Skoči na vsebino

Pnevmatike za Mazdo 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem.

Za svojo Mazdo 3, letnik 2016 imam dovoljene pnevmatike in platišča - 205/60 R16 92V in 215/45 R18 89W

 

Zanima me, katere bi vzeli vi in zakaj? Oz. ker je to verjetno stvar osebne preference, me zanima - kakšna je funkcionalna razlika (trdota vožnje,...) in kakšna estetska med tema dvema dimenzijama?

 

In kaj pomenita oznaki 92V in 89W? 🤨

Napisano (urejeno)

Številka je indeks nosilnosti, črka pa hitrostni razred. Najmanj toliko moraš imet, lahko imaš več.

 

Več o oznakah:

 

WWW.AMZS.SI

Spoznajte oznake na pnevmatikah. Katere so tiste, ki jih morate upoštevati pri izbiri za vaš avtomobil in katere tiste, ki izkazujejo vozne lastnosti.

 

 

edit: Jaz sem na svoji vozil vseskozi 16 colske. Sem imel attraction opremo in so prišle zraven, pa si nikoli nisem omislil R18 felten in gum, ker so šle investicije drugam. Izgleda pa avto lepše z 18 :)

Popravljeno od SeekK
Napisano
pred 10 minutami je Haxballer napisal:

Pozdrav vsem.

Za svojo Mazdo 3, letnik 2016 imam dovoljene pnevmatike in platišča - 205/60 R16 92V in 215/45 R18 89W

 

Zanima me, katere bi vzeli vi in zakaj? Oz. ker je to verjetno stvar osebne preference, me zanima - kakšna je funkcionalna razlika (trdota vožnje,...) in kakšna estetska med tema dvema dimenzijama?

 

In kaj pomenita oznaki 92V in 89W? 🤨

 

Jaz sem imel 18tke in mi ni bila pretrda vožnja,pumpam na 2.5, kako je na 16tkah nimam pojma.

Vizualo pa je tako ali tako videt super....😉👍

Ta oznaka je hitrostni razred in je na zimskih dovoljeno imeti za en razred manj.

 

 

Napisano

Jaz, ko sem kupil mazdo sem imel gor 18ke. Za zimske pnevmatike sem kupil 16col lita platišča predvsem, da lahko pozimi gre lažje po snegu v klanec, ker je ožja guma. 

Napisano
pred 46 minutami je Haxballer napisal:

Pozdrav vsem.

Za svojo Mazdo 3, letnik 2016 imam dovoljene pnevmatike in platišča - 205/60 R16 92V in 215/45 R18 89W

 

Zanima me, katere bi vzeli vi in zakaj? Oz. ker je to verjetno stvar osebne preference, me zanima - kakšna je funkcionalna razlika (trdota vožnje,...) in kakšna estetska med tema dvema dimenzijama?

 

In kaj pomenita oznaki 92V in 89W? 🤨

 

Letne 18, zimske 16

  • Všeč 4
  • Začuden 1
Napisano
pred 1 minuto je Deeyan napisal:

 

Letne 18, zimske 16

Jaz tudi mislim, da je to najboljši recept - z vidika stroškov in lege na cesti.

  • Všeč 3
  • Hvala 1
Napisano

Če prav razumem z vidika lege na cesti... Zimske 16, je težišče avta nižje in je to na "zimskih cestah" z vidika varnosti pozitivno. Zakaj potem letne 18 in posledično višje težišče? Z vidika stroškov pa ne vem, kaj bi bil razlog takšne izbire... Če lahko mogoče kdo razloži? Hvala :)

Napisano
pred 16 minutami je Haxballer napisal:

Če prav razumem z vidika lege na cesti... Zimske 16, je težišče avta nižje in je to na "zimskih cestah" z vidika varnosti pozitivno. Zakaj potem letne 18 in posledično višje težišče? Z vidika stroškov pa ne vem, kaj bi bil razlog takšne izbire... Če lahko mogoče kdo razloži? Hvala :)

Težišče se ne spreminja?! Kolikor je razlike v premeru, se kompenzira z višino bočnice (45 vs 65 mm).

 

16 colske so ožje in balonaste = gredo lažje v (poln) sneg, večje udobje na slabi cesti, nekoliko slabša lega (ker so ožje in imajo višje boke ter se bolj zvijajo)

18 colske so širše in trše = boljši oprijem, manj zvijanja, manjše udobje, višja cena gume

Napisano

@Haxballer Narobe razumeš... 18 in 16 inčne feltne skupaj z ustreznimi gumami tvorijo kolo, ki ima skoraj enak diameter oziroma obseg. Se pravi nobena guma ni višja oziroma nižja in s tem je tudi težišče enako.

