Skoči na vsebino

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku

Ustvari kratki URL


Samodejni vs. ročni menjalnik  

50 uporabnikov je glasovalo

  1. 1. Kakšen menjalnik najpogosteje uporabljaš



Priporočeno sporočilo

Napisano

Mater kot bi slutil s prvim postom te teme in upam, da nisem bil triger, da se je to zgodilo.

 

Srečam bivšega sodelavca in mi potarna, da je mel karambol. Pa ga vprašam, kaj je počenjal pa mi reče, da je stal na miru. Ena tetica spredaj pred rdečim semaforjem je naenkrat brez razloga dala AT menjalnik v R. Je rekel, da so se samo rikverc lučke prižgale in je nato cel SUV parkirala na njegovem avtu. Dobesedno je njen avto tako silovito speljal v rikverc, da je splezal, do strehe dokler niso bile vse 4 gume v zraku. Mi je pokazal slike in sem samo takole gledal ?zmeden?

 

In kaj se je zgodilo - tetica je razložila, da je mislila, da je v D in je speljala v zeleno, ampak ker je bil avto v R jo je presenetilo in je sunek nazaj dobesedno zaradi sile njeno nogo še bolj pritisnil na gas, da je ja še bolj pospešilo in se ustavilo šele, ko so se prednja kolesa začela vrtet v prazno. Je rekla, da sploh zaradi sile ni mogla stopit s plina.

 

V glavnem to je tisto kar se recimo z ročnim menjalnikom skoraj ne more zgodit oziroma bi tak manever zelo hitro bil prekinjen, saj ali bi avto crknil ali pa bi leva noga zaradi kontra sile stisnila sklopko. Bi bil kakšen odbijač počen sigurno pa ne bi bila totalka na 4 leta starem avtu od sodelavca. 😢

  • Všeč 5
  • Žalosten 1

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je Boss napisal:

Mater kot bi slutil s prvim postom te teme in upam, da nisem bil triger, da se je to zgodilo.

 

Srečam bivšega sodelavca in mi potarna, da je mel karambol. Pa ga vprašam, kaj je počenjal pa mi reče, da je stal na miru. Ena tetica spredaj pred rdečim semaforjem je naenkrat brez razloga dala AT menjalnik v R. Je rekel, da so se samo rikverc lučke prižgale in je nato cel SUV parkirala na njegovem avtu. Dobesedno je njen avto tako silovito speljal v rikverc, da je splezal, do strehe dokler niso bile vse 4 gume v zraku. Mi je pokazal slike in sem samo takole gledal ?zmeden?

 

In kaj se je zgodilo - tetica je razložila, da je mislila, da je v D in je speljala v zeleno, ampak ker je bil avto v R jo je presenetilo in je sunek nazaj dobesedno zaradi sile njeno nogo še bolj pritisnil na gas, da je ja še bolj pospešilo in se ustavilo šele, ko so se prednja kolesa začela vrtet v prazno. Je rekla, da sploh zaradi sile ni mogla stopit s plina.

 

V glavnem to je tisto kar se recimo z ročnim menjalnikom skoraj ne more zgodit oziroma bi tak manever zelo hitro bil prekinjen, saj ali bi avto crknil ali pa bi leva noga zaradi kontra sile stisnila sklopko. Bi bil kakšen odbijač počen sigurno pa ne bi bila totalka na 4 leta starem avtu od sodelavca. 😢

Zaradi tega je na netu cel kup posnetkov, ko veliki suvi razbijajo vse pred seboj (naj bo to silovita vožnja naprej ali v rikverc) in se ne zaustavijo, dokler kje res ne nasedejo. Velikokrat se rikverc zapeljejo kar v kak lokal ali prodajalno. Še en minus za, avtomatiko. 😉

 

 

Napisano

Ja net je poln tega sploh ameriških posnetkov...

33112_1.png

Napisano
dne 1. 10. 2022 ob 0:11 je Boss napisal:

Mater kot bi slutil s prvim postom te teme in upam, da nisem bil triger, da se je to zgodilo.

