Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Zanime me ali se je že kdo odločil za konkretno obnovo podvozja, kot spodaj na sliki.

null

Če da kje ste to naredili in kakšen je bil strošek.

 

Imam projekt (cilj = uporabljati avto še dolga leta, mogoče celo za prvi avto otrok). Moj študentski avto imamo še vedno pri hiši, kupili smo ga kot novega in sedaj ima 450k km. Redno ga vzdružejmo a je letos postal polnoleten in bi bilo potrebno kakšno zadevo obnoviti kot se spodobi, da ga ohranim v dobro kondiciji in po stilu bolje preprečiti kot zdraviti.

 

Hvala v naprej. Grega

image.png

Napisano

Restavriranje celega avta. Odlična ideja. Koliko je debela denarnica?

 

Sicer odvisno od začetnega stanja oz. sranja, ki ga pripelješ ter od znamke in modela, a tako, na grobo, za cel avto komplet zna nanesti okoli 15.000€ in naprej. Dobiš pa praktično nov avto.

Napisano (urejeno)

Avto je kljub kilometrom v notranjosti praktično nov. Na bolhi in FB marketu iščem manjše dele za zamenjat: ogledala, ki so začela odstopati, kakšna počena kljukica, plastične čepe, voznikov varnostni pas.

 

Kompresor klime in zadnji del izpuha z loncem je nabavljen. V tej rundi bom zamenjal še zadnja amortizerja in svečke.

 

Moram pa poiskat predvsem dobrega avtočičarja, avto ni bil nikoli karamboliran, da si ga pogleda in predlaga terapijo. Pa podvozje bi dal poštimat, da bi bilo tako kot na prvi pripeti sliki. Kakšen mojster po priporočilu?

Popravljeno od Gregor Muc-Up
slovnica
Napisano

Za podvozje poglej, koliko delov se dobi novih. Peskanje in barvanje "železa", ki je prevozilo pol milijona kilometrov lukenj, nima velikega smisla?! Lahko celo na kak uradni servis pokličeš, mogoče bodo zelo veseli, da se znebijo kake stare zaloge, ki bi jim sicer "obležala".

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.