 

Razlika je le v tem, da nizkopresečna guma ima manjšo višino bočnice in posledično nudi občutek večje stabilnosti. Obratno pa bolj balonasta guma pri 16 colskem platišču nekako deluje malenkostno bolj gumjasto saj se visoka bočnica v ovinkih bolj zvija. Pazi, to ni tako grozno velik razlike, kot se mogoče zdajle bere - je pa razlika in tisti s prefinjenim občutkom to opazijo.

33112_1.png

Napisano
pred 8 minutami je dvorjan napisal:

Težišče se ne spreminja?! Kolikor je razlike v premeru, se kompenzira z višino bočnice (45 vs 65 mm).

 

Tole te pa moram popraviti številki 45 in 60 ne pomenita milimetrov ampak višino bočnice v procentih od širine.

 

se pravi guma 205/60 ima višino 60% od 205mm kar pomeni 123mm višine bočnice

215/45 je torej 45% od 215mm in je torej bočnica visoka 97mm.

 

 

Če pa se da komu brati se da iz teh podatkov torej izračunat radij gume in se vidi, da sta torej gumi po radiju in posledično obsegu skoraj enaki.

 

16 col x 25,4mm (tolk je cola milimetrov) =  406mm + 2x123mm (višina bočnice) in to pomeni 652mm premera.

18 col x 25,4 = 457mm + 2x97mm = 651mm

 

  • Všeč 5
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 10 minutami je Haxballer napisal:

Hvala za učno lekcijo :D Kaj pa z vidika porabe in cene 16'' proti 18'' pnevmatikami? 

 

Mogoce bos opazu par dl razlike

Napisano

Najvecja razlika se meni cuti med voznjo, ko grem iz zimske, 16", na letno, 18". Na letnih imam v ovinkih boljsi obcutek, ker se malo bolj cuti vse skupaj, na zimski deluje kot da malo "plava".

Jest imam avto zunaj parkiran, in mi do sihta in nazaj (dobrih 10km v eno smer) pozimi porabi kaksen deci vec kot poleti. Na daljse razdalje, pa porabi kaksen deci manj. Dvomim pa da ti bo ta razlika v porabi tolk pomembna, na prvo zogo je nekje 2dcl razlike max

Napisano

Poraba je odvisna od dveh faktorjev in razlika med tema dvema je načeloma v sami širini gum, ki je 1 cm oziroma 4 cm če upoštevamo vsa 4 kolesa. Naslednji faktor je pa masa celotnega kolesa in načeloma so 18 colske težje od 16 colskih kar je pa spet odvisno od same oblike in koliko materjala je v posamezni feltni. Pri masivnejšem kolesu s tako povečuje masni vztrajnostni moment, ki posledično pomeni potrebe po višji sili oziroma tudi višji porabi.

 

Če oba faktorja tako širših gum, ki s poznajo pri povišanju porabe pri večjih hitrostih zaradi višjega zračnega upora, medtem, ko se večja masa koles pozna predvsem pri pospeševanjih in tam povečujejo samo porabo.

 

V glavnem zaključna misel in groba ocena je med tema dvema gumama verjetno nekje okoli 1-2 deci na 100km višje porabe pri 18 colah pa še to je precej odvisno tudi od samega upora trenja pri kotalenju gume na podlagi in same oblike dezena na gumi. Enostavno težko povedat in najlažje je pač merit na sami porabi v enakih pogojih vožnje.

33112_1.png

Napisano

Največja razlika je v ceni.pika😉🤣, vse ostalo je pa stvar okusa in osebnih preferenc....jaz bi enako kot so ostali predlagali v zimskih imel 16, letne pa obezno 18, ker če ne drugače (če vsaj malo daš na izgled.....), bo poleti v 16col ugledala česko kot kak škoda😂😉🤣

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Kot je Boss pravilno ugotovil, je razlika v porabi nekje 3dcl /100km. Se pa do širine 225 ne pozna tako drastično slabša vožnja v snegu kot pri širših od 225.

Sama vožnja je z širšim gumami z nižjim presekom, slabe strani:

-manj udobna, čuti se bolj neravnine in luknje na cestišči, feltne so bolj dovzetne za poškodbe v udarnih jamah, višji hrup s cestišča, slabši oprijem v snegu, ve"ja možnost aquaplaninga. 

Dobre strani:

Boljša smerna stabilnost, manj zvijanja v ovinkih in s tem hitrejša in bolj varna vožnja v ovinkih, boljše informacije na volanu s cestišča, avto lahko več obremeniš, ker je večja stična ploskev s cestiščem, lepši izgled, gume narejene iz drugačnih zmesi za bolj športno vožnjo (pri večjih dimenzijah od 235 naprej) 

 

 

Napisano

Letne gume imam 18 col, zimske pa 16. Razlika v porabi je cca. 2dl, predvsem na račun teže:

 

So pa 16 col malenkost bol udobne za vozit, če cesta ni najbol lepa takšnih pa je kr veliko cest v SLO).