 

Srečam bivšega sodelavca in mi potarna, da je mel karambol. Pa ga vprašam, kaj je počenjal pa mi reče, da je stal na miru. Ena tetica spredaj pred rdečim semaforjem je naenkrat brez razloga dala AT menjalnik v R. Je rekel, da so se samo rikverc lučke prižgale in je nato cel SUV parkirala na njegovem avtu. Dobesedno je njen avto tako silovito speljal v rikverc, da je splezal, do strehe dokler niso bile vse 4 gume v zraku. Mi je pokazal slike in sem samo takole gledal ?zmeden?

 

In kaj se je zgodilo - tetica je razložila, da je mislila, da je v D in je speljala v zeleno, ampak ker je bil avto v R jo je presenetilo in je sunek nazaj dobesedno zaradi sile njeno nogo še bolj pritisnil na gas, da je ja še bolj pospešilo in se ustavilo šele, ko so se prednja kolesa začela vrtet v prazno. Je rekla, da sploh zaradi sile ni mogla stopit s plina.

 

V glavnem to je tisto kar se recimo z ročnim menjalnikom skoraj ne more zgodit oziroma bi tak manever zelo hitro bil prekinjen, saj ali bi avto crknil ali pa bi leva noga zaradi kontra sile stisnila sklopko. Bi bil kakšen odbijač počen sigurno pa ne bi bila totalka na 4 leta starem avtu od sodelavca. 😢

Jst sm pa enkrat slišou da se je en zašaltou iz 5 v 3 in ga je tko zabremzalo da je naredu za sabo karambol....

 

Predlagam da ukinemo ročni in AT menjalnik, ker sta oba nevarna in neuporabna ko se človek zmoti

 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Tako.

 

Moji prijateljici je pa 11. letnik sedel v parkiran avto, ki je bil v 1. prestavi (ročni menjalnik), vstavil ključ, obrnil in "skočil" v fasado.

V avtomobilu z avtomatskim menjalnikom se to ne bi zgodilo.

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Ne, ampak da eni zagovarjajo enega in ne pustijo reči, da ima kakšno slabo lastnost,

drugi pa zagovarjamo drugega in se nam fučka za prvega... 

  • Haha 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 54 minutami je dvorjan napisal:

Tako.

 

Moji prijateljici je pa 11. letnik sedel v parkiran avto, ki je bil v 1. prestavi (ročni menjalnik), vstavil ključ, obrnil in "skočil" v fasado.

V avtomobilu z avtomatskim menjalnikom se to ne bi zgodilo.

Če prav vem, Mazda z ročnim menjalnikom za zagon s stipko START potrebuje še stisnjeno sklopko.  

  • Všeč 1
  • Hvala 2
Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Tako.

 

Moji prijateljici je pa 11. letnik sedel v parkiran avto, ki je bil v 1. prestavi (ročni menjalnik), vstavil ključ, obrnil in "skočil" v fasado.

V avtomobilu z avtomatskim menjalnikom se to ne bi zgodilo.

 

 

To sem menda tudi jaz naredil, ko sem bil star ene dve leti... samo, da je avto skocil v spredaj parkiran kamion :D ... 

 

 

pred 7 minutami je Janez007 napisal:

Če prav vem, Mazda z ročnim menjalnikom za zagon s stipko START potrebuje še stisnjeno sklopko.  

 

 

Pri avtomatskem pa bremzo ... pa ne mores ga dati v brzino, ce motor ne laufa ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mislim če se je pripeljala do križišča, kaj ima sploh za šaltat če ima avtomatika? Ta tetka je nevarna v prometu tako in tako...

Napisano

Ah, ne samo ta tetka. Jaz jih poznam mnogo, ki so nevarni v prometu. Jih srečujem vsakodnevno. Po navadi vedno eni in isti avtomobili, včasih pa še kakšen zraven...

Napisano

Vseeno mislim, da je ročni menjalnik bolj varen. Vprašajte te, ki imajo ročni menjalnik. 😉

 

 

Napisano (urejeno)
pred 3 minutami je Alex napisal:

Vseeno mislim, da je ročni menjalnik bolj varen. Vprašajte te, ki imajo ročni menjalnik. 😉

 

kaj pa vem, sm vozu oba, pa če si "smotan" sta lahk nevarna oba!

