dpicul Napisano 25. september, 2022 Prijavi Napisano 25. september, 2022 Kot že veste sem pred nekaj meseci razbil mojo staro Mazdo, ki pa sem jo hitro nadomestil z malo bolj novo, ampak še vedno staro, letnik 2010 z 250kkm. Po nekaj tisoč odpeljanih kilometrih sem se je dobro navadil, malo je tišja in lepše se pelje po ovinkih. Opazil pa sem da ko prestavim iz prve v drugo(tudi iz druge v tretjo-sam, samo ni več tako očitno), in da zamenjam v prenizkih obratih okrog 1500, mi avto pocuka, kot da bi vklopil-izklopil-vklopil turbino, oz. spremenil kote loput na turbini, po tem prenihaju avto vleče normalno naprej. Zanima me ali je to samo neka turbo luknja, ki pač ni dodelana pri teh motorjih ali imam kako specifično težavo, za katero bi moral poiskati vzrok? Tester ne pokaže napak. Kaj pravite na to vi, kateri imate- v večini imeli tak motor. Še nekaj zanimivosti: Ne vem kje se nahajajo tej konji, ali so že umrli, ali pa se skrivajo globoko v motorju, ker imam občutek da WW grupa s 140ks, veliko bolj odziven motor kot ta. Poraba za zaspane konje je 6.2 litra. Hvala. Citiraj
Boss Napisano 25. september, 2022 Prijavi Napisano 25. september, 2022 Tole ti actuator variabilne geometrije turbine verjetno nagaja. Po moje se zatika al pa ne odpre do konca. Zato cukne in nima prave moči pri porabi pa se to kaj dosti ne pozna. Citiraj
dpicul Napisano 25. september, 2022 Avtor Prijavi Napisano 25. september, 2022 Torej je to težava in ne serijsko za ta motor. Sem malo gledal turbino, vendar je treba dvignit avto za kaj več videt. Vem da se pri porabi ne pozna, bolj sem porabo navedel kot zanimivost. Citiraj
Boss Napisano 25. september, 2022 Prijavi Napisano 25. september, 2022 Aktuator je dosegljiv zgoraj in načeloma ti ga lahko nekdo posodi, da se sproba. Citiraj
Deeyan Napisano 25. september, 2022 Prijavi Napisano 25. september, 2022 (urejeno) Poglej vakuum cevko na aktuatorju, da ni kje pocena Edit: se pardoniram, vidim da je ze elektronski, mogoce damo palcka steka Popravljeno 25. september, 2022 od Deeyan Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
dpicul Napisano 26. september, 2022 Avtor Prijavi Napisano 26. september, 2022 pred 19 urami je Boss napisal: Aktuator je dosegljiv zgoraj in načeloma ti ga lahko nekdo posodi, da se sproba. Z vrha ne vidim kaj dosti, edino če je pod pokrovom turbine. Citiraj
Boss Napisano 27. september, 2022 Prijavi Napisano 27. september, 2022 Sicer sem imel sam 2.0 mašino in je bilo lepo dostopno. Pri tej pa ne vem... Citiraj
dpicul Napisano 28. september, 2022 Avtor Prijavi Napisano 28. september, 2022 Tukaj je od spodaj aktuator in senzor pozicije. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.