Pa tudi, če imaš namen kupit zimske verige, sam niti posmilsim ne da bi kupil za 18 col :)

Napisano

Vse kar so fantje napisali in svetovali je res ampak,če si kupil Mazdo si jo verjetno zaradi izgleda in zato daj gor 18tke neglede na vse,ker avto mora zgledat ok čez celo leto ne samo poleti😉👍

Potem pa pišejo vsi meseca marca,da komaj čakajo da menjajo 16ke za 18tke na M3 ali ( 17ke za 19tke na M6) ,ker jim avto zgleda češko😆😂 Meni je pila 6.3 do 6.6 kar ni veliko in tisti deci,dva ne boš niti opazil😊👍

Če ti cena gume in feltne ne predstavlja velik strošek se odloči za 18tke,da ti ne bo žal,16tke boš tudi težje prodal čez par let,ker nebo več nobenga avta na 16tkah!!! :prstgor:

Napisano
pred 28 minutami je Bini napisal:

Vse kar so fantje napisali in svetovali je res ampak,če si kupil Mazdo si jo verjetno zaradi izgleda in zato daj gor 18tke neglede na vse,ker avto mora zgledat ok čez celo leto ne samo poleti😉👍

Potem pa pišejo vsi meseca marca,da komaj čakajo da menjajo 16ke za 18tke na M3 ali ( 17ke za 19tke na M6) ,ker jim avto zgleda češko😆😂 Meni je pila 6.3 do 6.6 kar ni veliko in tisti deci,dva ne boš niti opazil😊👍

Če ti cena gume in feltne ne predstavlja velik strošek se odloči za 18tke,da ti ne bo žal,16tke boš tudi težje prodal čez par let,ker nebo več nobenga avta na 16tkah!!! :prstgor:

 

men je blo pa 19" felg škoda za uporabo pozimi 😔

Napisano
pred 40 minutami je Deeyan napisal:

 

men je blo pa 19" felg škoda za uporabo pozimi 😔

Zakaj škoda,saj vosiš po cesti ne po pločniku.....😁😉👍

Napisano

Večja guma, lepši izgled avta. Tudi sam sem imel na 6-ki 17col in nisem nikoli pomislil, da bi dal gor 18-ke ali 19-ke 😊 Zimske imel na 16col 🙂 Je pa stvar okusa, osebne odločitve.

 

 

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Zakaj škoda,saj vosiš po cesti ne po pločniku.....😁😉👍

 

Sol, itd, itd... 

Napisano

Feltne niso iz papirja… pa ce ze pravis sol… ali so manjse feltne bolj odporne na sol? ;)

  • Všeč 1
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Še ena o porabi iz prve roke, od danes.

Peljal sem mojo mazdo G120, čipirano na 169 z 18 col gumami iz Zreč v Dramlje na servis. Cca. 25km, tudi avtocesta na relaciji.

Z drugo mazdo G120 in 16 col je šla žena, da me je potem odpeljala domov.

En za drugim, po omejitvah ali malo čez :)

Poraba pa na obeh identična: 5,7 l / 100km.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Po moje je mišljeno na prodajalca gum,ker eni obračunajo eko takso  eni ne.Taksa pa je okoli 2 eura, osvisno od dimenzije pnevmatike
    • Ja, tale Stanley je res bolj "kar nekaj". Ko želiš do podrobnejših informacij, se zaustavi, da ne govorim, kako je s servisi po Sloveniji - jih ni. V Grosupljem jih prodaja AdriaProfix (za ceno x 2 italijanskih trgovin), in še to določene modele in tudi servisira samo "svoje". Serija Fatmax naj bi bila malenkost boljša (črna ... lepša) od običajnih Stanley (rumenih).    "Zanimvo" je že to, da so na slikah mojega modela, po različnih spletnih trgovinah (tudi, kjer sem kupil), različne izpeljanke tega modela (različna sprednja noga, različen odvod kondenza, tako po ventilu kot po lokaciji ventila, različna pritrditev ročke, različen varnostni ventil, ... itd. Nekaj nametano skupaj.   Priključni kabel je pa še krajši od Interdiskontovega kompresorja - samo dobrih 120 cm!  Pipca za kondenz ni na dnu, ampak malo višje - kateri model (ki ne ve, da voda teče vedno le navzdol) se je spomnil tako dobre rešitve??? In kako naj sedaj nagnem kompresor, da odtočim kondenz? Na eno nogo in lovim "vaservago" na višini ventila  ...   Ampak zaenkrat dela (pri meni bo mogoče delal skupaj pol ure v celem letu), važno mi je, da ne raznese posode, ker 10 barov ni več hec.            
    • Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.  Tako, da  bomo spredaj montirali  maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.   
    • To je bilo prejšnji teden, v sredo. V četrtek sem dal gor zimske.  Ta teden se moram zmenit še, da vržemo na 6-ko Vredestein-ke. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.