Popravljeno od Deeyan
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Potem si lahko hitro na enakem pri uporabi tempomata recimo, tako da....Zato so pač navodila. Če se pa uporabik zmoti, je pa druga zgodba. Tut običajen karambol je lahko pač 'zmota'..nisi pri stvari. Tako pač je.

Če grem na menalnike...nekdo bi speljal in bi se zašaltal, pa ga zbije vlak. Če bi imel avtomatiko v D bi speljal s prve..recimo. Butast primer, ampak čisto realen v praksi, ko nekomu pri speljevanju crkne recimo avto.

Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Tako.

 

Moji prijateljici je pa 11. letnik sedel v parkiran avto, ki je bil v 1. prestavi (ročni menjalnik), vstavil ključ, obrnil in "skočil" v fasado.

V avtomobilu z avtomatskim menjalnikom se to ne bi zgodilo.

Na mojem 13 letnik obvezna sklopka...

 

Napisano

Zakaj pa ne smemo komentirat tiste, ki vozijo oba tipa menjalnika? Itak imas moznost izbire… vsak ima svoje prednosti in slabosti… In ce se najde storast sofer, bo lahko naredil traparijo z enim ali drugim menjalnikom… 

 

V Ameriki je pac vec takih, ki delajo neumnosti z avtomatskim menjalnikom, ker avte z rocnim lahko skoraj prestejes na prste ene roke ;) … Marsikdo se sploh ne zna peljat z rocnim menjalnikom…

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Poznam (sedaj že pokojno) teto, ki je skurila po dve sklopki na leto na R19. 

Pa ne vem, če je naredila 1Kkm na leto 🤣

Dokler ji nismo dali šrauf pod gas. Potem je bil mir. No potem pa je šla kmalu na oni svet.

Pa ne zaradi šraufa, da ne bo kdo mislil.

  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Mogoče pri ročnem je boljši nadzor avta v kritičnih situacijah. S sklopko lahko rešiš zanašanje avtomobila, odzameš moč. Pri AT pa ne.

Pa pri starih avtih (če crkne motor,okvara) lahko daš v 1. prestavo in z verglanjem premakneš avto. Pri AT ne. 

Pri ročnem moraš z levo nogo xxxx tisočkrat na leto stisniti sklopko. AT leva noga zaspi :-). Kombinacija AT in aktivnega temp.zmaga.

 

Kaj pa vem. Meni je bolj komfort vozit AT.

 

Napisano
pred 5 urami je NevLado napisal:

Jst sm pa enkrat slišou da se je en zašaltou iz 5 v 3 in ga je tko zabremzalo da je naredu za sabo karambol....

 

Oprost, ampak tole je pa tak BS, da že težko najdeš večjega.

33112_1.png

Napisano
pred 24 minutami je Boss napisal:

 

Oprost, ampak tole je pa tak BS, da že težko najdeš večjega.

Seveda, tako kot tista tvoja zgodbica zgoraj, zato sem šel v ekstrem - ZAKAJ? Ker se lahko pri OBEH menjalnikih naredi nesreča.

pred 56 minutami je AmpeR napisal:

Mogoče pri ročnem je boljši nadzor avta v kritičnih situacijah. S sklopko lahko rešiš zanašanje avtomobila, odzameš moč. Pri AT pa ne.

Pa pri starih avtih (če crkne motor,okvara) lahko daš v 1. prestavo in z verglanjem premakneš avto. Pri AT ne. 

Pri ročnem moraš z levo nogo xxxx tisočkrat na leto stisniti sklopko. AT leva noga zaspi :-). Kombinacija AT in aktivnega temp.zmaga.

 

Kaj pa vem. Meni je bolj komfort vozit AT.

 

ESP to naredi sam.

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Seveda, tako kot tista tvoja zgodbica zgoraj, zato sem šel v ekstrem - ZAKAJ? Ker se lahko pri OBEH menjalnikih naredi nesreča.

ESP to naredi sam.

Sej to je problem. Za zimske radosti prav esp nagaja. 

