikverc lučke prižgale in je nato cel SUV parkirala na njegovem avtu. Dobesedno je njen avto tako silovito speljal v rikverc, da je splezal, do strehe dokler niso bile vse 4 gume v zraku. Mi je pokazal slike in sem samo takole gledal ?zmeden?

 

In kaj se je zgodilo - tetica je razložila, da je mislila, da je v D in je speljala v zeleno, ampak ker je bil avto v R jo je presenetilo in je sunek nazaj dobesedno zaradi sile njeno nogo še bolj pritisnil na gas, da je ja še bolj pospešilo in se ustavilo šele, ko so se prednja kolesa začela vrtet v prazno. Je rekla, da sploh zaradi sile ni mogla stopit s plina.

 

V glavnem to je tisto kar se recimo z ročnim menjalnikom skoraj ne more zgodit oziroma bi tak manever zelo hitro bil prekinjen, saj ali bi avto crknil ali pa bi leva noga zaradi kontra sile stisnila sklopko. Bi bil kakšen odbijač počen sigurno pa ne bi bila totalka na 4 leta starem avtu od sodelavca. 😢

  • Všeč 5
  • Žalosten 1

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je Boss napisal:

Mater kot bi slutil s prvim postom te teme in upam, da nisem bil triger, da se je to zgodilo.

 

Srečam bivšega sodelavca in mi potarna, da je mel karambol. Pa ga vprašam, kaj je počenjal pa mi reče, da je stal na miru. Ena tetica spredaj pred rdečim semaforjem je naenkrat brez razloga dala AT menjalnik v R. Je rekel, da so se samo rikverc lučke prižgale in je nato cel SUV parkirala na njegovem avtu. Dobesedno je njen avto tako silovito speljal v rikverc, da je splezal, do strehe dokler niso bile vse 4 gume v zraku. Mi je pokazal slike in sem samo takole gledal ?zmeden?

 

In kaj se je zgodilo - tetica je razložila, da je mislila, da je v D in je speljala v zeleno, ampak ker je bil avto v R jo je presenetilo in je sunek nazaj dobesedno zaradi sile njeno nogo še bolj pritisnil na gas, da je ja še bolj pospešilo in se ustavilo šele, ko so se prednja kolesa začela vrtet v prazno. Je rekla, da sploh zaradi sile ni mogla stopit s plina.

 

V glavnem to je tisto kar se recimo z ročnim menjalnikom skoraj ne more zgodit oziroma bi tak manever zelo hitro bil prekinjen, saj ali bi avto crknil ali pa bi leva noga zaradi kontra sile stisnila sklopko. Bi bil kakšen odbijač počen sigurno pa ne bi bila totalka na 4 leta starem avtu od sodelavca. 😢

Zaradi tega je na netu cel kup posnetkov, ko veliki suvi razbijajo vse pred seboj (naj bo to silovita vožnja naprej ali v rikverc) in se ne zaustavijo, dokler kje res ne nasedejo. Velikokrat se rikverc zapeljejo kar v kak lokal ali prodajalno. Še en minus za, avtomatiko. 😉

 

 

Napisano
dne 1. 10. 2022 ob 0:11 je Boss napisal:

Mater kot bi slutil s prvim postom te teme in upam, da nisem bil triger, da se je to zgodilo.

 

Srečam bivšega sodelavca in mi potarna, da je mel karambol. Pa ga vprašam, kaj je počenjal pa mi reče, da je stal na miru. Ena tetica spredaj pred rdečim semaforjem je naenkrat brez razloga dala AT menjalnik v R. Je rekel, da so se samo rikverc lučke prižgale in je nato cel SUV parkirala na njegovem avtu. Dobesedno je njen avto tako silovito speljal v rikverc, da je splezal, do strehe dokler niso bile vse 4 gume v zraku. Mi je pokazal slike in sem samo takole gledal ?zmeden?

 

In kaj se je zgodilo - tetica je razložila, da je mislila, da je v D in je speljala v zeleno, ampak ker je bil avto v R jo je presenetilo in je sunek nazaj dobesedno zaradi sile njeno nogo še bolj pritisnil na gas, da je ja še bolj pospešilo in se ustavilo šele, ko so se prednja kolesa začela vrtet v prazno. Je rekla, da sploh zaradi sile ni mogla stopit s plina.

