Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 minutami je sportman333 napisal:

samo ne Mazda dizel :)

Definitivno ne.

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 34 minutami je Freak napisal:

Noro tole,pa tudi popravilo 12 000€ 🥴 Koliko potem pride nov motor? 

 

Zdaj poceni popravilo ni več možno.

 

Še najcenejša možnost je verjetno ta, da na kakem odpadu najdeš karambolirano Mazdo z 2.2 dizlom (osebno bi gledal 2015 in novejše) ter iz nje vzameš motor. Tudi če nima ravno malo kilometrov (bo vsaj poceni), pa narediš še servis verig ... In si potem miren naslednjo "stotko in pol" km.

 

Evo, tole sem našel:

WWW.DONEDEAL.IE

For sale Mazda 3,6,cx5 2.2d Skyactiv fully rebuilt engines by a mazda professionals with 20yrs + experience, comes with 6 months...

 

Ceneje verjetno ne gre ...

Popravljeno od dvorjan
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Jaz imam na M3 G120 prevoženih 160.000 km. 

Moram kaj od "hardware" menjat slučajno? Ker na mazda servisu tudi niso nič povedali, samo kao dalje mali servis in je to to.

Bral sem o nekih sesalnih kolektorjih, podložkah, vodni črpalki, ketni...

Napisano
pred 8 minutami je Jaka32 napisal:

Jaz imam na M3 G120 prevoženih 160.000 km. 

Moram kaj od "hardware" menjat slučajno? Ker na mazda servisu tudi niso nič povedali, samo kao dalje mali servis in je to to.

Bral sem o nekih sesalnih kolektorjih, podložkah, vodni črpalki, ketni...

To se nanaša na dizla. Jaz bi na 200000km preveril ketno s testerjem in pa preveril sesalne kanale na glavi zaradi direktnega vbrizga. Vodna črpalka boš pa tako videl ko bo začela spuščat. Tankaj vozi aja pa olje in filter menjas na 10000 - 15000km in mirna Bosna al kak so že včasih rekli.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Res sem hvaležen za ta forum, da sem izvedel za podložke.

 

Kdo bi si mislil. Imam pa name poleti zamenjati oljno ketnico, 150k je mimo, tako da mislim da je čas in potem mir (trkam)

Napisano
pred 11 minutami je Hixxy napisal:

Res sem hvaležen za ta forum, da sem izvedel za podložke.

 

Kdo bi si mislil. Imam pa name poleti zamenjati oljno ketnico, 150k je mimo, tako da mislim da je čas in potem mir (trkam)

Izvedel bi za forum tako ali drugače 😁 saj imaš dizla namreč.

  • Všeč 1
  • Haha 6
  • Žalosten 1
  • Ni všeč 2

N7rRRL1.jpg

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Živjo, mene zanima koliko cca. stane menjava podložk, čiščenje sita, menjava verige oljne črpalke pri Pelkotu za 2.2 175 hp? Hvala

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.