Napisano

V službi dva avtomatika in doma enega. Za terenca je avtomatski boljša izbira, seveda na strmih spustih obvezno v manual. 

Potem je avtomatski boljši kadar te ornk v križu štihne, ker ni treba z levo mogo tja nekam daleč do podna stopalko stiskat

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 9 urami je Jest napisal:

 

 

To sem menda tudi jaz naredil, ko sem bil star ene dve leti... samo, da je avto skocil v spredaj parkiran kamion :D ... 

 

 

 

 

Pri avtomatskem pa bremzo ... pa ne mores ga dati v brzino, ce motor ne laufa ... 

Pri nas je VW Hrošč tako z mojo pomočjo poskakoval po babičinem dvorišču, jaz pa menda z dudo v ustih, total navdušen. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 15 urami je Alex napisal:

Vseeno mislim, da je ročni menjalnik bolj varen. Vprašajte te, ki imajo ročni menjalnik. 😉

Sledi nakup avtomatika?

Napisano (urejeno)

Joj, joj joj.... 😊😂

Sem vozil vse živo in vse gre super samo navadit se moraš.... 😉

Največ voznikov-znank z avt. poznam tistih, ki so imeli probleme z ročnim in so sedaj ful zadovoljni-e pa še nohte si lahko v miru lakirajo in se lišpajo.... 😁😛😉

Popravljeno od Bini

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Živjo, a kdo ve, kje bi lahko kupila rabljeno desno polovico sprednjega lip spojlerja (pod sprednjim odbijačem) za Mazdo 2, letnik 2014? Na bolhi sem našla nekoga, ki po delih prodaja svojo dvojko, pa mi po dveh mesecih še ni odgovoril. Na uradnem servisu se mi zdi predrago, na autodoc pa tega specifičnega kosa ni na zalogi.   Hvala!
    • Živjo 🙂 rada bi sanirala nekaj manjših praskic na odbijaču in eno 40 cm dolgo, do pleha globoko in 1 cm vdrto prasko na pragu (mimogrede, povzročil jo je sosed, ki je mimo moje avtike vlekel traktorsko brano, a nimam nobenih dokazov. Se da karkoli narediti?). Pa imam par vprašanj, preden si iznakazim avto 😄   -Mi lahko nekdo, prosim, opiše postopek za plitve in postopek za globoke praske? Če prav razumem, se praske v prozornem sloju samo očisti, pošmirgla, spolira in povoska, medtem ko je treba globoke praske na novo pobarvati, čez barvo nanesti prozorni sloj in nato spolirati z abrazivno pasto. Je to prav?   -Estetika mi ni tako pomembna kot zaščita pred rjo, ker so Japončki pač nagnjeni k rji. Ali ne bo poliranje stanjšalo zaščitnega laka in bo avto tam hitreje rjavel? Je vosek dovolj za zaščito?   -Ali moram kupiti OEM Mazdino barvo? Te, ki sem jih gledala po netu, vsebujejo samo barvo, brez prozornega laka in primerja, pa ne razumem, a je to zato, ker sta že vmešana v barvi ali ju moram kupiti posebej?   -Za koliko cm je dovolj ta mala flaška barve z mini čopičem, naj raje kupim sprej?   -Globoka praska na pragu je precej vdrta,  mi jo bo uspelo sami potegniti ven s temi poceni priseski? Če ne, jo bom pač pustila vdrto, samo prasko bi pa nujno prebarvala zaradi rje.   -Ima kdo predlog, katero znamko barve, voska, paste, prozornega laka itd. kupiti?   Barva je metalik srebrna E7M, avtika pa še dovolj lepa in mlada, da se mi vse to splača.   Najlepša hvala!
    • Sej je še preveč, pa mu je seksolog predlagal jebeno drage prikolice gledat, da mu vsaj nekoliko libido pade. Tko da zdaj ga jebejo samo še občasen sneg, predrage prikolice, WannabeFord in počasen internet.
    • Joj Slivka, ne bi škodil, če bi ženi tok pozornosti posvetu, kot jih tem prikolicam  
    • A to si gledal, da bi imel za kvaziForda na servis vozit?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.