 

V glavnem to je tisto kar se recimo z ročnim menjalnikom skoraj ne more zgodit oziroma bi tak manever zelo hitro bil prekinjen, saj ali bi avto crknil ali pa bi leva noga zaradi kontra sile stisnila sklopko. Bi bil kakšen odbijač počen sigurno pa ne bi bila totalka na 4 leta starem avtu od sodelavca. 😢

Jst sm pa enkrat slišou da se je en zašaltou iz 5 v 3 in ga je tko zabremzalo da je naredu za sabo karambol....

 

Predlagam da ukinemo ročni in AT menjalnik, ker sta oba nevarna in neuporabna ko se človek zmoti

 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Tako.

 

Moji prijateljici je pa 11. letnik sedel v parkiran avto, ki je bil v 1. prestavi (ročni menjalnik), vstavil ključ, obrnil in "skočil" v fasado.

V avtomobilu z avtomatskim menjalnikom se to ne bi zgodilo.

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Ne, ampak da eni zagovarjajo enega in ne pustijo reči, da ima kakšno slabo lastnost,

drugi pa zagovarjamo drugega in se nam fučka za prvega... 

  • Haha 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 54 minutami je dvorjan napisal:

Tako.

 

Moji prijateljici je pa 11. letnik sedel v parkiran avto, ki je bil v 1. prestavi (ročni menjalnik), vstavil ključ, obrnil in "skočil" v fasado.

V avtomobilu z avtomatskim menjalnikom se to ne bi zgodilo.

Če prav vem, Mazda z ročnim menjalnikom za zagon s stipko START potrebuje še stisnjeno sklopko.  

  • Všeč 1
  • Hvala 2
Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Tako.

 

Moji prijateljici je pa 11. letnik sedel v parkiran avto, ki je bil v 1. prestavi (ročni menjalnik), vstavil ključ, obrnil in "skočil" v fasado.

V avtomobilu z avtomatskim menjalnikom se to ne bi zgodilo.

 

 

To sem menda tudi jaz naredil, ko sem bil star ene dve leti... samo, da je avto skocil v spredaj parkiran kamion :D ... 

 

 

pred 7 minutami je Janez007 napisal:

Če prav vem, Mazda z ročnim menjalnikom za zagon s stipko START potrebuje še stisnjeno sklopko.  

 

 

Pri avtomatskem pa bremzo ... pa ne mores ga dati v brzino, ce motor ne laufa ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mislim če se je pripeljala do križišča, kaj ima sploh za šaltat če ima avtomatika? Ta tetka je nevarna v prometu tako in tako...

Napisano

Ah, ne samo ta tetka. Jaz jih poznam mnogo, ki so nevarni v prometu. Jih srečujem vsakodnevno. Po navadi vedno eni in isti avtomobili, včasih pa še kakšen zraven...

Napisano

Vseeno mislim, da je ročni menjalnik bolj varen. Vprašajte te, ki imajo ročni menjalnik. 😉

 

 

Napisano (urejeno)
pred 3 minutami je Alex napisal:

Vseeno mislim, da je ročni menjalnik bolj varen. Vprašajte te, ki imajo ročni menjalnik. 😉

 

kaj pa vem, sm vozu oba, pa če si "smotan" sta lahk nevarna oba!

Popravljeno od Deeyan
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Potem si lahko hitro na enakem pri uporabi tempomata recimo, tako da....Zato so pač navodila. Če se pa uporabik zmoti, je pa druga zgodba. Tut običajen karambol je lahko pač 'zmota'..nisi pri stvari. Tako pač je.

Če grem na menalnike...nekdo bi speljal in bi se zašaltal, pa ga zbije vlak. Če bi imel avtomatiko v D bi speljal s prve..recimo. Butast primer, ampak čisto realen v praksi, ko nekomu pri speljevanju crkne recimo avto.

Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Tako.

 

Moji prijateljici je pa 11. letnik sedel v parkiran avto, ki je bil v 1. prestavi (ročni menjalnik), vstavil ključ, obrnil in "skočil" v fasado.

V avtomobilu z avtomatskim menjalnikom se to ne bi zgodilo.

Na mojem 13 letnik obvezna sklopka...

 

Napisano

Zakaj pa ne smemo komentirat tiste, ki vozijo oba tipa menjalnika? Itak imas moznost izbire… vsak ima svoje prednosti in slabosti… In ce se najde storast sofer, bo lahko naredil traparijo z enim ali drugim menjalnikom… 

 

V Ameriki je pac vec takih, ki delajo neumnosti z avtomatskim menjalnikom, ker avte z rocnim lahko skoraj prestejes na prste ene roke ;) … Marsikdo se sploh ne zna peljat z rocnim menjalnikom…

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Poznam (sedaj že pokojno) teto, ki je skurila po dve sklopki na leto na R19. 

Pa ne vem, če je naredila 1Kkm na leto 🤣

Dokler ji nismo dali šrauf pod gas. Potem je bil mir. No potem pa je šla kmalu na oni svet.

Pa ne zaradi šraufa, da ne bo kdo mislil.

  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Mogoče pri ročnem je boljši nadzor avta v kritičnih situacijah. S sklopko lahko rešiš zanašanje avtomobila, odzameš moč. Pri AT pa ne.

Pa pri starih avtih (če crkne motor,okvara) lahko daš v 1. prestavo in z verglanjem premakneš avto. Pri AT ne. 

Pri ročnem moraš z levo nogo xxxx tisočkrat na leto stisniti sklopko. AT leva noga zaspi :-). Kombinacija AT in aktivnega temp.zmaga.

 

Kaj pa vem. Meni je bolj komfort vozit AT.

 

Napisano
pred 5 urami je NevLado napisal:

Jst sm pa enkrat slišou da se je en zašaltou iz 5 v 3 in ga je tko zabremzalo da je naredu za sabo karambol....

 

Oprost, ampak tole je pa tak BS, da že težko najdeš večjega.

33112_1.png

Napisano
pred 24 minutami je Boss napisal:

 

Oprost, ampak tole je pa tak BS, da že težko najdeš večjega.

Seveda, tako kot tista tvoja zgodbica zgoraj, zato sem šel v ekstrem - ZAKAJ? Ker se lahko pri OBEH menjalnikih naredi nesreča.

pred 56 minutami je AmpeR napisal:

Mogoče pri ročnem je boljši nadzor avta v kritičnih situacijah. S sklopko lahko rešiš zanašanje avtomobila, odzameš moč. Pri AT pa ne.

Pa pri starih avtih (če crkne motor,okvara) lahko daš v 1. prestavo in z verglanjem premakneš avto. Pri AT ne. 

Pri ročnem moraš z levo nogo xxxx tisočkrat na leto stisniti sklopko. AT leva noga zaspi :-). Kombinacija AT in aktivnega temp.zmaga.

 

Kaj pa vem. Meni je bolj komfort vozit AT.

 

ESP to naredi sam.

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Seveda, tako kot tista tvoja zgodbica zgoraj, zato sem šel v ekstrem - ZAKAJ? Ker se lahko pri OBEH menjalnikih naredi nesreča.

ESP to naredi sam.

Sej to je problem. Za zimske radosti prav esp nagaja. 

Napisano

V službi dva avtomatika in doma enega. Za terenca je avtomatski boljša izbira, seveda na strmih spustih obvezno v manual. 

Potem je avtomatski boljši kadar te ornk v križu štihne, ker ni treba z levo mogo tja nekam daleč do podna stopalko stiskat

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 9 urami je Jest napisal:

 

 

To sem menda tudi jaz naredil, ko sem bil star ene dve leti... samo, da je avto skocil v spredaj parkiran kamion :D ... 

 

 

 

 

Pri avtomatskem pa bremzo ... pa ne mores ga dati v brzino, ce motor ne laufa ... 

Pri nas je VW Hrošč tako z mojo pomočjo poskakoval po babičinem dvorišču, jaz pa menda z dudo v ustih, total navdušen. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 15 urami je Alex napisal:

Vseeno mislim, da je ročni menjalnik bolj varen. Vprašajte te, ki imajo ročni menjalnik. 😉

Sledi nakup avtomatika?

Napisano (urejeno)

Joj, joj joj.... 😊😂

Sem vozil vse živo in vse gre super samo navadit se moraš.... 😉

Največ voznikov-znank z avt. poznam tistih, ki so imeli probleme z ročnim in so sedaj ful zadovoljni-e pa še nohte si lahko v miru lakirajo in se lišpajo.... 😁😛😉

Popravljeno od Bini

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.